Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Jaký máte nastavený úhel otáčení na svém volantu? |
0° - 200° |
|
15% |
[ 11 ] |
200°- 250° |
|
12% |
[ 9 ] |
250°- 300° |
|
13% |
[ 10 ] |
300°- 350° |
|
6% |
[ 5 ] |
350°- 400° |
|
13% |
[ 10 ] |
400°- 450° |
|
4% |
[ 3 ] |
450°- 500° |
|
4% |
[ 3 ] |
500°- 550° |
|
20% |
[ 15 ] |
550°- 600° |
|
2% |
[ 2 ] |
více jak 600° |
|
6% |
[ 5 ] |
|
Celkem hlasů : 73 |
|
Autor |
Zpráva |
POKORNY Lubomir
Založen: 12. 01. 2008 Příspěvky: 105
|
Předmět: Úhel otáčení volatnu - s jakým rozsahem jezdíte vy? |
|
|
Zdravím, po pročítání fora jsem zjistil, že se hodně liší hodnoty jednotlivých hráčů, co se týká nastavení rozsahu na volantu...a tak by mě zajímalo, s jakým rozsahem jezdíte a vaše názory a zkušenosti. Já osobně mám G25 a napoprvé jsem nechal rozsah na 900° což byl masakr...teď mám nastaven úhel 327° ale zase mi přijde škoda, že nevyužívám možnosti volantu.... |
|
|
Zaslal: so září 06, 2008 9:58 |
|
Návrat nahoru |
|
|
Mojmir LEHOCKY
Založen: 30. 08. 2005 Příspěvky: 171
|
Předmět: |
|
|
Tiež mám G25 a doteraz som išiel s 240°, posledné 2 týždne však mám nastavených 540°. Príde mi to viacej realistickejšie. Žiaľ zatiaľ si na to ešte neviem plne zvyknúť, ale aj to časom príde. Najväčší problém momentálne vidím v jazde bokom, tam musím otočiť volantom o kúsok viac ako pri 240° a tiež aj rýchlejšie |
|
|
Zaslal: so září 06, 2008 10:28 |
|
Návrat nahoru |
|
|
RESL Jan
Založen: 27. 09. 2007 Příspěvky: 533 Bydliště: Otrokovice
|
Předmět: |
|
|
Mojmir:Jsem rád,že seš asi třetí,o kterým vím,že teď jezdí +- reálné hodnoty.Jezdíš to ale jen 14dní a nebude snadné si zvyknout.Hlavně pak na šotolině počítej s tím,že časy budou o dost horší a každý smyk bude znamenat časovou ztrátu.Pokud budeš jezdit s S1600,tak na šoto jen těžko budeš stačit špičce.Každopádně seš ale další s kterým můžu rovnoceně bojovat a to jsem rád.Možná taky budeš muset změnit i jiná nastavení na volantu.Když bys chtěl ozkoušet třeba moje,tak so ozvi přes pm.
