Hlavn� strana    FORUM Obsah fóra Richard Burns Rally
  FAQ •  Hledat •  Seznam uživatelů •  Uživatelské skupiny •  Registrace •  Soukromé zprávy •  Přihlášení

Úhel otáčení volatnu - s jakým rozsahem jezdíte vy?
Jdi na stránku 1, 2  Další
 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  

Jaký máte nastavený úhel otáčení na svém volantu?
0° - 200°
15%
 15%  [ 11 ]
200°- 250°
12%
 12%  [ 9 ]
250°- 300°
13%
 13%  [ 10 ]
300°- 350°
6%
 6%  [ 5 ]
350°- 400°
13%
 13%  [ 10 ]
400°- 450°
4%
 4%  [ 3 ]
450°- 500°
4%
 4%  [ 3 ]
500°- 550°
20%
 20%  [ 15 ]
550°- 600°
2%
 2%  [ 2 ]
více jak 600°
6%
 6%  [ 5 ]
Celkem hlasů : 73

Autor Zpráva
POKORNY Lubomir





Založen: 12. 01. 2008
Příspěvky: 105

Příspěvek Předmět: Úhel otáčení volatnu - s jakým rozsahem jezdíte vy? Odpovědět s citátem

Zdravím, po pročítání fora jsem zjistil, že se hodně liší hodnoty jednotlivých hráčů, co se týká nastavení rozsahu na volantu...a tak by mě zajímalo, s jakým rozsahem jezdíte a vaše názory a zkušenosti. Já osobně mám G25 a napoprvé jsem nechal rozsah na 900° což byl masakr...teď mám nastaven úhel 327° ale zase mi přijde škoda, že nevyužívám možnosti volantu....
Příspěvek Zaslal: so září 06, 2008 9:58
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Mojmir LEHOCKY





Založen: 30. 08. 2005
Příspěvky: 171

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Tiež mám G25 a doteraz som išiel s 240°, posledné 2 týždne však mám nastavených 540°. Príde mi to viacej realistickejšie. Žiaľ zatiaľ si na to ešte neviem plne zvyknúť, ale aj to časom príde. Najväčší problém momentálne vidím v jazde bokom, tam musím otočiť volantom o kúsok viac ako pri 240° a tiež aj rýchlejšie
Příspěvek Zaslal: so září 06, 2008 10:28
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
RESL Jan





Založen: 27. 09. 2007
Příspěvky: 533
Bydliště: Otrokovice

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Mojmir:Jsem rád,že seš asi třetí,o kterým vím,že teď jezdí +- reálné hodnoty.Jezdíš to ale jen 14dní a nebude snadné si zvyknout.Hlavně pak na šotolině počítej s tím,že časy budou o dost horší a každý smyk bude znamenat časovou ztrátu.Pokud budeš jezdit s S1600,tak na šoto jen těžko budeš stačit špičce.Každopádně seš ale další s kterým můžu rovnoceně bojovat Smile a to jsem rád.Možná taky budeš muset změnit i jiná nastavení na volantu.Když bys chtěl ozkoušet třeba moje,tak so ozvi přes pm.
Jinak moje hodnoty jsou:540° volant,dle mě to je nejmenší možná hodnota,co se ve skutečnosti používá.No a na asfalt ve hře 583 a na šoto 605.
Příspěvek Zaslal: so září 06, 2008 11:25
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
POKORNY Lubomir





Založen: 12. 01. 2008
Příspěvky: 105

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Abych řekl pravdu, tak bych se rád co nejvíce přiblížil realitě...o časy mi tak ani moc nejde...spíš o to abych si to ježdění užíval a když budu jezdit nějaké rozumné časy budu spokojen....vím že na špičku tady nikdy nedosáhnu... Smile
Příspěvek Zaslal: so září 06, 2008 12:31
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
FRIC Miroslav





Založen: 09. 01. 2006
Příspěvky: 2915

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Tak v reálu 540° tak možná WRC. Lancer má, myslím, 648°. Polo S2000 dokonce 720...

