Hlavn� strana    FORUM Obsah fóra Richard Burns Rally
  FAQ •  Hledat •  Seznam uživatelů •  Uživatelské skupiny •  Registrace •  Soukromé zprávy •  Přihlášení

Fyziky na pluginu - pořádek nebo anarchie
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 105, 106, 107  Další
 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  

Jste pro zavedení jednotných fyzik?
Ano, jsem pro jednotné fyziky.
87%
 87%  [ 449 ]
Ne, jsem pro více fyzik.
12%
 12%  [ 62 ]
Celkem hlasů : 511

Autor Zpráva
BAJGAR Petr





Založen: 28. 01. 2007
Příspěvky: 438
Bydliště: OSTRAVA CITY

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Jsem pro jednu fyziku Cool
Příspěvek Zaslal: po únor 26, 2007 21:24
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
PANCOCHA Jaroslav





Založen: 02. 09. 2005
Příspěvky: 1455
Bydliště: Luhačovice

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Dal jsem dohromady tabulku aut uvedených na MČR. Zapsal jsem u nich hodnoty max. momentu a výkonu. Protože jsou v těchto hodnotách nejasnosti (zejména např. 635 N.m/4000 RPM u P206 znamená už samo o sobě 357 HP. 300 HP jako max. je evidentní blbost), prosím všechny kdo jsou schopni zjistit skutečné hodnoty (a to zejména výkonu), prosím pište sem, anebo nejlépe mně přímo na mail j.pancocha@avonet.cz

Tabulka motorů
Příspěvek Zaslal: út únor 27, 2007 20:16
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
HRBACEK Michal





Založen: 20. 01. 2006
Příspěvky: 4
Bydliště: Zlín

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Pánové nechci se vám tady do toho motat,ale dnes jsem nahodil řeč s člověkem který staví (jeho firma) a zároveň servisuje na soutěžích (i světových) různé spec. Lanceru Evo. Podle jeho slov by ten realný graf musel vypadat ještě jinak. Jen co mě zatím prozradil tak u Evo9 se krouták pohybuje max. kolem 400+-/3500-3700 pak pozvolna klesá a výkon kolem 290Ps někde u 5700-6000 a pak jde křivka prudce dolů. Toť vše,citoval jsem to co mi prozradil někdo kdo těch Lanceru Evo postavil a naladil několik pro domácí i zahraniční teamy a pro zajímavost v česku umí dobře odbrzdit eNko dva lidi tak by mě zajímalo odkud čerpáte kolikrát tak rozporuplné informace. Jinak přeji hodně pevné nervy Mirkovi F. a Jardovi P. při jejich další práci pro RBR.
Příspěvek Zaslal: út únor 27, 2007 23:19
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
STEPANEK Jakub





Založen: 19. 04. 2006
Příspěvky: 142
Bydliště: Klášterec nad Ohří

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

EVO 8 ve standartu,bohužel 9 tam neni ale podle mě to je hooodně podobný. opakuji, ve STANDARTU http://www.rri.se/popup/performancegraphs.php?ChartsID=233
Příspěvek Zaslal: st únor 28, 2007 9:35
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
FRIC Miroslav





Založen: 09. 01. 2006
Příspěvky: 2915

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Michal Hrbacek: Jak uz padlo drive, toto na nasem grafu je jedno z moznych nastaveni. Muze byt jine, dokonce jsme se o tom tady jiz bavili. Auto z meho grafu je skutecne auto, ktere dokonce zavodi, akorat ne v CR Wink Celkem to i odpovida, jak vidis vykon je temer stejny, Jen je dosahovan v nizsich otackach (tim padem je vyrazne vetsi maximum Mk), duvod tohoto nastaveni neznam, ale i v PcWRC nekteri jezdci pouzivaji motory s podobnym prubehem...

Jakub Stepanek: Ale jo, graf civilni Evo 9 neni problem sehnat, je napr. primo v katalogu auta (ke stazeni treba na webu Charouz racingu). Bohuzel je nam na prd, protoze nema restriktor a tim padem ma zcela jinou krivku Mk a tudiz i vykonu. Tato Evo 8 je bohuzel stejny pripad...

_________________
Nepište mi, prosím. Už tři roky nejsem na pluginu aktivní. Díky

Please, don't write any questions to me. I've been away from RBR world for three years. Thanks
Příspěvek Zaslal: st únor 28, 2007 10:15
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
PANCOCHA Jaroslav





Založen: 02. 09. 2005
Příspěvky: 1455
Bydliště: Luhačovice

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Znovu prosím o získání informací o skutečném výkonu zejména skupiny WRC. Všude se uvádí max. výkon 300 HP, ale je jasné, že ho továrny překračují (restriktor na turbu vše zvládnout nemůže Very Happy ). Tyto informace se ale těžko získávají, proto znova prosím všechny, kdo máte nějaké známosti v rally, zkuste něco sehnat.

