Právě je út listopad 12, 2024 16:56
|
|
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Co Vy na posun k pomalejším ale reálnějším fyzikám? |
Urcite, Cim realnejsi, tim lepsi. |
|
89% |
[ 79 ] |
Min vykonu? To bude nuda. |
|
4% |
[ 4 ] |
Bezte s tim menenim fyzik uz nekam. |
|
5% |
[ 5 ] |
|
Celkem hlasů : 88 |
|
Autor |
Zpráva |
CERVENKA Filip
Založen: 09. 11. 2006 Příspěvky: 581 Bydliště: Zlínsko
|
Předmět: |
|
|
Na jednu stranu mě štve, že se do toho furt hrabe. Na druhou stranu ten rok je dost na přípravu a hlavně musím přiznat, že některé auta jsou pro mě opravdu rychlá až moc.
Ale zas na druhou stranu si říkám, jestli tím neutrpí požitek ze hry... Ono pak zase bude důležité si uvědomit co chceme, jestli reálná auta a "nudit" se nebo raději zábavu... I když teda já se svou G25 problém mít asi nebudu, přídám si otáčky na volantu a hned jak se mi začnou plantat ruce, tak mám o zábavu postaráno. Když jsem tak nedávno jel s nastavením jako obyč. volant, tak musím říct, že jsem se docela nudil. Jezdím nějakých 440° a řadím na sekvenci (u S2000).
Možná takové slovo do pranice. Nebylo by vhodné udělat třeba do každé skupiny zatím jednu fyziku, aby si každý mohl zkusit ten přechod a mohl říct, co chce? |
|
_________________ -> ANVEL Racing Team <- (Jednou lama navždy lama - Los Lamos)
G25 rulezz (už je to rukama, ne volantem) |
Zaslal: čt červenec 30, 2009 19:43 |
|
Návrat nahoru |
|
|
FRIC Miroslav
Založen: 09. 01. 2006 Příspěvky: 2915
|
Předmět: |
|
|
Testovací fyziky tu k vyzkoušení budou až budou v nějakém použitelném stádiu. |
|
_________________ Nepište mi, prosím. Už tři roky nejsem na pluginu aktivní. Díky
Please, don't write any questions to me. I've been away from RBR world for three years. Thanks |
Zaslal: čt červenec 30, 2009 19:53 |
|
Návrat nahoru |
|
|
PETERA Jirka jun
Založen: 23. 04. 2008 Příspěvky: 251
|
Předmět: |
|
|
ja jsem taky pro, jen mě mrzí, že už s Lancerem asi neproženu S2000 a WRC tak jak prohanim ted |
|
_________________
TSKRT - never forgot
Tr 2009 - 4.misto N4
Tr 2010 - 1.misto N4
Tr 2011 - 3.misto N4 |
Zaslal: pá červenec 31, 2009 14:30 |
|
Návrat nahoru |
|
|
KULHANEK Ales
Založen: 02. 06. 2005 Příspěvky: 197 Bydliště: Mělník (teda malá vesnička u něj:)
|
Předmět: |
|
|
Hlasoval jsem rozhodne PRO, jelikoz se mi soucasne treba eNka zdaji silene rychla... OT: to bude sranda, az budu jednou vzpominat, jak jsem jezdil Zadni Porici s A8 pod 3min.... |
|
_________________ Aluna
S.A.D.A.C. Motorsport
TR - Mitsubishi Lancer Evo 9 Gr.N4
WCN - Mitsubishi Lancer Evo 6.5 Gr.A8 |
Zaslal: út srpen 18, 2009 9:36 |
|
Návrat nahoru |
|
|
ULIK Marek
Založen: 25. 04. 2007 Příspěvky: 156 Bydliště: Mladá Boleslav
|
Předmět: .... |
|
|
jsem pro priblizeni se realite, je to jedine dobre a timto dekuju Mirkovi, ze se o nas takto hezky stara |
|
|
Zaslal: út srpen 18, 2009 10:46 |
|
Návrat nahoru |
|
|
KUNCL Karel
Založen: 13. 05. 2006 Příspěvky: 552 Bydliště: České Budějovice
|
Předmět: |
|
|
předem bych chtěl říct Míro, děkuji za práci a čas co tomu věnuješ.
