Hlavn� strana    FORUM Obsah fóra Richard Burns Rally
  FAQ •  Hledat •  Seznam uživatelů •  Uživatelské skupiny •  Registrace •  Soukromé zprávy •  Přihlášení

Fyziky na pluginu - pořádek nebo anarchie
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3 ... 89, 90, 91 ... 105, 106, 107  Další
 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  

Jste pro zavedení jednotných fyzik?
Ano, jsem pro jednotné fyziky.
87%
 87%  [ 448 ]
Ne, jsem pro více fyzik.
12%
 12%  [ 62 ]
Celkem hlasů : 510

Autor Zpráva
KUNCL Karel





Založen: 13. 05. 2006
Příspěvky: 552
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

FRIC Miroslav napsal:
Pro všechny, co jim vadí Evo 6 v A8.

Za celý rok jsem neslyšel jediný názor proti. Naopak velké množství těch, co mě přemlouvaly, abych to Evo 6 do áček povolil (čistě technicky vzato, to auto není WRC, ale čisté A8 ).



Mirku a proč bys měl něco slyšet proti, když většina byla spokojená s tím, že Evo 6 není v A8. Ozývali se logicky pouze ti, kteří ho tam chtěli mít. Pokud by se ovšem na foru objevila zpráva, EVO 6 a 6.5 půjdou do A8 rozhodně bych se ozval.

Howgh Very Happy

_________________
Image

http://www.rbrgt.cz/
Příspěvek Zaslal: út září 30, 2008 9:30
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
RESL Jan





Založen: 27. 09. 2007
Příspěvky: 533
Bydliště: Otrokovice

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Mirek: Jestli to je čistě technicky vzato WRC,nebo A8,to víš asi líp Ty,ale když to jezdilo MS,tak žádnou spešl kategorii nejeli,soustředili se na boj o absolutní prvenství a to mezi WRCi a nebyli natom teda rozhodně špatně.Mě osobně by se třeba líbily fyziky trošku jinak dělané,s většími rozdíly mezi vozy a kategoriemi,ale hlavně v těch kategoriích,kde je dostatečný výběr vozů podobné generace(WRC,S1600,N4),přišlo by mě to pak zajímavější.Vzhledem k tomu,že je A8 málo,tam bych nechal vyjímku a ty rozdíly v autech bych nechal opravdu tak nějak stejné,jak to bylo doposavaď.Jako př. uvedu Peugeot 206WRC,s kterým jedu TR a kterej je tady podle mě,skoro na úrovni nejlepších WRC.Radši bych měl o proti konkurenci méně konkurenceschopný vůz,když je o 5 let starší.Ale to je věc názoru.
Příspěvek Zaslal: út září 30, 2008 11:53
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
FRIC Miroslav





Založen: 09. 01. 2006
Příspěvky: 2915

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

KUNCL Karel napsal:
Mirku a proč bys měl něco slyšet proti, když většina byla spokojená s tím, že Evo 6 není v A8. Ozývali se logicky pouze ti, kteří ho tam chtěli mít. Pokud by se ovšem na foru objevila zpráva, EVO 6 a 6.5 půjdou do A8 rozhodně bych se ozval.

Howgh Very Happy


Karle, že budou v A8 bylo oznámeno 31.8.2008 (klidně si to najdi tady na fóru). 8.9.2008 jel první turnaj online s nima v A8. Nikdo se neozval ani bezprostředně po oznámení, že tomu tak bude, ani později.

Jinak mezi auty je maximálně ani ne 10 koní mezi Deltou a Evo 6.5. To je výrazně menší rozdíl než např. mezi C4 a Imprezou 06. Obě fyziky Lancerů totiž o pár koní kvůli přesunu do A8 přišly (a taky trochu přišly o grip - i zde je rozdíl mezi C4 a Imprezou 06 větší). Lancery nejsou stejné, jako byly dříve. Problém je jen s tím, že někomu Celica, Escort a Delta zlobí. Jinak mezi těmi auty je velmi malý rozdíl.

