Právě je st listopad 06, 2024 12:49
|
|
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
LACIGA Jakub
Založen: 08. 07. 2005 Příspěvky: 172 Bydliště: Zlín
|
Předmět: SETUPY |
|
|
Nemá někdo udělný setupy n a micaks skupiny N a na peugeot 307 wrc nemužu to vyladit thak bych to chtěl omrknout diky |
|
|
Zaslal: út říjen 25, 2005 9:03 |
|
Návrat nahoru |
|
|
BRUDER Martin
Založen: 12. 10. 2005 Příspěvky: 1060 Bydliště: Chotyně
|
Předmět: |
|
|
Mam na Peugeot 307 napiš mi na icq 231-055-672 snad ti to pomuže čus |
|
|
Zaslal: čt leden 19, 2006 14:51 |
|
Návrat nahoru |
|
|
KORAL Vaclav
Založen: 17. 09. 2005 Příspěvky: 1351 Bydliště: Prague
|
Předmět: |
|
|
Co takhle dohoda o vzajemne vymene setupu na Puga 307?
Moje ICQ je 28830414 (Trouba the MicroWave), nutno se predem autentizovat |
|
_________________ Vašek Korál
Montek MotorSport
|
Zaslal: čt leden 19, 2006 15:21 |
|
Návrat nahoru |
|
|
SENK Michal
Založen: 21. 11. 2005 Příspěvky: 1525 Bydliště: Ostopovice
|
Předmět: Setup Mitsubishi N4 |
|
|
Taky bych mel zajem...
pokud nekdo vite o nejakym setupu na N4, dejte mi prosim vedet. Nejak se s tim nemuzu srovnat. Diky |
|
|
Zaslal: po leden 30, 2006 13:31 |
|
Návrat nahoru |
|
|
BITTNER Jan
Založen: 23. 04. 2005 Příspěvky: 1142
|
Předmět: Re: Setup Mitsubishi N4 |
|
|
SENK Michal napsal: |
Taky bych mel zajem...
pokud nekdo vite o nejakym setupu na N4, dejte mi prosim vedet. Nejak se s tim nemuzu srovnat. Diky |
Sorry pánové ,ale to je takové osobní tajemství .Jsou věci mezi nebem a zemí které se neříkají.
Stejně těžko bude někdo kopírovat můj styl jízdy aby mu vyhovovalo moje nastavení. |
|
_________________
|
Zaslal: po leden 30, 2006 17:51 |
|
Návrat nahoru |
|
|
NEMEC Michal
Založen: 03. 03. 2005 Příspěvky: 912 Bydliště: Praha
|
Předmět: |
|
|
kdo potrebuje poradit rad pomuzu, ICQ 290-867-070 |
|
_________________ mikeee, Subaru WRT
Vitez - RBR MCR Rally 05/06; 12h,24h Daytona(09,11); 12h Sebring(09,11); 24h LeMans(09) ; Druhej - 24h Nürburgring(09) |
Zaslal: po leden 30, 2006 18:12 |
|
Návrat nahoru |
|
|
HONZALEK Vratislav
Založen: 10. 11. 2005 Příspěvky: 357 Bydliště: Borová u Poličky,casteji Praha
|
Předmět: |
|
|
tak jestli chce nekdo zkusit muj setup na Micaka N4 tak at da vedet.Je teda trochu nevhodny na GB,jinak tvrde sotoliny ok. |
|
_________________ Sometimes steering wheel, sometimes keyboard,but almost equal speed ;)HSF (Subaru WRT in the past) , The Mask |
Zaslal: po leden 30, 2006 19:53 |
|
Návrat nahoru |
|
|
Ruda Anonymní
|
Předmět: Mě se zdá fyzika N-kového Mitsáku divná |
|
|
Mě se zdá fyzika N-kového Mitsáku divná! Myslím, že auto na to, že má v reálu nějakých 1450kg až moc rychle akceleruje! Když se dívám na nějaké reálné On-boardy, tak je to oproti WRC taková neovladatelná rozhoupaná krabice, která se hodně vlní a moc nebrzdí! Na mě prostě působí Fyzika Mits EVO VII group. N, že je to spíš starší WRC, kterému nefouká turbo! Jinak podvozkově úplný WRC!
