Hlavn� strana    FORUM Obsah fóra Richard Burns Rally
  FAQ •  Hledat •  Seznam uživatelů •  Uživatelské skupiny •  Registrace •  Soukromé zprávy •  Přihlášení

ZATACKY

 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
JANOUSEK Vojtech





Založen: 16. 03. 2007
Příspěvky: 6

Příspěvek Předmět: ZATACKY Odpovědět s citátem

Ahoj lidi!!!Dneska jsem se nekde na foru docetl, ze nekteri z vas projizdeji zatacky na sotoline s obtiznosti 4 pomoci brzdeni levou nohou. Ja vim, ze tato technika je rychlejsi, ale proste mi to nejde!! Pokousel jsem se o to cca hodinu a vysledek se rovna nule! Prosim, popiste mi vasi rychlost, otacky a hlavne rychlostni stupen. A este jestli se prilepite ke krajnici nebo si nadjedete.Diky Sad Sad
Příspěvek Zaslal: po duben 09, 2007 22:11
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
BICA Martin





Založen: 11. 12. 2006
Příspěvky: 1264
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Hlavně musíš mít plyn a brzdu na jiné ose volantu. Jinak prostě při plynu brzdu a postup je stejnej, pouze máš stále "našponovanej" motor. Musíš to prostě dostat do nohy jak to auto přibrzdit na správnou rychlost. Já to taky neumim.

_________________
ImageImageImage
Příspěvek Zaslal: po duben 09, 2007 23:11
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
GRYGA Roman





Založen: 17. 08. 2006
Příspěvky: 103
Bydliště: Uhřice, okr. Hodonín

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Je to cviceni ve skole RBR, myslim, ze je to tam dobre popsane, ale ted si nejsem jisty, jak obtizna tam je ta zatacka. Princip je, ze ji projizdis o trosku rychleji, nez kdyby jsi ji projizdel normalne. Je to o treninku, podle me ti nikdo rychlost ani rychlostni stupen neprozradi, protoze je kazda zatacka trosku jina... Doporucuju trenovat a trenovat...

_________________
Image
Příspěvek Zaslal: út duben 10, 2007 7:32
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
HONZALEK Vratislav





Založen: 10. 11. 2005
Příspěvky: 357
Bydliště: Borová u Poličky,casteji Praha

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Zrovna ta zatacka ve skole mi prijde docela blba na cviceni,urcite by se nasli jine. Ja to tenkrat ve skole cvicil,vubec mi to neslo,nejak jsem to pak projel.Pak jsem to zkousel normalne v rz,neslo to,krecovite az hanba. No a asi po mesici koukam ze to sam od sebe pouzivam porad Smile Tedy proste to nejak prislo samo.Ono totiz staci na brzdu slapat pomerne malo a hlavne s citem.Takze na to prijdes kdyz budes jezdit.

_________________
Sometimes steering wheel, sometimes keyboard,but almost equal speed ;)HSF (Subaru WRT in the past) , The Mask
Příspěvek Zaslal: út duben 10, 2007 14:24
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PTACEK Martin





Založen: 24. 08. 2005
Příspěvky: 363
Bydliště: Zlin

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

No...můj poznatek......vyber si zatáčku, nejlépe nějakou v rally škole, např. tu doleva za tím prvním stavením, jak je po levé straně ta ohrada, šotolina na učení je lepší, a ještě nejlépe dvojkolku, u WRC můžeš jezdit s levou, ale i nemusíš, tam to můžeš regulovat ještě plynem....a udělej následující: plný plyn, zatoč a zašlápni levou nohou brzdu, pak se ti auto postaví bokem......když tě to vynáší ven, tak jen ubereš plyn, když to táhne dovnitř zatáčky, méně sešlápneš levou.....brzdu a pomocí těchto kombinací, pak po čase najdeš tu optimální rychlost na projetí........ale to je jen teorie......pokud budeš jezdit stále, tak to příjde samo Cool

p.s.: jo, každou osu na pedály musíš mět zvlášť, tzn. že když v nastavení sešlápneš plyn zaroveň i s brzdou (levou nohou), tak se ti musí červeně vyznačit obě ty osy.
Příspěvek Zaslal: út duben 10, 2007 14:52
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
KRYSTYN Miroslav





Založen: 02. 06. 2006
Příspěvky: 701
Bydliště: Zlín

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Zapomněli jste mu říct, že si na to musí nastavit auto a pod. Smile
PS: asi nejde ve dvou větách říct jak udělat "to", co se jiní učili měsíce, propotili spoustu trenýrek a slyšeli k vůli "tomu" tolikrát o rozvodu.
Přeju hodně štěstí do dalších kilometrů........

