Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
KOHOUT Pavel
Založen: 07. 03. 2005 Příspěvky: 170 Bydliště: Praha
|
Předmět: Co RBR všechno dovolí?? |
|
|
Nedávno se mi do ruky dostal replay Michala Němce z Bisanne. Jel na Focusu a čas byl asi třetí nejrychlejší na světě. Byl jsem hrozně zvědavej, jak to vlastně ty profíci dělaj, že sou tak rychlý. Když jsem to zhlídnul, tak sem měl dva pocity, se kterejma bych se s váma rád podělil a ten druhej by možná stál i za hlubší diskuzi.
Pocit A) RBR je prostě dokonalý)). Vzpomínam na doby CMR - viděl sem tenkrát několik replayů s top časama a vypadalo to víc jako sci-fi než rally. Auta lítala skrz stromy, využívalo se chyb fyziky atd. Tohle v RBR prostě neexistuje. Michal jede prostě Loebovsky - čistě, plynule a pekelně rychle. Člověk má u toho replaye pocit, že by to zvládnul taky, ale vono hovno:o))
Pocit B) Když jsem se na to replay díval, tak sem si všim divnejch zvuků, který se po mojí jízdě neozývaj. Připadalo mi to, jakoby měl Michal POŘÁD nohu na plynu a natvrdo do toho brzdil. Nevim...nedokážu to z toho replaye posoudit, ale mam prostě takovej pocit. Já samozřejmě taky používam brždění levou, ale jenom tak lehce sem tam vrknu do plynu.
Možná vám to připadá jako blbost, ale mě to docela vrtá hlavou. Pokud RBR tohle umožňuje a člověk díky tomu může bejt rychlejší, tak je to jeden ze sci-fi nerealistickejch prvků, který by se měly odstranit.
Řešení vidim např. v zobrazení míry sešlápnutí plynu a brzdy jako to je např. v LFS. Myslíte, že by to šlo udělat?
P.S.: Byl bych rád, kdyby se k tomu vyjádřil i Michal. |
|
|
Zaslal: st duben 12, 2006 18:01 |
|
Návrat nahoru |
|
|
NEMEC Michal
Založen: 03. 03. 2005 Příspěvky: 912 Bydliště: Praha
|
Předmět: |
|
|
Ano, bohuzel tohle je jeden z neduhu RBR, neni to sice nereale ale dlouhodobe nepouzitelne v skutecnosti.
V RBR proste muzes brzdit levou jak chces a brzdy furt brdej stejne, kdyby se cekalo o neco dele tak by to neslo system by byl dokonalej i na opotrebeni gum.
Takze abych odpovedel na otazku ano brzdim do plynu ale nedrzim PORAD plyn (naplno). |
|
_________________ mikeee, Subaru WRT
Vitez - RBR MCR Rally 05/06; 12h,24h Daytona(09,11); 12h Sebring(09,11); 24h LeMans(09) ; Druhej - 24h Nürburgring(09) |
Zaslal: st duben 12, 2006 18:13 |
|
Návrat nahoru |
|
|
STEJSKAL Petr
Založen: 19. 03. 2006 Příspěvky: 743 Bydliště: vedle bordelu
|
Předmět: Cistota |
|
|
OK, drzeni plynu nonstop muze udelat na 3 minutove RZ treba 3 sekundy. ale porad si myslim, ze alfou a omegou je bezchybna, cista jizda. A mit naplno plyn celou dobu je nesmysl. |
|
|
Zaslal: st duben 12, 2006 19:33 |
|
Návrat nahoru |
|
|
MIKL Tomas
Založen: 11. 04. 2005 Příspěvky: 820 Bydliště: Malenovice
|
Předmět: |
|
|
Časy v RBR jsou hodně i o stopě, když víš jak a co najíždět, aby jsi byl nejrychlejší. Vidím to na Cote, tam na prvním splitu dokážu být s Michalem a nejen s ním v setinách, ale třeba bissane a nebo Joux Plane, tam se stejným setupem dostávám na prvním splitu 2 -3s a je jasné v čem to je. Netvrdím, že některý místa už taky neznám, to znám, ted na bissane je místo kde jsem to vždycky brzdil a kroužil, ale ted to jde proskočit rovně a získá se tam strašně moc. Stopa dělá strašně moc, zkus chvíli nejezdit nějakou rz, kde máš moc dobrý čas a uvidíš, stejný setup a po měsíci neježdění téhle rz budeš dostávat 5 -7s!!!! Jinak brždění levou nohou, určitě nikdo nejede furt full plyn, akorát že neubírá úplně, ale třeba jen do půlky a proto neslyšíš vrkání a je to i o stylu jak máš nastavený auto. Nějak jsem se rozepsal
Ps: o replay mám zájem, furt nevím kde sbírám ty 3s na prvním splitu a sere mně to, asi neznám tu správnou zkratku |
|
_________________ Team manager HSF rally team |
Zaslal: st duben 12, 2006 19:44 |
|
Návrat nahoru |
|
|
VITA Tomas
Založen: 30. 04. 2005 Příspěvky: 456 Bydliště: Kozlovice
|
|
Návrat nahoru |
|
|
KOHOUT Pavel
Založen: 07. 03. 2005 Příspěvky: 170 Bydliště: Praha
|
Předmět: |
|
|
No, já nemyslel, že jako drží plyn celou erzetu naplno. To sem blbě napsal.
