Právě je út leden 28, 2025 3:48
|
|
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Jste pro zavedení jednotných fyzik? |
Ano, jsem pro jednotné fyziky. |
|
87% |
[ 449 ] |
Ne, jsem pro více fyzik. |
|
12% |
[ 62 ] |
|
Celkem hlasů : 511 |
|
Autor |
Zpráva |
BAJGAR Petr
Založen: 28. 01. 2007 Příspěvky: 438 Bydliště: OSTRAVA CITY
|
Předmět: |
|
|
Jsem pro jednu fyziku |
|
|
Zaslal: po únor 26, 2007 21:24 |
|
Návrat nahoru |
|
|
PANCOCHA Jaroslav
Založen: 02. 09. 2005 Příspěvky: 1455 Bydliště: Luhačovice
|
Předmět: |
|
|
Dal jsem dohromady tabulku aut uvedených na MČR. Zapsal jsem u nich hodnoty max. momentu a výkonu. Protože jsou v těchto hodnotách nejasnosti (zejména např. 635 N.m/4000 RPM u P206 znamená už samo o sobě 357 HP. 300 HP jako max. je evidentní blbost), prosím všechny kdo jsou schopni zjistit skutečné hodnoty (a to zejména výkonu), prosím pište sem, anebo nejlépe mně přímo na mail j.pancocha@avonet.cz
Tabulka motorů |
|
|
Zaslal: út únor 27, 2007 20:16 |
|
Návrat nahoru |
|
|
HRBACEK Michal
Založen: 20. 01. 2006 Příspěvky: 4 Bydliště: Zlín
|
Předmět: |
|
|
Pánové nechci se vám tady do toho motat,ale dnes jsem nahodil řeč s člověkem který staví (jeho firma) a zároveň servisuje na soutěžích (i světových) různé spec. Lanceru Evo. Podle jeho slov by ten realný graf musel vypadat ještě jinak. Jen co mě zatím prozradil tak u Evo9 se krouták pohybuje max. kolem 400+-/3500-3700 pak pozvolna klesá a výkon kolem 290Ps někde u 5700-6000 a pak jde křivka prudce dolů. Toť vše,citoval jsem to co mi prozradil někdo kdo těch Lanceru Evo postavil a naladil několik pro domácí i zahraniční teamy a pro zajímavost v česku umí dobře odbrzdit eNko dva lidi tak by mě zajímalo odkud čerpáte kolikrát tak rozporuplné informace. Jinak přeji hodně pevné nervy Mirkovi F. a Jardovi P. při jejich další práci pro RBR. |
|
|
Zaslal: út únor 27, 2007 23:19 |
|
Návrat nahoru |
|
|
STEPANEK Jakub
Založen: 19. 04. 2006 Příspěvky: 142 Bydliště: Klášterec nad Ohří
|
|
Návrat nahoru |
|
|
FRIC Miroslav
Založen: 09. 01. 2006 Příspěvky: 2915
|
Předmět: |
|
|
Michal Hrbacek: Jak uz padlo drive, toto na nasem grafu je jedno z moznych nastaveni. Muze byt jine, dokonce jsme se o tom tady jiz bavili. Auto z meho grafu je skutecne auto, ktere dokonce zavodi, akorat ne v CR Celkem to i odpovida, jak vidis vykon je temer stejny, Jen je dosahovan v nizsich otackach (tim padem je vyrazne vetsi maximum Mk), duvod tohoto nastaveni neznam, ale i v PcWRC nekteri jezdci pouzivaji motory s podobnym prubehem...
Jakub Stepanek: Ale jo, graf civilni Evo 9 neni problem sehnat, je napr. primo v katalogu auta (ke stazeni treba na webu Charouz racingu). Bohuzel je nam na prd, protoze nema restriktor a tim padem ma zcela jinou krivku Mk a tudiz i vykonu. Tato Evo 8 je bohuzel stejny pripad... |
|
_________________ Nepište mi, prosím. Už tři roky nejsem na pluginu aktivní. Díky
Please, don't write any questions to me. I've been away from RBR world for three years. Thanks |
Zaslal: st únor 28, 2007 10:15 |
|
Návrat nahoru |
|
|
PANCOCHA Jaroslav
Založen: 02. 09. 2005 Příspěvky: 1455 Bydliště: Luhačovice
|
Předmět: |
|
|
Znovu prosím o získání informací o skutečném výkonu zejména skupiny WRC. Všude se uvádí max. výkon 300 HP, ale je jasné, že ho továrny překračují (restriktor na turbu vše zvládnout nemůže ). Tyto informace se ale těžko získávají, proto znova prosím všechny, kdo máte nějaké známosti v rally, zkuste něco sehnat.
Znovu zdůrazňuji, že potřebujeme údaje o WRCech. V enkách již jakousi představu mám. |
|
|
Zaslal: čt březen 01, 2007 15:33 |
|
Návrat nahoru |
|
|
VALENTA Lukas
Založen: 27. 03. 2005 Příspěvky: 60
|
Předmět: |
|
|
No tak já sice žádný kontakty v rally nemam, ale v knížce Česká rally 92-02 je, že první motory z Octy WRC měli 302 koní.Někde na netu jsem taky kdysi našel inzerát, kde někdo prodával Octu EVO I a taky se tam psalo, že má asi 302 koní.