Znovu zdůrazňuji, že potřebujeme údaje o WRCech. V enkách již jakousi představu mám.
Příspěvek Zaslal: čt březen 01, 2007 15:33
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
VALENTA Lukas





Založen: 27. 03. 2005
Příspěvky: 60

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

No tak já sice žádný kontakty v rally nemam, ale v knížce Česká rally 92-02 je, že první motory z Octy WRC měli 302 koní.Někde na netu jsem taky kdysi našel inzerát, kde někdo prodával Octu EVO I a taky se tam psalo, že má asi 302 koní.
U současných motorů těžko říct, ale já osobně si myslim, že to bude necelejch 350 koní.Kdysi na eWRC byl článek, kde byli výkony různých WRC aut a pohybovali se zhruba mezi 330-350 koni.Údajně i Honza Kopeky někde řek, že Fabka ma skoro 350 koni.
Přesný údaje zjistíme těžko, ale tohle se mi zdá, že by mohlo zhruba odpovídat. Smile
Příspěvek Zaslal: čt březen 01, 2007 18:00
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
JANKU Roman





Založen: 22. 04. 2006
Příspěvky: 385
Bydliště: Lačnov

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Tak já nevim vždycky sem si myslel že u WRC je max. výkon omezen na 300 koní + tolerance asi 5% nebo tak nějak,

_________________
http://kizzcup.kvalitne.cz/
http://kizz-me.wz.cz/RVT.html
Příspěvek Zaslal: čt březen 01, 2007 21:01
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
FRIC Miroslav





Založen: 09. 01. 2006
Příspěvky: 2915

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Roman: Kdyz tovarna priznava 330? Very Happy

Jak jsem tu uz psal, Subaru 05 ma oficialne 589 Nm pri 4000 otackach, coz odpovida 331 koni.

_________________
Nepište mi, prosím. Už tři roky nejsem na pluginu aktivní. Díky

Please, don't write any questions to me. I've been away from RBR world for three years. Thanks
Příspěvek Zaslal: čt březen 01, 2007 21:17
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
JANKU Roman





Založen: 22. 04. 2006
Příspěvky: 385
Bydliště: Lačnov

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

V tom připádě ale nechápu naco je teda to omezení na 300koní, přece se to musí kontrolovat??? Teda né že bych měl prolezlý celý net, ale ještě nikdy sem žádné důvěryhodné zveřejnění výkonu WRC nikde nenašel, je to totiž přísně tajné!!


Exclamation Exclamation Edit: Jo a eště bych měl jeden dotaz, u vozů WRC se použivalo ke zvýšení toč. momentu vstřikování vody do válců. Zajímá mě když už tady řešíte ty restiktory a křivky turba tak jestli počítáte i stímto. Very Happy


Naposledy upravil JANKU Roman dne čt březen 01, 2007 21:48, celkově upraveno 2 krát

_________________
http://kizzcup.kvalitne.cz/
http://kizz-me.wz.cz/RVT.html
Příspěvek Zaslal: čt březen 01, 2007 21:37
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
FRIC Miroslav





Založen: 09. 01. 2006
Příspěvky: 2915

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Roman: To omezeni na 300 koni je formalni. Kdysi nekdo spocital, ze kdyz se omezi privod vzduchu restriktorem o prumeru, tusim, 34 mm, tak nelze dosahnout vykonu pres 300 koni. To ovsem bylo pred dvaceti lety. A pokrok jde dal, optimalizaci spalovaciho procesu, tvaru a opracovani potrubi atd. atd. se doslo casem k vykonu vyssimu. Zvysovani se deje snizovanim vsech moznych i nemoznych ztrat Wink

_________________
Nepište mi, prosím. Už tři roky nejsem na pluginu aktivní. Díky

Please, don't write any questions to me. I've been away from RBR world for three years. Thanks
Příspěvek Zaslal: čt březen 01, 2007 21:44
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
BRUDER Martin





Založen: 12. 10. 2005
Příspěvky: 1060
Bydliště: Chotyně

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Jardo to víš že se snažíme Wink Ted ale musím čekat až si Pavel uděla chvilku čas a mrkne se mi po tom grafu nechci nic slibovat ,protože ani Pavel neví jestli ho ještě má ale měl by být z Octavie WRC Wink

_________________
EURORALLY TEAM

www.montek-motorsport.cz
Příspěvek Zaslal: pá březen 02, 2007 4:33
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PANCOCHA Jaroslav





Založen: 02. 09. 2005
Příspěvky: 1455
Bydliště: Luhačovice

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

To Janku Roman: s omezením momentu při zrušení vstřikování vody nepočítáme a ani počítat nemůžeme, protože nikdo neví, co to s momentem přesně udělalo. Nicméně si myslím, že výrobci určitě přišli na něco, jak se s tímto omezením vypořádat a v důsledku toho se zas tak moc nestalo (ale realitu netuším). Pokud někdo nedonese přesné tovární údaje, tak můžeme jenom hádat a snažit se reálu trochu přiblížit.
Příspěvek Zaslal: pá březen 02, 2007 8:07
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
PTACEK Martin





