Hlavn� strana    FORUM Obsah fóra Richard Burns Rally
  FAQ •  Hledat •  Seznam uživatelů •  Uživatelské skupiny •  Registrace •  Soukromé zprávy •  Přihlášení

SETUPY
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3 ... 7, 8, 9 ... 20, 21, 22  Další
 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
RESL Jan





Založen: 27. 09. 2007
Příspěvky: 533
Bydliště: Otrokovice

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

to Václav:A kolik jezdíš na volantu,jestli to není tajný?
to Mirek:Jasně,ta 1,5 otáčky i podle onboardu docela sedí,teď ještě jestli nevíš,co tak přibližně odpovídá reálu u nastavování rejdu ve hře a kolik má třeba WRC,N4 a S1600?Když bys věděl,tak bych byl rád,nebo i někdo jinej,docela by mě to zajímalo.
Příspěvek Zaslal: st leden 23, 2008 1:46
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
BRUHA Vaclav





Založen: 01. 12. 2006
Příspěvky: 148

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

jak rikam, jezdim +- 360 stupnu od dorazu k dorazu, coz je o trosicku min, nez je onech 1,5 otacky

_________________
Proč vzhlížet k světlým zítřkům, když vždy když se probudím je dnes?
- Murphy
Příspěvek Zaslal: st leden 23, 2008 11:47
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
STEJSKAL Petr





Založen: 19. 03. 2006
Příspěvky: 743
Bydliště: vedle bordelu

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

No ale kolik je tedy realny rejd kol nastavitelny v RBR? Nebo spis co to cislo znamena?

_________________
RETROMEDIA RALLY TEAM manager
Příspěvek Zaslal: st leden 23, 2008 12:52
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
RESL Jan





Založen: 27. 09. 2007
Příspěvky: 533
Bydliště: Otrokovice

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

to Vašek:Si psal,že většina WRC má 360° otáčení a ne že ty jezdíš 360.Jinak WRC má spíš 540° od dorazu k dorazu,které ja taky jezdím.Ve hře sem měl u všech aut nastaveno 518°,teď asi 3dny jezdim 540,540 a problém s tim nemám,někde si člověk musí pomoct ručkou,nebo zvolit pomalejší příjezd s následnym průjezdem,aby to auto vůbec vytočilo-běžnej případ ze skutečné Rally.Možná je to na úkor rychlosti,ale nepotřebuju být rychej na úkor reálného požitku z jízdy,abych WRC řídil jak F1,která tak bude mít těch 360° od dorazu k dorazu.
Příspěvek Zaslal: st leden 23, 2008 13:15
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
UTRATA Lukas





Založen: 23. 09. 2005
Příspěvky: 994
Bydliště: Doksy

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Heh, a já mám 270 na volantu a 720 ve hře Embarassed Ale asi tedy zkusím trochu jinší hodnoty, jsem zvědavej, jestli to pro mě bude řiditelný.

_________________
IRIDIUM RBR Team - - - LucOut

http://octaviarbrcup.ic.cz
Příspěvek Zaslal: st leden 23, 2008 13:23
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
RENDLA Michal





Založen: 24. 12. 2006
Příspěvky: 16
Bydliště: Kladno

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Nechci se vám do toho moc míchat. Moc tomu nerozumim, ale myslim že když máš ve hře nastaveno 540 je to těch jeden a půl otáčky a pak už to závisí na volantu kde má dorazy a nebo kde si je nastavíš. Teoreticky kdybys dal taky 540 tak by to mělo sedět. Já mám Formula force EX a ten má úhel asi tak 180 a když ho dám na doraz tak to vyjde stejně jako těch 270(540).
Příspěvek Zaslal: st leden 23, 2008 13:27
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
RESL Jan





Založen: 27. 09. 2007
Příspěvky: 533
Bydliště: Otrokovice

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Michale,nastavení volantu nemá nic společného s nastavenim stupňů ve hře,ale nevim jak přesně to myslíš.Dám příklad:Ve hře máš rejd nastavený na540°,kterejch dosáhneš po takovym otočenim volantu z nastavení jen samotného volantu.To znaméná,že buď dosáhneš stupňů nastavených ve hře po krátkym otočenim volantu,nebo naopak.Ale myslim,že si to pochopil správně.
Příspěvek Zaslal: st leden 23, 2008 13:42
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
RESL Jan





