Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
CERVENKA Filip
Založen: 09. 11. 2006 Příspěvky: 581 Bydliště: Zlínsko
|
Předmět: |
|
|
Mám další dotaz - co znamenají ve svornosti diferenciálů tyto dva poslední údaje:
Účinek ruční brzdy
Mez brždění levou nohou
Které hodnoty mi sedí už cca tuším, ale spíš by mě zajímalo, co to je za hodnoty? Procentuální odpojování diferenciálů při použití ručky (zadního) či brždění pod plynem (předního)? |
|
_________________ -> ANVEL Racing Team <- (Jednou lama navždy lama - Los Lamos)
G25 rulezz (už je to rukama, ne volantem) |
Zaslal: so září 12, 2009 18:16 |
|
Návrat nahoru |
|
|
VEVERKA Lukas
Založen: 24. 08. 2009 Příspěvky: 406 Bydliště: Nošovice u F-M
|
Předmět: |
|
|
ahoj
na začatku tohodle tematu se mluvilo nejakem video navodu a navodu v pdf jak nastavit auto . da se to ješte nekde splašit ? diky |
|
|
Zaslal: pá říjen 16, 2009 19:36 |
|
Návrat nahoru |
|
|
LESKO Simon
Založen: 28. 11. 2008 Příspěvky: 61
|
|
Návrat nahoru |
|
|
KUNCL Karel
Založen: 13. 05. 2006 Příspěvky: 552 Bydliště: České Budějovice
|
Předmět: |
|
|
Odkaz z prvního příspěvku je opraven.
Ke stažení samozřejmě na adrese www.rbrgt.cz |
|
_________________
http://www.rbrgt.cz/ |
Zaslal: po říjen 19, 2009 12:40 |
|
Návrat nahoru |
|
|
VEVERKA Lukas
Založen: 24. 08. 2009 Příspěvky: 406 Bydliště: Nošovice u F-M
|
Předmět: |
|
|
oo diky pekny navod
jo lidi mam dotaz pro ty co jezdí s Fiestou ST jake používate nastaveni na asfalt a jake na šoto ( ja jezdim offline tatže mi to je jen na takove to domááci ježdeni )
a pan Fric myslím nekde psal že ma fiesta neco špatne udelane se zadni ( nebo přední )napravou ale už nevím co |
|
|
Zaslal: po říjen 19, 2009 17:23 |
|
Návrat nahoru |
|
|
KEBERT Martin
Založen: 10. 07. 2009 Příspěvky: 224
|
Předmět: |
|
|
Navod je pekny, diky moc.
Presto se obavam ze je to nad me sily - timto vzdavam holt kazdemu kdo umi nastavit auto. Panove, fakt pred vama smekam.
Mne se povedlo nastavit sotva brzdy. |
|
|
Zaslal: po říjen 19, 2009 22:22 |
|
Návrat nahoru |
|
|
VEVERKA Lukas
Založen: 24. 08. 2009 Příspěvky: 406 Bydliště: Nošovice u F-M
|
Předmět: |
|
|
ja protože jezdim na klavesach mam brzy nastaneve na malou učinnost ( jako že je v nich maly tlak) a nemužu si stežovat fiči to skvele
ted se ješte naučit jezdit
(už ať mám Volant)
ted se učim s fiestou ST převodovka jde nastavit jen na kratko a diferencial jen jeden ktery mam na 260 , tlumiče nenastavuju nastavovat neumim |
|
|
Zaslal: út říjen 20, 2009 19:59 |
|
Návrat nahoru |
|
|
CERVENKA Filip
Založen: 09. 11. 2006 Příspěvky: 581 Bydliště: Zlínsko
|
Předmět: |
|
|
Tlumiče a geometrie je dle základ... |
|
_________________ -> ANVEL Racing Team <- (Jednou lama navždy lama - Los Lamos)
G25 rulezz (už je to rukama, ne volantem) |
Zaslal: út říjen 20, 2009 21:36 |
|
Návrat nahoru |
|
|
JAKUBICEK Hynek
Založen: 01. 09. 2007 Příspěvky: 31 Bydliště: Trebeach
|
Předmět: vysvetůleni pojmu |
|
|
čau,
tak po reoce jsem nainstaloval volant a znovu rozjel RBR i s pluginama.. žel sjem si smazal všechny moje předchozí setupy, tažkže to ladím znovu... Calosovuk uchařku mám přečtenou,ale po roce si to už prostě nepomatuju... takže: jen mi není z toh jasných pár pojmů, reps. jejcih vliv na chování auta.. v kuchařce jsem ne moc nepochopil, není to příliš asi jasně napsáno (jsme možná natvrdlej)... někdo s pomocí? třeba i přes sz.. díky |
|
_________________ 50 L5 v L23 80 !!br. P5 v L6 v P3 za roh. 150
L1 200 P2 v L2 v P1 dl. 80 L3 konec brz. v P6 |
Zaslal: čt říjen 29, 2009 17:11 |
|
Návrat nahoru |
|
|
KLIMECKY Jan
Založen: 24. 10. 2009 Příspěvky: 79
|
Předmět: |
|
|
Já nepatřím mezi ty, kteří tráví dlouhé chvíle a časté testování u setupů, raději si zajezdím, ale když už do něčeho chci hrábnout tak určitě tlumiče a geometrie... každopádně zdá se mi, že ty setupy nejsou úplně nejšťastněji vyřešené, protože co jsem koukal na replaye nějakých polských ufonů, tak ty jejich auta už se nechovají ani jako auta, ale spíš jako rakety |
|
|
Zaslal: so listopad 28, 2009 15:32 |
|
Návrat nahoru |
|
|
Mark0
Založen: 15. 09. 2009 Příspěvky: 8
|
Předmět: |
|
|
Ja by som chcel od Vas skusenejsich nechat trochu poradit, mne to s nastavenim auta az tak dobre nejde, ale snazil som sa nieco vyskusat. Svornost diferencialov som nastavil, takisto trocha geometriu. Do pruzin a tlmicov som sa zatial nepustal.
