Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
KRYSTYN Miroslav
Založen: 02. 06. 2006 Příspěvky: 701 Bydliště: Zlín
|
Předmět: |
|
|
Díky Vraťo, nápad s vytvořením nové plane a určením počtu segmentů je dobrý, nechápu jak jsem na to nemohl přijít sám.
Počítal jsem ale, že max bude disponovat nějakou funkcí přímo na rozdělení polygonu, nu což, nějak si s tím poradím |
|
_________________ www.kcm-rbr.cz |
Zaslal: st říjen 15, 2008 12:44 |
|
Návrat nahoru |
|
|
HONZALEK Vratislav
Založen: 10. 11. 2005 Příspěvky: 357 Bydliště: Borová u Poličky,casteji Praha
|
Předmět: |
|
|
sice pozde,ale i tak je mozna vhodne poznamenat nejpouzivanejsi zpusob,na ktery jsem si nevzpomnel. V editable poly je funkce "connect", ktera prave deli hrany. Tím by to slo asi nejrychleji. |
|
_________________ Sometimes steering wheel, sometimes keyboard,but almost equal speed ;)HSF (Subaru WRT in the past) , The Mask |
Zaslal: út říjen 21, 2008 22:32 |
|
Návrat nahoru |
|
|
KRYSTYN Miroslav
Založen: 02. 06. 2006 Příspěvky: 701 Bydliště: Zlín
|
Předmět: |
|
|
Diky, vyzkouším, zatím se jeví celkem obstojně možnost s výměnou polygonu za plate s patřičným počtem segmentů, ale asi to nepůjde vždycky, záleží na poměru stran a tak... |
|
_________________ www.kcm-rbr.cz |
Zaslal: út říjen 21, 2008 23:18 |
|
Návrat nahoru |
|
|
HONZALEK Vratislav
Založen: 10. 11. 2005 Příspěvky: 357 Bydliště: Borová u Poličky,casteji Praha
|
Předmět: |
|
|
menší info přidané na začátek
jinak občas se mi schází různé PMky a emaily s tím, že někdo chce dělat to a to, což většinou bývají rz typu 20km . Lidi nechci Vás odradit,ale jak postupně zjišťujem,tak taková rz je na jednoho poměrně hodně velké sousto.Možná tak pro 2-3 lidi. Opmální délku z hlediska časové náročnosti,pracnosti,hratelnosti atd. bych viděl tak 10km. |
|
_________________ Sometimes steering wheel, sometimes keyboard,but almost equal speed ;)HSF (Subaru WRT in the past) , The Mask |
Zaslal: ne říjen 26, 2008 22:18 |
|
Návrat nahoru |
|
|
BICA Martin
Založen: 11. 12. 2006 Příspěvky: 1264 Bydliště: České Budějovice
|
Předmět: |
|
|
Já mám jednu oblíbenou tady u nás a je celá v lese a má asi 6,5km. |
|
_________________
|
Zaslal: ne říjen 26, 2008 22:59 |
|
Návrat nahoru |
|
|
BARTA Roman
Založen: 03. 03. 2005 Příspěvky: 841 Bydliště: Vysočina
|
Předmět: |
|
|
Potvrzuji z vlastní zkušenosti Vráťova slova. Já se jak všichni víte nyní taky potýkám s tím jak to dodělat a to je "jen" 16.5km. Dokonce si troufám poradit budoucím tvůrcům, že plnohodnotnou trať co nejvíce podobnou zkutečnosti by měli zvolit tak do 12km a to maximálně. Všiměte si, že zatím není žádná trať delší...všechno je jen jakoby okruh nebo uzavřená speciálka. Není to tím, že to nikdo neumí ale časově to je těžko zvladatelné. Zřejmě první vlaštovka bude Vráťa (bohužel mě předežene, poněvadž jsem svoji tvorbu odložil ) a pak se uvidí. A věřte, že vám nepomůže ani nějaky ten editor, co tvoří v jiné komunitě. Tam sice dlouhou trať uděláte ale bude nereálná, umělá a velmi brzo omrzí... |
|
|
Zaslal: út říjen 28, 2008 9:03 |
|
Návrat nahoru |
|
|
HOLBA Tomas
Založen: 30. 10. 2005 Příspěvky: 13 Bydliště: Slovakia,Banska Bystrica
|
Předmět: export trate z 3dmaxu |
|
|
Zacal som sa ucit v 3d maxe a robim si zatial velmi kratke useky aby som si vyskusal co a ako. Mam par otazok:
1,Ako dostanem trat z 3D maxu (7) do RBR? Je to mozne iba samotnym Wallym v jeho programe alebo sa to da aj inac?
