Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Jste pro zavedení jednotných fyzik? |
Ano, jsem pro jednotné fyziky. |
|
87% |
[ 448 ] |
Ne, jsem pro více fyzik. |
|
12% |
[ 62 ] |
|
Celkem hlasů : 510 |
|
Autor |
Zpráva |
coufalik.patrik
Založen: 27. 09. 2007 Příspěvky: 2 Bydliště: želechovice
|
Předmět: |
|
|
DEJMEK Vaclav napsal: |
Jsem samozřejmně pro sjednocení na jeden vzorec, jinak to nemá smysl vůbec něco dělat. Už o tom tady brblám nějakej ten měsíc tak snad teď by to mohlo konečně dojít úspěšnému konci. |
|
|
|
Zaslal: čt září 27, 2007 20:40 |
|
Návrat nahoru |
|
|
VANEK Jakub
Založen: 21. 10. 2006 Příspěvky: 468 Bydliště: Bojkovice
|
Předmět: |
|
|
Dotaz na Míru:
Ahoj, jenom mám brouka v palici tak se chci zeptat. Na S 1600 byly podklady, na N4 byly podklady... ty už na pluginu jezdí s novýma fyzikama a je to super. .... ále říkal si že je problém s motorama s turbem a že nemáte dostatečné množství materiálu, tam nevím jestli se prostě to co nebudete vědět nějak spíchne podle toho jak "by to mělo být" nebo se bude čekat až se něco nového objeví a teprve pak se udělá fyzika |
|
_________________ S.A.D.A.C Motorsport - Citroen C4 WRC |
Zaslal: pá září 28, 2007 12:01 |
|
Návrat nahoru |
|
|
NOVY Karel
Založen: 18. 06. 2005 Příspěvky: 1306 Bydliště: Rumburk
|
Předmět: |
|
|
4 coufalik
dost dobře nechápu, proč se na Vaškův názor čertíš. Na pluginu nemáš odjetý ani metr, takže vlastně vůbec nemůžeš vědět wo co go. Hlavně, že se projevuješ. |
|
_________________
|
Zaslal: pá září 28, 2007 12:40 |
|
Návrat nahoru |
|
|
FRIC Miroslav
Založen: 09. 01. 2006 Příspěvky: 2915
|
Předmět: |
|
|
Jakub Vaněk: Podklady na turba nejsou hlavně ve smyslu, jak to v RBR vlastně funguje... Nakonec jsme to prostě nějak určili, určitě ne úplně správně. V budoucnu se to kdyžtak může předělat. Oni by ty fyziky nebyly asi nikdy, protože se se zjišťováním skutečného fungování turba v RBR nijak nehlo... |
|
_________________ Nepište mi, prosím. Už tři roky nejsem na pluginu aktivní. Díky
Please, don't write any questions to me. I've been away from RBR world for three years. Thanks |
Zaslal: pá září 28, 2007 12:55 |
|
Návrat nahoru |
|
|
VANEK Jakub
Založen: 21. 10. 2006 Příspěvky: 468 Bydliště: Bojkovice
|
Předmět: |
|
|
Ok, díky za odpověď a těším se na to |
|
_________________ S.A.D.A.C Motorsport - Citroen C4 WRC |
Zaslal: pá září 28, 2007 12:56 |
|
Návrat nahoru |
|
|
BITTNER Jan
Založen: 23. 04. 2005 Příspěvky: 1142
|
Předmět: |
|
|
Nedávno tady na foru proběhla informace ,že se podařilo kontaktovat nějakého tvůrce RBR .Možná to není správné vlákno ,ale podařilo se něco zjistit ?? |
|
_________________
|
Zaslal: pá září 28, 2007 13:15 |
|
Návrat nahoru |
|
|
VANEK Jakub
Založen: 21. 10. 2006 Příspěvky: 468 Bydliště: Bojkovice
|
Předmět: |
|
|
nee, neporařilo |
|
_________________ S.A.D.A.C Motorsport - Citroen C4 WRC |
Zaslal: pá září 28, 2007 13:17 |
|
Návrat nahoru |
|
|
PANCOCHA Jaroslav
Založen: 02. 09. 2005 Příspěvky: 1455 Bydliště: Luhačovice
|
Předmět: |
|
|
Od té první odpovědi uplynulo spoustu času a žádnou další odpověď jsem bohužel nedostal. |
|
|
Zaslal: po říjen 08, 2007 22:06 |
|
Návrat nahoru |
|
|
PANCOCHA Jaroslav
Založen: 02. 09. 2005 Příspěvky: 1455 Bydliště: Luhačovice
|
Předmět: |
|
|
Protože jsem se nakonec vůbec nepodílel na vývoji nových fyzik od Kenta, Eva a Mirka Frice, tak si tady dovolím malý komentář:
Zkoušel jsem Imprezu N12 na šotolině, konkrétně na oblíbeném New Bobs I a II a musím říct (mám na ní svůj starý setup, který papírově rozhodně není nějak nedotáčivý) a auto se chová spíše nedotáčivě než přetáčivě.
Konkrétně v lesní rychlé pasáži, kde se jede skoro na plný kotel to auto na šotolině ani neuhne ze stopy a to jsem to nezkoušel nijak citlivě. Prostě do zatáčky naprostě necitlivě s plným plynem a podobně a ono to ani trošku neujelo. Prostě klasika z rally školy, pustit plyn, zatočit a zabrat a auto jde do smyku VŮBEC nefunguje. Auto prostě jen zatočí a nic více.
