Hlavn� strana    FORUM Obsah fóra Richard Burns Rally
  FAQ •  Hledat •  Seznam uživatelů •  Uživatelské skupiny •  Registrace •  Soukromé zprávy •  Přihlášení

Budoucnost - Euro IV
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5  Další
 
Toto fórum je zamknuto, nemůžete zde psát ani upravovat příspěvky   Toto téma je zamknuto bez možnosti úpravy příspěvků a psaní odpovědí
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  

Třístupňové Euro je
Dobrý nápad
73%
 73%  [ 70 ]
Špatný nápad
11%
 11%  [ 11 ]
Nedomyšlené
14%
 14%  [ 14 ]
Celkem hlasů : 95

Autor Zpráva
PRIKRYL Roman





Založen: 11. 06. 2005
Příspěvky: 1715
Bydliště: Kroměříž

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Mirek psal o 100 jezdcich s S2000

_________________
S.A.D.A.C. Motorsport driver
Příspěvek Zaslal: pá březen 21, 2008 12:52
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
FRIC Miroslav





Založen: 09. 01. 2006
Příspěvky: 2915

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Honza Kundlák: Co takhle si to pořádně přečíst? Píšu tam, že v první sezoně by se na základě výsledků Eura III vybralo třeba 100 jezdců pro třídu S2000.

_________________
Nepište mi, prosím. Už tři roky nejsem na pluginu aktivní. Díky

Please, don't write any questions to me. I've been away from RBR world for three years. Thanks
Příspěvek Zaslal: pá březen 21, 2008 13:05
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
HOFBAUER Jakub





Založen: 02. 12. 2005
Příspěvky: 413
Bydliště: Zlín

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

PRIKRYL Roman napsal:
Nechapu co tim myslis.Vzdy N4 a S16000 boduji zvlast.A na sebe nemaji zadny vliv.Tak jsem to myslel i stou S2000. Proste by byl stale dvoustupnovy system, ale v zakladnim stupni by pribyla jedna skupina.Jen by se pozmenil pocet postupujicich.
Myslel jsem to tak, že po zákazu WRC a před příchodem S2000 mohly S1600 i N4 bojovat o celkovou bednu, zatímco teď už jsou šestnáctky trochu pozadu, pač tempo diktují S2000. To znamená, že i v RBR bys měl postup z S1600 rovnou do WRC těžší. Faktem je, že v RBR není problém s "nákupem" S2K, ale třeba právě proto bych i tyto príma autka dával "za odměnu" po nějakém výsledku s S1600.

_________________
Image Image
Příspěvek Zaslal: pá březen 21, 2008 13:06
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
VYSKA Tomas





Založen: 30. 08. 2006
Příspěvky: 877
Bydliště: Valmez

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

jen dotazek trosku mimo misu, zavedeni A5 jako dalsiho predstupne asi nehrozi, ze?Smile

_________________
Image | Stínadla se boří.. | FORZA PROTON !!!
Příspěvek Zaslal: pá březen 21, 2008 13:12
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
FRIC Miroslav





Založen: 09. 01. 2006
Příspěvky: 2915

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Tome... nehrozí. Jedna každá další třída je minimálně 10 replayů navíc a jednak A5 necháme spíš nějakým speciálním turnajům. Už první stupeň musí být dostatečně atraktivní pro stovky lidí, a to A5 při vší vůli nejsou Wink

_________________
Nepište mi, prosím. Už tři roky nejsem na pluginu aktivní. Díky

Please, don't write any questions to me. I've been away from RBR world for three years. Thanks
Příspěvek Zaslal: pá březen 21, 2008 13:22
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
KUNDLAK Jan





Založen: 13. 02. 2007
Příspěvky: 676
Bydliště: Rovinka

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

jeeej sorry mirku ja to cetl ale nejak sem tam spozoroval cislo 10 a ne 100 omlouvam se Crying or Very sad
Příspěvek Zaslal: pá březen 21, 2008 14:38
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PRIKRYL Roman