Já jen, že já osobně se prostě snažim jezdit tak, jako bych jel se skutečnym autem a nezkoušim, co mi hra dovolí jenom kvůli lepším časům... |
|
|
Zaslal: st duben 12, 2006 22:33 |
|
Návrat nahoru |
|
|
Hrouda
Založen: 24. 03. 2005 Příspěvky: 899 Bydliště: Brno
|
Předmět: |
|
|
Pribrzdovani levou nohou pod plynem na rovnem useku neni sci-fi. Udrzuje to lepsi stabilitu. Je to seversky styl a byl pekne videt rozdil mezi Loebem, ktery jezdi velice citlive a ma asfaltovy zaklady a Duvalem, ktery to hojne vyuziva a vecne mel problemy s brzdama. Ted mluvim o dobe, kdy oba jezdili s Xsarou. Jak vidno ted u skodovky ma stejne problemy, respektive skodovka s tim ma vetsi problemy nez citroen. A ve hre si myslim to neni az tak beztrestny. Sice tu neni opotrebeni gum, ci vadnuti brzd, ale mam pocit ze to velmi souvisi s tesnenim motoru. |
|
|
Zaslal: čt duben 13, 2006 9:55 |
|
Návrat nahoru |
|
|
Petik
Založen: 12. 01. 2006 Příspěvky: 74
|
Předmět: Brzdeni levou |
|
|
Zkus si najit Euro Cup Barum Rally a podivej pro zajimavost na skupinu S1600 a je tam nejakej Werner Van Kuyk. Ma u vsech RZ replaye a je to dost podobne co jsi popisoval. Moc jsem to nestudoval protoze nemam ted vubec cas, ale on jede treba nejake useky na 6 stupen, pak brzdi do plynu do zatacky a porad na 6. A auto mu pak celkem rychle zase zrychli. Musim na to mrknout, protoze mi na prvni pohled nepripadalo realne aby bez podrazeni S1600 takhle jela. Ale jinak jede presne jak nekdo pise takovou rychlou cistou stopu. |
|
|
Zaslal: čt duben 13, 2006 10:05 |
|
Návrat nahoru |
|
|
Henri
Založen: 09. 05. 2006 Příspěvky: 16
|
Předmět: Re: Brzdeni levou |
|
|
Na RBR mi vadí, že auta strašně poskakujou! Ať jedete jakýkoliv setup tak to prostě při srovnání s reálnou rally poskakuje jako klokan! A úplně nereálné je brždění! Stáhl jsem si pár replayů nejlepších časů z těch švédských stránek a musel jsem se hodně dlouho smát! Brzdná dráha ve skutečnosti by byla několikanásobně větší, než to co simulace RBR předvádí! |
|
|
Zaslal: st únor 14, 2007 16:26 |
|
Návrat nahoru |
|
|
PRIKRYL Roman
Založen: 11. 06. 2005 Příspěvky: 1715 Bydliště: Kroměříž
|
Předmět: |
|
|
Jo to mas recht, ty auta jsou takovy lehky a ta brzdna draha u tech top driveru je fkat kratka. |
|
_________________ S.A.D.A.C. Motorsport driver |
Zaslal: st únor 14, 2007 17:39 |
|
Návrat nahoru |
|
|
OLSA Mirek Site Admin
Založen: 24. 08. 2005 Příspěvky: 552 Bydliště: ZLÍN
|
Předmět: |
|
|
NEMEC Michal napsal: |
Ano, bohuzel tohle je jeden z neduhu RBR, neni to sice nereale ale dlouhodobe nepouzitelne v skutecnosti.
