Hlavn� strana    FORUM Obsah fóra Richard Burns Rally
  FAQ •  Hledat •  Seznam uživatelů •  Uživatelské skupiny •  Registrace •  Soukromé zprávy •  Přihlášení

SETUPY
Jdi na stránku 1, 2, 3 ... 20, 21, 22  Další
 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
LACIGA Jakub





Založen: 08. 07. 2005
Příspěvky: 172
Bydliště: Zlín

Příspěvek Předmět: SETUPY Odpovědět s citátem

Nemá někdo udělný setupy n a micaks skupiny N a na peugeot 307 wrc nemužu to vyladit thak bych to chtěl omrknout diky
Příspěvek Zaslal: út říjen 25, 2005 9:03
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
BRUDER Martin





Založen: 12. 10. 2005
Příspěvky: 1060
Bydliště: Chotyně

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Mam na Peugeot 307 napiš mi na icq 231-055-672 snad ti to pomuže čus
Příspěvek Zaslal: čt leden 19, 2006 14:51
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
KORAL Vaclav





Založen: 17. 09. 2005
Příspěvky: 1351
Bydliště: Prague

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Co takhle dohoda o vzajemne vymene setupu na Puga 307? Smile
Moje ICQ je 28830414 (Trouba the MicroWave), nutno se predem autentizovat

_________________
Vašek Korál
Montek MotorSport

Image
Příspěvek Zaslal: čt leden 19, 2006 15:21
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
SENK Michal





Založen: 21. 11. 2005
Příspěvky: 1525
Bydliště: Ostopovice

Příspěvek Předmět: Setup Mitsubishi N4 Odpovědět s citátem

Taky bych mel zajem...
pokud nekdo vite o nejakym setupu na N4, dejte mi prosim vedet. Nejak se s tim nemuzu srovnat. Diky
Příspěvek Zaslal: po leden 30, 2006 13:31
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
BITTNER Jan





Založen: 23. 04. 2005
Příspěvky: 1142

Příspěvek Předmět: Re: Setup Mitsubishi N4 Odpovědět s citátem

SENK Michal napsal:
Taky bych mel zajem...
pokud nekdo vite o nejakym setupu na N4, dejte mi prosim vedet. Nejak se s tim nemuzu srovnat. Diky


Sorry pánové ,ale to je takové osobní tajemství .Jsou věci mezi nebem a zemí které se neříkají.
Stejně těžko bude někdo kopírovat můj styl jízdy aby mu vyhovovalo moje nastavení.

_________________
Image
Příspěvek Zaslal: po leden 30, 2006 17:51
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
NEMEC Michal





Založen: 03. 03. 2005
Příspěvky: 912
Bydliště: Praha

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

kdo potrebuje poradit rad pomuzu, ICQ 290-867-070

_________________
mikeee, Subaru WRT
Vitez - RBR MCR Rally 05/06; 12h,24h Daytona(09,11); 12h Sebring(09,11); 24h LeMans(09) ; Druhej - 24h Nürburgring(09)
Příspěvek Zaslal: po leden 30, 2006 18:12
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
HONZALEK Vratislav





Založen: 10. 11. 2005
Příspěvky: 357
Bydliště: Borová u Poličky,casteji Praha

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

tak jestli chce nekdo zkusit muj setup na Micaka N4 tak at da vedet.Je teda trochu nevhodny na GB,jinak tvrde sotoliny ok.

_________________
Sometimes steering wheel, sometimes keyboard,but almost equal speed ;)HSF (Subaru WRT in the past) , The Mask
Příspěvek Zaslal: po leden 30, 2006 19:53
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Ruda
Anonymní







Příspěvek Předmět: Mě se zdá fyzika N-kového Mitsáku divná Odpovědět s citátem

Mě se zdá fyzika N-kového Mitsáku divná! Myslím, že auto na to, že má v reálu nějakých 1450kg až moc rychle akceleruje! Když se dívám na nějaké reálné On-boardy, tak je to oproti WRC taková neovladatelná rozhoupaná krabice, která se hodně vlní a moc nebrzdí! Na mě prostě působí Fyzika Mits EVO VII group. N, že je to spíš starší WRC, kterému nefouká turbo! Jinak podvozkově úplný WRC!
Neví někdo, jestli se z hlediska fyziky chystají nějaké modifikace ???
Příspěvek Zaslal: po únor 27, 2006 22:23
Návrat nahoru
BITTNER Jan





