Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Jaky system superrally pro sezonu 2008/09 preferujete ? |
1. SR pen. 5 min, SR sekce cela jedna etapa |
|
40% |
[ 61 ] |
2. SR pen. 5 min, SR sekce dve na etapu, popr. tri v pripade SS |
|
25% |
[ 38 ] |
3. SR pen. 2,5 min, SR sekce cela jedna etapa |
|
5% |
[ 8 ] |
4. SR pen. 2,5 min, SR sekce dve na etapu, popr. tri v pripade SS |
|
15% |
[ 23 ] |
5. Bez superrally |
|
13% |
[ 20 ] |
|
Celkem hlasů : 150 |
|
Autor |
Zpráva |
PANCOCHA Jaroslav
Založen: 02. 09. 2005 Příspěvky: 1455 Bydliště: Luhačovice
|
Předmět: |
|
|
Ok, nějak nestíhám. Takto máte zcela pravdu, byl jsem přehlasován... |
|
|
Zaslal: so srpen 16, 2008 6:19 |
|
Návrat nahoru |
|
|
PREISINGER Peter
Založen: 07. 11. 2007 Příspěvky: 80 Bydliště: Bratislava
|
Předmět: Nazor |
|
|
Ja som naskocil do TR2007 ako novacik a musim povedat ze sa mi naozaj stavalo ze jazdci speedaci ktory aj crashli a mali SR 15 ci 20 minut skoncili v cieli predomnou - taky co vedia a crashli 1-2 RSky pred zachytnym bodom a dostali "len" 5-10 min boli predomnou prakticky vseci. A to je asi najvacsi problem - nie je predsa jedno ci jazdec havaruje na RS1 alebo napr. na RS11 ? Podla mna by bolo spravodlive aby bola havaria "ocenena" rovnakou porciou trestnych minut bez ohladu na to kde to jazdec rozbie (viem ze plugin to neumoznuje a tu je podla mna priestor na vylepsenie...). A preto v ramci spravodlivosti bud pri zratavani vysledkov automaticky odsuvat tych co mali SR az za jazdcov co dosli bez SR alebo bez SR. Tos tolko moj pohlad na vec - nemienim nim nikoho o nicom presviedcat, len som vyjadril moj pohlad na vec a nechavam s doverou na kompetentnych.... |
|
_________________ KC MOTORSPORT - http://www.kcm-rbr.cz/ LADA Cup 21074 - http://rbrslovakia.ic.cz/ |
Zaslal: so srpen 16, 2008 7:50 |
|
Návrat nahoru |
|
|
BICA Martin
Založen: 11. 12. 2006 Příspěvky: 1264 Bydliště: České Budějovice
|
Předmět: |
|
|
Kdo na závodech bourá, nemá tam už co dělat. Mimo to, hádáme se tady o reálnosti a JaPan by nastupoval do druhé sekce etapy po totálce a po půlhodinovém servisu? To je absurdní. Kdo havaruje, neměl by zasáhnout do bojů o příčky nejvyšší. Dávat SR tak, aby měl i havarující šanci něco vyjet je nesmysl. Je tam jen proto, aby vůbec někdo dojel do cíle. Záchytka na konci etapy a SR 5 min je správné. Jsem pro to, aby se nic neměnilo. Kdo chce body ať podá kvalitní a kompletní výkon. |
|
_________________
|
Zaslal: pá srpen 29, 2008 0:33 |
|
Návrat nahoru |
|
|
KOPIC Jiri
Založen: 09. 09. 2005 Příspěvky: 135 Bydliště: Lučice
|
Předmět: |
|
|
to: Bica
Svatá pravda! Nevim jak ostatní, ale ja když dal ranu a chytil penale - okamžitá ztráta motivace a styl jizdy "když to nekam třísknu podruhé, nevadí" Pro mě SR znamená v podstatě odstoupení.... Pak mi je totiz k nicemu řikat si, kdybych nedal ranu, mohl jsem byt v prvni trojce..... |
|
_________________ HSF - N4 "Hopkins"
http://www.lucice-motorsport.czechian.net/ |
Zaslal: pá srpen 29, 2008 2:35 |
|
Návrat nahoru |
|
|
PANCOCHA Jaroslav
Založen: 02. 09. 2005 Příspěvky: 1455 Bydliště: Luhačovice
|
Předmět: |
|
|
Martine, neber si mne do úst ano ? Takové řeči o totálce si nech. Není to tady o mně. O totálce jsem tady mluvil s tím, že by bylo dobré omezit servis při SR např. na 60 min a kdo by jej překročil, už by nemohl nastoupit.
