Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
CECH Jan
Založen: 21. 12. 2007 Příspěvky: 134 Bydliště: otrokovice/waterford irsko
|
Předmět: |
|
|
předpokládám že zatím vničem, poněvadž se ptá na BTB a max se mu nelíbí |
|
_________________ Rally is the best!
------------------------------------------
ZDE hraju, povídám si anebo něco kutím - PODPORA VÍTÁNA! |
Zaslal: st říjen 28, 2009 13:20 |
|
Návrat nahoru |
|
|
LABAK Tomas
Založen: 10. 01. 2008 Příspěvky: 113
|
Předmět: |
|
|
3ds max neni tak složitý chce to pár tutoriálu něco si zkusit a hlavně trpělivost! nejde všechno hned! já už se o to snažím snad rok a teď teprve začínam pomalu něco tvořit a ještě se mam hodně co učit! |
|
_________________ http://www.maxpowerleague.cz/ |
Zaslal: so říjen 31, 2009 0:03 |
|
Návrat nahoru |
|
|
KUREK Miro
Založen: 28. 01. 2008 Příspěvky: 464
|
Předmět: |
|
|
Ja som začínal presne podľa tutoriálov od V. Honzálka a teraz modelujem trať podľa videotutoriálu z http://www.rallyesim.fr/forum_rlsm/viewtopic.php?t=1687 - Tutoriel vidéo ( návod je pre Rally Trophy).
Tu som zmenil sytém mapovania textúr z Multi/sub-object textúry na Sample pre každý objekt ( RBR to nevie korektne spracovať a namapovať) a taktiež Clipping Planes nemôžu pretínať priečne trať , ale len súbežne ako je to v návode od V.Honzálka.
Na rozmiestenie nekolíznych objektov vegetácie používam plugin Scatter, kde je možné vložiť až 8 objektov, ktoré sa buď automaticky alebo ručne rozmiestnia nepravidelne alebo pravidelne po určenom objekte terénu. |
|
|
Zaslal: ne listopad 01, 2009 10:27 |
|
Návrat nahoru |
|
|
KRATINA Tomas
Založen: 26. 08. 2009 Příspěvky: 52 Bydliště: Zlín
|
Předmět: |
|
|
Budu zkouset modelovat trate ve wings 3D. Je to jednoduchy a nenarocny opensource program, ktery funguje i na linuxu. Zvlada export do DirectX (tedy pokud sem pochopil, ze je to potreba pro dostani trate do hry) |
|
|
Zaslal: st listopad 04, 2009 19:02 |
|
Návrat nahoru |
|
|
KUREK Miro
Založen: 28. 01. 2008 Příspěvky: 464
|
Předmět: |
|
|
Tak čítal som export formátov, ale o výstupe do Direct X ani slovo. Neviem či existuje exportný plugin. Ale moc by som tomu výstupu neveril. To by si musel vyskúšať, ak tam ten výstup bude, aby si zbytočne nemodeloval. |
|
|
Zaslal: čt listopad 05, 2009 22:44 |
|
Návrat nahoru |
|
|
KRATINA Tomas
Založen: 26. 08. 2009 Příspěvky: 52 Bydliště: Zlín
|
Předmět: |
|
|
KUREK Miro napsal: |
Tak čítal som export formátov, ale o výstupe do Direct X ani slovo. Neviem či existuje exportný plugin. Ale moc by som tomu výstupu neveril. To by si musel vyskúšať, ak tam ten výstup bude, aby si zbytočne nemodeloval. |
no v menu to je, ale jeste jsem to nezkousel, spis mam potize s texturovanim, v menu je UV mapping, ale jak na to ?, prinejhorsim udelam vse v blenderu |
|
|
Zaslal: čt listopad 05, 2009 23:08 |
|
Návrat nahoru |
|
|
KUREK Miro
Založen: 28. 01. 2008 Příspěvky: 464
|
Předmět: |
|
|
