Hlavn� strana    FORUM Obsah fóra Richard Burns Rally
  FAQ •  Hledat •  Seznam uživatelů •  Uživatelské skupiny •  Registrace •  Soukromé zprávy •  Přihlášení

Co RBR všechno dovolí??
Jdi na stránku 1, 2  Další
 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
KOHOUT Pavel





Založen: 07. 03. 2005
Příspěvky: 170
Bydliště: Praha

Příspěvek Předmět: Co RBR všechno dovolí?? Odpovědět s citátem

Nedávno se mi do ruky dostal replay Michala Němce z Bisanne. Jel na Focusu a čas byl asi třetí nejrychlejší na světě. Byl jsem hrozně zvědavej, jak to vlastně ty profíci dělaj, že sou tak rychlý. Když jsem to zhlídnul, tak sem měl dva pocity, se kterejma bych se s váma rád podělil a ten druhej by možná stál i za hlubší diskuzi.

Pocit A) RBR je prostě dokonalýSurprised)). Vzpomínam na doby CMR - viděl sem tenkrát několik replayů s top časama a vypadalo to víc jako sci-fi než rally. Auta lítala skrz stromy, využívalo se chyb fyziky atd. Tohle v RBR prostě neexistuje. Michal jede prostě Loebovsky - čistě, plynule a pekelně rychle. Člověk má u toho replaye pocit, že by to zvládnul taky, ale vono hovno:o))

Pocit B) Když jsem se na to replay díval, tak sem si všim divnejch zvuků, který se po mojí jízdě neozývaj. Připadalo mi to, jakoby měl Michal POŘÁD nohu na plynu a natvrdo do toho brzdil. Nevim...nedokážu to z toho replaye posoudit, ale mam prostě takovej pocit. Já samozřejmě taky používam brždění levou, ale jenom tak lehce sem tam vrknu do plynu.


Možná vám to připadá jako blbost, ale mě to docela vrtá hlavou. Pokud RBR tohle umožňuje a člověk díky tomu může bejt rychlejší, tak je to jeden ze sci-fi nerealistickejch prvků, který by se měly odstranit.
Řešení vidim např. v zobrazení míry sešlápnutí plynu a brzdy jako to je např. v LFS. Myslíte, že by to šlo udělat?

P.S.: Byl bych rád, kdyby se k tomu vyjádřil i Michal.
Příspěvek Zaslal: st duben 12, 2006 18:01
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
NEMEC Michal





Založen: 03. 03. 2005
Příspěvky: 912
Bydliště: Praha

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Ano, bohuzel tohle je jeden z neduhu RBR, neni to sice nereale ale dlouhodobe nepouzitelne v skutecnosti.

V RBR proste muzes brzdit levou jak chces a brzdy furt brdej stejne, kdyby se cekalo o neco dele tak by to neslo system by byl dokonalej i na opotrebeni gum.

Takze abych odpovedel na otazku ano brzdim do plynu ale nedrzim PORAD plyn (naplno).

_________________
mikeee, Subaru WRT
Vitez - RBR MCR Rally 05/06; 12h,24h Daytona(09,11); 12h Sebring(09,11); 24h LeMans(09) ; Druhej - 24h Nürburgring(09)
Příspěvek Zaslal: st duben 12, 2006 18:13
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
STEJSKAL Petr





Založen: 19. 03. 2006
Příspěvky: 743
Bydliště: vedle bordelu

Příspěvek Předmět: Cistota Odpovědět s citátem

OK, drzeni plynu nonstop muze udelat na 3 minutove RZ treba 3 sekundy. ale porad si myslim, ze alfou a omegou je bezchybna, cista jizda. A mit naplno plyn celou dobu je nesmysl.
Příspěvek Zaslal: st duben 12, 2006 19:33
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
MIKL Tomas





