Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Jste pro zavedení jednotných fyzik? |
Ano, jsem pro jednotné fyziky. |
|
87% |
[ 449 ] |
Ne, jsem pro více fyzik. |
|
12% |
[ 62 ] |
|
Celkem hlasů : 511 |
|
Autor |
Zpráva |
FRIC Miroslav
Založen: 09. 01. 2006 Příspěvky: 2915
|
Předmět: |
|
|
Dají se nastavovat zvlášť, protože váha nehraje rozhodující roli. Tu hraje rozložení hmotnosti, resp. vzdálenost od osy otáčení. Ta vystupuje v momentu setrvačnosti v druhé mocnině. Jinak řečeno, vezmi si třeba hrábě a roztoč se s nima, kdy Ti půjde lépe změnit směr? Když je budeš držet na konci nebo v půlce? Ty hrábě váží pořád stejně.
U auta hraje roli, jak velké má převisy, co ty převisy váží, kde je motor (typický problém Subaru, kde je motor před přední nápravou), kde je rezerva atd... |
|
_________________ Nepište mi, prosím. Už tři roky nejsem na pluginu aktivní. Díky
Please, don't write any questions to me. I've been away from RBR world for three years. Thanks |
Zaslal: čt červen 12, 2008 21:30 |
|
Návrat nahoru |
|
|
FRIC Miroslav
Založen: 09. 01. 2006 Příspěvky: 2915
|
Předmět: |
|
|
Tak po revizi současného stavu (zejména momentů setrvačnosti karoserie) a po prvních pokusech to vypadá na trošku rozsáhlejší evoluci s cílem trošku zvětšit mezeru mezi WRC a zbytkem světa.
Je dost pravděpodobné, že některá auta si proti konkurenci trochu polepší. Např. Suzuki Swift S1600. Už vím, kde je chyba... |
|
_________________ Nepište mi, prosím. Už tři roky nejsem na pluginu aktivní. Díky
Please, don't write any questions to me. I've been away from RBR world for three years. Thanks |
Zaslal: so červen 14, 2008 16:27 |
|
Návrat nahoru |
|
|
RESL Jan
Založen: 27. 09. 2007 Příspěvky: 533 Bydliště: Otrokovice
|
Předmět: |
|
|
Mirek:Jedině dobře,někdy to vypadá opravdu divně,když top Nkaři a top Wrcaři na některých testech téměř bojují spolu.Možná bych ale o něco zpomalil i S1600,protože v dnešní době se už moc nechytají ani na asfaltu a tady jsou podle mě na asfaltu o něco rychlejší.Co mě trošku zarazilo,když jsem na Strýčkach měřil zrychlení Swifta,tak mě to vycházelo něco okolo 3,9-4,2s a to mě přijde nějaký moc rychlý.Ještě bych se chtěl zeptat na fyziku C2,protože mě prostě přijde oproti všem ostatním S1600 úplně jiná,strašně vrtící a nepřijemná. |
|
|
Zaslal: so červen 14, 2008 18:09 |
|
Návrat nahoru |
|
|
FRIC Miroslav
Založen: 09. 01. 2006 Příspěvky: 2915
|
Předmět: |
|
|
Změny se týkají všeho. S C2 se určitě něco dělat bude, ale nevím, jak moc se to povede, to auto je totiž úplně jiné než ostatní. Je nejkratší, nejširší a má obrovský rozdíl mezi rozchodem vpředu a vzadu... |
|
_________________ Nepište mi, prosím. Už tři roky nejsem na pluginu aktivní. Díky
Please, don't write any questions to me. I've been away from RBR world for three years. Thanks |
Zaslal: so červen 14, 2008 18:35 |
|
Návrat nahoru |
|
|
HOMOLA Matej
Založen: 08. 08. 2007 Příspěvky: 194 Bydliště: Senec - SR
|
Předmět: |
|
|
a c2 má na najkratšom stálom prevode maximálku 170-175, ne 180, potom sa stym neda jazdit.. ale skoda ze je to auto v RBR tak na nic, vrealy je super.. |
|
|
Zaslal: so červen 14, 2008 18:38 |
|
Návrat nahoru |
|
|
FRIC Miroslav
Založen: 09. 01. 2006 Příspěvky: 2915
|
Předmět: |
|
|
Já vím, ale v době, kdy se dělalo, tak byla k dispozici jen homologace 05 a tam byl jen jeden stálý převod. Nově už se to udělá podle 07. |
|
_________________ Nepište mi, prosím. Už tři roky nejsem na pluginu aktivní. Díky
Please, don't write any questions to me. I've been away from RBR world for three years. Thanks |
