Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
FENIX Tomas
Založen: 08. 06. 2009 Příspěvky: 1
|
Předmět: |
|
|
Rad bych vytvoril trat do RBR, ale narazil jsem na dva zpusoby. Prvnim je pomoci programu Bobs Track Builder, ale ten me nesedi ovladanim a dopalil me nemoznosti importovani meshe terenu, navic je to 2 tydeni trial a cena za plnou verzi je dost vysoka.
Dalsi zpusob je, pokud jsem to dobre pochopil klasicke modelovani a texturovani v nejakem 3D programu, s cimz mam dost velky zkusenosti, ale absolutne netusim jakym zpusobem dostat trat do RBR, chapu ze vyexportovat do .x , ale co dal? Nekdo zminoval editor od Wallyho, ale ten jsem nikde ke stazeni nemohl najit. A i prave zde v tutorialu casti co by me nejvic zajimaly chybi. Diky za jakoukoliv radu. |
|
|
Zaslal: po červen 22, 2009 13:44 |
|
Návrat nahoru |
|
|
FAZEKAS Jiri
Založen: 20. 08. 2007 Příspěvky: 37 Bydliště: Větřní - (okr.Český Krumlov)
|
Předmět: |
|
|
Pro tvorbu tratí se nejvíce používá 3D Max studio a photoshop. O jiných programech se tady ani moc nemluví. A až když je trat v 3D Maxu hotová se pak exportuje. Tak jsem to pochöpil já ale jsem taky jen začátečník co se týče tvorby tratí. |
|
|
Zaslal: po červen 22, 2009 15:14 |
|
Návrat nahoru |
|
|
HONZALEK Vratislav
Založen: 10. 11. 2005 Příspěvky: 357 Bydliště: Borová u Poličky,casteji Praha
|
Předmět: |
|
|
BTB bych prilis nedoporucoval, jsou s tim problemy v pozdejsich fazich.
Takze vsechnu geometri vytvoris ve nejakem 3d programu (treba max), postupne je obecne vyexportujes to x souboru, ty soubory pak importujes do editoru a tim ziskas geometri (editor je vlastne meziclanek), nastavi se dalsi kupa veci a je to mozne vyexportovat do hry.
Takze stejne nejvetsim problemem je vytvoreni geometri, ten zbytek neni uz tak hrozny. |
|
_________________ Sometimes steering wheel, sometimes keyboard,but almost equal speed ;)HSF (Subaru WRT in the past) , The Mask |
Zaslal: po červen 22, 2009 15:26 |
|
Návrat nahoru |
|
|
3ska
Založen: 15. 06. 2009 Příspěvky: 1
|
Předmět: |
|
|
Hey, hoši ste borci, já bych novou trat nikdy nevytvoril.
Kdybych mel klobouk tak smeknu |
|
|
Zaslal: út červen 23, 2009 11:45 |
|
Návrat nahoru |
|
|
SUBCIK Pavel
Založen: 06. 03. 2009 Příspěvky: 5
|
Předmět: |
|
|
Takže v editoru nastavuji i takové věci jako třeba jak se má auto chovat na takovém nebo makovém povrchu, (když mám třeba na trati asfalt a šotolinu), nebo s kterým objektem má auto kolizi, chování věcí okolo tratě atd?Editor taky vytvoří soubory s příponami *.rbz_*.lbs_*.col a jiné?? A pokud ano, tak ten editor člověk sežene někde volně ke stažení?
Jinak opravdu “klobouk dolů“ jak tady psal někdo předemnou!! |
|
|
Zaslal: pá červen 26, 2009 21:22 |
|
Návrat nahoru |
|
|
HONZALEK Vratislav
Založen: 10. 11. 2005 Příspěvky: 357 Bydliště: Borová u Poličky,casteji Praha
|
Předmět: |
|
|
vicemene jak jsi psal tak to zjednodusene funguje.
bohuzel editor uplne verejny zatim neni,ac bych rad. Vse zalezi na dani dohromady webovych rozhrani a par veci v editoru. Ted dostava od Wallyho prednost novy plugin. |
|
_________________ Sometimes steering wheel, sometimes keyboard,but almost equal speed ;)HSF (Subaru WRT in the past) , The Mask |
Zaslal: po červen 29, 2009 11:47 |
|
Návrat nahoru |
|
|
SUBCIK Pavel
Založen: 06. 03. 2009 Příspěvky: 5
|
Předmět: |
|
|
Děkuji za odpověď.Už jsem myslel, že se nikdo neozve:-) .Ale pokud někdo vytvoří nějakou trať(v 3ds max), je někdo schopen a ochotnej ji převést do RBR? Když se k editoru dostane jen pár lidí.Tím myslím, že vytvořím třeba jen 500m tratě na otestovaní jestli to půjde převést (bez budov atd. jen čistě trať).