Založen: 11. 04. 2005
Příspěvky: 820
Bydliště: Malenovice

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Časy v RBR jsou hodně i o stopě, když víš jak a co najíždět, aby jsi byl nejrychlejší. Vidím to na Cote, tam na prvním splitu dokážu být s Michalem a nejen s ním v setinách, ale třeba bissane a nebo Joux Plane, tam se stejným setupem dostávám na prvním splitu 2 -3s a je jasné v čem to je. Netvrdím, že některý místa už taky neznám, to znám, ted na bissane je místo kde jsem to vždycky brzdil a kroužil, ale ted to jde proskočit rovně a získá se tam strašně moc. Stopa dělá strašně moc, zkus chvíli nejezdit nějakou rz, kde máš moc dobrý čas a uvidíš, stejný setup a po měsíci neježdění téhle rz budeš dostávat 5 -7s!!!! Jinak brždění levou nohou, určitě nikdo nejede furt full plyn, akorát že neubírá úplně, ale třeba jen do půlky a proto neslyšíš vrkání a je to i o stylu jak máš nastavený auto. Nějak jsem se rozepsal Very Happy

Ps: o replay mám zájem, furt nevím kde sbírám ty 3s na prvním splitu a sere mně to, asi neznám tu správnou zkratku Very Happy Very Happy Very Happy

_________________
Team manager HSF rally team
Příspěvek Zaslal: st duben 12, 2006 19:44
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
VITA Tomas





Založen: 30. 04. 2005
Příspěvky: 456
Bydliště: Kozlovice

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Hmm, s moji jednou osou na pedalech toho moc levou nanabrzdim. Very Happy

_________________
CARLSBAD Rally Team manager, driver
Příspěvek Zaslal: st duben 12, 2006 21:56
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
KOHOUT Pavel





Založen: 07. 03. 2005
Příspěvky: 170
Bydliště: Praha

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

No, já nemyslel, že jako drží plyn celou erzetu naplno. To sem blbě napsal.


Já jen, že já osobně se prostě snažim jezdit tak, jako bych jel se skutečnym autem a nezkoušim, co mi hra dovolí jenom kvůli lepším časům...
Příspěvek Zaslal: st duben 12, 2006 22:33
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Hrouda





Založen: 24. 03. 2005
Příspěvky: 899
Bydliště: Brno

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Pribrzdovani levou nohou pod plynem na rovnem useku neni sci-fi. Udrzuje to lepsi stabilitu. Je to seversky styl a byl pekne videt rozdil mezi Loebem, ktery jezdi velice citlive a ma asfaltovy zaklady a Duvalem, ktery to hojne vyuziva a vecne mel problemy s brzdama. Ted mluvim o dobe, kdy oba jezdili s Xsarou. Jak vidno ted u skodovky ma stejne problemy, respektive skodovka s tim ma vetsi problemy nez citroen. A ve hre si myslim to neni az tak beztrestny. Sice tu neni opotrebeni gum, ci vadnuti brzd, ale mam pocit ze to velmi souvisi s tesnenim motoru.
Příspěvek Zaslal: čt duben 13, 2006 9:55
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Petik





Založen: 12. 01. 2006
Příspěvky: 74

Příspěvek Předmět: Brzdeni levou Odpovědět s citátem

Zkus si najit Euro Cup Barum Rally a podivej pro zajimavost na skupinu S1600 a je tam nejakej Werner Van Kuyk. Ma u vsech RZ replaye a je to dost podobne co jsi popisoval. Moc jsem to nestudoval protoze nemam ted vubec cas, ale on jede treba nejake useky na 6 stupen, pak brzdi do plynu do zatacky a porad na 6. A auto mu pak celkem rychle zase zrychli. Musim na to mrknout, protoze mi na prvni pohled nepripadalo realne aby bez podrazeni S1600 takhle jela. Ale jinak jede presne jak nekdo pise takovou rychlou cistou stopu.
Příspěvek Zaslal: čt duben 13, 2006 10:05
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Henri





Založen: 09. 05. 2006
Příspěvky: 16

Příspěvek Předmět: Re: Brzdeni levou Odpovědět s citátem

Na RBR mi vadí, že auta strašně poskakujou! Ať jedete jakýkoliv setup tak to prostě při srovnání s reálnou rally poskakuje jako klokan! A úplně nereálné je brždění! Stáhl jsem si pár replayů nejlepších časů z těch švédských stránek a musel jsem se hodně dlouho smát! Brzdná dráha ve skutečnosti by byla několikanásobně větší, než to co simulace RBR předvádí!
Příspěvek Zaslal: st únor 14, 2007 16:26
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PRIKRYL Roman





Založen: 11. 06. 2005
Příspěvky: 1715
Bydliště: Kroměříž

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Jo to mas recht, ty auta jsou takovy lehky a ta brzdna draha u tech top driveru je fkat kratka.