nyní k věci
Znamená to, že budeš předělávat fyziku i default aut? Pokud ano jsem proti. Z toho důvodu, že se odpoutáme od vlastně jediné pevné základy, kterou na poli fyzik máme. Zároveň bychom se už vůbec nesešli se zbytkem RBR komunity (Francie, Itálie), což se vlastně ale děje už teď.
Domnívám se, že většina z nás stejně žádné pořádné závodní auto neřídila a i kdyby, absence přetížení stejně pocity při hraní RBR zkreslí = reálnější pocity z jízdy změnou fyzik nezískáme. Např. i díky zmiňované nemožnosti upravit asistenta spojky v RBR. Pokud se neodchýlíš od reálného průběhu kroutícího momentu S1600, tak se auto asi vůbec nerozjede.
Další věc je, zda nás tíží v RBR právě zrychlení. Mne osobně nejvíce irituje chování aut na asfaltu při jiných než suchých podmínkách. To je věc, kterou bych změnil já. Dle mého názoru je chování na mokrém Bisanne, daleko více vzdáleno realitě, než právě zrychlení. |
|
_________________
http://www.rbrgt.cz/ |
Zaslal: út srpen 18, 2009 10:56 |
|
Návrat nahoru |
|
|
NEMEC Michal
Založen: 03. 03. 2005 Příspěvky: 912 Bydliště: Praha
|
Předmět: |
|
|
Zrovna jsem si rikal po projeti nove Fyziky WRC ze je to nejaky moc zbesile rychly. |
|
_________________ mikeee, Subaru WRT
Vitez - RBR MCR Rally 05/06; 12h,24h Daytona(09,11); 12h Sebring(09,11); 24h LeMans(09) ; Druhej - 24h Nürburgring(09) |
Zaslal: út srpen 18, 2009 13:14 |
|
Návrat nahoru |
|
|
SRAMEK Tomas
Založen: 13. 10. 2008 Příspěvky: 183
|
Předmět: |
|
|
To MATOUSEK Vlastimil:Nebo zkus v menu vypnout pomocnika spojky,v ovladani si na ni nastav vhodne tlacitko a na startu zarad jednicku(samozrejme musis drzet spojku)a jak bude zelena,tak to tlacitko spojky jen potukavej,dokud se to nerozjede poradne(staci tak 4-5 krat).Me to hodne pomaha u S2000 a nejen u nich,pokud jsi to pochopil. |
|
|
Zaslal: ne srpen 23, 2009 11:23 |
|
Návrat nahoru |
|
|
KRYSTYN Miroslav
Založen: 02. 06. 2006 Příspěvky: 701 Bydliště: Zlín
|
Předmět: |
|
|
Podepisuju se pod příspěvek Karla Kuncla. |
|
_________________ www.kcm-rbr.cz |
Zaslal: ne srpen 23, 2009 12:21 |
|
Návrat nahoru |
|
|
PANCOCHA Jaroslav
Založen: 02. 09. 2005 Příspěvky: 1455 Bydliště: Luhačovice
|
Předmět: |
|
|
Podepisuji se pod názor Karla Kuncla co se týče chování pneumatik. Byl bych samozřejmě také radši, aby se slickama na mokru dalo aspoň trochu jet, přece jen by to dalo větší možnosti co se týče skladby RZt. Jak mi ale Mirek psal, je to záležitost souboru fyziky pneumatik a tam je šílený zmatek a je otázka, zda to někdo rozluští. Nicméně přesto bych toto viděl jak dost důležitou otázku.