_________________
Nepište mi, prosím. Už tři roky nejsem na pluginu aktivní. Díky

Please, don't write any questions to me. I've been away from RBR world for three years. Thanks
Příspěvek Zaslal: út září 30, 2008 13:19
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
FRIC Miroslav





Založen: 09. 01. 2006
Příspěvky: 2915

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

RESL Jan napsal:
Mirek: Jestli to je čistě technicky vzato WRC,nebo A8,to víš asi líp Ty,ale když to jezdilo MS,tak žádnou spešl kategorii nejeli,soustředili se na boj o absolutní prvenství a to mezi WRCi a nebyli natom teda rozhodně špatně.Mě osobně by se třeba líbily fyziky trošku jinak dělané,s většími rozdíly mezi vozy a kategoriemi,ale hlavně v těch kategoriích,kde je dostatečný výběr vozů podobné generace(WRC,S1600,N4),přišlo by mě to pak zajímavější.Vzhledem k tomu,že je A8 málo,tam bych nechal vyjímku a ty rozdíly v autech bych nechal opravdu tak nějak stejné,jak to bylo doposavaď.Jako př. uvedu Peugeot 206WRC,s kterým jedu TR a kterej je tady podle mě,skoro na úrovni nejlepších WRC.Radši bych měl o proti konkurenci méně konkurenceschopný vůz,když je o 5 let starší.Ale to je věc názoru.


To je ale řešení, které pro plugin nepřínáší vůbec žádná pozitiva a které navíc odsuzuje autory modelů starších aut k tomu, že s nimi prakticky nikdo nepojede. Ve WRC je 21 aut a jezdí se se třemi (výjimek je opravdu jen pár). K čemu by vedly ještě větší rozdíly nemusím snad rozvádět...

_________________
Nepište mi, prosím. Už tři roky nejsem na pluginu aktivní. Díky

Please, don't write any questions to me. I've been away from RBR world for three years. Thanks
Příspěvek Zaslal: út září 30, 2008 13:22
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
RESL Jan





Založen: 27. 09. 2007
Příspěvky: 533
Bydliště: Otrokovice

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Ok Mirku,beru,ale nějaký rozdíly by určitě měli být a jsou.Řešení by to bylo jedině tehdy,kdyby se např v těch největších a nejprestižnějších pohárech,museli na určitá auta vyjíždět třeba licence,nebo tak něco,aby nemohl každý lítat s C4,atd...Ovšem rozdíly mezi jednotlivými kategoriemy bych určitě navýšil a když to halt nejde pořádně podvozkově,ubral bych prostě někde něčemu trošku na výkonu.Prostě WRCa podle mě pořád nemají zdaleka takovou převahu,jakou by měli mět.S2000 jsou s nima schopni jet na některých RZ v pár vteřinách.S1600 mě taky přijdou moc rychlý,proti Nkum se dneska už moc nechytaj a to ani na asfaltu.A A8 bych taky trošku zpomalil,přijdou mě tady na úrovni nejhorších WRC.
Příspěvek Zaslal: út září 30, 2008 14:07
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PREISINGER Peter





Založen: 07. 11. 2007
Příspěvky: 80
Bydliště: Bratislava

Příspěvek Předmět: Fyziky Odpovědět s citátem

A ako to teda bude s tou fyzikou pre Celicu Deltu a Escort Question

Inak podla mna sa tu sice vseci "hrame na realitu" ale niektore veci proste vo virtualnom svete funguju inak
- mna by napriklad zaujimal "desatkonovy rozdiel" na aute v RBR, co to je vlastne za jednotku vo virtualnom zavodeni Question
-no a cosa tyka rozdielov aut v tiedach - som nazoru, ze jednotlive auta vramci triedy by mali mat podobne parametre prave preto aby sa nejazdilo len s dvoma ci troma autami - ved kolko ludi by mozno vozilo OCTAVKU ci FABCU ale nie su konkurencieschopne tak ich nejazdi prakticky nikto
-ono to by ale znamenalo ze bude sice jazdene vacsie spektrum aut ale nebude to podla realu - takze otazka ktorym smerom Question

_________________
KC MOTORSPORT - http://www.kcm-rbr.cz/ LADA Cup 21074 - http://rbrslovakia.ic.cz/
Příspěvek Zaslal: út září 30, 2008 14:50
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
RAFAJ David





Založen: 04. 07. 2007
Příspěvky: 64
Bydliště: Lázy 11(VS)

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Zdravím, tak jsem taky zkoušel postupně změny fyzik, centrální diferenciál je opravdu nekompromisní na brzdy, hl. při malé rychlosti. Ale jestli je to směrem k reálnému chování, tak říkám proč ne. Je to výzva řídit takové auto a alspoň nejde jen o to kroucení volantem. A že sou soupeři rychlejší? Tak ať, mi jde především o pocit z jízdy. Každé auto má své výhody i nevýhody, tak proč jim nedát jejich jízdní charakter, když to alspoň trochu jde?
Jezdit se vším stejně to by byla trošku nuda, nemyslíte?
Příspěvek Zaslal: út září 30, 2008 16:27
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
FRIC Miroslav





Založen: 09. 01. 2006
Příspěvky: 2915

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Reálné to není a bude to odstraněno. Problém je jen v tom, že to nedělá každému, ale jen někomu.

