Právě je st listopad 20, 2024 8:36
|
|
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
KRPELAN Michal
Založen: 18. 07. 2007 Příspěvky: 206 Bydliště: Valaská Belá, Slovakia
|
Předmět: |
|
|
tych 720 stupov je ohubu, to sa neda jazdit , vy ste blaaazni |
Naposledy upravil KRPELAN Michal dne čt duben 16, 2009 23:40, celkově upraveno 1 krát
|
_________________ N4,A6
RBR cars installation guide http://rbr-car-installation-guide.wz.cz/ |
Zaslal: st duben 15, 2009 23:38 |
|
Návrat nahoru |
|
|
IZACH Vratislav
Založen: 01. 12. 2006 Příspěvky: 60
|
Předmět: |
|
|
Zdarec rád bych se přidal do týhle bandy a hned odešlu registraci pokud neva, že i když mám G25 pojedu nastavení 605 jak ve hře tak na volantu a bez používání spojky s řazením na volantu..jsem pro max realitu to jo, ale tu si nejsem schopen navodit dokud nebudu mít ten správný posaz..nejlépe tu kráááásnou sedačku.. jinak musím říct, že po vyzkoušení výše zmíněného nastavení jsem maximálně spokojen a budu tak jezdit už vše, protože to auto se mi tak řídí neskutečně dobře..ještě bych rád uvítal vaše zkušenosti s nastavením os a tak..já jsem s tím dlouho šteloval a teď delší dobu používám všude max citlivost bez mrtvých zón, bez zpomalovaní účinosti ve vyšších rychlostech a max feedback..jediné co jsem ladil je ve hře ve filtrech plyn 7 čtverečků zakřivení2 a brzdu kde mám 9 čtverečků v prvním zakřivení..rychlost vzrůstu a úpadku okamžité..toť asi vše.. |
|
_________________
|
Zaslal: čt duben 16, 2009 11:25 |
|
Návrat nahoru |
|
|
CERVENKA Filip
Založen: 09. 11. 2006 Příspěvky: 581 Bydliště: Zlínsko
|
Předmět: |
|
|
Tak já jezdím 718° a filtry mám mezi 1-2 políčky. To klesání účinosti řízení mám jen velmi malé, popravdě, teď přemýšlím, jestli ho nemám rovnou i vypnout... |
|
_________________ -> ANVEL Racing Team <- (Jednou lama navždy lama - Los Lamos)
G25 rulezz (už je to rukama, ne volantem) |
Zaslal: čt duben 16, 2009 20:44 |
|
Návrat nahoru |
|
|
IZACH Vratislav
Založen: 01. 12. 2006 Příspěvky: 60
|
Předmět: |
|
|
doporučuju o tom nepřemýšlet a udělat to..jakékoli snížení citlivosti je na škodu...dle mého názoru jediné co se děje je to, že volant zareaguje o nějakou milivteřinu později..pro mě nežádoucí.. ..to že většina z vás asi jede tenhle úhel jsem se dočetl, ale ptám se jestli to někomu bude vadit...kdyby jo naladil bych eventuelně těch 650 co tady někdo psal, že to někde psal Mirek, že to má Evo..víc si myslím, že je zbytečné pokud není pořádná stabilní základna plus dokonalé sezení..nedokážu si představit jezdit se závoďákem ve kterým je nějaký kompromis ohledně posedu..to prostě nejde... |
|
_________________
|
Zaslal: čt duben 16, 2009 20:54 |
|
Návrat nahoru |
|
|
CERVENKA Filip
Založen: 09. 11. 2006 Příspěvky: 581 Bydliště: Zlínsko
|
Předmět: |
|
|
No neznám Mirovi zdroje a je možné, že jsou nějaké "vylepšené" převodníky nebo tak něco, ale dle mé zkušenosti má
Ignis S1600 -720
EVO 8 - 900