Založen: 11. 06. 2005
Příspěvky: 1715
Bydliště: Kroměříž

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

HOFBAUER Jakub napsal:
PRIKRYL Roman napsal:
Nechapu co tim myslis.Vzdy N4 a S16000 boduji zvlast.A na sebe nemaji zadny vliv.Tak jsem to myslel i stou S2000. Proste by byl stale dvoustupnovy system, ale v zakladnim stupni by pribyla jedna skupina.Jen by se pozmenil pocet postupujicich.
Myslel jsem to tak, že po zákazu WRC a před příchodem S2000 mohly S1600 i N4 bojovat o celkovou bednu, zatímco teď už jsou šestnáctky trochu pozadu, pač tempo diktují S2000. To znamená, že i v RBR bys měl postup z S1600 rovnou do WRC těžší. Faktem je, že v RBR není problém s "nákupem" S2K, ale třeba právě proto bych i tyto príma autka dával "za odměnu" po nějakém výsledku s S1600.
Aha ty do toho pletes realnou rally, ale asi te chapu co tim myslis.Jednoduse receno chces aby byl mezistupen mezi S1600,N4 a WRC , no a do toho dobre prichazi S2000.Chapu je mi to jasny

_________________
S.A.D.A.C. Motorsport driver
Příspěvek Zaslal: pá březen 21, 2008 16:19
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
JANKU Roman





Založen: 22. 04. 2006
Příspěvky: 385
Bydliště: Lačnov

Příspěvek Předmět: K zamyšlení Odpovědět s citátem

Jestli správně chápu smysl EURA a 3stupnů
Tak de o to, aby z WRC jezdily pouze ti best off jezdci, z S2000 taková ta 2. liga a z N4 a S1600 ti ostatní.
Bohužel to takhle jaksi nefunguje, protože 1) ne každého baví jezdit WRC, a 2) každý nemá náladu honit 10. místo z WRC, když má nato jet o titul v S1600, nebo N4.
Mě třeba příde fakt nefér, že někdo se celou sezonu snaží je 11. a nakonec si A Licence rozdělí střelci v kvalifikaci. Navíc je to i hodně o te specializaci, těžko bude WRCař porážet elitu S1600 nebo N4 (chce to trochu potrénovat).

Já bych zavedl podobný systém jak je třeba ve fotbale, S1600 a N4 prvních 5 do WRC dalších 10 do S2000, ze třídy S2000 prvních 10 do WRC posledních 20 do S1600 a N4, no a WRC posledních 10 do S1600 a N4 a dalších 10 do S2000
Licence by se měli dávat hned po skončení EURA, např. nejlepším 15ti ti co je nebudou chtít tak by je dostali ti další v pořadí,,, no a za půl roku jak bude začínat další EURO zas všecky obeslat, jestli chcou licenci,? (možná by se ani nemuselo) ti co by nechtěli na začátku nové sezony tak pak by se jela kvalifikace.
No je to trochu složitější než současný systém, ale 3 stupně jsou 3 stupně.

_________________
http://kizzcup.kvalitne.cz/
http://kizz-me.wz.cz/RVT.html
Příspěvek Zaslal: pá březen 21, 2008 19:11
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
MIKULKA Jan





Založen: 24. 02. 2006
Příspěvky: 460
Bydliště: Přáslavice,okres Olomouc

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

No me se to nelibi..stejne se jezdi skupiny zvlast takze nechapu proc by se melo takhle rozdelovat, S1600 + N4 + S2000 - kazda trida se boduje solo takze nevidim duvod proc by nemohly byt spolu..a ja ktery jezdi N4 a bojuje abych dostal vytouzenou licenci A budu cekat dalsi rocnik,kde budu jezdit S2000???... Sad Surprised Sad
Příspěvek Zaslal: po březen 24, 2008 21:09
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
FRIC Miroslav





Založen: 09. 01. 2006
Příspěvky: 2915

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Pravidla samozřejmě platí a pokud dosáhneš na postup do WRC, půjdeš tam.