Presne tak, texturovanie je to čo spôsobuje z niektorých 3D editorov problém po výstupe do X súboru. Preto som musel ukončiť prácu v Cineme 3D a prejsť na 3ds max. Myslím,že práca v každom editore nie je v žiadnom prípade jednoduchšia alebo zložitejšia. Začína sa v každom rovnako - ťažko |
|
|
Zaslal: pá listopad 06, 2009 9:11 |
|
Návrat nahoru |
|
|
HEJNA Thomas
Založen: 26. 10. 2009 Příspěvky: 12
|
Předmět: |
|
|
Zdravím, rozhodl jsem se naučit tvorbu tratí podle vašich tutoriálů. Jenom mám problém s tím GPS, nemám nic čím bych to změřil, jde to třeba přes nějaký prográmek udělat s notebookem?? Nebo dá se to vynechat? |
|
|
Zaslal: čt listopad 12, 2009 23:02 |
|
Návrat nahoru |
|
|
BRABLEC Jan
Založen: 23. 12. 2006 Příspěvky: 472 Bydliště: Otrokovice
|
Předmět: |
|
|
no asi fakt nejjednodušší je si od někoho tu gps pujčit a projet tu trasu (navíc ti to zaznamená komplet ) druhá možnost je :mapy.cz a podle fotomapy to udělat,tz jednotlivé části trati přiblížit ořezat a spojit dát je do maxe a pak podle toho modelovat. |
|
_________________ CARLSBAD Rally Team , driver |
Zaslal: pá listopad 13, 2009 1:17 |
|
Návrat nahoru |
|
|
SOUREK Vaclav
Založen: 06. 11. 2005 Příspěvky: 249 Bydliště: Rožmitál pod Třemš.
|
Předmět: |
|
|
Tak já například GPS vůbec nepoužívám. Trať s okolím dělám podle vrstevnic (na stránkách KU http://nahlizenidokn.cuzk.cz/ jsou až po 2,5m) . A jemné nerovnosti pak podle vlastního onboardu. |
|
_________________ www.hsfrt.ic.cz
ZÁDÍ VPŘED !!! |
Zaslal: pá listopad 13, 2009 4:34 |
|
Návrat nahoru |
|
|
KUREK Miro
Založen: 28. 01. 2008 Příspěvky: 464
|
Předmět: |
|
|
Ja si GPS sťahujem z Google earthu. čím viac bodov tým presnejšie bude vykreslené nerovnosť cesty. Potom ešte cez 3D Route Builder automaticky prekonvertujem na 3D krivku, upravím do textového súboru v Notepade ++ a cez script GPS_degres_import.ms vložím do maxu ako 3D krivku. Takto importujem aj súradnice, len bez výškových bodov, ktorú potom podľa obrázku mapy umiestnim v maxu. Výšky vrstevníc sú uvedené na mape.
Krivku trate v maxe správne zoptimalizujem a upravím podľa videa onboardu. Cestu s krajnicami robím pomocou príkazu LOFT.
Terén si tiež sťahujem z Google earthu ces Google SketchUp a v maxe dorovnám podľa vrstevníc. Väčšiu časť použijem ako terén na Far Scenery - viditeľné pozadie ( hory,lesy ) v hre.
Toľko v skratke.
Podrobnejšie je to na niekoľko strán. Asi by to chcelo od každého tvorcu tratí nejaké vidoenávody a tiež podrobnejšiu diskuziu modelovania trate v maxe. |
|
|
Zaslal: pá listopad 13, 2009 14:28 |
|
Návrat nahoru |
|
|
BARTA Roman
Založen: 03. 03. 2005 Příspěvky: 841 Bydliště: Vysočina
|
Předmět: |
|
|
Pravda je, že za poslední dva, tři roky jsou už jiné možnosti jak zjistit nadmořskou výšku jednotlivých bodů, než využívat GPS programy - například Visual GPS.
IMHO nevím jestli při použití LOFTu nebude problém s mapováním, Má určitá pravidla a je to důležité kvůli fyzice trati. |
|
|
Zaslal: pá listopad 13, 2009 15:58 |
|
Návrat nahoru |
|
|
KRYSTYN Miroslav
Založen: 02. 06. 2006 Příspěvky: 701 Bydliště: Zlín
|
Předmět: |
|
|
Zdravím všechny tvůrce.
