Právě je út listopad 19, 2024 15:02
|
|
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
HAZE Jiri
Založen: 18. 08. 2006 Příspěvky: 1610 Bydliště: Hradec Králové
|
Předmět: |
|
|
Ono možná stačí použít tuto funkci: Zobrazit nové příspěvky od poslední návštěvy, nebo Zobrazit mé příspěvky Kdyby KAŽDÝ psal různobarevně JEN pro to,aby našel svůj dotaz,bylo by to pěkné KONGO pro všečchny |
|
_________________ Jirka "Zajíc" HÁZE
CARLSBAD Rally Team , driver |
Zaslal: so prosinec 15, 2007 14:47 |
|
Návrat nahoru |
|
|
DEJMEK Vaclav
Založen: 09. 04. 2005 Příspěvky: 1314 Bydliště: Malenice
|
Předmět: |
|
|
Mikulec Dušan: od toho je taky avatar ne? |
|
_________________ lu.cifer
RT--WRC-- |
Zaslal: so prosinec 15, 2007 15:09 |
|
Návrat nahoru |
|
|
PRIKRYL Roman
Založen: 11. 06. 2005 Příspěvky: 1715 Bydliště: Kroměříž
|
Předmět: |
|
|
Vasek me to vzal z klavesnice |
|
_________________ S.A.D.A.C. Motorsport driver |
Zaslal: so prosinec 15, 2007 16:31 |
|
Návrat nahoru |
|
|
FRIC Miroslav
Založen: 09. 01. 2006 Příspěvky: 2915
|
Předmět: |
|
|
Názor na barvičky jsem už vyjádřil, takže se nebudu opakovat.
Vraťme se k tématu, prosím. Je to dost off topic |
|
_________________ Nepište mi, prosím. Už tři roky nejsem na pluginu aktivní. Díky
Please, don't write any questions to me. I've been away from RBR world for three years. Thanks |
Zaslal: so prosinec 15, 2007 16:36 |
|
Návrat nahoru |
|
|
FAZEKAS Petr
Založen: 02. 02. 2006 Příspěvky: 30 Bydliště: Vetrni
|
Předmět: |
|
|
Zdar, mel jsem tu cest zkusit Fiestu S2000, a musim rict svuj nazor na fyziku. Podle me je spatna - auto je moc silny (minimalne v nizkych tockach), rozjizdi se moc agilne, vracecky se daj projizdet krasne na dvojku (aniz by se to dusilo). Nevim jestli je to final verze, ale podle me by chtela trochu zkrotit. Skoro neni znat ze by tomu melo chybet turbo. Nenasel jsem jinej topic kde by se to resilo, tak pisu sem.
Jakej mate vy nazor na fyziky S2000? |
|
|
Zaslal: ne prosinec 16, 2007 1:02 |
|
Návrat nahoru |
|
|
KUNDLAK Jan
Založen: 13. 02. 2007 Příspěvky: 676 Bydliště: Rovinka
|
Předmět: |
|
|
neskousel sem to ale osobne bych byl rad kdybych stim mohl prohanet WRCaky |
|
|
Zaslal: ne prosinec 16, 2007 8:45 |
|
Návrat nahoru |
|
|
MIKULEC Dusan
Založen: 20. 08. 2007 Příspěvky: 24 Bydliště: Vlčnov, okr. Uherské Hradiště
|
Předmět: síla vozu S2000 |
|
|
Tak na tenhle dotaz Ti může odpovědět asi jen někdo, kdo stím, jezdí. Je pravda, že mám fyziku z bhmotosports.com, na Fiestu ST, kterou tam vydávají za A7 a ta je opravdu jiná, řekl bych pomalejší, míň pružná, ale je to něco jiného
http://www.bhmotorsports.com/download/14428 |
|
|
Zaslal: ne prosinec 16, 2007 8:58 |
|
Návrat nahoru |
|
|
KUCERA David
Založen: 25. 07. 2006 Příspěvky: 94 Bydliště: Zlín
|
Předmět: No problemo |
|
|
Mno, mně to přijde naprosto OK, je hodně znát, že tam není turbo, páč ze zatáčky to vůbec netáhne tolik, jako N4 a abych ji vyjel bez ztráty, tak ji projíždím podobně jako S1600 - jen lehký smyk a čistý výjezd (na asfaltu).....a co se týče dosažených časů, tak na Cote 1 jsem to dal o tři vteřiny rychleji, než s N4, což je taky ok |
|
|
Zaslal: ne prosinec 16, 2007 11:02 |
|
Návrat nahoru |
|
|
MIKSOVSKY Jakub
Založen: 06. 08. 2006 Příspěvky: 465 Bydliště: Praha, Czech
