Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
PALASEK Michal
Založen: 27. 12. 2006 Příspěvky: 992 Bydliště: Nezamyslice
|
Předmět: .?? |
|
|
na stazeni neni ?? tak t je spatny no mam smulu no!! |
|
|
Zaslal: st září 26, 2007 20:39 |
|
Návrat nahoru |
|
|
UTRATA Lukas
Založen: 23. 09. 2005 Příspěvky: 994 Bydliště: Doksy
|
Předmět: |
|
|
To Michal: jestli máš českou verzi RBR, tak tam máš Tománka |
|
_________________ IRIDIUM RBR Team - - - LucOut
http://octaviarbrcup.ic.cz |
Zaslal: čt září 27, 2007 9:23 |
|
Návrat nahoru |
|
|
PETEREK Petr
Založen: 22. 12. 2006 Příspěvky: 89 Bydliště: Praha
|
Předmět: |
|
|
mam takovej problémek. chtěl jsem si zkusit upravit rozpis ale nejde mi spustit editor. rbrdll.cfg přepsaný z 0 na 1 mam ale když ve hře zmáčknu app+N tak jen zčerna obrazovka a nic se nedějě. když to zmáčknu znova tak se to zase vrátí do normálu. jinak před startem se mi dole objeví:
unknow error occuret while creating paecenote beckup rbrdll/beckups/track24_O.dls (0x3)
neměl někdo taky takovej problém? díky |
|
_________________ vodonoš týmu REVO eTeam Klatovy |
Zaslal: so září 29, 2007 0:19 |
|
Návrat nahoru |
|
|
SCHWARZ Armin
Založen: 28. 12. 2005 Příspěvky: 155 Bydliště: NDR
|
Předmět: |
|
|
Nechybi ti textury? Koukni do slozky C:\Program Files\SCi Games\Richard Burns Rally\RBRdll\textures\ |
|
|
Zaslal: so září 29, 2007 0:49 |
|
Návrat nahoru |
|
|
PETEREK Petr
Založen: 22. 12. 2006 Příspěvky: 89 Bydliště: Praha
|
Předmět: |
|
|
Tak se mi to povedlo rozchodit problem byl asi v tom že původní dll který jsem měl byl asi nějak zparchantělej. je to teda dost nepřehledný a koukam že problem bude asi zpárovat některý anglický výrazi s českejma |
|
_________________ vodonoš týmu REVO eTeam Klatovy |
Zaslal: ne říjen 07, 2007 1:36 |
|
Návrat nahoru |
|
|
STEJSKAL Petr
Založen: 19. 03. 2006 Příspěvky: 743 Bydliště: vedle bordelu
|
Předmět: |
|
|
Kdyz si vytvorim rozpis v nejake kombinaci povrchu a pocasi, tak se mi stane, ze se mi pri jejich zmene nacita znovu ten rozpis puvodni. Je mozny prepsat tim nove vytvorenym rozpisem i ty stare pro ruzne druhy pocasi a povrchu? Diky |
|
_________________ RETROMEDIA RALLY TEAM manager |
Zaslal: ne listopad 04, 2007 13:12 |
|
Návrat nahoru |
|
|
MIKL Tomas
Založen: 11. 04. 2005 Příspěvky: 820 Bydliště: Malenovice
|
Předmět: |
|
|
Austrálie a Finsko mají jeden rozpis(jeden soubor).
Ostatní rally používají dva rozpisy rz, pěkné počasí nebo špatné počasí.
Podívu se jestli nemám dva stejné dls k číslu rz, pak stačí znova nahrát a jen pozměnit písmenko a je to.
ukázka :
track-67_E.dls
track-67_O.dls |
|
_________________ Team manager HSF rally team |
Zaslal: po listopad 05, 2007 9:45 |
|
Návrat nahoru |
|
|
STEJSKAL Petr
Založen: 19. 03. 2006 Příspěvky: 743 Bydliště: vedle bordelu
|
Předmět: |
|
|
A je mozny prepsat rozpisem, kterej si vytvorim pro dobry pocasi, rozpis pro pocasi spatny a jenom ho pak prejmenovat? |
|
_________________ RETROMEDIA RALLY TEAM manager |
Zaslal: po listopad 05, 2007 12:02 |
|
Návrat nahoru |
|
|
MIKL Tomas
Založen: 11. 04. 2005 Příspěvky: 820 Bydliště: Malenovice
|
Předmět: |
|
|
ANO |
|
_________________ Team manager HSF rally team |
Zaslal: po listopad 05, 2007 12:18 |
|
Návrat nahoru |
|
|
STEJSKAL Petr
Založen: 19. 03. 2006 Příspěvky: 743 Bydliště: vedle bordelu
|
Předmět: |
|
|
Diky Tome. |
|
_________________ RETROMEDIA RALLY TEAM manager |
Zaslal: po listopad 05, 2007 12:31 |
|
Návrat nahoru |
|
|
GoodMusicForever
Založen: 01. 08. 2009 Příspěvky: 3 Bydliště: Russia
|
Předmět: Vlastni rozpis |
|
|
Vlastni 3D API? To jako neco misto Direct3D nebo OpenGL? S kolika vyrobci karet uz mas smlouvu na drivery? Nebo chces udelat nejaky super 3D API, ktery bude abstrahovat libovolny existujici 3D API? Pokud tak to je realnejsi myslenka, tak to chce mit dukladne nastudovane ty existujici 3D API, abys dokazal co nejlepe abstrahovat.
Algoritmy a postupy pri renderovani 3D objektu: DirectX SDK tam je prakticky vse, Moderni pocitacova grafika tistena knizka
Jinak 3D engine se zabyva spise tim, jak udelat z 3D jen 2D Opacny postup muze spadat do kategorie strojoveho rozeznavani obrazu
No abych to shrnul: Vykasli se na to. Nejdriv musis pochopit do nejmensiho detailu zpusob vykreslovani alespon v Direct3D a OpenGL... |
|
|
Zaslal: čt srpen 13, 2009 0:14 |
|
Návrat nahoru |
|
|
RUZICKA Michal
Založen: 23. 08. 2007 Příspěvky: 129 Bydliště: Košice
|
Předmět: |
|
|
Toto sem asi nepatri,ak sa mylim tak ma opravte, hm? |
|
_________________
|
Zaslal: čt srpen 13, 2009 0:36 |
|
Návrat nahoru |
|
|
VYSKA Tomas
Založen: 30. 08. 2006 Příspěvky: 877 Bydliště: Valmez
|
Předmět: |
|
|
nn tenhle user toho zatim moc padneho nevyplodil, to bude nejaky bubak |
|
_________________ | Stínadla se boří.. | FORZA PROTON !!! |
Zaslal: čt srpen 13, 2009 8:46 |
|
Návrat nahoru |
|
|
HAJDUCEK Tomas
Založen: 24. 02. 2009 Příspěvky: 85 Bydliště: Košice
|
|
Návrat nahoru |
|
|
CADA Otto
Založen: 29. 06. 2007 Příspěvky: 8 Bydliště: České Budějovice
|
Předmět: |
|
|
Bánoci paráda, možná ho stáhnu taky |
|
|
Zaslal: ne listopad 01, 2009 17:36 |
|
Návrat nahoru |
|
|
|