U současných motorů těžko říct, ale já osobně si myslim, že to bude necelejch 350 koní.Kdysi na eWRC byl článek, kde byli výkony různých WRC aut a pohybovali se zhruba mezi 330-350 koni.Údajně i Honza Kopeky někde řek, že Fabka ma skoro 350 koni.
Přesný údaje zjistíme těžko, ale tohle se mi zdá, že by mohlo zhruba odpovídat. |
|
|
Zaslal: čt březen 01, 2007 18:00 |
|
Návrat nahoru |
|
|
JANKU Roman
Založen: 22. 04. 2006 Příspěvky: 385 Bydliště: Lačnov
|
|
Návrat nahoru |
|
|
FRIC Miroslav
Založen: 09. 01. 2006 Příspěvky: 2915
|
Předmět: |
|
|
Roman: Kdyz tovarna priznava 330?
Jak jsem tu uz psal, Subaru 05 ma oficialne 589 Nm pri 4000 otackach, coz odpovida 331 koni. |
|
_________________ Nepište mi, prosím. Už tři roky nejsem na pluginu aktivní. Díky
Please, don't write any questions to me. I've been away from RBR world for three years. Thanks |
Zaslal: čt březen 01, 2007 21:17 |
|
Návrat nahoru |
|
|
JANKU Roman
Založen: 22. 04. 2006 Příspěvky: 385 Bydliště: Lačnov
|
Předmět: |
|
|
V tom připádě ale nechápu naco je teda to omezení na 300koní, přece se to musí kontrolovat??? Teda né že bych měl prolezlý celý net, ale ještě nikdy sem žádné důvěryhodné zveřejnění výkonu WRC nikde nenašel, je to totiž přísně tajné!!
Edit: Jo a eště bych měl jeden dotaz, u vozů WRC se použivalo ke zvýšení toč. momentu vstřikování vody do válců. Zajímá mě když už tady řešíte ty restiktory a křivky turba tak jestli počítáte i stímto. |
Naposledy upravil JANKU Roman dne čt březen 01, 2007 21:48, celkově upraveno 2 krát
|
_________________ http://kizzcup.kvalitne.cz/
http://kizz-me.wz.cz/RVT.html |
Zaslal: čt březen 01, 2007 21:37 |
|
Návrat nahoru |
|
|
FRIC Miroslav
Založen: 09. 01. 2006 Příspěvky: 2915
|
Předmět: |
|
|
Roman: To omezeni na 300 koni je formalni. Kdysi nekdo spocital, ze kdyz se omezi privod vzduchu restriktorem o prumeru, tusim, 34 mm, tak nelze dosahnout vykonu pres 300 koni. To ovsem bylo pred dvaceti lety. A pokrok jde dal, optimalizaci spalovaciho procesu, tvaru a opracovani potrubi atd. atd. se doslo casem k vykonu vyssimu. Zvysovani se deje snizovanim vsech moznych i nemoznych ztrat |
|
_________________ Nepište mi, prosím. Už tři roky nejsem na pluginu aktivní. Díky
Please, don't write any questions to me. I've been away from RBR world for three years. Thanks |
Zaslal: čt březen 01, 2007 21:44 |
|
Návrat nahoru |
|
|
BRUDER Martin
Založen: 12. 10. 2005 Příspěvky: 1060 Bydliště: Chotyně
|
Předmět: |
|
|
Jardo to víš že se snažíme Ted ale musím čekat až si Pavel uděla chvilku čas a mrkne se mi po tom grafu nechci nic slibovat ,protože ani Pavel neví jestli ho ještě má ale měl by být z Octavie WRC |
|
_________________ EURORALLY TEAM
www.montek-motorsport.cz |
Zaslal: pá březen 02, 2007 4:33 |
|
Návrat nahoru |
|
|
PANCOCHA Jaroslav
Založen: 02. 09. 2005 Příspěvky: 1455 Bydliště: Luhačovice
|
Předmět: |
|
|
To Janku Roman: s omezením momentu při zrušení vstřikování vody nepočítáme a ani počítat nemůžeme, protože nikdo neví, co to s momentem přesně udělalo. Nicméně si myslím, že výrobci určitě přišli na něco, jak se s tímto omezením vypořádat a v důsledku toho se zas tak moc nestalo (ale realitu netuším). Pokud někdo nedonese přesné tovární údaje, tak můžeme jenom hádat a snažit se reálu trochu přiblížit. |
|
|
Zaslal: pá březen 02, 2007 8:07 |
|
Návrat nahoru |
|
|
PTACEK Martin
Založen: 24. 08. 2005 Příspěvky: 363 Bydliště: Zlin
|
Předmět: |
|
|
To Pancocha: tak jsem se bavil s p. Chovancem (víš kdo to je)....to je člověk, kt. byl jak průkopník s Fordem Escortem tak se Škodou Oktavií WRC.......a ten říkal, že: když si koupil škodovácký motor s fabriky, tak na brzdě měl 305 koní.....jenže to ovlivňuje spousta dalších faktorů, např. když byl pak znova na brzdě, tak motor měl jen 295 koní....!!!! Proč, protože turbo, kt. nasává vzduch....je velice háklivé, jaká teplota jde do něho....čím teplejší vzduch tím menší výkon, dále nadmořská výška (tzv. atmosférický tlak), restriktor....stačí když dírku jen o chlup zmenšíš....ale ne tak, aby na to komisaři přišli...hned si na 1km...o 0,2s rychlejší....atd. A to se nebavím o podvodech....ale říkal jedno pravidlo, čím více koní, tím nižší životnost......atd. takže....myslím, že nad tím spekulovat je zbytečné.....:
Co vlastně chce zde ta komunita? Teď je nej. Ford Focus....bez diskuze.....a jestli uděláte ostatní WRC tak, že Oktávka bude nejpomalejší...tak s ní nikdo nebude jezdit, kromě zarytých fandů....což jsou zde asi 2.....takže až to budete dělat...tak musí mět všechny motory...dá se říct stejně koní.....jinak z MČR vznikne Ford cup, nebo něco obdobného.....nebo si nepamatujete jak v MČR jezdili všichni top jezdci se Subaru? A to si mylím, že zde nechce nikdo.....