Může mi někdo prosím poradit, zda je možné provozovat na jednom kompu zároveň dvě instalace maxe? Mám max 2007 a chtěl bych mrknout na 2009 příp. 2010, kvůli nějakým exportům. Nezmrším si tu starou instalačku 2007?
Dík. |
|
_________________ www.kcm-rbr.cz |
Zaslal: pá listopad 13, 2009 17:38 |
|
Návrat nahoru |
|
|
KUREK Miro
Založen: 28. 01. 2008 Příspěvky: 464
|
Předmět: |
|
|
BARTA Roman napsal: |
Pravda je, že za poslední dva, tři roky jsou už jiné možnosti jak zjistit nadmořskou výšku jednotlivých bodů, než využívat GPS programy - například Visual GPS.
IMHO nevím jestli při použití LOFTu nebude problém s mapováním, Má určitá pravidla a je to důležité kvůli fyzice trati. |
LOFT nie je problém. Vyskúšané na rozpracovanej trati Mlynky. Dosť dlho som s tým záopasil, kým som prišiel na systém mapovania textúr a hlavne optimalizovať LOFT na správné parametre a segmenty. Ako laik v maxe som dlho študoval návody ,ako čo robiť. Preto by sa tu mohli hodiť nejaké návody , našli by sa optimálne riešenia hlavne na urýchlenie práce.
Inak tie Mlynky čo mám rozpracovamé už pol roka sú príkladom toho, ako som sa sám musell boriť v maxe, až kým som prišiel na nejaký systém a viem, že machri maxacáci by to určite zvládli omnoho rýchlejšie. Len poznať tie správné nástroje, pluginy a scripty. |
|
|
Zaslal: pá listopad 13, 2009 17:54 |
|
Návrat nahoru |
|
|
CECH Jan
Založen: 21. 12. 2007 Příspěvky: 134 Bydliště: otrokovice/waterford irsko
|
Předmět: |
|
|
TAK JÁ ODPOVÍM NA DOTAZ OHLEDNĚ VÍC MAXŮ NA JEDNOM PC.....ANO JDE TO SÁM MÁM 2008 A 2009....OVŠEM MÁM PROBLÉM S TÍM ŽE SOUBORY .MAX Z 08 NEJDE OTEVŘÍT V 09CE.....
ALE VÍCEMÉNĚ MAX 7-9 JSOU STEJNÉ.....A VÍCEMÉNĚ PRO NÁS OBYČEJNÉ LIDI STAČÍ STARŠÍ VERZE.....OSOBNĚ DĚLÁM V MAX08ČCE A JE MI TO JEDNO, PONĚVADŽ TRAŤ SI MODELUJU JEN TAK PRO SRANDU (BYŤ SEM SI TO JEŠTĚ NEZKUSIL EXPORTNOUT) A AUTO MÁM BEZ PROBLÉMŮ TAKY, MODEL A MAPOVÁNÍ MI ZŮSTÁVÁ ZACHOVANÉ, JEDINÉ CO DĚLÁM JE ŽE SI TO ULOŽÍM JAKO 3DS A V ZMODELERU2 IMPORTUJU A PŘEEXPORTUJU DO FORMÁTU SGC.....
JO A JEŠTĚ MÁM DOTAZ NA VRÁŤU OHLEDNĚ TOHO DIRECT X EXPORTU...ZKOUŠEL SEM TU PANDU ALE PŘI NAČÍTÁNÍ MAXE MI TO HHÁZÍ CHYBU O NAČTENÍ/PŘEČTENÍ TOHO PLUGINU. TAKŽE V MAXU TO NENÍ...A TEN DIRECTX SEM PROZATÍM NENAŠEL... |
|
_________________ Rally is the best!
------------------------------------------
ZDE hraju, povídám si anebo něco kutím - PODPORA VÍTÁNA! |
Zaslal: pá listopad 13, 2009 19:00 |
|
Návrat nahoru |
|
|
|