|
Předmět: |
|
|
to Petr: Nevím jak to jezdí u tebe, ale já s tím vracák na dvojku neprojedu, motoru spadnou otáčky a dost těžce se rozjíždí. Zkoušel jsem porovnávat sílu motoru s reálem podle koleček a připadá mi OK, po dvou kolečkách motor chcípne pokud ho nedržím na spojce, takže absence turba je znatelná. |
|
_________________ YARGH! / KirK
Don´t Panic............Douglas Adams
Mirek kecá
I Got A Fever, And The Only Prescription Is More Cowbell! |
Zaslal: ne prosinec 16, 2007 11:52 |
|
Návrat nahoru |
|
|
BICA Martin
Založen: 11. 12. 2006 Příspěvky: 1264 Bydliště: České Budějovice
|
Předmět: |
|
|
Kde to stahnu k vyzkoušení? |
|
_________________
|
Zaslal: ne prosinec 16, 2007 14:41 |
|
Návrat nahoru |
|
|
HAZE Jiri
Založen: 18. 08. 2006 Příspěvky: 1610 Bydliště: Hradec Králové
|
|
Návrat nahoru |
|
|
LACIGA Jakub
Založen: 08. 07. 2005 Příspěvky: 172 Bydliště: Zlín
|
Předmět: |
|
|
Ty jo...dneska odpoledne jsem stáhnul nějakej instalátor tady byl odkaz ted jej ale nemužu najít ...je to stejný jako kdybych si stáhnul model a fiziku a dal ručně ??? nebo je to jinačí model by mohl sedět ale co fizaka ...je jen jedna???
Poznatek z S2000 zdá se mi že se velmi startuje...ale možná se mi to zdá o proti skutečnosti..schází mi dlouhá převodovka...všechno je moc krátké...
jinak se mi to velice líbí a už se těším až bude 100% funkční...
Jen tak pro zajímavost u mně cca 3sekundy rychlejší než N4 , Cote s S2000 cca 2:33 s lehkou upravou setupu..a s N4 2:36 s upravou setupu
Edit: Prosím Vás kde najdu template??z BH mi nejde stahnou je tam odkaz na megaupload... |
|
_________________ http://iridium.blog.cz/ IRIDIUM RBR Team - Mitsubishi Lancer EVO IX gr.N,Ford Fiesta S2000,Ford Escort Cosworth A8,Citroen C2 |
Zaslal: ne prosinec 16, 2007 15:36 |
|
Návrat nahoru |
|
|
LACIGA Jakub
Založen: 08. 07. 2005 Příspěvky: 172 Bydliště: Zlín
|
Předmět: |
|
|
Tak jsem opět testoval..ale objevil jsme chybu nevím jestli už tady byla nebo nebyla...Jel jsem shakedown a popravoval si v něm setup a při uloží setupu v shakedownu s dlouhou převodovkou.v rychlé hře není možnost vybrat..aspon u mně ne.Potom jsem jel s tím samým setupem rychlou rally a nic start a z ničeho nic to auto zdechne a nejde nastartovat...po opětovném přehození ve shakedownu už v pohodě ptám se dlouhá převodovka není povolená ???? |
|
_________________ http://iridium.blog.cz/ IRIDIUM RBR Team - Mitsubishi Lancer EVO IX gr.N,Ford Fiesta S2000,Ford Escort Cosworth A8,Citroen C2 |
Zaslal: ne prosinec 16, 2007 18:10 |
|
Návrat nahoru |
|
|
FRIC Miroslav
Založen: 09. 01. 2006 Příspěvky: 2915
|
Předmět: |
|
|
Ad motor: 270 koní při 8150 otáčkách, 250 Nm při 6850. 1100 kg na asfaltu a 1150 na šotolině. V reálu tento limit nedosahuje žádná S2000, bohužel se ale zatím nepodařilo potřebné hmotnosti sehnat a z tohoto důvodu jsou použité minimální povolené (v reálu údajně Peugeot a Polo cca 1170-1180 kg a Corolla cca 1220). Nicméně nikdy se nepodaří ty hmotnosti sehnat pro všechna auta a hlavně se postupem vývoje mění směrem k limitu. Vracečka na dvojku projet v podstatě nejde a auto se z nuly rozjíždí až příliš pomalu (stejný problém jako u S1600, ale méně výrazný), nemáš náhodou fyziku z BH s instalátorem? Tu jsem nezkoušel...