Brzy to hodlám zjistit u EVO 9. Troufnu si ale tvrdit, že tam bude taky těch 720 minimálně... Ono to celé nevyužiješ. Když jedeš takové LFS, tak taky končíš kolem té jedné otáčky, protože dál si plantá ruce.. Ale tyto hodnoty v RBR už jsou poměrně neřiditelné... |
|
_________________ -> ANVEL Racing Team <- (Jednou lama navždy lama - Los Lamos)
G25 rulezz (už je to rukama, ne volantem) |
Zaslal: čt duben 16, 2009 21:37 |
|
Návrat nahoru |
|
|
RESL Jan
Založen: 27. 09. 2007 Příspěvky: 533 Bydliště: Otrokovice
|
Předmět: |
|
|
Filipe,je asi fakt,že S1600 budou těch 720 mět,protože co jsem viděl i u Prokopa s C2 z onboardu,tak jednou jsem mu to opravdu napočítal.U Evo9 o tom fakt hodně pochybuju a jestli jo,tak to tam funguje úplně jinak než v RBR,protože podle všech onboardů jedou jezdci v 90% tak do 360,což v RBR tak nefunguje.Vůle je tady obrovská,ať člověk udělá s osama co chce,navíc pokud se v těch osách úplně vypne snížení citlivosti,je to auto zase nesmyslně nebezpečný.Takže můj závěr je ten,že v RBR jsou i točky kolem 600 moc a ve skutečnosti to tak vůbec nefunguje-velká škoda. |
|
_________________
|
Zaslal: čt duben 16, 2009 21:55 |
|
Návrat nahoru |
|
|
IZACH Vratislav
Založen: 01. 12. 2006 Příspěvky: 60
|
Předmět: |
|
|
ok bral jsem Mírovy zdroje za svaté..to se tedyk musím omluvit a budu tedy muset nastavit těch 718..to jsem na sebe v TR teda zvědavej jak to půjde.. ..jinak mě je jasný, že ne vždy je potřeba dávat plný kontra.. ..to leda že bychom z toho udělali drift challenge.. |
|
_________________
|
Zaslal: čt duben 16, 2009 22:00 |
|
Návrat nahoru |
|
|
IZACH Vratislav
Založen: 01. 12. 2006 Příspěvky: 60
|
Předmět: |
|
|
a jak je to s těma úhlama hra vs. volant..? co vůbec znamená, když v rbr nastavíš 605? pořád to nějak nechápu co to je za údaj.. |
|
_________________
|
Zaslal: čt duben 16, 2009 22:03 |
|
Návrat nahoru |
|
|
RESL Jan
Založen: 27. 09. 2007 Příspěvky: 533 Bydliště: Otrokovice
|
Předmět: |
|
|
605 je vlastně plný rejd,to znamená pokud doma máš nastaveno na volantu 300°,dosáhneš ho při otočení volantu o 150°,pokud budeš mět volant nastavený na 700°,abys ten plný rejd 605° dosáhl,budeš si už muset pořádně máknoput .Pokud nastavíš ten rejd ve hře třeba na 200°,rejd bude potom opravdu minimální.K tomu Evu,Mirek psal něco o tom,že má asi 647°,čemu bych i docela věřil.WRC mají ve skutečnosti kolem 540. |
|
_________________
|
Zaslal: čt duben 16, 2009 22:20 |
|
Návrat nahoru |
|
|
CERVENKA Filip
Založen: 09. 11. 2006 Příspěvky: 581 Bydliště: Zlínsko
|
Předmět: |
|
|
Jasně, tady tu věc RBR vs. REAL jsme už probírali dříve a opravdu jsou ty auta v těchto vyšších číslech odlišná od reálu, což je obrovská škoda (kdo by taky tehdy počítal, že někdy takové volanty budou). V Ignisu jsem si to sám ošahal... U EVO 8 jsem se schválně díval, když se s tím vytáčeli. Tu EVO 9 zjistím a jsem sám zvědavej... Z onboardu to na těch 647 i vypadá.