_________________
Nepište mi, prosím. Už tři roky nejsem na pluginu aktivní. Díky

Please, don't write any questions to me. I've been away from RBR world for three years. Thanks
Příspěvek Zaslal: po březen 24, 2008 21:48
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
MIKULKA Jan





Založen: 24. 02. 2006
Příspěvky: 460
Bydliště: Přáslavice,okres Olomouc

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Ahaa,ja myslel jak jsi psal ze se to bude brat jako vysledky z EURO Cupu 3 tak ze pujdu do S2000,to pak jo,ale i tak se mi to zda zbytecne komplikovany..jaky by to melo prinos?
Příspěvek Zaslal: po březen 24, 2008 21:53
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
VANEK Jakub





Založen: 21. 10. 2006
Příspěvky: 468
Bydliště: Bojkovice

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Osobně s tím taky moc nesouhlasím, boj o WRC ano ale N, s 1600 a s 2000 at si jezdí každý podle uvážení.

ale říkám...můj názor Wink

_________________
S.A.D.A.C Motorsport - Citroen C4 WRC
Příspěvek Zaslal: út březen 25, 2008 14:19
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
BALAS Marek





Založen: 13. 09. 2007
Příspěvky: 61
Bydliště: Dolní Loučky

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Napíšu sem trošku jinej nápad na zlepšení Eura. Nebudu teď mluvit o třístupňovém nebo dvoustupňovém Euru ale o poskaládání trati. Neuvažujete o tom, že by se do Eura IV zavedl systém SuperRally? Napadlo mě, že by to mohlo být jako v MS. Euro rozdělené na dvě etapy (jako TR) a na konci každé etapy by byl záchytný bod SR, takže když by někdo v první etapě havaroval, tak by nastoupil až do té druhé pokud by samozřejmě chtěl Wink Samozřejmě s tím bych zvětšil i počet RZ například na 20. Současné EURO III uznávám je velmi náročné a mnoha jezdcům, dělá velké problémy soutěž v Euru dokončit a po této změně by bylo Euro zřejmě ještě více náročné ale zkuste se k tomu vyjádřit co si o tom myslíte.

_________________
RT--WRC-- Czech RBR Team - Subaru Impreza N12
RBR Czech Fansite - http://rbrfan.onlineracing.cz
Příspěvek Zaslal: st květen 07, 2008 20:25
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
FRIC Miroslav





Založen: 09. 01. 2006
Příspěvky: 2915

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Abych pravdu řekl, nejsem zastáncem ani superally, které např. mě osobně spíš demotivuje (když už s tím praštím, tak tu rally už fakt dokončovat nechci, když jsem na nějakém dvoustém místě) ani etap. Pokud pojedeme na etapy, pojede míň lidí, protože na to prostě nebudou mít čas. A to zrovna nechceme. Uvidíme, co bude, vše je ještě otevřené...

_________________
Nepište mi, prosím. Už tři roky nejsem na pluginu aktivní. Díky

Please, don't write any questions to me. I've been away from RBR world for three years. Thanks
Příspěvek Zaslal: st květen 07, 2008 20:54
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
FIST Test





Založen: 18. 05. 2007
Příspěvky: 185
Bydliště: CZ

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Moje řeč.Jak stím jednou práskneš tak už není motivace protože je to pro mě už pasé skončit na chvostu pelotonu....
Příspěvek Zaslal: st květen 07, 2008 20:58
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Toto fórum je zamknuto, nemůžete zde psát ani upravovat příspěvky   Toto téma je zamknuto bez možnosti úpravy příspěvků a psaní odpovědí Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5  Další
Strana 2 z 5

 
Přejdi na:  



Czech translation by Azu
 
  Based on CanverRed theme