2,A ako je to vlastne s fyzikou trate? Ja v maxe tvorim iba vizualnu cast trate, cize je to 2d a 3d modelovanie a texurovanie, to ako tak zvladnem. Ale ako RBR vie, ze sa ma auto na asfaltovej ceste chovat ako na asfaltovej ceste a na trave sa ma chovat ako na trave? Akym sposobom sa robi k trati fyzika? Robi sa to priamo v 3d maxe? Ak ano akou funkciou? Vdaka |
|
_________________ HOLBA MOTORSPORT |
Zaslal: út říjen 28, 2008 19:43 |
|
Návrat nahoru |
|
|
HONZALEK Vratislav
Založen: 10. 11. 2005 Příspěvky: 357 Bydliště: Borová u Poličky,casteji Praha
|
Předmět: |
|
|
1) prevod modelu z maxe do editoru se dela pres direct x soubory. O jinem zpusobu nevim.
2)Fyzika se "vyrobi" v editoru. Funguje to tak,ze je nejaky mat soubor, ve kterem se priradi casti textury urcita fyzika. To se da zpracovat a ve vysledku ma tvuj model z maxu fyziku. |
|
_________________ Sometimes steering wheel, sometimes keyboard,but almost equal speed ;)HSF (Subaru WRT in the past) , The Mask |
Zaslal: út říjen 28, 2008 20:31 |
|
Návrat nahoru |
|
|
OPRSAL Michal
Založen: 19. 01. 2008 Příspěvky: 82 Bydliště: Zlín
|
Předmět: |
|
|
KRYSTYN Miroslav napsal: |
4 Vraťa
Moje nabídka byla myšlena naprosto vážně a vím do čeho bych šel.
Je ale fakt, že také dopředu tuším, že Michal Opršal 3D model neudělá, takže vlastně máš pravdu
Ale kdyby náhodou, nabídka platí. |
v 3 d maxu umim delat:)ale neni čas.na tu barumku se ptal muj bratr,přes muj profil.mate vsichni pravdu,je to casove narocny. |
|
|
Zaslal: čt říjen 30, 2008 22:37 |
|
Návrat nahoru |
|
|
BICA Martin
Založen: 11. 12. 2006 Příspěvky: 1264 Bydliště: České Budějovice
|
Předmět: |
|
|
Kluci kde seženu bichli 3ds max 7 Výukový průvodce? Všude co jsem viděl to měli vyprodaný. |
|
_________________
|
Zaslal: so listopad 08, 2008 13:21 |
|
Návrat nahoru |
|
|
JANOSEK Marek
Založen: 16. 07. 2008 Příspěvky: 139 Bydliště: Walmez
|
|
Návrat nahoru |
|
|
HONZALEK Vratislav
Založen: 10. 11. 2005 Příspěvky: 357 Bydliště: Borová u Poličky,casteji Praha
|
Předmět: |
|
|
Tak o to,jaky je to dil,je skoro fuk,zakoladni principy zustavaji porad stejne. Ja mam doma knihu o 4 a 8 a obe jsou dobre udelane.Na tu 7 jsem taky koukal,ale nejak jsem ji ted nepotreboval tak nebyl duvod koupi. Jinak jsem ji videl skoro v kazdem druhem knihkupectvi |
|
_________________ Sometimes steering wheel, sometimes keyboard,but almost equal speed ;)HSF (Subaru WRT in the past) , The Mask |
Zaslal: ne listopad 09, 2008 12:10 |
|
Návrat nahoru |
|
|
BICA Martin
Založen: 11. 12. 2006 Příspěvky: 1264 Bydliště: České Budějovice
|
Předmět: |
|
|
Některý jsou totiž už pro pokročilé a řeší se tam například jen danná technika atp., já právě potřebuju něco pro úplný začátečníky, maxe jsem neměl otevřenýho víc jak rok a předtim jsem byl úplnej začátečník, nějaký techniky už jsem znal z videotutoriálů a co jsem tak posháněl na netu. Ještě objednám tu knihu a uvidíme jak to pude. Akorát nevim kam jsem zašantročil maxise.
Marek: Díky pane za odkaz. |
|
_________________
|
Zaslal: ne listopad 09, 2008 17:11 |
|
Návrat nahoru |
|
|
HONZALEK Vratislav
Založen: 10. 11. 2005 Příspěvky: 357 Bydliště: Borová u Poličky,casteji Praha
|
Předmět: |
|
|
Tak z tododle pohledu me prisla nejlepsi tak ke 4.Tvoril jsi tam takovy projekt,odzacatku,mohl jsi i kapitoli preskakovat, od zakladu modelovani az po pokrocili.Ale kupa veci se da naucit z tech tutorialu,pac na tvorbu trati je jich potreba jen "par". |
|
_________________ Sometimes steering wheel, sometimes keyboard,but almost equal speed ;)HSF (Subaru WRT in the past) , The Mask |
Zaslal: ne listopad 09, 2008 19:52 |
|
Návrat nahoru |
|
|
BICA Martin
Založen: 11. 12. 2006 Příspěvky: 1264 Bydliště: České Budějovice
|
Předmět: |
|
|
Ok díky za radu, kouknu se potom ještě do tvých tutorialů abych byl moudřejší. Jinak odkazů a tutorialů mam docela dost už z minulosti, kdy jsem se snažil dělat auto. |
|
_________________
|
Zaslal: ne listopad 09, 2008 22:34 |
|
Návrat nahoru |
|
|
|
|
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete hlasovat v tomto fóru
|
|
|