Hlavn� strana    FORUM Obsah fóra Richard Burns Rally
  FAQ •  Hledat •  Seznam uživatelů •  Uživatelské skupiny •  Registrace •  Soukromé zprávy •  Přihlášení

Tutoriály na tvorbu tratí
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 19, 20, 21  Další
 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
HONZALEK Vratislav





Založen: 10. 11. 2005
Příspěvky: 357
Bydliště: Borová u Poličky,casteji Praha

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Tak ty moje jsem zrovna ted nemyslel:) myslel jsem jako obecne co jsou na netu. To co jsem stvoril je spis neuplna spirka par tipu.

_________________
Sometimes steering wheel, sometimes keyboard,but almost equal speed ;)HSF (Subaru WRT in the past) , The Mask
Příspěvek Zaslal: ne listopad 09, 2008 22:54
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
FAZEKAS Jiri





Založen: 20. 08. 2007
Příspěvky: 37
Bydliště: Větřní - (okr.Český Krumlov)

Příspěvek Předmět: Modlování tratí v jiných programech. Odpovědět s citátem

Zdar, chtěl by jsem se zeptat jestli jste někdo nezkoušel modelovat nové tratě namísto 3dsmax např. v Rhinoceros? Smile
Příspěvek Zaslal: pá listopad 14, 2008 16:26
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
HONZALEK Vratislav





Založen: 10. 11. 2005
Příspěvky: 357
Bydliště: Borová u Poličky,casteji Praha

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

tak nezkousel,ale nerikam ze to nejde,jde jen o to,jak pisu na zacatku,dostat to pak do direct x souboru respektive do maxe pres nejaky universalni program...Ale co jsem delal v Rhinu,tam me tam moc nesedelo texturovani,tedy prislo me to komplikovanejsi

_________________
Sometimes steering wheel, sometimes keyboard,but almost equal speed ;)HSF (Subaru WRT in the past) , The Mask
Příspěvek Zaslal: pá listopad 14, 2008 16:58
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
FAZEKAS Jiri





Založen: 20. 08. 2007
Příspěvky: 37
Bydliště: Větřní - (okr.Český Krumlov)

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Dík za odpověď tak to vyzkouším a nějak se s tím zkusím poprat Smile
Příspěvek Zaslal: so listopad 15, 2008 12:00
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
BICA Martin





Založen: 11. 12. 2006
Příspěvky: 1264
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Vráťo Míra Krystýn mi říkal, že tratě se dají dělat i v maxu 8. Je to tak?

_________________
ImageImageImage
Příspěvek Zaslal: so listopad 15, 2008 12:49
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
KOLECKAR Tomas





Založen: 26. 03. 2005
Příspěvky: 89
Bydliště: Slušovice

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Vráťa používá 7 jestli se nepletu,ale já už přešel na 8 pač 7 mi začala padat při ukládání.Zatím všechno funguje,ale 7 je určitě víc otestovaná a funkce,které potřebuješ na rz jsou uplně stejné v 7 i 8.Navíc max soubory uložené v 7 otevřeš v 8,ale opačně je to složitější. (teda zatím se mi to nepovedlo Sad ).

_________________
#47 Schumi

www.hsfrt.ic.cz
Příspěvek Zaslal: so listopad 15, 2008 22:08
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
BICA Martin





Založen: 11. 12. 2006
Příspěvky: 1264
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Já mam jenom 8, tak proto se ptám. Taky jsem si koupil publikaci "3ds max 8 - Průvodce modelováním a animací" takže pro mě je to takhle lepší.

_________________
ImageImageImage
Příspěvek Zaslal: so listopad 15, 2008 22:45
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
HONZALEK Vratislav





Založen: 10. 11. 2005
Příspěvky: 357
Bydliště: Borová u Poličky,casteji Praha

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

jo mely by,jak pise Tom.Delam porad v 7,ale kdyz to budes delat v 8,tak by to nemelo vydit.Exportni plugin pro direct x soubor je i pro jine verze nez 7. Bohuzel zpetna kompatibilita u maxu neexistuje.Ve vsech to ale jde ulozit do formatu 3ds,ktery otevres prakticky ve vsem.