(a jestli mi tady bude někdo povídat, že to mám proto že jezdím s klávesnicí, tak na to zapomeňte, páč zvláště na klávesnici s necitlivým ovládáním a necitlivým plynem by to do smyku při neurvalém řízení mělo jít a musím říct že oproti minulé fyzice je toto obrovský rozdíl) |
|
|
Zaslal: út říjen 09, 2007 14:01 |
|
Návrat nahoru |
|
|
KRYSTYN Miroslav
Založen: 02. 06. 2006 Příspěvky: 701 Bydliště: Zlín
|
Předmět: |
|
|
4 Pančocha
Nemůžu s tebou souhlasit.
Jezdím sice ve skup. N4 hlavně mitsu, ale zkoušel jsem i subo N12 a vždy se mi takto zatočit podařilo. Je fakt že mám G25, ale.......nebude problém spíš v setupu?
Naopak v nových fyzikách hodnotím kladně změnu průběhu motoru. |
|
_________________ www.kcm-rbr.cz |
Zaslal: út říjen 09, 2007 14:56 |
|
Návrat nahoru |
|
|
PANCOCHA Jaroslav
Založen: 02. 09. 2005 Příspěvky: 1455 Bydliště: Luhačovice
|
Předmět: |
|
|
No, možná jsem se špatně vyjádřil. Prostě s novou fyzikou a setupem to drží na šotolině strašně moc stopu. Prostě zatočíš a ono to zatočí, prostě se to chová málem jak na asfaltu. |
|
|
Zaslal: út říjen 09, 2007 15:06 |
|
Návrat nahoru |
|
|
PANCOCHA Jaroslav
Založen: 02. 09. 2005 Příspěvky: 1455 Bydliště: Luhačovice
|
Předmět: |
|
|
Tak jsem ty nové enka znova testoval nyní Imprezu N12 se svým setupem (podle starého nově naťukaný) a s Evo IX s default setupem a myslím že můžu přesně pojmenovat v čem je asi ten rozdíl.
Nové auta mají strašně tvrdý podvozek a to nejen v defaultu, ale i s běžným setupem. Netuším, jaké hodnoty mají pružiny a tlumiče v reálu, takže jsem s nimi možná trochu mimo, ale vycházejí z hodnot testovaných na staré fyzice a taktéž i některých WRC.
Gravel setup pro Imprezu N12 mám tento:
Dify: 400-550-600 (dal bych dozadu míň ale nejde to)
Tlumiče P: 5.6 5.4 7.7 1.5
Tlumiče Z: 5.3 5.0 7.3 1.5
Pružiny P: 310 50 80 12
Pružiny Z: 310 45 75 13
(geometrie -2.21 -0.13 4.70 200.79 .. -1.34 -0.02 206.5) - zde mně napadá jediná věc, že kvůli změnám geometrie bych měl mít auto výš. Nicméně default je posazený výše a přesto je tvrdší než tento můj setup.
Jinak proti fyzice nic nemám, ale tato tvrdost mi hodně vadí a to jsem s tím ještě nejel Harwood, tam to musí být asi dost těžké. |
|
|
Zaslal: út říjen 09, 2007 19:51 |
|
Návrat nahoru |
|
|
FRIC Miroslav
Založen: 09. 01. 2006 Příspěvky: 2915
|
Předmět: |
|
|
Reál setup z S2000:
asfalt 45/40 kN/m
šotolina 27,5/25 kN/m
sníh 27/25 kN/m |
|
_________________ Nepište mi, prosím. Už tři roky nejsem na pluginu aktivní. Díky
Please, don't write any questions to me. I've been away from RBR world for three years. Thanks |
Zaslal: út říjen 09, 2007 20:03 |
|
Návrat nahoru |
|
|
PANCOCHA Jaroslav
Založen: 02. 09. 2005 Příspěvky: 1455 Bydliště: Luhačovice
|
Předmět: |
|
|
No - jednak mi jde o to, jaké reálné hodnoty jsou třeba na šotolině u enka. S2000 může být přece jen trochu jinak, páč je lehčí.
Ale i bez ohledu na realitu se v nových fyzikách podvozek jednoznačně přitvrdil. Jestli mám použít jiné (už třeba reálné) hodnoty aby se auto chovalo tak jak má, prosím, udělám to a naladím podvozek správně.
Nicméně bych rád věděl (a to by Kent s Evem prostřednictvím Mirka Frice mohl objasnit), co se konkrétně natolik změnilo, že se auto chová takto jinak. |
|
|
Zaslal: út říjen 09, 2007 21:15 |
|
Návrat nahoru |
|
|
CHRASTINA Pavel
Založen: 28. 10. 2005 Příspěvky: 471 Bydliště: Slušovice
|
Předmět: |
|
|
Jak jsem si to tady přečetl, tak jsem zkusil N12 asi po půl roce po skončení eura2, kde jsem s ním jezdil a mi se to teda dařilo dostávat do smyku naprosto bez problému. Samozřejmě jsem si vyrobil nějaký setup, nemluvím o defaultu. Fyzika, o kterou tu jde je bez problému, akorát si to každý musí trošku upravit. |
|
_________________ #19 CHRÁSTwww.hsfrt.ic.cz
VÍTĚZ TR2007(WRC), TR2008 (WRC), TR2009 (WRC), EURO 2(N4), EURO 3(WRC) |
Zaslal: út říjen 09, 2007 23:39 |
|
Návrat nahoru |
|
|
|