Neví někdo, jestli se z hlediska fyziky chystají nějaké modifikace ??? |
|
|
Zaslal: po únor 27, 2006 22:23 |
|
Návrat nahoru |
|
|
BITTNER Jan
Založen: 23. 04. 2005 Příspěvky: 1142
|
Předmět: Re: Mě se zdá fyzika N-kového Mitsáku divná |
|
|
Ruda napsal: |
Mě se zdá fyzika N-kového Mitsáku divná! Myslím, že auto na to, že má v reálu nějakých 1450kg až moc rychle akceleruje! Když se dívám na nějaké reálné On-boardy, tak je to oproti WRC taková neovladatelná rozhoupaná krabice, která se hodně vlní a moc nebrzdí! Na mě prostě působí Fyzika Mits EVO VII group. N, že je to spíš starší WRC, kterému nefouká turbo! Jinak podvozkově úplný WRC!
Neví někdo, jestli se z hlediska fyziky chystají nějaké modifikace ??? |
Těch fyzik už tady proběhlo několik a tadle je zatím asi nejvěrohodnější a nejjezditelnější. Na BHM jsou k mání i starší fyziky tak si je zkus a uvidíš co je normální. |
|
_________________
|
Zaslal: út únor 28, 2006 6:24 |
|
Návrat nahoru |
|
|
PANCOCHA Jaroslav
Založen: 02. 09. 2005 Příspěvky: 1455 Bydliště: Luhačovice
|
Předmět: Setupy - teorie |
|
|
Psal jsem to už do fóra Fabie WRC ale zopakuju to pro jistotu i zde, na správném místě diskuze.
Byl bych moc rád, kdyby sem napsaly chytré hlavy něco teorie zejména o nastavení diferenciálů. Podvozek už si člověk nějak zmastí, i když by bylo také pěkné vědět, v jakých hodnotách by se měl člověk pohybovat. To co je psané v manuálu (je toho tam teda dost málo), si někdy trochu protiřečí.
Je mi jasné, že si hodně machrů své dobré setupy hlídá (někteří ne :wink: ). Já bych rád zjistil nějaké teoretické poznatky pro nastavení diferenciálů vzhledem k typu povrchu. Svornost a mapy. Ono je v tom dost zmatek i diskuzí (např. mapy na asfalt)
1. Vztah svorností středu, zadu a předku vzhledem k přetáčivosti a nedotáčivosti a typu povrchu a techničnosti trati.
2. Mapy - teoreticky správný průběh (opět vzhledem k tratím).
Zjistil jsem např. že u všech aut je v defaultu mapa zadního diferáku podle rychlosti od 100->0. Fabia to má v defaultu přesně opačně a jede přitom moc pěkně. Na asfaltu jsem zase testoval neúplné zavření diferenciálu vzhledem k dobrému projíždění zatáček. U ní mám např. problém (u Lanceru jsem to nějak vyřešil a nevím jak), že když se mi auto podaří (klávesnicí) v rychlosti trochu bočně rozhýbat, tak je to většinou v prdeli. No a kdybych na to přišel, jak tomu zabránit (tzn. abych měl ještě šanci něco provést v situaci kdy zjišťuju, že je grip pryč), tak by bylo míň bouraček. Rozhodně by to prospělo tomu, abych častěji v klidu dojel.
Zkuste se k tomu někdo, kdo tomu rozumí nějak obšírněji vyjádřit, myslím, že by to všem hodně pomohlo. |
|
|
Zaslal: pá březen 03, 2006 15:49 |
|
Návrat nahoru |
|
|
PANCOCHA Jaroslav
Založen: 02. 09. 2005 Příspěvky: 1455 Bydliště: Luhačovice
|
Předmět: Individuální setupy |
|
|
Ještě dodatek: Každý má určité zvyklosti a je nanic zkoušet cizí setupy (i když pro inspiraci je to zajímavé). Chce to prostě teoreticky vědět, že když něco (a o kolik) změním, tak to bude mít vliv takový a takové situaci. Když to nevím, tak je mi to všechno uplně nanic.