Založen: 27. 09. 2007
Příspěvky: 533
Bydliště: Otrokovice

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

to Lukáš:Záleží,co máš za volant,jestli ti ten volant to reálné nastavení dovolí.Kolik má stupňů na volantu třeba WRC už víme(+-540),teď ještě aby někdo zasvěcenný řekl,kolik odpovídá skutečnosti nastavení ° ve hře.Podle mě to bude v rozmezí těch 504-600°.Jinak pokud skusíš nastavit reálné hodnoty,tak vzhledem k tomu,že jezdíš hodně mimo real nastavení,tak než si trošku zvykneš,dávám tomu tak 500km a ze záčátku doporučuji asfalt.Myslim si ale,že nikdy nebudeš dosahovat takových časů,jako teď.
Příspěvek Zaslal: st leden 23, 2008 13:54
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
STEJSKAL Petr





Založen: 19. 03. 2006
Příspěvky: 743
Bydliště: vedle bordelu

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Ja si treba myslim, ze 720 stupnu ve WRC je uplne na skodu a ridi se to hur. Ja jsem driv jezdil kolem 590st a bylo to uplne idealni, ted co trosku jezdim i S1600 pouzivam vsude 720 a s WRC se s tim jede hrozne obtizne. Jinak na volantu mam nastaveny nejakych 368st, hlavne kvuli tomu uz vyse zminovanymu pomalymu vraceni DFP, ale taky bych asi volant pri vetsim ruckovani urval se stolu. V profileru je samozrejmost vypnuti aut. centrovani, rbr to dela samo.
Ty skutecne stupne nastavitelne pro jednotliva auta ve hre bych ale dal normalne do omezeni fyzik. Co na to Mira Fric?

_________________
RETROMEDIA RALLY TEAM manager
Příspěvek Zaslal: st leden 23, 2008 14:10
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
RESL Jan





Založen: 27. 09. 2007
Příspěvky: 533
Bydliště: Otrokovice

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

to Petr:To omezení dát do fyzik je dobrej nápad,to bych byl pro.Ještě bych utlumil brzdy,protože takhle moc to auto myslim si nebrzdí.A obzvlášť nechápu možnost nastavit si max brzdný účinek i na šotolině.Já osobně na asfaltu nejdu nad 9000 a to je ještě možná moc,ale tam nemám moc odhad.Taky bych dal určitě v brzdách větší omezení pro N-ka,i když nevim, jestli už to nemají ve fyzice nějak změněný.
Ještě Petře nevim jakou jezdíš sílu feedbacku,ale zkus jí ztlumit na 6 dílků,i když nevim jak je to u DFP,ale prostě mít feedback na málo a uvidíš,že volant ze stolu neserveš.Jinak v reálu pilotum vracení volantu nijak nepomáhá,každej má jinej styl držení,ale všichni se perou +- s 540° a v RBR to jde vcelku přirozeně taky.
Příspěvek Zaslal: st leden 23, 2008 14:43
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
BICA Martin





Založen: 11. 12. 2006
Příspěvky: 1264
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Těch 720° je tam úplně k ničemu a je to naprosto nereálné. Tohle by mělo být zařazeno do omezení v předpisech, už jsem to psal dříve. Pokud si nastavim ve hře přes 700° a na volantu víc, bude to skoro stejný jako třeba 220 volant a 500 hra. Jenže když přijde krize a zamotáš se mezi stromy, tak prostě tim volantem otočíš trošku víc než normálně až na těch 720° kdy už máš kola skoro naštorc a auto vyvedeš z lesíka daleko snadněji než ten kdo bude mít míň stupňů. Prostě a jasně, rejdový úhel všech aut bych ve fyzikách omezil pouze na ten jeden daný výrobcem. Pochybuju, že si u WRCa můžeš nastavit jakej chceš rejd. To tak možná strmost, ale rejd určitě ne.

_________________
ImageImageImage
Příspěvek Zaslal: st leden 23, 2008 15:08
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
BICA Martin





Založen: 11. 12. 2006
Příspěvky: 1264
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

RESL Jan napsal:
to Petr:To omezení dát do fyzik je dobrej nápad,to bych byl pro.Ještě bych utlumil brzdy,protože takhle moc to auto myslim si nebrzdí.A obzvlášť nechápu možnost nastavit si max brzdný účinek i na šotolině.Já osobně na asfaltu nejdu nad 9000 a to je ještě možná moc,ale tam nemám moc odhad.Taky bych dal určitě v brzdách větší omezení pro N-ka,i když nevim, jestli už to nemají ve fyzice nějak změněný.
Ještě Petře nevim jakou jezdíš sílu feedbacku,ale zkus jí ztlumit na 6 dílků,i když nevim jak je to u DFP,ale prostě mít feedback na málo a uvidíš,že volant ze stolu neserveš.Jinak v reálu pilotum vracení volantu nijak nepomáhá,každej má jinej styl držení,ale všichni se perou +- s 540° a v RBR to jde vcelku přirozeně taky.