_________________
Nepište mi, prosím. Už tři roky nejsem na pluginu aktivní. Díky

Please, don't write any questions to me. I've been away from RBR world for three years. Thanks
Příspěvek Zaslal: út září 30, 2008 16:34
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
REZNICEK Jakub





Založen: 28. 12. 2006
Příspěvky: 49
Bydliště: Příbram

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Ahoj, taky jsem prošel fyziky a mám stejný problém jako pár lidí u centrální dif...příjde mi to neovladatelný...pokud se takhle bude auto chovat, tak se přdávám k mitshubishi cupu.Už i SADAC rally jsem chtěl jet s mitsu, ale nestihl jsem to změnit.Nejvíce mi vadilo na u Celiky,že to auto nehce z vracáku,to se mi stává často,když jdu pozdě na brzdy nebo to přetočím,tak zpomalím zařadím jednotku,tak motor točí,ale auto prostě nezabírá a nechce se mu ven...jinak asi to bude bude něčím jiným než fyzikou,ale i na asfaltu mi musel dolazovat Bruďas brzdy,ptž se mi to zdálo přetáčivé při brždění do retardéru na strejdovi Laughing
Příspěvek Zaslal: út září 30, 2008 17:58
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
VANEK Jakub





Založen: 21. 10. 2006
Příspěvky: 468
Bydliště: Bojkovice

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Hm, porovnání C4 s Imprezou zajímvé Twisted Evil ....no kdo to umí tak šup šup, udělejte model Imprezi 08 aby jsme byli konkurenceschopní Very Happy Rolling Eyes

..pardon, ulet, to auto mi strašně chybí Crying or Very sad

_________________
S.A.D.A.C Motorsport - Citroen C4 WRC
Příspěvek Zaslal: út září 30, 2008 20:13
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
FRIC Miroslav





Založen: 09. 01. 2006
Příspěvky: 2915

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Jsi si jistý, že Impreza 08 je lepší? Laughing

_________________
Nepište mi, prosím. Už tři roky nejsem na pluginu aktivní. Díky

Please, don't write any questions to me. I've been away from RBR world for three years. Thanks
Příspěvek Zaslal: út září 30, 2008 20:35
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
FRIC Miroslav





Založen: 09. 01. 2006
Příspěvky: 2915

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Komu to zlobí, zkuste, prosím, toto (Celica). Díky

http://leteckaposta.cz/955367609

_________________
Nepište mi, prosím. Už tři roky nejsem na pluginu aktivní. Díky

Please, don't write any questions to me. I've been away from RBR world for three years. Thanks
Příspěvek Zaslal: út září 30, 2008 21:04
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
PREISINGER Peter





Založen: 07. 11. 2007
Příspěvky: 80
Bydliště: Bratislava

Příspěvek Předmět: Celica test NEW Odpovědět s citátem

Mirek - tak toto je diametralne neporovnatelne - auto drzi perfektne ci na asfalte ako aj na sotoline - skusil som defoult a navyse som este na soto nahodil set, potom skusil a je to vyborne....

_________________
KC MOTORSPORT - http://www.kcm-rbr.cz/ LADA Cup 21074 - http://rbrslovakia.ic.cz/
Příspěvek Zaslal: út září 30, 2008 21:42
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
ZAPADLO Karel





Založen: 10. 06. 2007
Příspěvky: 1

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

zdar
tak jsem to ted zkusil s Celicou a bylo to už dobrý
díky
Příspěvek Zaslal: út září 30, 2008 22:35
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
KONZAL Michael





Založen: 17. 03. 2006
Příspěvky: 111
Bydliště: Praha

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Vynikající, Mirku! Image Image Image

Auto se chová normálně, jde s ním brzdit, fakt dobrý. Díky, že jsi to vyřešil. Wink
Příspěvek Zaslal: út září 30, 2008 22:37
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
odeslat nové téma   Odpovědět na téma Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3 ... 89, 90, 91 ... 105, 106, 107  Další
Strana 90 z 107

 
Přejdi na:  



Czech translation by Azu
 
  Based on CanverRed theme