Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
PANCOCHA Jaroslav
Založen: 02. 09. 2005 Příspěvky: 1455 Bydliště: Luhačovice
|
Předmět: Omezení fyzik - oficiální protest týmu RT--WRC-- |
|
|
Zatímco je tady už dlouho debata ohledně řešení licencí a názvů - nikdo se zatím nezmínil o změnách fyzik.
1. Naprosto nesouhlasím s omezením nastavení stabilizátoru. Je podle mne naprosto zbytečné povolovat tak velký rozsah ale pouze s tak velkým krokem. Já sám nikdy nepoužívám velké počty různých kombinací, ale jen pár kombinací kolem určitého nastavení a krok 5 je velkým omezením, který prakticky nutí k jednomu nastavení pro daný povrch (+-). Dále je pro mne nepochopitelné, že omezení je uplně stejné jak pro WRC, tak i N4. Ve stávající fyzice je v N4 (Impreza N12) nastavení 18-19-20-21-22, což je dostatečné (stačilo by třeba 18-20-22), ale i tento rozsah je méně než 5!! (mj. píše se správně výZtuha ne výStuha)
2. Nastavení mapy diferenciálů pro WRC PD a N4: Nevím, jakým způsobem fungují pasivní diferenciály v praxi, nicméně naprosto nerozumím tomu, proč je v mapě předního a zadního diferenciálu pro plyn a brzdu všude 100% ? To totiž znamená, že je tam mapa pro rychlost zcela k ničemu!!! U stávajích fyzik N4 je logická mapa při 0% plynu a brzdě 0% svornosti podle nich a proto se použije svornost pro rychlost. Při povoleném plynu se může použít mapa pro brzdu, která je na přední kola 50%
Mj. to znamená to, že zadní nebo přední kola budou vzhledem k sobě vždy zamčena nastavenou svorností bez ohledu na řízení!!!!
3. Omezení svornosti u N4: V současné době je daná svornost pro přední a zadní diferenciál. Střední se může měnit a já sám používám třeba na mokrý asfalt 800 N.m. (zadní default je na 600 N.m). Kompletní omezení pouze na 500 N.m mně přijde opravdu hodně. |
|
|
Zaslal: út listopad 07, 2006 16:00 |
|
Návrat nahoru |
|
|
SKALA Jan
Založen: 07. 05. 2005 Příspěvky: 491 Bydliště: rue Latécoère 68 - 78143 Vélizy, Paris
|
Předmět: |
|
|
Nevim jak to funguje ve wrc, ale sam jsem si ze svych zkusenosti odvodil to, že pasivni diferak je vlastne normální špéra, který nastavuješ svornost, pomoci tvrdosti pruzinek v lamelach (tak to mam ja).
Tim padem si myslim, že má 100% v mapě, proto aby pak mohla ta svornost na 100% odpovidat te svornosti kterou si nastavis v Nm. Kdyby byly v mapach 50% tak si pak nastavis napr. 600nm ale ona bude svornost jen 300nm protoze budes mit 50% v mape. Nevim co je na tom pravdy, ale takhle sem si odvodil já... |
|
|
Zaslal: út listopad 07, 2006 17:30 |
|
Návrat nahoru |
|
|
FRIC Miroslav
Založen: 09. 01. 2006 Příspěvky: 2915
|
Předmět: |
|
|
Jarda: Pasivni diferencial nema zadnou mapu! Tu ma jedine aktivni - proto je aktivni. Pasivni je proste samosvor, jak uz bylo receno. |
|
_________________ Nepište mi, prosím. Už tři roky nejsem na pluginu aktivní. Díky
Please, don't write any questions to me. I've been away from RBR world for three years. Thanks |
Zaslal: út listopad 07, 2006 18:24 |
|
Návrat nahoru |
|
|
PANCOCHA Jaroslav
Založen: 02. 09. 2005 Příspěvky: 1455 Bydliště: Luhačovice
|
Předmět: |
|
|
No, pasivní se prostě neovládá elektronikou, ale podle rozhovorů s Loebem a spol o testování aut pro letošní sezónu mně z toho teda nevyplývá jasně, že má daný diferenciál pouze jednu danou svornost. Mike mně psal ohledně toho, že daný diferák má předpětí a napětí, tj. dvě polohy. No a z toho vyplývá mapa tak jak je udělaná na zadním diferenciálu u současných eNek. U předku je teda ještě 50% pro případ brzdy.