_________________
Nepište mi, prosím. Už tři roky nejsem na pluginu aktivní. Díky

Please, don't write any questions to me. I've been away from RBR world for three years. Thanks
Příspěvek Zaslal: so září 06, 2008 12:33
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
CERVENKA Filip





Založen: 09. 11. 2006
Příspěvky: 581
Bydliště: Zlínsko

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Já jezdím s S2000 cca 400° (a k tomu sekvenčka), abych i něco zajel. Ale často to i přepínám na 540°,720°a nebo i 900°, ale s tím nejsem zatím tak sžitý a jezdím tak halvně offline. Jinak těch 400 asi není konečná fáze. Začínal jsem na nějaký 300° a postupně přidávám, ale teď hlavně čekám co vypadne z těch nových fyzik. Very Happy Ale rád bych se dostal asi na těch 540°. Jinak LFS jezdím normálně na 900°.

_________________
-> ANVEL Racing Team <- (Jednou lama navždy lama - Los Lamos)
G25 rulezz (už je to rukama, ne volantem)
Příspěvek Zaslal: so září 06, 2008 12:44
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
RESL Jan





Založen: 27. 09. 2007
Příspěvky: 533
Bydliště: Otrokovice

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Mirek:Taky se o tom zmiňuju,že těch 540° je nejmenší možná hodnota,co se používá.Ale mezi 540 a 650 už není takový rozdíl,je to opravdu malinký kousek otočení volantu.Je to ale hodně o tom,že u těch 540,už člověk musí častokrát přehmátnout,nebo volantem posouvat.To je ale zatím jen o časech a kolik se toho musí člověk natočit.Další věc je ta,jak se k tomu chová auto.Myslím,že kolem hodnot 540 a spíše víc,se auto v RBR chová jako auto.U hodnot,kolem 250 se tomu tak říkat nedá.I ovladač na PS2,který má naštěstí svojí citlivost,umožňoval autům se reálněji chovat.
Příspěvek Zaslal: so září 06, 2008 13:23
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
VYSKA Tomas





Založen: 30. 08. 2006
Příspěvky: 877
Bydliště: Valmez

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

jak pri 540° resite razeni a rucku?

_________________
Image | Stínadla se boří.. | FORZA PROTON !!!
Příspěvek Zaslal: so září 06, 2008 13:26
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
RESL Jan





Založen: 27. 09. 2007
Příspěvky: 533
Bydliště: Otrokovice

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Tomáš:Řazení u aut,které mají pádla,tak mám na pádlech a ručku na sekvenci.U N4 a A8 jezdím háčko s ručkou na pravém pádle a zbytek sekvence s ručkou zase na pravým pádle.Ale né všechny volanty to umožňují.
Příspěvek Zaslal: so září 06, 2008 13:33
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
CERVENKA Filip





Založen: 09. 11. 2006
Příspěvky: 581
Bydliště: Zlínsko

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Já řadím sekvenčně (jezdím nejčastěji s S2000) a ručku mám zatím na tlačítku... Ručka na pádle mi přišla jako ještě horší řešení. Ale mám joystick, taže ho asi zkusím nějak upravit na "rukáv". Ale i to tlačítko se celkem dá. Je to o zvyku.