Zaslal: so červen 14, 2008 18:50 |
|
Návrat nahoru |
|
|
JardaKykolkaCZ
Založen: 05. 08. 2006 Příspěvky: 17
|
Předmět: |
|
|
ty brzdy u n se mi zdaj přehnaný já jezdim na hodnoty kolem 5000 |
|
|
Zaslal: ne červen 15, 2008 17:07 |
|
Návrat nahoru |
|
|
PRIKRYL Roman
Založen: 11. 06. 2005 Příspěvky: 1715 Bydliště: Kroměříž
|
Předmět: |
|
|
FRIC Miroslav napsal: |
Romcek: Plácáš
No, momenty setrvačnosti karoserie totiž nejsou k ose, kolem které se točí kola (na to, kam to dojede a jak to brzdí mají vliv momenty setrvačnosti kol, brzd, převodovky...), ale k ose svislé, takže mají vliv na to, jakou setrvačnost má auto při zatáčení. Jak rychle reaguje na změny směru jízdy a jak lehko jde srovnat, když začne člověk plést vánočky |
ups |
|
_________________ S.A.D.A.C. Motorsport driver |
Zaslal: ne červen 15, 2008 17:57 |
|
Návrat nahoru |
|
|
FRIC Miroslav
Založen: 09. 01. 2006 Příspěvky: 2915
|
Předmět: |
|
|
Experimentuju se zrušením odpojování zadní nápravy s ručkou. Pokud má někdo zájem zkusit Escort N4 s fyzikou, co možná bude od srpna na pluginu, tak sem napiště svůj mail. |
|
_________________ Nepište mi, prosím. Už tři roky nejsem na pluginu aktivní. Díky
Please, don't write any questions to me. I've been away from RBR world for three years. Thanks |
Zaslal: út červenec 08, 2008 16:34 |
|
Návrat nahoru |
|
|
ADOLT Lukas
Založen: 01. 06. 2006 Příspěvky: 269 Bydliště: Frýdek-Místek
|
|
Návrat nahoru |
|
|
SCHWARZ Armin
Založen: 28. 12. 2005 Příspěvky: 155 Bydliště: NDR
|
Předmět: |
|
|
Takže to bude chcípat?
EDIT: No ale když se nedá vnutit manuální spojka, tak je to jenom taková hobby záležitost, ale určitě tady pár lidí s manuální spojkou jezdí dobrovolně. |
|
|
Zaslal: út červenec 08, 2008 16:43 |
|
Návrat nahoru |
|
|
FRIC Miroslav
Založen: 09. 01. 2006 Příspěvky: 2915
|
Předmět: |
|
|
Sem tam asi jo, ale to moc neovlivním. Zkoušel jsem to s automatickou a jde to, jen je to neohrabané. Ručka přes centrální diferák částečně brzdí i přední kola. Protože by to sotva utáhla ve skutečnosti, tak jsem na ní ubral tlak. No vyzkoušejte. |
|
_________________ Nepište mi, prosím. Už tři roky nejsem na pluginu aktivní. Díky
Please, don't write any questions to me. I've been away from RBR world for three years. Thanks |
Zaslal: út červenec 08, 2008 16:46 |
|
Návrat nahoru |
|
|
KREMEN Martin
Založen: 01. 05. 2008 Příspěvky: 44 Bydliště: Klecany
|
Předmět: |
|
|
Mirek: nová fyzika Escort N4
bwurm@post.cz
zrovna jsem si doladil vyhovující setupy na vše, tak jsem zvědav na změny. Např. jsem už počítal s nižším tlakem brzd, jak jsi dříve avizoval (používám max. 8000), a na asfaltu je to tak tak. Pro strýčkovy jsem hodně měnil podvozek, tak bych s tím rád prošel |
|
|
Zaslal: út červenec 08, 2008 20:36 |
|
Návrat nahoru |
|
|
PRIKRYL Roman
Založen: 11. 06. 2005 Příspěvky: 1715 Bydliště: Kroměříž
|
Předmět: |
|
|
coze 8 000? ja takovej tlak nikdy nepouzival:-D |
|
_________________ S.A.D.A.C. Motorsport driver |
Zaslal: út červenec 08, 2008 21:22 |
|
Návrat nahoru |
|
|
FRIC Miroslav
Založen: 09. 01. 2006 Příspěvky: 2915
|
Předmět: |
|
|
8000 platí pro většinu N4, pro Escorta ale platí 7500, přeci jen je o 10 let starší než třeba Evo 9. |
|
_________________ Nepište mi, prosím. Už tři roky nejsem na pluginu aktivní. Díky
Please, don't write any questions to me. I've been away from RBR world for three years. Thanks |
Zaslal: út červenec 08, 2008 21:32 |
|
Návrat nahoru |
|
|
|