Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
ANTOS Michal
Založen: 04. 12. 2005 Příspěvky: 18
|
Předmět: Photoshop-DDS-okna-napis-HELP!!! |
|
|
Umim zmenit barvu, stinovani oken, ale pri pokusu o predelani napisu jsem ztroskotal u ulozeni. Nevyskoci okno od pluginu, ale "wokno". Tomu, kdo by to chtel vysvetlit DEKUJI. Kde delam chybu a nebo, co udelat, aby to slo? |
|
|
Zaslal: čt leden 26, 2006 3:16 |
|
Návrat nahoru |
|
|
MAUER Tomas Anonymní
|
Předmět: Re: Photoshop-DDS-okna-napis-HELP!!! |
|
|
ANTOS Michal napsal: |
Umim zmenit barvu, stinovani oken, ale pri pokusu o predelani napisu jsem ztroskotal u ulozeni. Nevyskoci okno od pluginu, ale "wokno". Tomu, kdo by to chtel vysvetlit DEKUJI. Kde delam chybu a nebo, co udelat, aby to slo? |
Sluč si všechny vrstvy do jedné a pak by to mělo jít. |
|
|
Zaslal: čt leden 26, 2006 6:28 |
|
Návrat nahoru |
|
|
ANTOS Michal
Založen: 04. 12. 2005 Příspěvky: 18
|
Předmět: opravdu to jde :-) |
|
|
mam trial photoshop cs2 v AJ verzi, tady se to jmenuje "Flatten image". Dik |
|
|
Zaslal: pá leden 27, 2006 0:00 |
|
Návrat nahoru |
|
|
PANCOCHA Jaroslav
Založen: 02. 09. 2005 Příspěvky: 1455 Bydliště: Luhačovice
|
Předmět: Photoshop a textury |
|
|
Jen takový malý dodatek. Je docela praktické udělat si psd soubory, kde se nechají nápisy (čísla hlavně) v původním stavu aby se daly přepisovat. V alfa kanálu si nenecháte nic (popř si tam zkopírujete jméno). Potom si vždy jen změníte číslo (barvu je nejlépe dát overlayem nebo nějakým efektem - viz nálepky v downloadu na www.rbrmcr.com) a na zkopírování do alfa kanálu si ty efekty jen vypnete. No a potom uděláte FLATTEN IMAGE a uložíte texturu. U transparentní - okna se ukládá ve formátu DXT5 a 11 mipmap. |
|
|
Zaslal: čt únor 09, 2006 10:15 |
|
Návrat nahoru |
|
|
PAVLICEK Petr
Založen: 12. 05. 2005 Příspěvky: 123 Bydliště: Tvorovice, CZ
|
Předmět: |
|
|
Lidi někde to tu bylo ale nemůžu to najít. Do photoshopu je nějaky plugin na ty soubory s texturama, nemůžu to za boha najít. pls |
|
_________________ Phantom
1972 |
Zaslal: st únor 15, 2006 18:22 |
|
Návrat nahoru |
|
|
Anonymní
|
Předmět: |
|
|
PAVLICEK Petr napsal: |
Lidi někde to tu bylo ale nemůžu to najít. Do photoshopu je nějaky plugin na ty soubory s texturama, nemůžu to za boha najít. pls |
ano a vola sa to DDS plugin |
|
|
Zaslal: st únor 15, 2006 19:31 |
|
Návrat nahoru |
|
|
PAVLICEK Petr
Založen: 12. 05. 2005 Příspěvky: 123 Bydliště: Tvorovice, CZ
|
Předmět: |
|
|
Jo dík. Dnes jsem nainstaloval Photoshop, už tam mám i ten plugin (na 3 pokus ), už se mi v tom textury zobrazují, sláva. du bojovat dál. |
|
_________________ Phantom
1972 |
Zaslal: st únor 15, 2006 20:06 |
|
Návrat nahoru |
|
|
PAVLICEK Petr
Založen: 12. 05. 2005 Příspěvky: 123 Bydliště: Tvorovice, CZ
|
Předmět: Re: Photoshop a textury |
|
|
PANCOCHA Jaroslav napsal: |
Jen takový malý dodatek. Je docela praktické udělat si psd soubory, kde se nechají nápisy (čísla hlavně) v původním stavu aby se daly přepisovat. V alfa kanálu si nenecháte nic (popř si tam zkopírujete jméno). Potom si vždy jen změníte číslo (barvu je nejlépe dát overlayem nebo nějakým efektem - viz nálepky v downloadu na www.rbrmcr.com) a na zkopírování do alfa kanálu si ty efekty jen vypnete. No a potom uděláte FLATTEN IMAGE a uložíte texturu. U transparentní - okna se ukládá ve formátu DXT5 a 11 mipmap. |
V jakých formátech se ukládají ostatní textury Předem dík A ještě mám jednu otázečku. Dá se nějakym způsobem zobrazit jak to bude vypadat potom na modelu ve hře? Já mám RBR a Photoshop na různých systémech a zkontrolovat jak, úpravy vypadají na modelu ve hře zabere hodně času. |
|
_________________ Phantom
1972 |
Zaslal: pá únor 17, 2006 0:17 |
|
Návrat nahoru |
|
|
PANCOCHA Jaroslav
Založen: 02. 09. 2005 Příspěvky: 1455 Bydliště: Luhačovice
|
Předmět: Kontrola |
|
|
Jo, tož to máš asi smůlu. Asi bys musel mít ještě aspoň 3D Studio a i tak nevím, jak by se to dalo udělat. Chce to prostě vyzkoušet a postupně dolaďovat. Vždy si nechat originální psd soubor s vrstvami a postupně si to přizpůsobovat svým potřebám.
