Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
SEDLACEK Josef
Založen: 12. 05. 2006 Příspěvky: 91 Bydliště: Ostrožská Lhota
|
Předmět: 3DS MAX - pls o radu |
|
|
umím dělat trochu v 3ds maxu ale nějak mě nejde vložit už hotové auto. je na to potřeba nějaký plugin? pls poradte někdo |
|
|
Zaslal: út září 26, 2006 15:13 |
|
Návrat nahoru |
|
|
VITA Tomas
Založen: 30. 04. 2005 Příspěvky: 456 Bydliště: Kozlovice
|
|
Návrat nahoru |
|
|
SEDLACEK Josef
Založen: 12. 05. 2006 Příspěvky: 91 Bydliště: Ostrožská Lhota
|
Předmět: |
|
|
přesně tak, mě to háže chybu: že je format špatný. jak na to pls? |
|
|
Zaslal: so září 30, 2006 19:21 |
|
Návrat nahoru |
|
|
VITA Tomas
Založen: 30. 04. 2005 Příspěvky: 456 Bydliště: Kozlovice
|
Předmět: |
|
|
To auto by mělo byt vytvořeno v Maxu a mělo by tam jit v pohodě. Jinak ještě sem měl plugin pro import sgc souborů, ale už nemám. |
|
_________________ CARLSBAD Rally Team manager, driver |
Zaslal: ne říjen 01, 2006 9:05 |
|
Návrat nahoru |
|
|
VOSICKA Lubos
Založen: 15. 09. 2006 Příspěvky: 4 Bydliště: Benešov
|
Předmět: |
|
|
Já mám podobný problém. Já zase v zmodeleru otevřu jenom originál auta a u těch dělanejch v ZM se to při importu sekne,nebo to hlásí ,že je to zamčený.Konkrétně Impreza 06. V maxu to zase hlásí,že to nemůže pracovat: UNDEFINET TO TYPE:FLOAT . Jestli s tím máte někdo skušenosti,prosím o radu! |
|
|
Zaslal: so prosinec 30, 2006 23:12 |
|
Návrat nahoru |
|
|
VITA Tomas
Založen: 30. 04. 2005 Příspěvky: 456 Bydliště: Kozlovice
|
Předmět: |
|
|
To asi bude tím že otvíráš přímo SGC soubor.... Skus v MAXu použít script pro import... |
|
_________________ CARLSBAD Rally Team manager, driver |
Zaslal: so prosinec 30, 2006 23:21 |
|
Návrat nahoru |
|
|
VOSICKA Lubos
Založen: 15. 09. 2006 Příspěvky: 4 Bydliště: Benešov
|
Předmět: |
|
|
Jestli myslíš "script GetSGC",tak právě to hlásí tu chybu. |
|
|
Zaslal: so prosinec 30, 2006 23:42 |
|
Návrat nahoru |
|
|
VITA Tomas
Založen: 30. 04. 2005 Příspěvky: 456 Bydliště: Kozlovice
|
|
Návrat nahoru |
|
|
VOSICKA Lubos
Založen: 15. 09. 2006 Příspěvky: 4 Bydliště: Benešov
|
Předmět: |
|
|
Už se mi to povedlo! Ale stejně je to nejaký divný. Original Impreza 03 de otevřít normálně,ale jak tam chci dát 06,tak nesmim použít Impreza 06.ini,ale třba shaders.ini,nabo *ini* z 03. Je to normální? Nemám tam nějakej kopanec? Ostatní modifikovaný auta to dělaj taky. |
|
|
Zaslal: ne prosinec 31, 2006 22:02 |
|
Návrat nahoru |
|
|
VITA Tomas
Založen: 30. 04. 2005 Příspěvky: 456 Bydliště: Kozlovice
|
|
Návrat nahoru |
|
|
LAUKO Honza
Založen: 31. 01. 2007 Příspěvky: 12 Bydliště: Český Krumlov
|
Předmět: |
|
|
Ahoj chtěl bych se zeptat jaka verze 3ds Max je vhodná na tvorbu auta chcemem se s bráchou pokusit o škodu 130Lr,ja s tím neumím ale brácha s tim dělá ve škole tak to umí a hlavně jaká verze je CZ ja teť tahám 3ds Max v9.0 Full Dvd,prosím poraďte předem díky. |
|
|
Zaslal: po květen 28, 2007 16:46 |
|
Návrat nahoru |
|
|
LAUKO Honza
Založen: 31. 01. 2007 Příspěvky: 12 Bydliště: Český Krumlov
|
Předmět: |
|
|
A ještě bych chtěl dodat jestli někdo nemáte nějaký návod na 3ds max nebo jestli je někde na netu děkuji.Abych se mohl zapojit taky do práce jsem začátečník |
|
|
Zaslal: po květen 28, 2007 16:50 |
|
Návrat nahoru |
|
|
SEDLACEK Josef
Založen: 12. 05. 2006 Příspěvky: 91 Bydliště: Ostrožská Lhota
|
Předmět: |
|
|
se mě zda ze pro auta je 3DS max 6, ale nevim to jiste |
|
|
Zaslal: po květen 28, 2007 16:54 |
|
Návrat nahoru |
|
|
LAUKO Honza
Založen: 31. 01. 2007 Příspěvky: 12 Bydliště: Český Krumlov
|
Předmět: |
|
|
ještě jeden dotaz,promiňte mi jestli spamuju ale chci se ještě zeptat jestli by pro mne nebyl lechčí Zmodeler jakou verzi poúžíváte a jestli je česky děkuji. |
|
|
Zaslal: po květen 28, 2007 17:10 |
|
Návrat nahoru |
|
|
BICA Martin
Založen: 11. 12. 2006 Příspěvky: 1264 Bydliště: České Budějovice
|
Předmět: |
|
|
Pro auta do RBR je vhodný 3DS Max v 5.0 jinak eleru už dělá Radek Chlud. Teda doufám, že stále ano. |
|
_________________
|
Zaslal: po květen 28, 2007 17:35 |
|
Návrat nahoru |
|
|
|