Co se týče sejdení se se zbytkem RBR komunity, tak nevím, mě to osobně netrápí, myslím, že česká komunita a další lidi navázaní na Wallyho plugin jsou dostatečně svébytnou skupinou a neměl by být toto snad problém. Je ovšem otázka, jakým způsobem chce Mirek fyziku posunout, protože pokud neseženeme více údajů od autorů hry, popř. někdo nerozluští kód, bude to pořád alchymie. Jsem samozřejmě ale pro, poladit auta podle posledních poznatků na tomto poli. No a... zda měnit i defaulty, co pak dělat s atmosférickými motory a rozjezdem - je zřejmé, že zde se bude muset hledět na to, aby se to auto rozjelo, i když to třeba nebude reálné.
Myslím ale, že Mirek měl hlavně na mysli to, že se současnými WRC auty narážíme na strop RBR fyziky co se týče výkonu a výš to nejde. Proto je opravdu účelné posunout veškeré auta trochu zpět, aby jsme se tam v pohodě vešli a někomu neodcházel motor. Zde bych ještě ale rád zmínil tu věc, že jsou tu jezdci, kteří jsou schopni 80% RZty (např. mokrý Tanner, šak víme) probrzdit a pak se případně divit, proč jim odchází těsnění a tak dále. Aby toto auto přežilo je samozřejmě nereálné a to těsnění by v takovém případě odejít mělo.
Dále je tu ještě ta věc, že model poškození např. je dělaný na váhu WRC a u enek proto dochází k většímu poškození než by mělo z důvodu větší hmotnosti, což je chyba (RBR model nepočítal s tím, že tam takto někdo přidá těžší auta). Toto všechno jsou věci, na kterých je možno pracovat.
Nicméně všechno toto naráží na nějaký rámec fyzikálního modelu auta v RBR, po kterém nyní chceme více než na co byl stavěný. |
|
|
Zaslal: st srpen 26, 2009 8:19 |
|
Návrat nahoru |
|
|
RESL Jan
Založen: 27. 09. 2007 Příspěvky: 533 Bydliště: Otrokovice
|
Předmět: |
|
|
Já jsem zase pro,aby se fyziky pokusily realitě co nejvíce přiblížit.To,že zrychluje Nko z 0 na 100 za 3,8 asi není v pořádku.Samozřejmě je potřeba to pořádně otestovat,aby potom neutrpěla ta zábavnost,ale to je ten nejmenší problém a myslím si,že třeba tu 1s na km co by to udělalo,nemůže být na požitku z jízdy zase až tak poznat.No a pokud by potom měly být defaulty stejně rychlé,nebo nepatrně rychlejší než nové WRCa,logicky by asi bylo potřeba sáhnout i do nich,nebo je do kvalitních turnajů-pohárů zakázat.
Odlišení se od Itálie,Francie atd. by mě opravdu netrápilo,nebudu přece nevylepšovat jen kvůli tomu,abych se neodlišil.
Co mě ale ve fyzikách trápí víc a co si myslím,že by bylo dobré se pokusit trošičku změnit,prohloubit,jsou rozdíly mezi jednotlivýma skupinama,které podle mě mají hodně daleko do reality.Já třeba hodně jezdím s WRC a opravdu mě přijde divné,honit se třeba i na suché šoto s 15 let starou Celicou,nebo vozy S2000.Výsledky jsou většinou pořádný maglajs,kde se honí pomalu každý s každým,,což se v reálným závodění zrovna moc neděje. |
|
_________________
|
Zaslal: st srpen 26, 2009 13:35 |
|
Návrat nahoru |
|
|
SEKERA Rostislav
Založen: 30. 12. 2006 Příspěvky: 49
|
Předmět: f |
|
|
Miro muzes zhruba nastinit jake budou rozestupy mezi skupinama po novem?
bo jak pise RESL Jan rozestupy jsou male nebo spis zadne |
|
|
Zaslal: pá září 25, 2009 19:01 |
|
Návrat nahoru |
|
|
|
|
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete hlasovat v tomto fóru
|
|
|
|
Based on CanverRed theme |
|
|