S těma brzdama trošku přibrzdi Very Happy Nemůžeš omezit účinnost brzd, abych třeba nebyl schopen zablokovat kola. To můžeš u jakýhokoliv auta a měnit to je blbost. Spíš tady jde o plochu kotouče a desiček a třecí materiál, jednodušeji řečeno výkon brzd (vadnutí, zahřívání) ale jak víme, tady s tím nejde nic udělat, proto enka brzdí jako Wrca. Každopádně omezovat je tímto způsobem je dle mě nesmysl.

_________________
ImageImageImage
Příspěvek Zaslal: st leden 23, 2008 15:12
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
RESL Jan





Založen: 27. 09. 2007
Příspěvky: 533
Bydliště: Otrokovice

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

to Martin:Kdyby 720,jde nastavit dokonce 897 Very Happy .Teď sem se díval na video od JNK-MMČR dopřál sem si pod stromeček asi 4 originálky a i podle videí je zřejmé,že hodnoty používané v RBR jsou úplně mimo a nevypadá to v repleyi ani pěkně,ani přirozeně.Co se týká brzd,tak ty v klidu zablokuju i při 9000,které jezdim a myslim,že je zablokuju i níž.Ono aby si kola zablokoval v reálu,tak musíš pořádně brzdit(krize,probržděný zatáčky atd.)tady při těch 10000 se kola blokují až dost,takže bych klidně stlumil i ty brzdy.A upravil bych je i spešl pro N4.Jo a co se týče plochy destiček a kotoučů,tak tu můžeš trošku nasimulovat brzdnou silou ve hře.A myslim,že třeba brzdama s Felicie by si wrco nebo Nko jen těžko zablokoval.
Příspěvek Zaslal: st leden 23, 2008 16:06
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
BICA Martin





Založen: 11. 12. 2006
Příspěvky: 1264
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

WRCo bys zaflekoval i dvoupístkovou brzdou ze stodvacítky, o to nejde, jde o to, jak dlouho to takovýmhle stylem může brzdit, než se ti začne vařit kapalina, kotouče, destičky. Tohle brzdnou silou ve hře nenasimuluješ. Já mám nastaveno na asfaltu 10000/5000 a nedovedu si představit, že bych to měl níž. Nevyužívám brzdy vždy na 100% při 0% plynu, spíš zřídkakdy, ale je třeba tam mít tu rezervu. Kdybych to shrnul, je nesmysl omezovat brzdnej účinek, protože tím nikdy nenasimuluješ progres brzd, (účinnost na startu erzety a po 30ti km je úplně jinde a samozřejmě čím menší brzdy tím větší rozdíl vzhledem k hmotnosti auta). Jenže tohle je skoro pasé, protože N4 už mají dost velký brzdy. ( i když určitě enko pořád v cíli brzdí daleko hůř než áčko). On ti to vysvětlí Míra Fric jestli se tady zastaví.

PS: To bys musel simulovat i sílu potřebnou ke stlačení brzdového pedálu, která je potřeba pro vytvoření tlaku x [Pa] na jeden čtverečný centimetr destičky na kotouč. A to pokud vím v našich krajích dosažitelné volanty neumí. Proto i nadále bude stačit jak u enka tak u WRCa sešlápnout brzdu stejnou silou a zastavit auto stejně rychle (pouze s ohledem na hmotnost) ale ta by měla zůstat dle homologace (zvýšení hmotnosti ke snížení brzdného účinku je špatná cesta měnící zásadně vlastnosti vozu [setrvačnost, namáhání komponent atd.])

_________________
ImageImageImage
Příspěvek Zaslal: st leden 23, 2008 16:46
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PRIKRYL Roman





Založen: 11. 06. 2005
Příspěvky: 1715
Bydliště: Kroměříž

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

UTRATA Lukas napsal:
Heh, a já mám 270 na volantu a 720 ve hře Embarassed Ale asi tedy zkusím trochu jinší hodnoty, jsem zvědavej, jestli to pro mě bude řiditelný.
Nebude ja kdyz jsem si to zvednu z 504 na 605 tusim tak to byla hruza nez jsem si zvyknul

_________________
S.A.D.A.C. Motorsport driver
Příspěvek Zaslal: st leden 23, 2008 16:49
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
odeslat nové téma   Odpovědět na téma Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3 ... 7, 8, 9 ... 20, 21, 22  Další
Strana 8 z 22

 
Přejdi na:  



Czech translation by Azu
 
  Based on CanverRed theme