Mně by opravdu zajímalo, jak fungují pasivní diferenciály v praxi a co se na nich dá nastavit - chtělo by to nějaké poučení od člověka z rally praxe. |
|
|
Zaslal: út listopad 07, 2006 19:32 |
|
Návrat nahoru |
|
|
Skorpion
Založen: 15. 03. 2005 Příspěvky: 437 Bydliště: Nová Paka
|
Předmět: |
|
|
To co ma Honza ve voze je samosvor, takze pri dane hodnote krouticiho momentu proste sepne. Stoji asi 30 tis, jestli si dobre pamatuju, me to kamos na zavodnim aute. Pochybuju ze ve WRC je ciste samosvor. Proste to bude taky promenne, akorat ne tak jako elektro-mechaniky. Je to jenom moje domenka, ale na aute za 40 melounu mit samosvor, ktery je v nkove verzi... nevim nevim |
|
_________________ Skorpion (Petr Janků)
|
Zaslal: út listopad 07, 2006 20:13 |
|
Návrat nahoru |
|
|
OLSA Mirek Site Admin
Založen: 24. 08. 2005 Příspěvky: 552 Bydliště: ZLÍN
|
Předmět: |
|
|
Skorpion napsal: |
To co ma Honza ve voze je samosvor, takze pri dane hodnote krouticiho momentu proste sepne. Stoji asi 30 tis, jestli si dobre pamatuju, me to kamos na zavodnim aute. Pochybuju ze ve WRC je ciste samosvor. Proste to bude taky promenne, akorat ne tak jako elektro-mechaniky. Je to jenom moje domenka, ale na aute za 40 melounu mit samosvor, ktery je v nkove verzi... nevim nevim |
RBR je za dvě kila .. budme rádi že máme na autech střechu ... |
|
|
Zaslal: út listopad 07, 2006 20:23 |
|
Návrat nahoru |
|
|
PANCOCHA Jaroslav
Založen: 02. 09. 2005 Příspěvky: 1455 Bydliště: Luhačovice
|
Předmět: |
|
|
No.... a jsme u toho. Jestli to takto funguje, a sepne to při určitém krouťáku, tak to ovšem znamená, že by se mapou v RBR tento fakt měl nějak podchytit a ne říct, pořád 100% ne <<<< |
|
|
Zaslal: út listopad 07, 2006 20:24 |
|
Návrat nahoru |
|
|
KUCERA Michal
Založen: 23. 02. 2005 Příspěvky: 158
|
Předmět: |
|
|
Ja to vidim tak, ze jestli chces zachazet do takovych detailu, tak co nezavolat Charouze , jestli tam nema pro tebe jednu EVO9 za 200 a stado mechaniku, ktery te budou doprovazet behem Global Assistance Mezinárodní mistrovství České republiky 2007(ani nevim, kdo bude hlavni partner) ?? Neber to osobne, ale clovek se nekdy musi naucit zit i s 100% v mapach . Aspon budou boje zajimavejsi. |
|
|
Zaslal: st listopad 08, 2006 0:29 |
|
Návrat nahoru |
|
|
PANCOCHA Jaroslav
Založen: 02. 09. 2005 Příspěvky: 1455 Bydliště: Luhačovice
|
Předmět: |
|
|
No tak já se přizpůsobím, ale 100% pořád je totiž sakra chyba a nechci zbytečně poukazovat na to, že jezdím klávesnici, ale s ní by to bylo velmi nepříjemné omezení, zvlášť když je to proti realitě. Znamenalo by to rázně snížit svornosti, jinak by se s tím nedalo jet.
A to Evo9 za 200 bych bral |
|
|
Zaslal: st listopad 08, 2006 7:02 |
|
Návrat nahoru |
|
|
MIKL Tomas
Založen: 11. 04. 2005 Příspěvky: 820 Bydliště: Malenovice
|
Předmět: |
|
|
200 tak na malý sprint a to by jsi tomu nesměl nic udělat!!!
A kup si konečně volant co Ti brání???
Splašit 2 litry není taký problém nebo jo?
To že jede prvních 10 pasivy je dobře, aspon ten zbytek nás dožene a bude větší konkurence a u Nka pasivy jsou, tak proti tomu bych už nic nenamítal a hlavně všichni budou mít stejné podmínky |
|
_________________ Team manager HSF rally team |
Zaslal: st listopad 08, 2006 8:38 |
|
Návrat nahoru |
|
|
PANCOCHA Jaroslav
Založen: 02. 09. 2005 Příspěvky: 1455 Bydliště: Luhačovice
|
Předmět: |
|
|
Tome, splašit 2000 není problém zas tak velký, ale bohužel je spoustu věcí, které mají před tím přednost, takže se s klávesnicí musím smířit a stejně na většině tratí kromě přesných asfaltových to podle mne není zas tak poznat - kdyby tys jezdil klávesnici, tak bych tě stejně asi nedojel. |
|
|
Zaslal: st listopad 08, 2006 13:55 |
|
Návrat nahoru |
|
|
PANCOCHA Jaroslav
Založen: 02. 09. 2005 Příspěvky: 1455 Bydliště: Luhačovice
|
Předmět: |
|
|
Vše co zde bylo viz dále |
Naposledy upravil PANCOCHA Jaroslav dne čt listopad 09, 2006 8:01, celkově upraveno 1 krát
|
|
Zaslal: st listopad 08, 2006 14:15 |
|
Návrat nahoru |
|
|
PTACEK Martin
Založen: 24. 08. 2005 Příspěvky: 363 Bydliště: Zlin
|
Předmět: |
|
|
Ježišmarja......někoho zabili |
|
|
Zaslal: st listopad 08, 2006 19:10 |
|
Návrat nahoru |
|
|
PANCOCHA Jaroslav
Založen: 02. 09. 2005 Příspěvky: 1455 Bydliště: Luhačovice
|
Předmět: |
|
|
Vše co zde bylo viz dále |
Naposledy upravil PANCOCHA Jaroslav dne čt listopad 09, 2006 8:01, celkově upraveno 1 krát
|
|
Zaslal: st listopad 08, 2006 20:33 |
|
Návrat nahoru |
|
|
CHRASTINA Pavel
Založen: 28. 10. 2005 Příspěvky: 471 Bydliště: Slušovice
|
Předmět: |
|
|
Navrhuju udělat dobročinnou sbírku na volant |
|
_________________ #19 CHRÁSTwww.hsfrt.ic.cz
VÍTĚZ TR2007(WRC), TR2008 (WRC), TR2009 (WRC), EURO 2(N4), EURO 3(WRC) |
Zaslal: st listopad 08, 2006 21:16 |
|
Návrat nahoru |
|
|
|