Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
CECH Jan
Založen: 21. 12. 2007 Příspěvky: 134 Bydliště: otrokovice/waterford irsko
|
Předmět: |
|
|
tak zde je ukázka co to dělá....
jo a jak je psáno výše s obrácením textury, mapoval sem cellou kastly a ne jednotlivě levou a pravou část takže na tu pravou část se zrcadlila pravátak proto....
|
|
_________________ Rally is the best!
------------------------------------------
ZDE hraju, povídám si anebo něco kutím - PODPORA VÍTÁNA! |
Zaslal: čt říjen 15, 2009 21:02 |
|
Návrat nahoru |
|
|
Myra43
Založen: 15. 06. 2008 Příspěvky: 67 Bydliště: Bílovice
|
|
Návrat nahoru |
|
|
CECH Jan
Založen: 21. 12. 2007 Příspěvky: 134 Bydliště: otrokovice/waterford irsko
|
Předmět: |
|
|
no nějak jsem nepochopil to o tom udělání eps ten template zu mého modelu
ačkoliv sem to víckrát pročítal......už mi z toho začíná hrabat..... |
|
_________________ Rally is the best!
------------------------------------------
ZDE hraju, povídám si anebo něco kutím - PODPORA VÍTÁNA! |
Zaslal: pá říjen 16, 2009 20:28 |
|
Návrat nahoru |
|
|
Myra43
Založen: 15. 06. 2008 Příspěvky: 67 Bydliště: Bílovice
|
Předmět: |
|
|
Princip je takový, že když dáš nějakou věc namapovat tak se ti kopie té meshe objeví v pohledu UV-view. Můžeš mapovat i na uplně bílou texturu, záleží hlavně na tom tvaru (a to je ten mapovací předmět). Zm1 to umí převádět na regulerní objekty (zcela ploché) a ty pak vyexportovat do grafického formátu EPS. Viz: http://zmodrally.blog.cz/0809/eps-export
...vydržať... |
|
|
Zaslal: pá říjen 16, 2009 23:08 |
|
Návrat nahoru |
|
|
CECH Jan
Založen: 21. 12. 2007 Příspěvky: 134 Bydliště: otrokovice/waterford irsko
|
Předmět: |
|
|
hele někde sem našel i jak třeba rozložit do plochy válec (byl to návod na modeling nějaké hlavy asi na 3d scena) ale když jsem to zkoušel třeba u nárazníku tak se mě to různě kroutilo......kruci musím na to nějak přijít....
ale asi to testnu přes ten zmodeler....
nebo bych ti poslal model a ty bys mi z toho udělal čisté plátno.....modelovat víc už nebudu, jen dodělám tvary apod....(samozřejmě se bavím o exteriéru.....) |
|
_________________ Rally is the best!
------------------------------------------
ZDE hraju, povídám si anebo něco kutím - PODPORA VÍTÁNA! |
Zaslal: ne říjen 18, 2009 19:36 |
|
Návrat nahoru |
|
|
Myra43
Založen: 15. 06. 2008 Příspěvky: 67 Bydliště: Bílovice
|
Předmět: |
|
|
Teď jsem to řešil u BX-ka a nakonec to vypadá, že je lepší mít prvně rozdělený model na části a ty pak mapovat. Tohle je pro mě (krom exportu) asi nejsložitější... |
|
|
Zaslal: st říjen 21, 2009 8:15 |
|
Návrat nahoru |
|
|
CECH Jan
Založen: 21. 12. 2007 Příspěvky: 134 Bydliště: otrokovice/waterford irsko
|
Předmět: |
|
|
hele už vím co a jak (teda skoro:)) našel sem pěkné videjka o mapování v maxu jsou cz i s komentem zde http://www.maxarea.com/download.php?cat=6
nevím jestly se to zobrazí ale pokud ne (sem se regnul ale myslím že to pro stažení i požadují takže teď nevím...) tak je to maxarea.com -> shora druhá lišta downloads a tam tutoriály....jsou to pěkná videjka to mapování, stáhnu si i ten zbytek......