_________________
S.A.D.A.C. Motorsport driver
Příspěvek Zaslal: st únor 14, 2007 17:39
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
OLSA Mirek
Site Admin




Založen: 24. 08. 2005
Příspěvky: 552
Bydliště: ZLÍN

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

NEMEC Michal napsal:
Ano, bohuzel tohle je jeden z neduhu RBR, neni to sice nereale ale dlouhodobe nepouzitelne v skutecnosti.

V RBR proste muzes brzdit levou jak chces a brzdy furt brdej stejne, kdyby se cekalo o neco dele tak by to neslo system by byl dokonalej i na opotrebeni gum.

Takze abych odpovedel na otazku ano brzdim do plynu ale nedrzim PORAD plyn (naplno).


skus si vypnout pomocníka spojky a uvidíš jak ti to půjde když ti zdechne motor když zablokuješ brzdy Smile
ostatně pracuje se na vypnutí některých pomocníků v turnaji a to včetně pomocníka spojky Smile
Příspěvek Zaslal: po únor 19, 2007 15:46
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
DEJMEK Vaclav





Založen: 09. 04. 2005
Příspěvky: 1314
Bydliště: Malenice

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Mirku, to jako povinně? ono totiž spojka na tlačítku neni tak pružná jako na pedálu Smile v reálu taky nemá jen dvě polohy, bere a nebere.

_________________
lu.cifer
RT--WRC--
Příspěvek Zaslal: po únor 19, 2007 16:45
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
NEMEC Michal





Založen: 03. 03. 2005
Příspěvky: 912
Bydliště: Praha

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

OLSA Mirek napsal:
NEMEC Michal napsal:
Ano, bohuzel tohle je jeden z neduhu RBR, neni to sice nereale ale dlouhodobe nepouzitelne v skutecnosti.

V RBR proste muzes brzdit levou jak chces a brzdy furt brdej stejne, kdyby se cekalo o neco dele tak by to neslo system by byl dokonalej i na opotrebeni gum.

Takze abych odpovedel na otazku ano brzdim do plynu ale nedrzim PORAD plyn (naplno).


skus si vypnout pomocníka spojky a uvidíš jak ti to půjde když ti zdechne motor když zablokuješ brzdy Smile
ostatně pracuje se na vypnutí některých pomocníků v turnaji a to včetně pomocníka spojky Smile


hehe nemam stim problem neboj uz jsme se o tom bavili tak nevim proc to sem pises, nicmene to budou mit klavesnicari radost:)A kazdy nema G25 Evil or Very Mad

_________________
mikeee, Subaru WRT
Vitez - RBR MCR Rally 05/06; 12h,24h Daytona(09,11); 12h Sebring(09,11); 24h LeMans(09) ; Druhej - 24h Nürburgring(09)
Příspěvek Zaslal: po únor 19, 2007 19:04
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
OLSA Mirek
Site Admin




Založen: 24. 08. 2005
Příspěvky: 552
Bydliště: ZLÍN

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

DEJMEK Vaclav napsal:
Mirku, to jako povinně? ono totiž spojka na tlačítku neni tak pružná jako na pedálu Smile v reálu taky nemá jen dvě polohy, bere a nebere.


to nemá s pedálem skoro nic společného Smile, pomocník spojky ti nedovolí zdechnout motor v neobvyklých situacích ... hodiny, náraz, zahamstnutí brzd, nebo špatné zařazení, jinak se chová naprosto shodně jak se zaplým pomocníkem. Pro jízdu to vliv nemá .. myslím sekvenční řazení
Příspěvek Zaslal: po únor 19, 2007 19:06
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
MICHAL Martin





Založen: 07. 03. 2005
Příspěvky: 848
Bydliště: Klatovy

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Jo, kdyz to nezvoru, tak pouzivam spojku jenom na startu a v cili. Ale u Super1600 se s cudlikovou spojkou nerozjedes.

_________________
REVO eTEAM KLATOVY Marta_CZ
Příspěvek Zaslal: po únor 19, 2007 19:34
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky MSN Messenger
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
odeslat nové téma   Odpovědět na téma Jdi na stránku 1, 2  Další
Strana 1 z 2

 
Přejdi na:  



Czech translation by Azu
 
  Based on CanverRed theme