Ad převody: Převody jsou skutečné homologované. Víc to fakt nejede (cca 170, 180, 190, s tím, že dlouhá se nepoužívá na asfaltu a ani ji nepoužívají všechna auta, prokazatelně jen Corolla, která zas nemá tu nejkratší). Nicméně je to atmosféra s diametrálně odlišným průběhem proti turbomotoru a myslet si, že s delší skříní to pojede lepší časy je v naprosté většině případů mylná. U S1600 platí to samé. Je to udělané trošku zvláštně proto, že S2000 nepoužívají změnu stálého převodu ale celé skříně. Alespoň u Corolly, ze které jsme je převzali to tak je (a homologovaná je jen převodovka Sadev a X-Track, který má zatím jen MG). Protože ale víme o tom, že Peugeot, Polo a Fiat používají i ještě jednu kratší skříň, upravili jsme přepínání pomocí fiktivního stálého převodu při správné maximálce. Nicméně proto, že převodovka na šotolinu a asfalt má jinak poskládané rychlosti, je základ skříně pro každý povrch jiný (u asfaltu je ta kratší udělané pomocí stálého, u šotoliny také ta kratší).
Ad chcípnutí na startu a dlouhá skříň: Jednoduše, setup z jiné fyziky. Chyba pluginu, dělá to se všemi auty, když manuálně nenahraješ default, tak to většinou použije standard setup ze slotu 00.
Ad rychlost: Na Cote jedu také o dvě až tři sekundy rychleji než s Evo 9. WRC se s tím honit nedají, když to řídí stejný člověk. |
|
_________________ Nepište mi, prosím. Už tři roky nejsem na pluginu aktivní. Díky
Please, don't write any questions to me. I've been away from RBR world for three years. Thanks |
Zaslal: ne prosinec 16, 2007 18:33 |
|
Návrat nahoru |
|
|
FAZEKAS Petr
Založen: 02. 02. 2006 Příspěvky: 30 Bydliště: Vetrni
|
Předmět: |
|
|
FRIC Miroslav napsal: |
Ad motor: 270 koní při 8150 otáčkách, 250 Nm při 6850. 1100 kg na asfaltu a 1150 na šotolině. V reálu tento limit nedosahuje žádná S2000, bohužel se ale zatím nepodařilo potřebné hmotnosti sehnat a z tohoto důvodu jsou použité minimální povolené (v reálu údajně Peugeot a Polo cca 1170-1180 kg a Corolla cca 1220). Nicméně nikdy se nepodaří ty hmotnosti sehnat pro všechna auta a hlavně se postupem vývoje mění směrem k limitu. Vracečka na dvojku projet v podstatě nejde a auto se z nuly rozjíždí až příliš pomalu (stejný problém jako u S1600, ale méně výrazný), nemáš náhodou fyziku z BH s instalátorem? Tu jsem nezkoušel...
|
Cisla jsou hezka vec, ale chovani toho auta se podle me od reality dost lisi (jasne, je to hra). Ale myslim, ze v nizkych otakach je to az moc silny - nejde mi az tak o maximalni vykon, jako o ten hroznej tah odspodu. Vracecka se s tim na dvojku projet da (s trochou cviku a ne kazda samo), ale v realu se neda projet zadna. Fyziku jsem stah z rbr.onlinegames, tedy original od vas... Porovnaval jsem to s lancerem 8, devitku nemam, ale rozdil mi prijde vetsi nez 3 vteriny (zalezi na trati). O cas ale az tak nejde. |
|
|
Zaslal: ne prosinec 16, 2007 20:05 |
|
Návrat nahoru |
|
|
|
|
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete hlasovat v tomto fóru
|
|
|
|
Based on CanverRed theme |
|
|