Je to jen můj osobní názor....ale radši bych si přál pestré startovní pole.... |
|
|
Zaslal: pá březen 02, 2007 18:09 |
|
Návrat nahoru |
|
|
OLSA Mirek Site Admin
Založen: 24. 08. 2005 Příspěvky: 552 Bydliště: ZLÍN
|
Předmět: |
|
|
Přátelé,
myslím že už toho tady padlo dost, ale obávám se že náš všeobecný problém to rozhodně nevyřešilo a určitě nevyřeší.
Je třeba se rozhodnout co dál a už je opravdu nejvyšší čas.
Jsou dvě možnosti jak situaci řešit:
1. Budou prostě fyziky neporovnatelné tudíž totální guláš a milion turnajů z kterých uživatel bude moct jet jen část protože do ostatních se díky rozdílným fyzikám vůbec nedostane
2.Jednotné fyziky pro všechny, tím pádem(pokud si postarší uživatelé vzpomenou na začátky pluginu kdy se jezdilo s deseti auty a všichni jezdili všecko) všechny (nezaheslované) turnaje přístupné všem.
Měl bych asi zrekapitulovat to co jsme se zde na tomto vlákně dozvěděli.
Dozvěděli jsme se že některé motory ve skutečnosti překračují povolený výkon o 50 až 60 hp čímž porušují předpis Fia. Co to ale znamená pro nás? Je mi docela jedno že mají motory ve skutečnosti více výkonu než
povolují předpisy a taky mi nevadí že na to FiA kašle.
Je důležité si připomenout to co je důležité. RBR je software a jako software má výpočetní systém(engine) na kterém běží.
V RBR výkon motoru udává parametr VE. Ale co je tento parametr pro engine RBR? To nikdo neví. Snažíme se z toho parametru vycucat nějaké křivky výkonu a momentu ALE! .. ptám se sám sebe .. je možné vůbec z tohoto parametru nějaké křivky počítat? nebo pro engine RBR znamená tento parametr úplně něco jiného? NEVÍME! Jak to zjistíme? Ze zdrojového kódu. Máme zdrojový kód? NEMÁME!
Předpokládejme tedy že autoři RBR ctili pravidla a výkony vozů stanovili dle předpisů na 300 hp max.
Tak co teď?
Poďme se prostě dohodnout na jednotném výpočetním systému a je po problému raz dva. Neustále se diskutuje že to nebo ono auto má tolik a tolik. Myslím že v tuto chvíli je to úplně jedno.
Potřebujeme se dohodnout na parametrech default vozů a na jednotném výpočetním systému kterým k dohodnutým parametrům dojdeme.
Dále je třeba ctít při tvorbě fyziky jednoznačné společné parametry:
Průměr kola: není možné aby jeden vůz měl průměr kola 630 a druhý 650 mm, šířka pneu: platí to samé, výška dezénu: taktéž.
Parametrů které je třeba u všech vozů dodržet je docela dost a vypisovat to tady nehodlám, ale jiná cesta prostě není.
Pokud dojde k dohodě, získáme tím měřítko mezi jednotlivými vozy a třídami které nebude možno zpochybnit a konečně si pořádně zazávodíme a hlavně budem moct všichni do všech turnajů. Tím se samozdřejmě zredukuje i počet vytvořených turnajů
Tak buďme rozumní ať se konečně někam pohnem a práce můžou začít. |
|
|
Zaslal: pá březen 02, 2007 19:21 |
|
Návrat nahoru |
|
|
|
|
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete hlasovat v tomto fóru
|
|
|
|
Based on CanverRed theme |
|
|