Založen: 23. 04. 2005
Příspěvky: 1142

Příspěvek Předmět: Re: Mě se zdá fyzika N-kového Mitsáku divná Odpovědět s citátem

Ruda napsal:
Mě se zdá fyzika N-kového Mitsáku divná! Myslím, že auto na to, že má v reálu nějakých 1450kg až moc rychle akceleruje! Když se dívám na nějaké reálné On-boardy, tak je to oproti WRC taková neovladatelná rozhoupaná krabice, která se hodně vlní a moc nebrzdí! Na mě prostě působí Fyzika Mits EVO VII group. N, že je to spíš starší WRC, kterému nefouká turbo! Jinak podvozkově úplný WRC!
Neví někdo, jestli se z hlediska fyziky chystají nějaké modifikace ???


Těch fyzik už tady proběhlo několik a tadle je zatím asi nejvěrohodnější a nejjezditelnější. Na BHM jsou k mání i starší fyziky tak si je zkus a uvidíš co je normální.

_________________
Image
Příspěvek Zaslal: út únor 28, 2006 6:24
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PANCOCHA Jaroslav





Založen: 02. 09. 2005
Příspěvky: 1455
Bydliště: Luhačovice

Příspěvek Předmět: Setupy - teorie Odpovědět s citátem

Psal jsem to už do fóra Fabie WRC ale zopakuju to pro jistotu i zde, na správném místě diskuze.

Byl bych moc rád, kdyby sem napsaly chytré hlavy něco teorie zejména o nastavení diferenciálů. Podvozek už si člověk nějak zmastí, i když by bylo také pěkné vědět, v jakých hodnotách by se měl člověk pohybovat. To co je psané v manuálu (je toho tam teda dost málo), si někdy trochu protiřečí.
Je mi jasné, že si hodně machrů své dobré setupy hlídá (někteří ne :wink: ). Já bych rád zjistil nějaké teoretické poznatky pro nastavení diferenciálů vzhledem k typu povrchu. Svornost a mapy. Ono je v tom dost zmatek i diskuzí (např. mapy na asfalt)

1. Vztah svorností středu, zadu a předku vzhledem k přetáčivosti a nedotáčivosti a typu povrchu a techničnosti trati.
2. Mapy - teoreticky správný průběh (opět vzhledem k tratím).

Zjistil jsem např. že u všech aut je v defaultu mapa zadního diferáku podle rychlosti od 100->0. Fabia to má v defaultu přesně opačně a jede přitom moc pěkně. Na asfaltu jsem zase testoval neúplné zavření diferenciálu vzhledem k dobrému projíždění zatáček. U ní mám např. problém (u Lanceru jsem to nějak vyřešil a nevím jak), že když se mi auto podaří (klávesnicí) v rychlosti trochu bočně rozhýbat, tak je to většinou v prdeli. No a kdybych na to přišel, jak tomu zabránit (tzn. abych měl ještě šanci něco provést v situaci kdy zjišťuju, že je grip pryč), tak by bylo míň bouraček. Rozhodně by to prospělo tomu, abych častěji v klidu dojel.

Zkuste se k tomu někdo, kdo tomu rozumí nějak obšírněji vyjádřit, myslím, že by to všem hodně pomohlo.
Příspěvek Zaslal: pá březen 03, 2006 15:49
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
PANCOCHA Jaroslav





Založen: 02. 09. 2005
Příspěvky: 1455
Bydliště: Luhačovice

Příspěvek Předmět: Individuální setupy Odpovědět s citátem

Ještě dodatek: Každý má určité zvyklosti a je nanic zkoušet cizí setupy (i když pro inspiraci je to zajímavé). Chce to prostě teoreticky vědět, že když něco (a o kolik) změním, tak to bude mít vliv takový a takové situaci. Když to nevím, tak je mi to všechno uplně nanic.