PS: Když tak čtu kolik lidí má G25, neuděláme nějaký turnajík nebo nějaký pohár mezi těmi co jezdí řízení na větší otáčky? Myslím, že by to bylo zajímavé. Laughing

_________________
-> ANVEL Racing Team <- (Jednou lama navždy lama - Los Lamos)
G25 rulezz (už je to rukama, ne volantem)
Příspěvek Zaslal: so září 06, 2008 18:18
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
KUCERA David





Založen: 25. 07. 2006
Příspěvky: 94
Bydliště: Zlín

Příspěvek Předmět: Paráda Odpovědět s citátem

Teď jsem s novou Evo 9 zkoušel kombinaci na G25: 540° ve hře i v Oknech a háčko se spojkou. Nádhera, moc jsem si to užíval, zaprvé vypadá i replay realisticky a zadruhé to dá daleko více práce a přemýšlení a hlavně vydání fyzických sil Smile . Taky bych byl pro turnaj realistického ježdění Wink
Příspěvek Zaslal: so září 06, 2008 19:31
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
RESL Jan





Založen: 27. 09. 2007
Příspěvky: 533
Bydliště: Otrokovice

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

KUCERA David:Taky jsem zkoušel ten nový model s 647ve winech a háčko klasicky a je to super pocit,zase se to řídí trošku jinak.No a pokud by si ty přešel na tyto skutečnější hodnoty,bylo by určitě zajímavé tě sledovat,pač normálně patříš k nejrychlejším jezdcům na pluginu.K turnaji nebo poháru,ten bych taky bral,nemuselo by to být nic velkého.To by ale chtělo,aby se všichni,kdo tak jezdí,nebo by to chtěli zkusit,tak aby dali vědět.
Příspěvek Zaslal: so září 06, 2008 19:57
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
NECHANICKY Jan





Založen: 28. 01. 2007
Příspěvky: 25

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Tak takovej turnaj to by byla bomba, sice bych se do cíle určitě nedostal ale bylo by to zajímavý porovnání. Zkoušel jsem rovněž novou Evo 9 540/540 háčko, spojka a je to fakt masakr, nepřál bych nikomu vidět můj replay Embarassed Fakt sem nevěděl co s rukama a kam dřív šáhnout ale zábava neskutečná.

_________________
REVO eTEAM KLATOVY
Příspěvek Zaslal: so září 06, 2008 20:28
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
CERVENKA Filip





Založen: 09. 11. 2006
Příspěvky: 581
Bydliště: Zlínsko

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

To já taky často jezdím se Subaru na 900°, háčko a řadím puštěním plynu a sešlápnutí spojky... mazecs Smile A hlavně to odbržďování a nebo kam mám dát nohu je někde úplně jinde.

Tak s těma turnajama něco vymyslíme...

_________________
-> ANVEL Racing Team <- (Jednou lama navždy lama - Los Lamos)
G25 rulezz (už je to rukama, ne volantem)
Příspěvek Zaslal: so září 06, 2008 22:11
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
KUBICEK Lukas





Založen: 02. 08. 2007
Příspěvky: 96
Bydliště: Bílovec

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Fyzický rozsah zatočení volantu a maximální natočení kol je něco jiného ne? Myslím si (fakt jen myslím jo Smile ),že ten úhel co se nastavuje ve hřeje maximální natočení kol auta při maximálním zatočení volantem. To znamená,že ikdyž má volant 240° tak tento rozsah může odpovídat klidně 540°. Je to tak?
N2jak takhle jsem četl že to nastavují ve formulích aby maximální rejd byl "co nejmenší.Vím že v některém závodu to před asi dvěma lety u někoho nastavili trochu blbě a do některých zatáček si musel najíždět trochu jinak než byla dobrá stopa nebo tak něco.
JAk to je u raly aut?Volant tam jde reálně natáčet tak hodně že dochází k přehmatování rukou na volantu?
Já sem byl přesvědčený že ne - že rejd je sice větši než u F1,ale ne jak u normálního auta - tedy 2 a něco otáčky potřebné pro plný rejd.
Kdo ví jak to je? (ať jsme zase moudřejší)
Příspěvek Zaslal: út září 09, 2008 14:09
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
odeslat nové téma   Odpovědět na téma Jdi na stránku 1, 2  Další
Strana 1 z 2

 
Přejdi na:  



Czech translation by Azu
 
  Based on CanverRed theme