Hlavn� strana    FORUM Obsah fóra Richard Burns Rally
  FAQ •  Hledat •  Seznam uživatelů •  Uživatelské skupiny •  Registrace •  Soukromé zprávy •  Přihlášení

Fyziky na pluginu - pořádek nebo anarchie
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3 ... 70, 71, 72 ... 105, 106, 107  Další
 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  

Jste pro zavedení jednotných fyzik?
Ano, jsem pro jednotné fyziky.
87%
 87%  [ 449 ]
Ne, jsem pro více fyzik.
12%
 12%  [ 62 ]
Celkem hlasů : 511

Autor Zpráva
BRABLEC Jan





Založen: 23. 12. 2006
Příspěvky: 472
Bydliště: Otrokovice

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

sice o 10 let starší ale to neznamená že brzdilo hůř. navíc jsi myslím že ostré Ačka by jsi dnes eva dávali k snídani respektive určitě by měli být nejlíž WRC i když jsou o 10 let starší neznamená že stratili na rychlosti

_________________
CARLSBAD Rally Team , driver
Příspěvek Zaslal: st červenec 09, 2008 7:23
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
BALAS Marek





Založen: 13. 09. 2007
Příspěvky: 61
Bydliště: Dolní Loučky

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Já s Mirkem plně souhlasím. Těch deset let od sebe je na brzdách znát a já bych možná Escortu N4 ještě trochu ubral.
Jinak nevěřím, že by staré A8čky poráželi dnešní Nka. Možná nějaké starší EVO5, EVO6 by porazily ale EVOIX nebo N12tku už A8čky neporazí. A8 mají sice větší výkon, povoleno více úprav ale podle mě je brzdí podvozek celkově. Přece jen dnešní Nka se blíží v ovládání WRCům a podvozkově jsou na tom Nka oproti A8 hodně dobře. Navíc deset let je na podvozku hodně znát, vem si třeba Felicii a Oktávku II. Sám jsem ten rozdíl poznal na vlastní kůži a je to něco neskutečného jak je ten rozdíl obrovský a taky jsou od sebe 10 let. Nějaký takový podobný skok bude mezi A8 a N4 jen ne v takové míře. A to je podle mě ten zásadní problém, proč staré A8čky nikdy nebudou porážet Nka = podvozek.

_________________
RT--WRC-- Czech RBR Team - Subaru Impreza N12
RBR Czech Fansite - http://rbrfan.onlineracing.cz
Příspěvek Zaslal: st červenec 09, 2008 8:58
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
FRIC Miroslav





Založen: 09. 01. 2006
Příspěvky: 2915

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Tak enkový Escort je proti dnešním autům v N4 úplně k ničemu. V RBR bude každopádně podstatně rychlejší než by být měl. Tohle auto je dnes už totálě bez šance.

Co se týče dnešních N4 a A8. A8 je dají, ALE pouze s dnešními tlumiči, pneumatikami atd. S tlumiči, které měli k dispozici v době své éry už většina ne (ty poslední jako Evo 6 a 6.5 by rychlejší pravděpodobně byly). Ono třeba už v roce 1990 jely "trapná" áčka na Korzice rychlejší časy než dvakrát silnější béčka o 4 roky dřív.

Pokud tomu někdo nevěří, tak za sucha na stejné variantě Pinduly dělá rozdíl mezi Krestou s tovární Octávií Evo II (02) a Lancerem Evo 9 spec. 06 5 vteřin, tj. 0,25 s/km. A to je vůči WRC ne o dalších 5-10 let staršímu áčku...

Co se týče áček, tak vím, že se to klukům asi nebude líbit, ale Cossie a Delta neměly odpojování zadku. Což je snaha nasimulovat.

_________________
Nepište mi, prosím. Už tři roky nejsem na pluginu aktivní. Díky

Please, don't write any questions to me. I've been away from RBR world for three years. Thanks
Příspěvek Zaslal: st červenec 09, 2008 12:30
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
RESL Jan





Založen: 27. 09. 2007
Příspěvky: 533
Bydliště: Otrokovice

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Mirek:K tomu Krestovi a času na Pinduli,myslím,že to dělá i hodně výkonost Romana v roce 02 a těch 06,nebo kolik,která se podle mě hodně změnila.Celkově si myslím,že lidi v českým mistráku,zákazem WRCů,se hodně zrychlili.
Co se těch fyzik týká,já osobně bych byl radši,kdyby rozdíly mezi evolucemi a auty celkově,byly větší(reálnější),a trošku podle toho,jako tomu je ve skutečnosti.Např. mi přijde divný,aby mě někdo na podobné úrovni,mohl pojet třeba s Ladou,Escortem N4,nebo Fiestou S1600,S2000,které se ve skutečnosti opravdu moc nechytají.Jasně,že někdo může namítat,že by s těma autama pak nikdo nejezdil,ale to ani ve skutečnosti a tak to podle mě je.Navíc má každý svobodnou volbu.No a nakonec k tomuto mě přijde ideální například pohár RBR OLD,který je k tomu vytvořený.
Příspěvek Zaslal: st červenec 09, 2008 20:42
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PRIKRYL Roman





Založen: 11. 06. 2005
Příspěvky: 1715
Bydliště: Kroměříž

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Souhlas s Honzou, ale na Fiestu mi nesahejte Mr. Green . rikam chtelo by to tu nejakej nevim bodovej system nebo neco podobnyho. Wink

_________________
S.A.D.A.C. Motorsport driver
Příspěvek Zaslal: st červenec 09, 2008 20:45
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
VYSKA Tomas





Založen: 30. 08. 2006
Příspěvky: 877
Bydliště: Valmez

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

FRIC Miroslav napsal:
Co se týče áček, tak vím, že se to klukům asi nebude líbit, ale Cossie a Delta neměly odpojování zadku. Což je snaha nasimulovat.

pamatuju si, ze v nejakem rozhovoru v Rally, L.Otto rika, ze jeho celica odpojovani stredoveho diferaku nema 'zatimco tovarni escorty jej mely uz davno'

tak jak?

