Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Jste pro zavedení jednotných fyzik? |
Ano, jsem pro jednotné fyziky. |
|
87% |
[ 449 ] |
Ne, jsem pro více fyzik. |
|
12% |
[ 62 ] |
|
Celkem hlasů : 511 |
|
Autor |
Zpráva |
BRABLEC Jan
Založen: 23. 12. 2006 Příspěvky: 472 Bydliště: Otrokovice
|
Předmět: |
|
|
nepustí ale stačí pustit třeba rally školu a pak se vrátit do online. no je zajímavé že mě, to při změně setu vždy spadne ale pak vše funguje jak má ale to padání mi hlava nebere |
|
_________________ CARLSBAD Rally Team , driver |
Zaslal: st červen 11, 2008 23:53 |
|
Návrat nahoru |
|
|
FRIC Miroslav
Založen: 09. 01. 2006 Příspěvky: 2915
|
Předmět: |
|
|
Je zajímavé, že pořád ještě jsou lidi, kterým to nejde. Akorát že od vydání 0.87D se ještě ze setupů, co mi kdo poslal, že nejdou, nenašel ani jeden, co by jít měl...
Jinak momentálně potěším milovníky naftových střel. Dneska jsem splácal fyziku na Golf Kit Car TDI a teď to testujeme. No, je to dost nezvyk řadit kolem 4000 otáček, ale jinak to i celkem slušně jede |
|
_________________ Nepište mi, prosím. Už tři roky nejsem na pluginu aktivní. Díky
Please, don't write any questions to me. I've been away from RBR world for three years. Thanks |
Zaslal: čt červen 12, 2008 0:26 |
|
Návrat nahoru |
|
|
JardaKykolkaCZ
Založen: 05. 08. 2006 Příspěvky: 17
|
Předmět: |
|
|
no vida konečně něco co jsem nevěděl |
|
|
Zaslal: čt červen 12, 2008 9:17 |
|
Návrat nahoru |
|
|
JardaKykolkaCZ
Založen: 05. 08. 2006 Příspěvky: 17
|
Předmět: |
|
|
takže nastala změna při navoleni setupu v turnaji už to nepíše že jsou hodnoty mimo povolene hodnoty, ale neudělá to vubec nic |
|
|
Zaslal: čt červen 12, 2008 10:05 |
|
Návrat nahoru |
|
|
FRIC Miroslav
Založen: 09. 01. 2006 Příspěvky: 2915
|
Předmět: |
|
|
Přátelé, nezabijte mě, ale v létě dojde k další masové změně (WRC se týkat nebude). A to omezení brzdných tlaků na základě třídy auta. Prostě některá auta, jako třeba N4 nám brzdí moc. Ano, je to po vzoru Robertovy fyziky na Fiestu N3...
Návrh:
WRC 10000
S1600, S2000, F2 9000
N4 7000-8000 podle stáří (přeci jen máme od nejnovějšího k nejstaršímu přes 10 let)
A5 7000
N3 5500 (pokud by bylo něco dalšího, tak je to nutné trochu přizpůsobit hmotnosti, třeba Type-R váží o 150 kg víc než Fiesta)
U N4 bych taky zvětšil momenty setrvačnosti karoserie. |
|
_________________ Nepište mi, prosím. Už tři roky nejsem na pluginu aktivní. Díky
Please, don't write any questions to me. I've been away from RBR world for three years. Thanks |
Zaslal: čt červen 12, 2008 13:55 |
|
Návrat nahoru |
|
|
HAZE Jiri
Založen: 18. 08. 2006 Příspěvky: 1610 Bydliště: Hradec Králové
|
Předmět: |
|
|
Asi blbá otázka,tak se moc nesmějte Co je to za třídu F2 |
|
_________________ Jirka "Zajíc" HÁZE
CARLSBAD Rally Team , driver |
Zaslal: čt červen 12, 2008 14:17 |
|
Návrat nahoru |
|
|
ZAHORA Martin
Založen: 14. 10. 2006 Příspěvky: 401 Bydliště: Olomouc
|
Předmět: |
|
|
Dobrý nápad!