A o celém SR v RBR a reálnosti jsem mluvil především z toho důvodu, že se může stát, že se někdo vyseká, udělá kotrmelce a auto jede dál. Druhý skoro zastaví a jemně ťukne a motor v pytli.... toto jsou právě ty okamžiky, které mi vadí. |
|
|
Zaslal: pá srpen 29, 2008 8:09 |
|
Návrat nahoru |
|
|
KULHANEK Ales
Založen: 02. 06. 2005 Příspěvky: 197 Bydliště: Mělník (teda malá vesnička u něj:)
|
Předmět: |
|
|
Hlasoval jsem pro moznost 1) a plne souhlasim s Jirkou B. je videt, ze v tymu mame stejny nazor... |
|
_________________ Aluna
S.A.D.A.C. Motorsport
TR - Mitsubishi Lancer Evo 9 Gr.N4
WCN - Mitsubishi Lancer Evo 6.5 Gr.A8 |
Zaslal: pá srpen 29, 2008 8:18 |
|
Návrat nahoru |
|
|
CECH Mira
Založen: 16. 02. 2008 Příspěvky: 113 Bydliště: Hodkovice n/M
|
Předmět: |
|
|
Zdravim a jen přidám svůj pohled na závodění obecně.RBR je skvělá hra a jelikož jsem soutěživej človíček,tak nehledim na svoje možnosti,taktiku a další podobné aspekty,které můj výkon ovlivňují akorát negativně,ale snažim se porazit každýho.Jestliže moje možnosti stačí na desátý místo,tak OK,ale je mi špatně z takový taktiky jet na 60% a vono to nakonec na body dá.Prostě sednu k volantu nevnímám okolí a jedu jak nejlíp umim a to je pak pocit,když to ještě dá na super flek.V TR RM jsem ve čvrté RZ šel s Puntem asi ve 120 do stromu (bokem) a konec.45 minut penále a v druhé etapě jsem to psichicky nevydržel a to trápení jsem předčasně ukončil.Problém je v tom abych získal body tak bych musel jet na těch 60% a to neumim.Z pěti závodů jsem v S1600 tři nedojel a dvakrát do první desítky. |
|
_________________ Míra Čech - Maximálně si užívám RBR a maximálně se snažím aby si RBR neužívalo mě. |
Zaslal: so prosinec 20, 2008 13:12 |
|
Návrat nahoru |
|
|
GARAZIJA Radek
Založen: 16. 12. 2006 Příspěvky: 58 Bydliště: Frýdlant
|
Předmět: |
|
|
No a pokud dostaneš 40 minut penalizaci , je prakticky nemožné , aby si došáhl třeba jen na jediný bod . Z toho důvodu , aspoň pro mě se druhá etapa stává nezajímavá a člověk už se jenom veze bez jakékoliv motivace . |
|
|
Zaslal: so prosinec 20, 2008 20:03 |
|
Návrat nahoru |
|
|
PANCOCHA Jaroslav
Založen: 02. 09. 2005 Příspěvky: 1455 Bydliště: Luhačovice
|
Předmět: |
|
|
Jo, to je přesně co jsem říkal před začátkem TR. SR takto pojaté je skoro zbytečné.
Pokud někdo takto havaruje, tak je zbytečné jet druhou etapu. Tak se mi to stalo v tomto ročníku již dvakrát. Neměl jsem dostatek času a bez sebemenší šance na jakýkoli slušný výsledek jsem druhou etapu nejel... |
|
|
Zaslal: ne prosinec 21, 2008 20:38 |
|
Návrat nahoru |
|
|
SULAN Martin
Založen: 29. 12. 2006 Příspěvky: 425 Bydliště: klatovy
|
Předmět: |
|
|
je pravda, že by se nějaký opatření mělo udělat, ale spíš než zkracovat SR, bych rozdal nějaký body za etapu |
|
_________________ Honey, I´m home |
Zaslal: ne prosinec 21, 2008 22:00 |
|
Návrat nahoru |
|
|
SENK Michal
Založen: 21. 11. 2005 Příspěvky: 1525 Bydliště: Ostopovice
|
|
Návrat nahoru |
|
|
KALIVODA Jindrich
Založen: 16. 07. 2005 Příspěvky: 242 Bydliště: Písek
|
Předmět: |
|
|
jaj, kdyz to rupnu, tak si druhou odjedu pro radost, srovnani s konkurenci a napraveni chute, ne? samozrejme pokud nejsem v casove tisni. |
|
_________________ www.kitcarsweb.com
LADA. Vorsprung durch Fahrer.
LADA, Sex and Rock&Roll.
Kizz me!!! (WRT)
Lada 112 TMS 1,6 (Žížala)
NIGHTCLUB MOSKVA |
Zaslal: ne prosinec 21, 2008 23:40 |
|
Návrat nahoru |
|
|
KOLARIK Tomas
Založen: 14. 05. 2008 Příspěvky: 7
|
Předmět: |
|
|
Míra Čech : To,že jedeš na 100% je tvá volba,ale pak tady nepiš,že ti je blbě z nějaký 60% taktiky. O tom také rally je. |
|
_________________ www.rallyfans-katovice.wz.cz |
Zaslal: pá prosinec 26, 2008 17:24 |
|
Návrat nahoru |
|
|
KOLARIK Tomas
Založen: 14. 05. 2008 Příspěvky: 7
|
Předmět: |
|
|
A myslím si,že neni ani pravda, když to rozbiji,že je druhá etapa zbytečná.Já jako průměrný jezdec (snad ) si rád porovnám časy s dalšími soupeři. |
|
_________________ www.rallyfans-katovice.wz.cz |
Zaslal: pá prosinec 26, 2008 17:28 |
|
Návrat nahoru |
|
|
CECH Mira
Založen: 16. 02. 2008 Příspěvky: 113 Bydliště: Hodkovice n/M
|
Předmět: Kolařík Tomáš |
|
|
Ok s tou nevolností jsem to ani tak nemyslel,ať si každej jede jak chce. |
|
_________________ Míra Čech - Maximálně si užívám RBR a maximálně se snažím aby si RBR neužívalo mě. |
Zaslal: út prosinec 30, 2008 22:31 |
|
Návrat nahoru |
|
|
|