V RBR proste muzes brzdit levou jak chces a brzdy furt brdej stejne, kdyby se cekalo o neco dele tak by to neslo system by byl dokonalej i na opotrebeni gum.
Takze abych odpovedel na otazku ano brzdim do plynu ale nedrzim PORAD plyn (naplno). |
skus si vypnout pomocníka spojky a uvidíš jak ti to půjde když ti zdechne motor když zablokuješ brzdy
ostatně pracuje se na vypnutí některých pomocníků v turnaji a to včetně pomocníka spojky |
|
|
Zaslal: po únor 19, 2007 15:46 |
|
Návrat nahoru |
|
|
DEJMEK Vaclav
Založen: 09. 04. 2005 Příspěvky: 1314 Bydliště: Malenice
|
Předmět: |
|
|
Mirku, to jako povinně? ono totiž spojka na tlačítku neni tak pružná jako na pedálu v reálu taky nemá jen dvě polohy, bere a nebere. |
|
_________________ lu.cifer
RT--WRC-- |
Zaslal: po únor 19, 2007 16:45 |
|
Návrat nahoru |
|
|
NEMEC Michal
Založen: 03. 03. 2005 Příspěvky: 912 Bydliště: Praha
|
Předmět: |
|
|
OLSA Mirek napsal: |
NEMEC Michal napsal: |
Ano, bohuzel tohle je jeden z neduhu RBR, neni to sice nereale ale dlouhodobe nepouzitelne v skutecnosti.
V RBR proste muzes brzdit levou jak chces a brzdy furt brdej stejne, kdyby se cekalo o neco dele tak by to neslo system by byl dokonalej i na opotrebeni gum.
Takze abych odpovedel na otazku ano brzdim do plynu ale nedrzim PORAD plyn (naplno). |
skus si vypnout pomocníka spojky a uvidíš jak ti to půjde když ti zdechne motor když zablokuješ brzdy
ostatně pracuje se na vypnutí některých pomocníků v turnaji a to včetně pomocníka spojky |
hehe nemam stim problem neboj uz jsme se o tom bavili tak nevim proc to sem pises, nicmene to budou mit klavesnicari radost:)A kazdy nema G25 |
|
_________________ mikeee, Subaru WRT
Vitez - RBR MCR Rally 05/06; 12h,24h Daytona(09,11); 12h Sebring(09,11); 24h LeMans(09) ; Druhej - 24h Nürburgring(09) |
Zaslal: po únor 19, 2007 19:04 |
|
Návrat nahoru |
|
|
OLSA Mirek Site Admin
Založen: 24. 08. 2005 Příspěvky: 552 Bydliště: ZLÍN
|
Předmět: |
|
|
DEJMEK Vaclav napsal: |
Mirku, to jako povinně? ono totiž spojka na tlačítku neni tak pružná jako na pedálu v reálu taky nemá jen dvě polohy, bere a nebere. |
to nemá s pedálem skoro nic společného , pomocník spojky ti nedovolí zdechnout motor v neobvyklých situacích ... hodiny, náraz, zahamstnutí brzd, nebo špatné zařazení, jinak se chová naprosto shodně jak se zaplým pomocníkem. Pro jízdu to vliv nemá .. myslím sekvenční řazení |
|
|
Zaslal: po únor 19, 2007 19:06 |
|
Návrat nahoru |
|
|
MICHAL Martin
Založen: 07. 03. 2005 Příspěvky: 848 Bydliště: Klatovy
|
Předmět: |
|
|
Jo, kdyz to nezvoru, tak pouzivam spojku jenom na startu a v cili. Ale u Super1600 se s cudlikovou spojkou nerozjedes. |
|
_________________ REVO eTEAM KLATOVY Marta_CZ |
Zaslal: po únor 19, 2007 19:34 |
|
Návrat nahoru |
|
|
|