jdu se ještě o něco pokusit..... |
|
_________________ Rally is the best!
------------------------------------------
ZDE hraju, povídám si anebo něco kutím - PODPORA VÍTÁNA! |
Zaslal: st říjen 21, 2009 20:13 |
|
Návrat nahoru |
|
|
CECH Jan
Založen: 21. 12. 2007 Příspěvky: 134 Bydliště: otrokovice/waterford irsko
|
Předmět: |
|
|
tak jsem tam nějak namrskal texturu ale ve hře mi to dělá to, že je jakoby 50% průsvitná ....
mohlo by to být tím že v photoshopu sem se vykašlal na dělání alfa kanálu??? |
|
_________________ Rally is the best!
------------------------------------------
ZDE hraju, povídám si anebo něco kutím - PODPORA VÍTÁNA! |
Zaslal: ne říjen 25, 2009 20:21 |
|
Návrat nahoru |
|
|
CECH Jan
Založen: 21. 12. 2007 Příspěvky: 134 Bydliště: otrokovice/waterford irsko
|
|
Návrat nahoru |
|
|
CECH Jan
Založen: 21. 12. 2007 Příspěvky: 134 Bydliště: otrokovice/waterford irsko
|
Předmět: |
|
|
ještě zde dávám obrázek ze zmodeleru ...není to třeba tím že ve photoshopu jsem tu alfu odrbal a že to třeba automaticky dělá průsvitnost 50% ????
|
|
_________________ Rally is the best!
------------------------------------------
ZDE hraju, povídám si anebo něco kutím - PODPORA VÍTÁNA! |
Zaslal: st říjen 28, 2009 19:05 |
|
Návrat nahoru |
|
|
Myra43
Založen: 15. 06. 2008 Příspěvky: 67 Bydliště: Bílovice
|
Předmět: |
|
|
Alfou textury by to být nemělo - ta určuje v RBR lesk. Zkus mi poslat INI. |
|
|
Zaslal: st říjen 28, 2009 21:07 |
|
Návrat nahoru |
|
|
CECH Jan
Založen: 21. 12. 2007 Příspěvky: 134 Bydliště: otrokovice/waterford irsko
|
Předmět: |
|
|
jo máš několik mailů miro sem postupně se dotazoval a máš asi 4 maily... |
|
_________________ Rally is the best!
------------------------------------------
ZDE hraju, povídám si anebo něco kutím - PODPORA VÍTÁNA! |
Zaslal: čt říjen 29, 2009 10:34 |
|
Návrat nahoru |
|
|
atiwrc
Založen: 21. 02. 2006 Příspěvky: 29
|
Předmět: |
|
|
CECH Jan napsal: |
ještě zde dávám obrázek ze zmodeleru ...není to třeba tím že ve photoshopu jsem tu alfu odrbal a že to třeba automaticky dělá průsvitnost 50% ????
|
Hello!
I have same problems, when i try to import my sgc file from the game. I can not fix this :S. But i start again, open an original sgc, save to z3d, and after start to change the car parts by parts. I always save z3d and after export to sgc, but never reimport sgc... |
|
|
Zaslal: čt říjen 29, 2009 10:59 |
|
Návrat nahoru |
|
|
jay_p_666
Založen: 11. 07. 2007 Příspěvky: 61 Bydliště: Canada, (Québec)
|
Předmět: |
|
|
Looks like flip normals...or/maybe i'm wrong. |
|
|
Zaslal: pá říjen 30, 2009 5:11 |
|
Návrat nahoru |
|
|
CECH Jan
Založen: 21. 12. 2007 Příspěvky: 134 Bydliště: otrokovice/waterford irsko
|
Předmět: |
|
|
no, flip normals i tested and i try make by it ,,inside" view but this too nohelp |
|
_________________ Rally is the best!
------------------------------------------
ZDE hraju, povídám si anebo něco kutím - PODPORA VÍTÁNA! |
Zaslal: pá říjen 30, 2009 10:20 |
|
Návrat nahoru |
|
|
|