Ještě by to chtělo rozumně omezit úhel řízení... (pokud to už nějak jde) |
|
_________________ ZahyM
CRF RBR team - Logitech DFP 648° => Fotky |
Zaslal: čt červen 12, 2008 14:19 |
|
Návrat nahoru |
|
|
FRIC Miroslav
Založen: 09. 01. 2006 Příspěvky: 2915
|
Předmět: |
|
|
Vida, to by se dalo udělat při tom. Díky
Jirka: F2 neboli Formula 2 byla třída vypsaná do roku 2001, myslím, pro vozy s pohonem jedné nápravy a objemem motoru do dvou litrů. Tam patří velké kity. Schválně jsem psal F2, protože A7VK, tam se řadily později, už měly další omezení jako restriktory, zákaz elektroniky atd. Ale F2 bys měl znát havně proto, že v roce 1994 získala titul mistra světa ve značkách Škoda s vozem Favorit 136 L/A, což je asi největší úspěch ŠM |
|
_________________ Nepište mi, prosím. Už tři roky nejsem na pluginu aktivní. Díky
Please, don't write any questions to me. I've been away from RBR world for three years. Thanks |
Zaslal: čt červen 12, 2008 14:27 |
|
Návrat nahoru |
|
|
PRIKRYL Roman
Založen: 11. 06. 2005 Příspěvky: 1715 Bydliště: Kroměříž
|
Předmět: |
|
|
A F2 v posledni sezone u nas zvitezil Zedník s Escortem Maxi Kit Car. |
|
_________________ S.A.D.A.C. Motorsport driver |
Zaslal: čt červen 12, 2008 14:35 |
|
Návrat nahoru |
|
|
KONZAL Michael
Založen: 17. 03. 2006 Příspěvky: 111 Bydliště: Praha
|
Předmět: |
|
|
Mooc se přimlouvám za ten úhel řízení. Super nápad. Někteří mají opravdu šílené hodnoty.
Dobré by také bylo nějak zpomalit rychlost řazení. Teďka se jezdí tak, jako by měla všechna auta sekvenci typu wrc. Nicméně, to by bylo asi složitý, co?
Omezení brzd chválím, paráda. |
|
|
Zaslal: čt červen 12, 2008 15:13 |
|
Návrat nahoru |
|
|
FRIC Miroslav
Založen: 09. 01. 2006 Příspěvky: 2915
|
Předmět: |
|
|
S řazením, bohužel, nic neuděláme. Víme, že v RBR byla rozpracována ještě synchronní převodovka, ale zatím se neví nic víc, že tam jakýsi její zárodek je... |
|
_________________ Nepište mi, prosím. Už tři roky nejsem na pluginu aktivní. Díky
Please, don't write any questions to me. I've been away from RBR world for three years. Thanks |
Zaslal: čt červen 12, 2008 15:23 |
|
Návrat nahoru |
|
|
RESL Jan
Založen: 27. 09. 2007 Příspěvky: 533 Bydliště: Otrokovice
|
Předmět: |
|
|
FRIC Mirek:Rozhodně jsem pro omezení a to jak tlaku brzd,tak úhlu řízení.Možná bych ale o něco ještě omezil i vozy WRC(max bych viděl tak 9200) a i mezi nimy bych ještě udělal rozdíly,přeci jenom C4 je taky o cosi novější,než Octavia.Rejdy bych viděl na max tak kolem 600,víc ne.
A ještě se chci zeptat na tu setrvačnost karoserie.Co by to vlastně s Nkem mělo udělat?Díky. |
|
|
Zaslal: čt červen 12, 2008 20:41 |
|
Návrat nahoru |
|
|
PRIKRYL Roman
Založen: 11. 06. 2005 Příspěvky: 1715 Bydliště: Kroměříž
|
Předmět: |
|
|
Jestli brzdy dobre chapu je mi to fuk bo ja to stejne nikdy nema na max. hodnotach.
RESL Jan: Setrvacnost karoserie chapu tak ze by to mohlo byt jakoby tezsi auto, proste kdby jsi se rozjel a nebrzdi, mrskl neutral tak by to dojelo dal nez vcil, tim padem asi delsi brzdna draha.snad to chapu dobre a neplacam kraviny |
|
_________________ S.A.D.A.C. Motorsport driver |
Zaslal: čt červen 12, 2008 21:09 |
|
Návrat nahoru |
|
|
FRIC Miroslav
Založen: 09. 01. 2006 Příspěvky: 2915
|
Předmět: |
|
|
Romcek: Plácáš
No, momenty setrvačnosti karoserie totiž nejsou k ose, kolem které se točí kola (na to, kam to dojede a jak to brzdí mají vliv momenty setrvačnosti kol, brzd, převodovky...), ale k ose svislé, takže mají vliv na to, jakou setrvačnost má auto při zatáčení. Jak rychle reaguje na změny směru jízdy a jak lehko jde srovnat, když začne člověk plést vánočky |
Naposledy upravil FRIC Miroslav dne čt červen 12, 2008 21:24, celkově upraveno 1 krát
|
_________________ Nepište mi, prosím. Už tři roky nejsem na pluginu aktivní. Díky
Please, don't write any questions to me. I've been away from RBR world for three years. Thanks |
Zaslal: čt červen 12, 2008 21:19 |
|
Návrat nahoru |
|
|
RESL Jan
Založen: 27. 09. 2007 Příspěvky: 533 Bydliště: Otrokovice
|
Předmět: |
|
|
Taky to tak nějak chápu,jen jsem myslel,že to už si RBR řeší podle nastavené váhy samo.Ale třeba se s tím dá hýbat ještě samo o sobě,ale nevim.
Roman:Tak jsme to dobře nepochopili ani jeden.Ale teď už jsem zase o něco chytřejší. |
|
|
Zaslal: čt červen 12, 2008 21:20 |
|
Návrat nahoru |
|
|
|
|
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete hlasovat v tomto fóru
|
|
|