Právě je út listopad 19, 2024 2:09
|
|
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
JANOUSEK Vojtech
Založen: 16. 03. 2007 Příspěvky: 6
|
Předmět: Hlasky spolujezdce |
|
|
RBR mam 3 dny a je to nadhera,ale me ve skole neucili jak mam reagovat na doporuceni spolujezdce.Nemohl by mi nekdo sepsat vsechny hlasky s vysvetlenim vyznamu?Diky |
|
|
Zaslal: pá březen 16, 2007 13:09 |
|
Návrat nahoru |
|
|
SKALA Jan
Založen: 07. 05. 2005 Příspěvky: 491 Bydliště: rue Latécoère 68 - 78143 Vélizy, Paris
|
Předmět: |
|
|
spis vypis ty kterejm nerozumis |
|
|
Zaslal: pá březen 16, 2007 13:54 |
|
Návrat nahoru |
|
|
PETEREK Petr
Založen: 22. 12. 2006 Příspěvky: 89 Bydliště: Praha
|
Předmět: |
|
|
Ja nevim ale já když jsem si hru koupil tak jsem tam měl i takovou knížečku v který to bylo všechno popsaný |
|
|
Zaslal: pá březen 16, 2007 14:08 |
|
Návrat nahoru |
|
|
GRYGA Roman
Založen: 17. 08. 2006 Příspěvky: 103 Bydliště: Uhřice, okr. Hodonín
|
Předmět: |
|
|
Základ je, že obtížnost zatáček je od 1 do 10. To znamená že 1 je mírná zatáčka a 10 je zatáčka 180°. Tak např. levá 5 100, znamená, že je před tebou za 100 m levá zatáčka cca. 90°. Plus ještě navigátor Tě upozorňuje, jestli maš před zatáčkou mírně přibrzdit. Navíc Tě upozorní na skok na horizontu atd... Napiš, čemu nerozumíš, poradíme... |
|
_________________
|
Zaslal: pá březen 16, 2007 14:46 |
|
Návrat nahoru |
|
|
DEJMEK Vaclav
Založen: 09. 04. 2005 Příspěvky: 1314 Bydliště: Malenice
|
Předmět: |
|
|
čoveče neni to náhodou obráceně? nejdřív vzdálenost a pak obtížnost? Jinak u původního RBR byly zatáčky jenom do sedmičky myslim a pak se to změnilo, taky myslim, ale nejsem si už jistej, nejedu orig nastavení. |
|
_________________ lu.cifer
RT--WRC-- |
Zaslal: pá březen 16, 2007 15:58 |
|
Návrat nahoru |
|
|
UTRATA Lukas
Založen: 23. 09. 2005 Příspěvky: 994 Bydliště: Doksy
|
Předmět: |
|
|
TO Vojta: U původního českého RBR jsou zatáčky do šestky, já to stále používám. Přičemž jednička se dá jet naplno, do 2 to chce ubrat trocha plynu. Šestka je pak vracečka. A čtyrka je 90° cca. Takže např. levá 3 200 znamená zatáčku, která je tupá, co se úhlu týče, a za ní následuje 200 metrů rovný úsek, levá 3 utáhne znamená opět zatáčka s tupým úhlem, která však přejde do 4 např., takže se utáhne. Jestli nerozumíš ještě něčemu, tak napiš čemu konkrétně. |
|
_________________ IRIDIUM RBR Team - - - LucOut
http://octaviarbrcup.ic.cz |
Zaslal: pá březen 16, 2007 17:03 |
|
Návrat nahoru |
|
|
JANOUSEK Vojtech
Založen: 16. 03. 2007 Příspěvky: 6
|
Předmět: Hlasky spolujezdce 2 |
|
|
No ted jsem ty hlasky akorat sepsal.Jsou to hlasky ze Daemon creeku a ze zaverecne zkousky ve skole.
1-leva1 dlouha DO(aspon myslim ze rika DO)
2-prava 2 50
3-leva 2 přes horizont DO
4-leva 3 utahne 70
5-leva 3 rizni
6-leva 2 DO
7-prava 2 nerez
To by asi mel bejt ten zaklad!Diky |
|
|
Zaslal: pá březen 16, 2007 17:43 |
|
Návrat nahoru |
|
|
UTRATA Lukas
Založen: 23. 09. 2005 Příspěvky: 994 Bydliště: Doksy
|
Předmět: |
|
|
1-leva1 dlouha DO(aspon myslim ze rika DO) = dlouhá znamená, že ta zatáčka je prostě o něco delší než normálně, takže chvíli potrvá, DO, zatim ještě něco musí být, třebas 1 dlouhá do pravá 2, to znamená, že na tu dlouhou zatáčku, navazuje zatáčka, která je o něco prudší na jonpu stranu
2-prava 2 50 = po té zatáčce následuje 50m "rovný" úsek, než přijde něco dalšího
3-leva 2 přes horizont DO = tohle je zatáčka, která se jede přes horizont, to znamená, že tou zatáčkou nelze projet rovně, ale musíš si na to trochu najet a počítat s tím, že skáčes jakoby v zatáčce, resp. najedeš si doprava a ten horizont nepřejedeš rovně, ale tak, že za ním cesta bude mírně vlevo, bo nevim jak to lépe popsat, ale bacha aby si zůstal na trati a neskočil moc doleva bo moc málo;)
4-leva 3 utahne 70 = to znamená, že se zatáčka utáhne, resp se z té trojky stane asi čtyrka, takže je potřeba v ní ubrat, pak následuje 70m úsek bez zatáček
5-leva 3 rizni = řízni znamená, že to můžeš vzít pajgentem, aby si byl rychlejší
6-leva 2 DO = je podobné jako to první
7-prava 2 nerez = neřež zanemená drž se na cestě, pač by tě mohlo uvnitř zatáčky něco nakopnout, nebo tam bejt kámen
Mno, chce si to ty tratě projet vícekrát, pak poznáš ten přesný význam a budeš vědět, jak co jet. |
|
_________________ IRIDIUM RBR Team - - - LucOut
http://octaviarbrcup.ic.cz |
Zaslal: pá březen 16, 2007 18:22 |
|
Návrat nahoru |
|
|
|
|
|
Strana 1 z 1 |
|
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete hlasovat v tomto fóru
|
|
|
|
Based on CanverRed theme |
|
|