Jo a ostatní textury se ukládají pod DXT3, jen transparentní DXT5. Možná to ale bude fungovat všecko s DXT3, originál je ale takto. |
|
|
Zaslal: po březen 06, 2006 15:23 |
|
Návrat nahoru |
|
|
KYSELA Lubo
Založen: 02. 11. 2005 Příspěvky: 27 Bydliště: Pov.Bystrica (SVK)
|
Předmět: |
|
|
da sa nejak dat chromovy povrch na skin auta.
Robi sa to cez Photoshop alebo nejake nastavenia v .ini suboroch alebo ako.Poradi niekto? |
|
_________________ ´´eLKey´´
|
Zaslal: ne březen 19, 2006 14:26 |
|
Návrat nahoru |
|
|
DEJMEK Vaclav
Založen: 09. 04. 2005 Příspěvky: 1314 Bydliště: Malenice
|
Předmět: |
|
|
No pokud chceš, aby povrch auta byl jak zrcadlo, tak to bude asi někde v ini, třeba impreza05.ini. Ale nevim jestli tam ty hodnoty jsou, nebo to musí bejt někde ve zdrojáku modelu u povrchu materiálu. |
|
_________________ lu.cifer
RT--WRC-- |
Zaslal: ne březen 19, 2006 14:29 |
|
Návrat nahoru |
|
|
PAVLICEK Petr
Založen: 12. 05. 2005 Příspěvky: 123 Bydliště: Tvorovice, CZ
|
Předmět: |
|
|
KYSELA Lubo napsal: |
da sa nejak dat chromovy povrch na skin auta.
Robi sa to cez Photoshop alebo nejake nastavenia v .ini suboroch alebo ako.Poradi niekto? |
Chromovej skin jsem si chtěl taky udělat, ale nepřišel jsem jak na to tak jsem to vzdal Kdo ví, ať odpoví |
|
_________________ Phantom
1972 |
Zaslal: ne březen 19, 2006 16:02 |
|
Návrat nahoru |
|
|
BARTA Roman
Založen: 03. 03. 2005 Příspěvky: 841 Bydliště: Vysočina
|
|
Návrat nahoru |
|
|
PAVLICEK Petr
Založen: 12. 05. 2005 Příspěvky: 123 Bydliště: Tvorovice, CZ
|
Předmět: |
|
|
Anglicky sice rozumim tak asi každy 10 slovo psanyho textu (když su zrovna ve formě ), ale stejně udělám pokus. Dik |
|
_________________ Phantom
1972 |
Zaslal: po březen 20, 2006 17:06 |
|
Návrat nahoru |
|
|
Hrouda
Založen: 24. 03. 2005 Příspěvky: 899 Bydliště: Brno
|
Předmět: |
|
|
Jen se chci zeptat: Nemam skoro zadne zkusenosti s tvorbou grafiky, ale rozhodl jsem se si upravit cmarance na aute (prepsat cisla, jmeno a pak jsem jeste z urcitych duvody zmenil barvu strechy). Otevrel jsem to v Photoshopu (prvni okno jsem nechal default), precmaral a ulozil (zase jsem zadny hodnoty nemenil) a po ulozeni ty filesy maji polovicni velikost (impreza05_external_scrape.dds z 5.5 na nejaky 3MB). Na prvni pohled to vypada funkcne, ale asi to neni normalni, ze? Udelal jsem nejakou zasadni chybu, nebo to muzu nechat plavat?
p.s. Plavat ve smyslo nechat byt (tu velikost). Auto mi vetsinou neplave ale o nestaveni auta to je zase jina vetef fora |
|
_________________
|
Zaslal: pá červen 16, 2006 9:01 |
|
Návrat nahoru |
|
|
|