Nový plugin? Jaké budou novinky? |
|
|
Zaslal: po červen 29, 2009 13:27 |
|
Návrat nahoru |
|
|
HONZALEK Vratislav
Založen: 10. 11. 2005 Příspěvky: 357 Bydliště: Borová u Poličky,casteji Praha
|
Předmět: |
|
|
par lidi to umi prevest. Zatim to delam tak,ze s par lidma spolupracuji na jejich vytvorech
otazka pluginu je pro Wallyho, ja o tom vim pouze ze se neco deje |
|
_________________ Sometimes steering wheel, sometimes keyboard,but almost equal speed ;)HSF (Subaru WRT in the past) , The Mask |
Zaslal: po červen 29, 2009 14:29 |
|
Návrat nahoru |
|
|
SUBCIK Pavel
Založen: 06. 03. 2009 Příspěvky: 5
|
Předmět: |
|
|
HONZALEK Vratislav napsal: |
par lidi to umi prevest. Zatim to delam tak,ze s par lidma spolupracuji na jejich vytvorech
otazka pluginu je pro Wallyho, ja o tom vim pouze ze se neco deje |
Takže, pokud bych něco rozumného vytvořil, můžu se na tebe obrátit? A taky se chci zeptat jestli se může použít bump mapa místo toho abych třeba díru vytvářel editováním sítě?Nevím jestli jsem otázku přesně popsal ale snad jo.Předem dík za odpověď. |
|
|
Zaslal: út červen 30, 2009 7:18 |
|
Návrat nahoru |
|
|
HONZALEK Vratislav
Založen: 10. 11. 2005 Příspěvky: 357 Bydliště: Borová u Poličky,casteji Praha
|
Předmět: |
|
|
Nic takoveho pouzit bohuzel nejde. Problem je v direct x exporterech. Ty umi prevest pouze diffuse a opacity mapu. Takze vsechna geometrie musi byt "fyzicka" a ne efektem. |
|
_________________ Sometimes steering wheel, sometimes keyboard,but almost equal speed ;)HSF (Subaru WRT in the past) , The Mask |
Zaslal: út červen 30, 2009 10:12 |
|
Návrat nahoru |
|
|
SUBCIK Pavel
Založen: 06. 03. 2009 Příspěvky: 5
|
Předmět: |
|
|
To je škoda, ale na druhou stranu by asi tím taky náročnost tratě pro grafiku byla tak o 100% větší. |
|
|
Zaslal: út červen 30, 2009 16:53 |
|
Návrat nahoru |
|
|
KRYSTYN Miroslav
Založen: 02. 06. 2006 Příspěvky: 701 Bydliště: Zlín
|
Předmět: |
|
|
Díry jsou myslím detail, to bych neřešil
Já bych se spíš Vráti chtěl zeptat, zda existuje způsob jak z origoš tratí dostat naopak nazpět do formátu "x" souboru objekty. Některé stodoly ale i baráky vypadají dobře a zajímalo by mě jak to dělali soudruzi z SCI. |
|
_________________ www.kcm-rbr.cz |
Zaslal: út červen 30, 2009 18:52 |
|
Návrat nahoru |
|
|
DOCKAL Stepan
Založen: 02. 05. 2005 Příspěvky: 338 Bydliště: Vsetín
|
Předmět: |
|
|
@ Mira Krystyn
Je plugin ktery ti umozni dostat originalni trate do Maxu. Me osobne se bohuzel nepovedlo korektne namapovat textury, tak jsem od toho upustil. Jinak originalnim tratim hodne pomaha pouzivani funkce VERTEXPAINTING ci podobne. Problem je v tom ze se zatim nevi jak pouzit neco podobneho na nove vytvorenych tratich. Respektive se nevi jak tuto funkci uspesne importovat z Maxu na nove vytvorenych tratich. |
|
_________________ ... RBR I´m lovin it ...
Geofre eWRC RBR Rally Team |
Zaslal: út červen 30, 2009 22:35 |
|
Návrat nahoru |
|
|
HONZALEK Vratislav
Založen: 10. 11. 2005 Příspěvky: 357 Bydliště: Borová u Poličky,casteji Praha
|
Předmět: |
|
|
Tak objekty z originalnich trati dostal lze a to nejen tim skriptem co ti to prevede cele do maxe jak rika Stepan,ale i pres editor jde jen jediny objekt dostat do x souboru a kdyz potrebujes na nem neco zmenit,tak jeste jinym programem do maxu. Jay_p ma misimze vsechny objekty z toho vytazene. |
|
_________________ Sometimes steering wheel, sometimes keyboard,but almost equal speed ;)HSF (Subaru WRT in the past) , The Mask |
Zaslal: st červenec 01, 2009 1:04 |
|
Návrat nahoru |
|
|
LABAK Tomas
Založen: 10. 01. 2008 Příspěvky: 113
|
Předmět: |
|
|
zdravim mam takovej malej dotaz jak určuju velikost v maxu? když budu na trať vkládat barák tak když ho budu vytvářet tak budu všechno měřit abych měl přesné jednotky? to samý s tratí musim si měřit šířku a tak podobně? |
|
_________________ http://www.maxpowerleague.cz/ |
Zaslal: st červenec 01, 2009 11:57 |
|
Návrat nahoru |
|
|
|