_________________
www.kcm-rbr.cz
Příspěvek Zaslal: út duben 10, 2007 15:22
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
JANOUSEK Vojtech





Založen: 16. 03. 2007
Příspěvky: 6

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

PANOVEEEEEEEEEE!!Jsem si precetl vse rady, manual a trochu to poladil-tlumice,brzdy a diferencial!!NO TO SE NEDA SROVNAT,teda ma to naky mouchy,ale vysledek me ohormil!Necekal jsem takove zmeny at k horsimu nebo k lepsimu.
Příspěvek Zaslal: út duben 10, 2007 21:37
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
KRPELAN Michal





Založen: 18. 07. 2007
Příspěvky: 206
Bydliště: Valaská Belá, Slovakia

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

HONZALEK Vratislav napsal:
Zrovna ta zatacka ve skole mi prijde docela blba na cviceni,urcite by se nasli jine. Ja to tenkrat ve skole cvicil,vubec mi to neslo,nejak jsem to pak projel.Pak jsem to zkousel normalne v rz,neslo to,krecovite az hanba. No a asi po mesici koukam ze to sam od sebe pouzivam porad Smile Tedy proste to nejak prislo samo.Ono totiz staci na brzdu slapat pomerne malo a hlavne s citem.Takze na to prijdes kdyz budes jezdit.
tato technika sa mi strasne paci, jazdi sa s tym super, ja jazdim tak ze pred zatackou pribrzdim a v zakrute pridavam a striedam plyn a brzdu, a zda sa mi ze sa to jazdi na 4 stupni, ale neviem aka je 4 zakruta, lebo ja mam anglicku verziu, ak myslite fast tak moze byt

_________________
N4,A6
RBR cars installation guide http://rbr-car-installation-guide.wz.cz/
Příspěvek Zaslal: so srpen 18, 2007 16:12
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
STOFANAK Stanislav





Založen: 06. 08. 2007
Příspěvky: 11

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

No je to presne tak jak to tu niekto pisal. Mne to najlepsie ide na Falstone. Tam sa 4-ky zakruty daju krasne prejst aj bez rucky. Ja jazdim len s gamepad-om kde sa naraz brzda aj plyn neda pouzit ale ide to. Proste pred zakrutou jak brzdis musis auto trosicku vytocit aby ako sa hovori si isiel bokom. Potom ide plny plyn a korigovanie smeru vytocenim kolies a krasne to vrci a smyka si jedna radost Smile
Příspěvek Zaslal: pá září 14, 2007 11:43
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
ADOLT Lukas





Založen: 01. 06. 2006
Příspěvky: 269
Bydliště: Frýdek-Místek

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Já jezdím na klávesnici (prosím nekamenovat Laughing ) a například zatáčky č.4 na Falstone jezdím tak že jen ťuknu do mezerníku (moje ruční brzda),tím auto trochu utrhnu a pěkně ho naskládám do zatáčky.Ovšem je třeba si na to poladit učinnost ruční brzdy,jelikož při velké účinnosti utrhne zadek moc,ten se poté dostane do smyku a tím se ztrácí drahocený čas...
Příspěvek Zaslal: pá září 14, 2007 16:27
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky AOL Instant Messenger MSN Messenger
KOLARIK Vladimir





Založen: 08. 05. 2007
Příspěvky: 39

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

no ja mam super svestku a plnyy pred zatackou prudce na brzdu stoci se zadek a zase plnyyyyy ale tohle delam jen kdyz do zatacky vletim prilis rychle , jinak cista stopa je cista stopa alespon u predohrabu Very Happy

_________________
www.totalmotorsport.wz.cz
www.svistmotorsport.wbs.cz
Příspěvek Zaslal: so listopad 24, 2007 1:13
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
odeslat nové téma   Odpovědět na téma
Strana 1 z 1

 
Přejdi na:  



Czech translation by Azu
 
  Based on CanverRed theme