Založen: 24. 08. 2005
Příspěvky: 363
Bydliště: Zlin

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

To Pancocha: tak jsem se bavil s p. Chovancem (víš kdo to je)....to je člověk, kt. byl jak průkopník s Fordem Escortem tak se Škodou Oktavií WRC.......a ten říkal, že: když si koupil škodovácký motor s fabriky, tak na brzdě měl 305 koní.....jenže to ovlivňuje spousta dalších faktorů, např. když byl pak znova na brzdě, tak motor měl jen 295 koní....!!!! Proč, protože turbo, kt. nasává vzduch....je velice háklivé, jaká teplota jde do něho....čím teplejší vzduch tím menší výkon, dále nadmořská výška (tzv. atmosférický tlak), restriktor....stačí když dírku jen o chlup zmenšíš....ale ne tak, aby na to komisaři přišli...hned si na 1km...o 0,2s rychlejší....atd. A to se nebavím o podvodech....ale říkal jedno pravidlo, čím více koní, tím nižší životnost......atd. takže....myslím, že nad tím spekulovat je zbytečné.....:
Co vlastně chce zde ta komunita? Teď je nej. Ford Focus....bez diskuze.....a jestli uděláte ostatní WRC tak, že Oktávka bude nejpomalejší...tak s ní nikdo nebude jezdit, kromě zarytých fandů....což jsou zde asi 2.....takže až to budete dělat...tak musí mět všechny motory...dá se říct stejně koní.....jinak z MČR vznikne Ford cup, nebo něco obdobného.....nebo si nepamatujete jak v MČR jezdili všichni top jezdci se Subaru? A to si mylím, že zde nechce nikdo.....
Je to jen můj osobní názor....ale radši bych si přál pestré startovní pole....
Příspěvek Zaslal: pá březen 02, 2007 18:09
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
OLSA Mirek
Site Admin




Založen: 24. 08. 2005
Příspěvky: 552
Bydliště: ZLÍN

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Přátelé,
myslím že už toho tady padlo dost, ale obávám se že náš všeobecný problém to rozhodně nevyřešilo a určitě nevyřeší.

Je třeba se rozhodnout co dál a už je opravdu nejvyšší čas.
Jsou dvě možnosti jak situaci řešit:

1. Budou prostě fyziky neporovnatelné tudíž totální guláš a milion turnajů z kterých uživatel bude moct jet jen část protože do ostatních se díky rozdílným fyzikám vůbec nedostane

2.Jednotné fyziky pro všechny, tím pádem(pokud si postarší uživatelé vzpomenou na začátky pluginu kdy se jezdilo s deseti auty a všichni jezdili všecko) všechny (nezaheslované) turnaje přístupné všem.

Měl bych asi zrekapitulovat to co jsme se zde na tomto vlákně dozvěděli.

Dozvěděli jsme se že některé motory ve skutečnosti překračují povolený výkon o 50 až 60 hp čímž porušují předpis Fia. Co to ale znamená pro nás? Je mi docela jedno že mají motory ve skutečnosti více výkonu než
povolují předpisy a taky mi nevadí že na to FiA kašle.
Je důležité si připomenout to co je důležité. RBR je software a jako software má výpočetní systém(engine) na kterém běží.
V RBR výkon motoru udává parametr VE. Ale co je tento parametr pro engine RBR? To nikdo neví. Snažíme se z toho parametru vycucat nějaké křivky výkonu a momentu ALE! .. ptám se sám sebe .. je možné vůbec z tohoto parametru nějaké křivky počítat? nebo pro engine RBR znamená tento parametr úplně něco jiného? NEVÍME! Jak to zjistíme? Ze zdrojového kódu. Máme zdrojový kód? NEMÁME!
Předpokládejme tedy že autoři RBR ctili pravidla a výkony vozů stanovili dle předpisů na 300 hp max.

Tak co teď?

Poďme se prostě dohodnout na jednotném výpočetním systému a je po problému raz dva. Neustále se diskutuje že to nebo ono auto má tolik a tolik. Myslím že v tuto chvíli je to úplně jedno.
Potřebujeme se dohodnout na parametrech default vozů a na jednotném výpočetním systému kterým k dohodnutým parametrům dojdeme.

Dále je třeba ctít při tvorbě fyziky jednoznačné společné parametry:
Průměr kola: není možné aby jeden vůz měl průměr kola 630 a druhý 650 mm, šířka pneu: platí to samé, výška dezénu: taktéž.

Parametrů které je třeba u všech vozů dodržet je docela dost a vypisovat to tady nehodlám, ale jiná cesta prostě není.

Pokud dojde k dohodě, získáme tím měřítko mezi jednotlivými vozy a třídami které nebude možno zpochybnit a konečně si pořádně zazávodíme a hlavně budem moct všichni do všech turnajů. Tím se samozdřejmě zredukuje i počet vytvořených turnajů Smile

Tak buďme rozumní ať se konečně někam pohnem a práce můžou začít.
Příspěvek Zaslal: pá březen 02, 2007 19:21
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
odeslat nové téma   Odpovědět na téma Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 105, 106, 107  Další
Strana 6 z 107

 
Přejdi na:  



Czech translation by Azu
 
  Based on CanverRed theme