(je jasné, že žádný setup si neporadí se špatným jezdcem, ale to už je jiný problém)
Příspěvek Zaslal: pá březen 03, 2006 15:54
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
HONZALEK Vratislav





Založen: 10. 11. 2005
Příspěvky: 357
Bydliště: Borová u Poličky,casteji Praha

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

jezdil jsem taky na klavesnici a na volantu kupodivu pouzivam prakticky stejne setupy jako predtim.Ale je to o tom co komu vyhovuje(aby se mu to dobre ovladalo a mel z toho dobry pocit).Takze jsem/mam auto nastavene pomerne nedotacive(diferaky -centr 900,predek 800,zadek 700),aby bylo klidnejsi,coz bylo dobre hlavne na klavesnici. K mapam ti toho moc nereknu i kdyz jsem strojar,na to clovek musi mit praxi,aby vedel jak to nastavit.Druha moznost je proste zkouset.

_________________
Sometimes steering wheel, sometimes keyboard,but almost equal speed ;)HSF (Subaru WRT in the past) , The Mask
Příspěvek Zaslal: út březen 07, 2006 18:27
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PANCOCHA Jaroslav





Založen: 02. 09. 2005
Příspěvky: 1455
Bydliště: Luhačovice

Příspěvek Předmět: Auto x setup Odpovědět s citátem

Mno ... díky za názor. Nenapsal jsi pouze které auto myslíš - vím žes něco jezdil s Micákem WRC, ale nevím jestli myslíš toto auto.

Co se týče map: Já si je snažím nastavit podle toho, jak chci aby se v dané situaci auto chovalo. No a (můj názor na věc) v případě že chci auto aby zabralo a není tak důležité jestli ve správném směru, tak chci aby se diferenciál zavřel no a když chci stabilitu v zatáčení tak potřebuji otevření, aby to neflokovalo. No a z toho vychází, že na asfaltu je soudržnost s podkladem dobrá, takže spíše potřebuji čistou stopu tzn. spíše otevřený diferienciál. A proto si myslím, že by mapy neměly být moc vysoké. No a na šotolině jde o to, aby to co nejvíc zabíralo takže zase spíše zavřený. Toto jsem si trochu ověřil na zadním. Jenže podle mně to není zas tak moc poznat, spíše se to pozná trochu na čase a v nějakých krizových situacích.

A to je znova otázka pro někoho, kdo tomu rozumí teoreticky. Chtělo by to prostě pro základ teoretické rozebrání fungování systému tří diferáků a potom to podle toho udělat a hotovo (samozřejmě také rozebrat rozdíly mezi techničností tratí x vlhko x typ povrchu x auto)
Příspěvek Zaslal: út březen 07, 2006 18:50
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
HONZALEK Vratislav





Založen: 10. 11. 2005
Příspěvky: 357
Bydliště: Borová u Poličky,casteji Praha

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Nka jezdim prevazne s micakem,a nastaveny ho mam skoro stejne jako wrc.WRC jezdim s Imprezou,mam takovy houpavy styl.

_________________
Sometimes steering wheel, sometimes keyboard,but almost equal speed ;)HSF (Subaru WRT in the past) , The Mask
Příspěvek Zaslal: út březen 07, 2006 19:32
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
NEMEC Michal





Založen: 03. 03. 2005
Příspěvky: 912
Bydliště: Praha

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

No ja jsem asi dost divne jco se tyce ohledne setupu, jezdim ted jeden setup na Asfalt a jeden soto oba jsou jak na mokro na sucho, a samotne nastaveni je dost zmatecne, protoze po kazde pauze ( obdobi jednou hruba za 3 mesice) setupy uplne prekopu.

Ted jezdim Asfalt vse 900 a Mapy default

Soto 900 400 600 mapy default, podvozek taky moc nemenim.

_________________
mikeee, Subaru WRT
Vitez - RBR MCR Rally 05/06; 12h,24h Daytona(09,11); 12h Sebring(09,11); 24h LeMans(09) ; Druhej - 24h Nürburgring(09)
Příspěvek Zaslal: út březen 07, 2006 20:25
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
odeslat nové téma   Odpovědět na téma Jdi na stránku 1, 2, 3 ... 20, 21, 22  Další
Strana 1 z 22

 
Přejdi na:  



Czech translation by Azu
 
  Based on CanverRed theme