Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Jste pro zavedení jednotných fyzik? |
Ano, jsem pro jednotné fyziky. |
|
87% |
[ 448 ] |
Ne, jsem pro více fyzik. |
|
12% |
[ 62 ] |
|
Celkem hlasů : 510 |
|
Autor |
Zpráva |
FRIC Miroslav
Založen: 09. 01. 2006 Příspěvky: 2915
|
Předmět: |
|
|
Jéje, takže Vašek dodělal webové výsledky. To je super, ale neznamená to nic. Nejdřív musí přestat fungovat plugin 0.85... |
|
_________________ Nepište mi, prosím. Už tři roky nejsem na pluginu aktivní. Díky
Please, don't write any questions to me. I've been away from RBR world for three years. Thanks |
Zaslal: ne leden 13, 2008 12:42 |
|
Návrat nahoru |
|
|
HARAZIM Jan
Založen: 21. 03. 2006 Příspěvky: 400 Bydliště: České Budějovice
|
Předmět: |
|
|
Aha...ale díky za info.. |
|
_________________
|
Zaslal: ne leden 13, 2008 13:00 |
|
Návrat nahoru |
|
|
FRIC Miroslav
Založen: 09. 01. 2006 Příspěvky: 2915
|
Předmět: |
|
|
Fyziky S2000 nahrazeny novější variantou. Zvýšena hmotnost dle znění předpisů FIA pro sezónu 2008 o 50 kg (a dle reality), nepatrně lepší trakce. Prosím, dejte vědět, jestli jsem použil opravenou polohu výfuku Lady, nevím, která to je a nemám teď čas to zkoušet. Díky. |
|
_________________ Nepište mi, prosím. Už tři roky nejsem na pluginu aktivní. Díky
Please, don't write any questions to me. I've been away from RBR world for three years. Thanks |
Zaslal: čt leden 17, 2008 0:52 |
|
Návrat nahoru |
|
|
FRIC Miroslav
Založen: 09. 01. 2006 Příspěvky: 2915
|
Předmět: |
|
|
Polo S1600 přidáno do testování... |
|
_________________ Nepište mi, prosím. Už tři roky nejsem na pluginu aktivní. Díky
Please, don't write any questions to me. I've been away from RBR world for three years. Thanks |
Zaslal: st leden 23, 2008 17:57 |
|
Návrat nahoru |
|
|
JonnY
Založen: 31. 08. 2007 Příspěvky: 4
|
Předmět: |
|
|
mozem sa spytat ako sa dostanem k suboru r_surface.lsp ?
u mna sa v zlozke RBR nevyskytuje |
|
|
Zaslal: pá leden 25, 2008 18:52 |
|
Návrat nahoru |
|
|
FRIC Miroslav
Založen: 09. 01. 2006 Příspěvky: 2915
|
Předmět: |
|
|
Soubor r_surface.lsp neexistuje, to surface označuje povrch, tedy r_gravel, r_tarmac a r_snow. Je to ve fyzice každého auta. |
|
_________________ Nepište mi, prosím. Už tři roky nejsem na pluginu aktivní. Díky
Please, don't write any questions to me. I've been away from RBR world for three years. Thanks |
Zaslal: pá leden 25, 2008 19:10 |
|
Návrat nahoru |
|
|
JonnY
Založen: 31. 08. 2007 Příspěvky: 4
|
Předmět: |
|
|
aha
cize originalny subor *.lsp neexistuje?
ako sme sa teda dozvedeli konkretne cisla VE ? |
|
|
Zaslal: pá leden 25, 2008 19:31 |
|
Návrat nahoru |
|
|
FRIC Miroslav
Založen: 09. 01. 2006 Příspěvky: 2915
|
Předmět: |
|
|
Hele, tohle asi nepůjde řešit po fóru, na to nemá nikdo čas. VE není v r_souborech ale v commonu a každý soubor ve fyzice má příponu *.lsp. |
|
_________________ Nepište mi, prosím. Už tři roky nejsem na pluginu aktivní. Díky
Please, don't write any questions to me. I've been away from RBR world for three years. Thanks |
Zaslal: pá leden 25, 2008 19:35 |
|
Návrat nahoru |
|
|
FRIC Miroslav
Založen: 09. 01. 2006 Příspěvky: 2915
|
Předmět: |
|
|
Ford Escort Cosworth N4 zařazen do testování |
|
_________________ Nepište mi, prosím. Už tři roky nejsem na pluginu aktivní. Díky
Please, don't write any questions to me. I've been away from RBR world for three years. Thanks |
Zaslal: so leden 26, 2008 1:12 |
|
Návrat nahoru |
|
|
JonnY
Založen: 31. 08. 2007 Příspěvky: 4
|
Předmět: |
|
|
len mi nieje jasne, odkial sa beru tie cisla
MG ma objem 1,6l a cca 190nm. podla toho by sa VE mala pohybovat o kus vyssie nez 100%
dovolim si tvrdit nieco okolo 115%
krivka VE wrc bude od s1600 zasadne odlisna.