Jinak moje hodnoty jsou:540° volant,dle mě to je nejmenší možná hodnota,co se ve skutečnosti používá.No a na asfalt ve hře 583 a na šoto 605. |
|
|
Zaslal: so září 06, 2008 11:25 |
|
Návrat nahoru |
|
|
POKORNY Lubomir
Založen: 12. 01. 2008 Příspěvky: 105
|
Předmět: |
|
|
Abych řekl pravdu, tak bych se rád co nejvíce přiblížil realitě...o časy mi tak ani moc nejde...spíš o to abych si to ježdění užíval a když budu jezdit nějaké rozumné časy budu spokojen....vím že na špičku tady nikdy nedosáhnu... |
|
|
Zaslal: so září 06, 2008 12:31 |
|
Návrat nahoru |
|
|
FRIC Miroslav
Založen: 09. 01. 2006 Příspěvky: 2915
|
Předmět: |
|
|
Tak v reálu 540° tak možná WRC. Lancer má, myslím, 648°. Polo S2000 dokonce 720... |
|
_________________ Nepište mi, prosím. Už tři roky nejsem na pluginu aktivní. Díky
Please, don't write any questions to me. I've been away from RBR world for three years. Thanks |
Zaslal: so září 06, 2008 12:33 |
|
Návrat nahoru |
|
|
CERVENKA Filip
Založen: 09. 11. 2006 Příspěvky: 581 Bydliště: Zlínsko
|
Předmět: |
|
|
Já jezdím s S2000 cca 400° (a k tomu sekvenčka), abych i něco zajel. Ale často to i přepínám na 540°,720°a nebo i 900°, ale s tím nejsem zatím tak sžitý a jezdím tak halvně offline. Jinak těch 400 asi není konečná fáze. Začínal jsem na nějaký 300° a postupně přidávám, ale teď hlavně čekám co vypadne z těch nových fyzik. Ale rád bych se dostal asi na těch 540°. Jinak LFS jezdím normálně na 900°. |
|
_________________ -> ANVEL Racing Team <- (Jednou lama navždy lama - Los Lamos)
G25 rulezz (už je to rukama, ne volantem) |
Zaslal: so září 06, 2008 12:44 |
|
Návrat nahoru |
|
|
RESL Jan
Založen: 27. 09. 2007 Příspěvky: 533 Bydliště: Otrokovice
|
Předmět: |
|
|
Mirek:Taky se o tom zmiňuju,že těch 540° je nejmenší možná hodnota,co se používá.Ale mezi 540 a 650 už není takový rozdíl,je to opravdu malinký kousek otočení volantu.Je to ale hodně o tom,že u těch 540,už člověk musí častokrát přehmátnout,nebo volantem posouvat.To je ale zatím jen o časech a kolik se toho musí člověk natočit.Další věc je ta,jak se k tomu chová auto.Myslím,že kolem hodnot 540 a spíše víc,se auto v RBR chová jako auto.U hodnot,kolem 250 se tomu tak říkat nedá.I ovladač na PS2,který má naštěstí svojí citlivost,umožňoval autům se reálněji chovat. |
|
|
Zaslal: so září 06, 2008 13:23 |
|
Návrat nahoru |
|
|
VYSKA Tomas
Založen: 30. 08. 2006 Příspěvky: 877 Bydliště: Valmez
|
Předmět: |
|
|
jak pri 540° resite razeni a rucku? |
|
_________________ | Stínadla se boří.. | FORZA PROTON !!! |
Zaslal: so září 06, 2008 13:26 |
|
Návrat nahoru |
|
|
RESL Jan
Založen: 27. 09. 2007 Příspěvky: 533 Bydliště: Otrokovice
|
Předmět: |
|
|
Tomáš:Řazení u aut,které mají pádla,tak mám na pádlech a ručku na sekvenci.U N4 a A8 jezdím háčko s ručkou na pravém pádle a zbytek sekvence s ručkou zase na pravým pádle.Ale né všechny volanty to umožňují. |
|
|
Zaslal: so září 06, 2008 13:33 |
|
Návrat nahoru |
|
|
CERVENKA Filip
Založen: 09. 11. 2006 Příspěvky: 581 Bydliště: Zlínsko
|
Předmět: |
|
|
Já řadím sekvenčně (jezdím nejčastěji s S2000) a ručku mám zatím na tlačítku... Ručka na pádle mi přišla jako ještě horší řešení. Ale mám joystick, taže ho asi zkusím nějak upravit na "rukáv". Ale i to tlačítko se celkem dá. Je to o zvyku.