Problem mam s tym, ze sa mi stava, ze aj po mensich skokoch pri dopadne stratim stabilitu a po dopadne vyletim mimo :/ (rec je o asfalte) Nejake rady, kde je problem, alebo co je treba nastavit/naladit okrem mojich ruk? |
|
|
Zaslal: po listopad 30, 2009 19:04 |
|
Návrat nahoru |
|
|
PANCOCHA Jaroslav
Založen: 02. 09. 2005 Příspěvky: 1455 Bydliště: Luhačovice
|
Předmět: |
|
|
V tom případě by ses měl pustit právě do těch tlumičů a pružin.
Tlumiče:
- ráz - používá se při zasouvání vzpěry (tlumič + pružina), tj. při najetí na hrbol, anebo při vyjetí z díry, taktéž se může použít při dopadu pokud se nepřekročí práh rychlé komprese
- zp. ráz - totéž opačně - použije se např. při vjezdu do díry, a zejména při vracení pružiny do původní polohy po doskoku
- rychlá komprese - použije se nezávisle na tom zda se najíždí do díry či hrbolu pokud se překročí práh rychlé komprese.
Celý vtip je tedy v tom, že si musíte správně stanovit, co se v daném okamžiku na trati s tlumiči děje, podle toho je nastavovat. Tlumiče jsou tam od toho, aby tlumily kmity pružiny. Nejjednodušší případ je např. hrbol - komprese musí být nižší, aby to auto na hrbolu neodkoplo. Naopak po přejetí hrbolu se pružina vrací na původní polohu a je ideálně třeba její kmit utlumit tak, aby se již neprotáhla za neutrální polohu. Při vjetí do díry zase není tak uplně ideální aby se pružina protáhla zcela.
No a další věc - v RBR se na rozdíl od reálu ukazuje jako vhodné nastavení pro asfalt aby rychlá komprese měla hodnotu nejmenší, zatímco na šotolině největší. Na asfaltu ní řešíme jen velmi rychlé nárazy - obrubníky a podobné věci a je třeba aby tyto nerovnosti auto spíše žehlilo. Skoky se tak řeší zpětným rázem a je třeba stanovit práh rychlé komprese tak vysoko, aby i skoky ještě spadaly do běžných hodnot.
Je také vhodné začínat s měkčími pružinami (a delšími), tj. při stejné sv. výšce - zde je třeba tvrdé tlumiče a postupně třeba pružiny přitvrdit. Až pak se řeší geometrie a detaily nastavení tlumičů vzhledem k nedotáčivosti a přetáčivosti. |
|
|
Zaslal: po listopad 30, 2009 19:30 |
|
Návrat nahoru |
|
|
Mark0
Založen: 15. 09. 2009 Příspěvky: 8
|
Předmět: |
|
|
Pekne dakujem za rady, este by som sa chcel spytat konkretne k nastavovaniu, myslim ze som niekde cital, mozno aj v tejto teme, ze pri nastavovani pouzivate napr. pohlad z boku, tak aby bolo koleso pri prejazde nejakej diery alebo pri skoku vidiet.
Cez RBRdll si viem replay spomalit a pod. ale ako zmenite ten pohlad, aby bolo auto vidiet z boku? CamHack? (s tym este skusenosti nemam) |
|
|
Zaslal: po listopad 30, 2009 19:54 |
|
Návrat nahoru |
|
|
PANCOCHA Jaroslav
Založen: 02. 09. 2005 Příspěvky: 1455 Bydliště: Luhačovice
|
Předmět: |
|
|
Jo, pohled z boku s Camhackem. Našteluješ si tam klávesy na pohyb kamery vlevo nahoru vpřed vzad, otočení atd. a tím si to našteluješ třeba do podběhu. Nicméně - není to bezpodmínečně nutné. Já to třeba vůbec nepoužívám. Ony se ty odezvy auta dají poznat i při samotném řízení a po chvilce testování víte co se děje. |
|
|
Zaslal: po listopad 30, 2009 20:12 |
|
Návrat nahoru |
|
|
KORCAK Michal
Založen: 04. 11. 2009 Příspěvky: 19 Bydliště: Slovakia, Prešov - Solivar
|
|
Návrat nahoru |
|
|
|