volumetric efficiency je pomer medzi objemom nasateho vzduchu do motoru a teoretickeho mnozstva nasateho vzduchu.
cize 2l objemu pri 3500rpm nasaju teoreticky 3500litrov za minutu
ak tam nafukame 4000litrov za minutu mame tam 115% VE
ak motorom prejde 3000litrov za minutu, mame 85% VE
podla meraku v hre by malo auto dosahovat maximalny tlak medzi cca 3000 a 5500rpm
pretlak v sani je vzduch, ktory sa nedostane do motoru. pri 5500rpm zacne klesat, to znamena ze turbo nieje schopne (skrz restriktor) dodavat dost vzduchu (= motor zacina zrat vzduch rychlejsie nez ho turbo predukuje)
krivky krutaku na strane 38 uvedene Jaroslavom su pomerne ok, aj ked najpresnejsia bude asi def vykon, tj velmi plocha kryvka vykonu (podobne (predsalen maximum vykonu by malo dojst trocha neskor) ako predtym uvedene http://galerie.autorevue.cz/data/500/Evo_9_dyno.JPG). krivky VE niesu dobre. ta by mala byt podobna krivke krutaku. prudke extremy pri 2000rpm su uplne mimo
zamienat krivku VE za krivku krutaku je samozrejme nekorektne. pre hru to ale stacit moze. a to je asi ta otazka. nakolko je nutne pouzit presny model, ked sa to da "ochcat" podstatne jednoduchsie. |
|
|
Zaslal: so leden 26, 2008 1:21 |
|
Návrat nahoru |
|
|
FRIC Miroslav
Založen: 09. 01. 2006 Příspěvky: 2915
|
Předmět: |
|
|
JonnY: Celá věc je složitější než jen na řešení přes fórum. V současné době už ji necháváme jen na rozluštění kódu, protože zatím se víceméně podařilo vyvrátit všechny teorie, jako minimálně ne zcela pravdivé. Mimochodem, ten odkaz na autorevue, je na můj starý profil a ten graf je od Kenta a prvně byl zveřejněn tady na fóru... |
|
_________________ Nepište mi, prosím. Už tři roky nejsem na pluginu aktivní. Díky
Please, don't write any questions to me. I've been away from RBR world for three years. Thanks |
Zaslal: čt únor 07, 2008 14:43 |
|
Návrat nahoru |
|
|
FRIC Miroslav
Založen: 09. 01. 2006 Příspěvky: 2915
|
Předmět: |
|
|
Důležité
Byl jsem požádán Garysonem o zablokování všech jeho aut. Zatím nevím přesný důvod, údajně jde o nějakou chybu. Zablokování se týká vozů Lada 112 VK 1600, TMS 1.6 a VK S2000. Je to přání autora a já s tím nic nenadělám... |
|
_________________ Nepište mi, prosím. Už tři roky nejsem na pluginu aktivní. Díky
Please, don't write any questions to me. I've been away from RBR world for three years. Thanks |
Zaslal: čt únor 07, 2008 14:45 |
|
Návrat nahoru |
|
|
FRIC Miroslav
Založen: 09. 01. 2006 Příspěvky: 2915
|
Předmět: |
|
|
Tak dobrá zpráva je, že Garysonova auta v mírně upravené formě (model) se vracejí na plugin |
|
_________________ Nepište mi, prosím. Už tři roky nejsem na pluginu aktivní. Díky
Please, don't write any questions to me. I've been away from RBR world for three years. Thanks |
Zaslal: st únor 13, 2008 17:06 |
|
Návrat nahoru |
|
|
FRIC Miroslav
Založen: 09. 01. 2006 Příspěvky: 2915
|
Předmět: |
|
|
Hodil jsem do downloadu upravenou verzi Fiesty S2000. Má opravené brzdy (na asfaltu byly moc velké zadní), mírně snížený kroutící moment a pár odstraněných drobností. |
|
_________________ Nepište mi, prosím. Už tři roky nejsem na pluginu aktivní. Díky
Please, don't write any questions to me. I've been away from RBR world for three years. Thanks |
Zaslal: st březen 05, 2008 16:51 |
|
Návrat nahoru |
|
|
ZAHORA Martin
Založen: 14. 10. 2006 Příspěvky: 401 Bydliště: Olomouc
|
Předmět: |
|
|
Díky, škoda jen, že nejde na Pluginu!!! |
|
_________________ ZahyM
CRF RBR team - Logitech DFP 648° => Fotky |
Zaslal: st březen 05, 2008 16:56 |
|
Návrat nahoru |
|
|
|