PS: Když tak čtu kolik lidí má G25, neuděláme nějaký turnajík nebo nějaký pohár mezi těmi co jezdí řízení na větší otáčky? Myslím, že by to bylo zajímavé. |
|
_________________ -> ANVEL Racing Team <- (Jednou lama navždy lama - Los Lamos)
G25 rulezz (už je to rukama, ne volantem) |
Zaslal: so září 06, 2008 18:18 |
|
Návrat nahoru |
|
|
KUCERA David
Založen: 25. 07. 2006 Příspěvky: 94 Bydliště: Zlín
|
Předmět: Paráda |
|
|
Teď jsem s novou Evo 9 zkoušel kombinaci na G25: 540° ve hře i v Oknech a háčko se spojkou. Nádhera, moc jsem si to užíval, zaprvé vypadá i replay realisticky a zadruhé to dá daleko více práce a přemýšlení a hlavně vydání fyzických sil . Taky bych byl pro turnaj realistického ježdění |
|
|
Zaslal: so září 06, 2008 19:31 |
|
Návrat nahoru |
|
|
RESL Jan
Založen: 27. 09. 2007 Příspěvky: 533 Bydliště: Otrokovice
|
Předmět: |
|
|
KUCERA David:Taky jsem zkoušel ten nový model s 647ve winech a háčko klasicky a je to super pocit,zase se to řídí trošku jinak.No a pokud by si ty přešel na tyto skutečnější hodnoty,bylo by určitě zajímavé tě sledovat,pač normálně patříš k nejrychlejším jezdcům na pluginu.K turnaji nebo poháru,ten bych taky bral,nemuselo by to být nic velkého.To by ale chtělo,aby se všichni,kdo tak jezdí,nebo by to chtěli zkusit,tak aby dali vědět. |
|
|
Zaslal: so září 06, 2008 19:57 |
|
Návrat nahoru |
|
|
NECHANICKY Jan
Založen: 28. 01. 2007 Příspěvky: 25
|
Předmět: |
|
|
Tak takovej turnaj to by byla bomba, sice bych se do cíle určitě nedostal ale bylo by to zajímavý porovnání. Zkoušel jsem rovněž novou Evo 9 540/540 háčko, spojka a je to fakt masakr, nepřál bych nikomu vidět můj replay Fakt sem nevěděl co s rukama a kam dřív šáhnout ale zábava neskutečná. |
|
_________________ REVO eTEAM KLATOVY |
Zaslal: so září 06, 2008 20:28 |
|
Návrat nahoru |
|
|
CERVENKA Filip
Založen: 09. 11. 2006 Příspěvky: 581 Bydliště: Zlínsko
|
Předmět: |
|
|
To já taky často jezdím se Subaru na 900°, háčko a řadím puštěním plynu a sešlápnutí spojky... mazecs A hlavně to odbržďování a nebo kam mám dát nohu je někde úplně jinde.
Tak s těma turnajama něco vymyslíme... |
|
_________________ -> ANVEL Racing Team <- (Jednou lama navždy lama - Los Lamos)
G25 rulezz (už je to rukama, ne volantem) |
Zaslal: so září 06, 2008 22:11 |
|
Návrat nahoru |
|
|
KUBICEK Lukas
Založen: 02. 08. 2007 Příspěvky: 96 Bydliště: Bílovec
|
Předmět: |
|
|
Fyzický rozsah zatočení volantu a maximální natočení kol je něco jiného ne? Myslím si (fakt jen myslím jo ),že ten úhel co se nastavuje ve hřeje maximální natočení kol auta při maximálním zatočení volantem. To znamená,že ikdyž má volant 240° tak tento rozsah může odpovídat klidně 540°. Je to tak?
N2jak takhle jsem četl že to nastavují ve formulích aby maximální rejd byl "co nejmenší.Vím že v některém závodu to před asi dvěma lety u někoho nastavili trochu blbě a do některých zatáček si musel najíždět trochu jinak než byla dobrá stopa nebo tak něco.
JAk to je u raly aut?Volant tam jde reálně natáčet tak hodně že dochází k přehmatování rukou na volantu?
Já sem byl přesvědčený že ne - že rejd je sice větši než u F1,ale ne jak u normálního auta - tedy 2 a něco otáčky potřebné pro plný rejd.
Kdo ví jak to je? (ať jsme zase moudřejší) |
|
|
Zaslal: út září 09, 2008 14:09 |
|
Návrat nahoru |
|
|
|