_________________
Sometimes steering wheel, sometimes keyboard,but almost equal speed ;)HSF (Subaru WRT in the past) , The Mask
Příspěvek Zaslal: ne listopad 16, 2008 19:36
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
KYSELY Jiri





Založen: 15. 08. 2006
Příspěvky: 71
Bydliště: Třinec

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Mám dotaz, a to, jestli můžu trať tvořit i v Maxu 2009 ? .....
Příspěvek Zaslal: čt listopad 20, 2008 14:04
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
KVETON Zdenek





Založen: 24. 02. 2005
Příspěvky: 48
Bydliště: Rožmitál pod Tř.

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Zkoušel jsem, ale jsou tam zatim nějaké problémy, které jsem nevyřešil, ale časem to třeba půjde
Příspěvek Zaslal: čt listopad 20, 2008 19:39
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
HONZALEK Vratislav





Založen: 10. 11. 2005
Příspěvky: 357
Bydliště: Borová u Poličky,casteji Praha

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

myslim jak pisu vyse.Muzes to delat v kteremkoli programu,ktery splnuje nasledujici:
1)musi to jit vyexportovat nejak do direct x formatu
2)je zde problem,ze pokud je ta plocha rz vetsi (coz je prakticky stopro),tak je potreba ji rozrezat na asi 100m kousky.Na to co mam,je skript,ktery je pro maxe.Takze z toho vyplyva moznost ulozeni do universalniho formatu jako 3ds.Ale kdyz by byl nekdo sikovny,tak asi pujde prepsat do neceho jineho. Kazdopadne tohle jsou pouze moje domenky,neoveroval jsem to,takze lepsi je si to nekomplikovat a tvorit v overenem.

_________________
Sometimes steering wheel, sometimes keyboard,but almost equal speed ;)HSF (Subaru WRT in the past) , The Mask
Příspěvek Zaslal: čt listopad 20, 2008 22:03
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
KRYSTYN Miroslav





Založen: 02. 06. 2006
Příspěvky: 701
Bydliště: Zlín

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Zdar. Mám dotaz. Mám v maxu nastavenou v editoru materiálů oboustranou texturu, "two sides", ale i přesto mám polygony z "netexturové" strany průhledné. Myslel jsem že ričrd si to "zčerná" po konverzi do hry sám, ale nestalo se tak, i ve hře je odvrácená strana polygonu průhledná.

_________________
www.kcm-rbr.cz
Příspěvek Zaslal: pá prosinec 05, 2008 12:41
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
HONZALEK Vratislav





Založen: 10. 11. 2005
Příspěvky: 357
Bydliště: Borová u Poličky,casteji Praha

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

to zaleží v jakém typu to importuješ do hry. Pokud to importujes jako "ground mesh" tak ta je viditelna prave jenom z te jedne strany.Ostatni typy "general,movable" jsou viditelne z obou. To ze si to zaskrtnes v maxu,nema s rbr vlastne nic spolecneho,to plati jen pro maxe;)

_________________
Sometimes steering wheel, sometimes keyboard,but almost equal speed ;)HSF (Subaru WRT in the past) , The Mask
Příspěvek Zaslal: pá prosinec 05, 2008 17:40
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
CECH Jan





Založen: 21. 12. 2007
Příspěvky: 134
Bydliště: otrokovice/waterford irsko

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

tak dle vráťovích pokynů zkouším dát dohromady trať, ale real je dost náročný tak si říkám co kdybych udělal vymyšlenou, třeba nějakou trať stylu rallycross???

co vy na to???

_________________
Rally is the best!
------------------------------------------
ZDE hraju, povídám si anebo něco kutím - PODPORA VÍTÁNA! Very Happy
Příspěvek Zaslal: so leden 17, 2009 19:03
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
RESL Jan





Založen: 27. 09. 2007
Příspěvky: 533
Bydliště: Otrokovice

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Honzo,samozřejmě každá trať dobrá,ale osobně bych radši než okruh,tak klasickou,třeba i kratší RZ.To,že by třeba vůbec neexistovala,by mi vůbec nevadilo,ale samozřejmě musí se alespoň trošku skutečně tvářit.

_________________
Image
Příspěvek Zaslal: so leden 17, 2009 19:48
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
odeslat nové téma   Odpovědět na téma Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 19, 20, 21  Další
Strana 7 z 21

 
Přejdi na:  



Czech translation by Azu
 
  Based on CanverRed theme