Jinak Vráťo nejdůležitější je si to nastavit tak nějak, aby ti to trochu sedělo. Přeci jen tam už to má mouchy, takže bych nehleděl na to jestli tam máš o 10 nebo 20 stupňů víc či míň. Nejkrizovější místo je stejně, když přehmatáváš... A vo tom to je. |
|
_________________ -> ANVEL Racing Team <- (Jednou lama navždy lama - Los Lamos)
G25 rulezz (už je to rukama, ne volantem) |
Zaslal: čt duben 16, 2009 22:35 |
|
Návrat nahoru |
|
|
IZACH Vratislav
Založen: 01. 12. 2006 Příspěvky: 60
|
Předmět: |
|
|
tak jsem zkoušel jet s tim 718 a připadá mi to velice nereálný...ať už to v reálu je jak chce tak mě přijde, že v rbr to nejreálněji funguje na těch 605..to nejsem posera že bych se vymlouval kvůli tomu že se mi nechce přehmatávat, ale když i v seriovým autě natočím nějak volant, tak to nějak funguje nikdy jsem si toho nějak nevšímal, ale řekl bych, že když zatočím o 90 st. tak už se toho poměrně dost děje a v rbr mi připadá, že musím točit víc než v sérii a to mě moc neba..nejde mi o to kolik budu točit do plnejch, ale jak to maká v počátku..nejspíš je to jinak spřevodovaný, tak pokud nikoho neurazím pojedu těch 605..budu tak jezdit i ost turnaje funguje to skvěle...a na to vs. jsem se blbě zeptal..to chápu..to že má volant nějaký stupně když s ním točím dokola to taky chápu, ale kolo se při zatáčení neotočí snad o 605 stupňů.. viděl bych to tak na ani ne 90..tak co to je za údaj těch 605..? jinak to neberte, že to nějak napadám..jestli vás tím nějak medím, tak to klíďo řekněte a já tu s vámi nebudu..nechci být černou ovcí co chce obcházet pravidla..vždyť díky 720cupu jsem přešel z 270 na 605..takže v každým případě díky.. |
|
_________________
|
Zaslal: čt duben 16, 2009 23:05 |
|
Návrat nahoru |
|
|
RESL Jan
Založen: 27. 09. 2007 Příspěvky: 533 Bydliště: Otrokovice
|
Předmět: |
|
|
V klidu Vráťo,já taky jedu "jen" 647°.A ani těch 605° podle mě v RBR moc nefunguje.K těm stupnum ve hře to taky přesně nevím,ale třeba je to spíš 60,5°,ale zase tady o tomto by možná spíš věděl něco Mirek,dokonce snad o tom někde už psal. |
|
_________________
|
Zaslal: pá duben 17, 2009 0:26 |
|
Návrat nahoru |
|
|
IZACH Vratislav
Založen: 01. 12. 2006 Příspěvky: 60
|
Předmět: |
|
|
no nedalo mi to a byl jsem se podívat kolik vlastně mám otáček na žigulákovi..900..a u mladý na polu..1080..to jsem fakt nečekal protože jsem to do teď neřešil..ještě budu dávat pozor za jízdy kolik vlastně točím, ale myslím si, že když se zrovna nepotřebuju třeba otočit jako normální člověk za použití volantu, tak fakt moc nekroutím..tam je určo nějaká zrada s tím převodem.. |
|
_________________
|
Zaslal: pá duben 17, 2009 0:34 |
|
Návrat nahoru |
|
|
ZAHORA Martin
Založen: 14. 10. 2006 Příspěvky: 401 Bydliště: Olomouc
|
Předmět: |
|
|
Tak myslím, že nastavení úhlu řízení na 605° a víc je jen informativní, aby nikdo neměl větší výhodu. Hlavní smysl je, aby jsi muset točit volantem co "reálněji" a ne jen 200° do max. rejdu. (tím se odvíjí i celý styl jízdy...)
Třeba někdo najde nějaké optimální řešení nastavení a pak podle toho budeme moci jezdit všichni. |
|
_________________ ZahyM
CRF RBR team - Logitech DFP 648° => Fotky |
Zaslal: pá duben 17, 2009 18:05 |
|
Návrat nahoru |
|
|
JANDIK Danek
Založen: 04. 03. 2009 Příspěvky: 26 Bydliště: Zlínsko
|
Předmět: |
|
|
Tak , doslo mi Driving force GT tak si ted zkousim zamotat ruce urcite se k vam pridam , laka me to a je to vetsi sranda ( jak to roztocite tak neni cesty zpet ) . |
|
|
Zaslal: st duben 22, 2009 15:34 |
|
Návrat nahoru |
|
|
|
|
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete hlasovat v tomto fóru
|
|
|
|
Based on CanverRed theme |
|
|