(je jasné, že žádný setup si neporadí se špatným jezdcem, ale to už je jiný problém) |
|
|
Zaslal: pá březen 03, 2006 15:54 |
|
Návrat nahoru |
|
|
HONZALEK Vratislav
Založen: 10. 11. 2005 Příspěvky: 357 Bydliště: Borová u Poličky,casteji Praha
|
Předmět: |
|
|
jezdil jsem taky na klavesnici a na volantu kupodivu pouzivam prakticky stejne setupy jako predtim.Ale je to o tom co komu vyhovuje(aby se mu to dobre ovladalo a mel z toho dobry pocit).Takze jsem/mam auto nastavene pomerne nedotacive(diferaky -centr 900,predek 800,zadek 700),aby bylo klidnejsi,coz bylo dobre hlavne na klavesnici. K mapam ti toho moc nereknu i kdyz jsem strojar,na to clovek musi mit praxi,aby vedel jak to nastavit.Druha moznost je proste zkouset. |
|
_________________ Sometimes steering wheel, sometimes keyboard,but almost equal speed ;)HSF (Subaru WRT in the past) , The Mask |
Zaslal: út březen 07, 2006 18:27 |
|
Návrat nahoru |
|
|
PANCOCHA Jaroslav
Založen: 02. 09. 2005 Příspěvky: 1455 Bydliště: Luhačovice
|
Předmět: Auto x setup |
|
|
Mno ... díky za názor. Nenapsal jsi pouze které auto myslíš - vím žes něco jezdil s Micákem WRC, ale nevím jestli myslíš toto auto.
Co se týče map: Já si je snažím nastavit podle toho, jak chci aby se v dané situaci auto chovalo. No a (můj názor na věc) v případě že chci auto aby zabralo a není tak důležité jestli ve správném směru, tak chci aby se diferenciál zavřel no a když chci stabilitu v zatáčení tak potřebuji otevření, aby to neflokovalo. No a z toho vychází, že na asfaltu je soudržnost s podkladem dobrá, takže spíše potřebuji čistou stopu tzn. spíše otevřený diferienciál. A proto si myslím, že by mapy neměly být moc vysoké. No a na šotolině jde o to, aby to co nejvíc zabíralo takže zase spíše zavřený. Toto jsem si trochu ověřil na zadním. Jenže podle mně to není zas tak moc poznat, spíše se to pozná trochu na čase a v nějakých krizových situacích.
A to je znova otázka pro někoho, kdo tomu rozumí teoreticky. Chtělo by to prostě pro základ teoretické rozebrání fungování systému tří diferáků a potom to podle toho udělat a hotovo (samozřejmě také rozebrat rozdíly mezi techničností tratí x vlhko x typ povrchu x auto) |
|
|
Zaslal: út březen 07, 2006 18:50 |
|
Návrat nahoru |
|
|
HONZALEK Vratislav
Založen: 10. 11. 2005 Příspěvky: 357 Bydliště: Borová u Poličky,casteji Praha
|
Předmět: |
|
|
Nka jezdim prevazne s micakem,a nastaveny ho mam skoro stejne jako wrc.WRC jezdim s Imprezou,mam takovy houpavy styl. |
|
_________________ Sometimes steering wheel, sometimes keyboard,but almost equal speed ;)HSF (Subaru WRT in the past) , The Mask |
Zaslal: út březen 07, 2006 19:32 |
|
Návrat nahoru |
|
|
NEMEC Michal
Založen: 03. 03. 2005 Příspěvky: 912 Bydliště: Praha
|
Předmět: |
|
|
No ja jsem asi dost divne jco se tyce ohledne setupu, jezdim ted jeden setup na Asfalt a jeden soto oba jsou jak na mokro na sucho, a samotne nastaveni je dost zmatecne, protoze po kazde pauze ( obdobi jednou hruba za 3 mesice) setupy uplne prekopu.
Ted jezdim Asfalt vse 900 a Mapy default
Soto 900 400 600 mapy default, podvozek taky moc nemenim. |
|
_________________ mikeee, Subaru WRT
Vitez - RBR MCR Rally 05/06; 12h,24h Daytona(09,11); 12h Sebring(09,11); 24h LeMans(09) ; Druhej - 24h Nürburgring(09) |
Zaslal: út březen 07, 2006 20:25 |
|
Návrat nahoru |
|
|
|
|
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete hlasovat v tomto fóru
|
|
|
|
Based on CanverRed theme |
|
|