_________________
Image | Stínadla se boří.. | FORZA PROTON !!!
Příspěvek Zaslal: st červenec 09, 2008 21:02
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
FRIC Miroslav





Založen: 09. 01. 2006
Příspěvky: 2915

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

No, Delta ho nemá, enkový Cosworth taky ne. Ale na áčkový jsem podal předevčírem dotaz majiteli stejně jako na tu Celicu. Neboj Wink

_________________
Nepište mi, prosím. Už tři roky nejsem na pluginu aktivní. Díky

Please, don't write any questions to me. I've been away from RBR world for three years. Thanks
Příspěvek Zaslal: st červenec 09, 2008 21:05
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
KUNDLAK Jan





Založen: 13. 02. 2007
Příspěvky: 676
Bydliště: Rovinka

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

chce to poplatky..normalne platit z vše pak by si každý radeji koupil fiestu ako clio...a proč?? byla by levnejší Laughing Laughing
Příspěvek Zaslal: st červenec 09, 2008 21:10
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
KREMEN Martin





Založen: 01. 05. 2008
Příspěvky: 44
Bydliště: Klecany

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Mirek: "Experimentuju se zrušením odpojování zadní nápravy s ručkou".

Mě teda tvoje nová fyzika Escort N4 nepovolí ručku vůbec - pouze 0%. Myslel jsem, že se při ní nebude "odpojovat" z. náprava, ale brzdný účinek bude mít pořád, což teď nemá. Nějak tomu nerozumím, jestli mám chybu, nebo to tak má být. Dík za vysvětlení.
Příspěvek Zaslal: čt červenec 10, 2008 8:02
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
FRIC Miroslav





Založen: 09. 01. 2006
Příspěvky: 2915

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Ale ona brzdí. V setupu tlak ručky nastavovat nejde, ani u defaultů. V setupu jde nastavit jen o kolik se povolí centrální diferenciál. Přečti si, co nastavuješ.

_________________
Nepište mi, prosím. Už tři roky nejsem na pluginu aktivní. Díky

Please, don't write any questions to me. I've been away from RBR world for three years. Thanks
Příspěvek Zaslal: čt červenec 10, 2008 10:04
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
KREMEN Martin





Založen: 01. 05. 2008
Příspěvky: 44
Bydliště: Klecany

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

No to jsem si doteď taky myslel. Ale zkrátka teď nepozoruju žádné brždění, prostě to nereaguje, tak jsem usoudil že se tím vynuloval i brzdný účinek. Jestli to tak není, a u tebe to je OK a brzdit to má, tak bude problém mezi procesorem a židlí Very Happy Až přijdu domů, tak to prozkoumám. Dík za info.
Příspěvek Zaslal: čt červenec 10, 2008 10:45
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
FRIC Miroslav





Založen: 09. 01. 2006
Příspěvky: 2915

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

U mě to opravdu brzdí, jen mizerně, resp. do vracáku to opravdu moc nepomůže.

_________________
Nepište mi, prosím. Už tři roky nejsem na pluginu aktivní. Díky

Please, don't write any questions to me. I've been away from RBR world for three years. Thanks
Příspěvek Zaslal: ne červenec 13, 2008 21:00
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
FRIC Miroslav





Založen: 09. 01. 2006
Příspěvky: 2915

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Tak Celica odpojování zadku taky nemá. Na Escortu se prý zkoušelo od 1995.

_________________
Nepište mi, prosím. Už tři roky nejsem na pluginu aktivní. Díky

Please, don't write any questions to me. I've been away from RBR world for three years. Thanks
Příspěvek Zaslal: ne červenec 13, 2008 21:27
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
FRIC Miroslav





Založen: 09. 01. 2006
Příspěvky: 2915

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Mám omezovat limity nastavení tlumičů pro jiná auta než WRC? Všichni víme, že WRC jedou jiné tlumiče než zbytek aut. V RBR stejné...

Dneska v noci jsem 564 x přepisoval tutéž veličinu ve 141 souborech a 47 autech... Laughing

_________________
Nepište mi, prosím. Už tři roky nejsem na pluginu aktivní. Díky

Please, don't write any questions to me. I've been away from RBR world for three years. Thanks
Příspěvek Zaslal: st červenec 23, 2008 0:36
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
MATULA Lukas





Založen: 05. 09. 2007
Příspěvky: 166
Bydliště: Krmelín

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

komu se nelení tomu se zelení Laughing Laughing
Příspěvek Zaslal: st červenec 23, 2008 6:12
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
odeslat nové téma   Odpovědět na téma Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3 ... 70, 71, 72 ... 105, 106, 107  Další
Strana 71 z 107

 
Přejdi na:  



Czech translation by Azu
 
  Based on CanverRed theme