Hlavn� strana    FORUM Obsah fóra Richard Burns Rally
  FAQ •  Hledat •  Seznam uživatelů •  Uživatelské skupiny •  Registrace •  Soukromé zprávy •  Přihlášení

Tutoriály na tvorbu tratí
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3 ... 10, 11, 12 ... 19, 20, 21  Další
 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
CECH Jan





Založen: 21. 12. 2007
Příspěvky: 134
Bydliště: otrokovice/waterford irsko

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

předpokládám že zatím vničem, poněvadž se ptá na BTB a max se mu nelíbí Smile

_________________
Rally is the best!
------------------------------------------
ZDE hraju, povídám si anebo něco kutím - PODPORA VÍTÁNA! Very Happy
Příspěvek Zaslal: st říjen 28, 2009 13:20
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
LABAK Tomas





Založen: 10. 01. 2008
Příspěvky: 113

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

3ds max neni tak složitý chce to pár tutoriálu něco si zkusit a hlavně trpělivost! nejde všechno hned! já už se o to snažím snad rok a teď teprve začínam pomalu něco tvořit a ještě se mam hodně co učit! Sad

_________________
http://www.maxpowerleague.cz/
Příspěvek Zaslal: so říjen 31, 2009 0:03
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
KUREK Miro





Založen: 28. 01. 2008
Příspěvky: 464

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Ja som začínal presne podľa tutoriálov od V. Honzálka a teraz modelujem trať podľa videotutoriálu z http://www.rallyesim.fr/forum_rlsm/viewtopic.php?t=1687 - Tutoriel vidéo ( návod je pre Rally Trophy).

Tu som zmenil sytém mapovania textúr z Multi/sub-object textúry na Sample pre každý objekt ( RBR to nevie korektne spracovať a namapovať) a taktiež Clipping Planes nemôžu pretínať priečne trať , ale len súbežne ako je to v návode od V.Honzálka.

Na rozmiestenie nekolíznych objektov vegetácie používam plugin Scatter, kde je možné vložiť až 8 objektov, ktoré sa buď automaticky alebo ručne rozmiestnia nepravidelne alebo pravidelne po určenom objekte terénu. Very Happy
Příspěvek Zaslal: ne listopad 01, 2009 10:27
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
KRATINA Tomas





Založen: 26. 08. 2009
Příspěvky: 52
Bydliště: Zlín

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Budu zkouset modelovat trate ve wings 3D. Je to jednoduchy a nenarocny opensource program, ktery funguje i na linuxu. Zvlada export do DirectX (tedy pokud sem pochopil, ze je to potreba pro dostani trate do hry)
Příspěvek Zaslal: st listopad 04, 2009 19:02
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
KUREK Miro





Založen: 28. 01. 2008
Příspěvky: 464

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Tak čítal som export formátov, ale o výstupe do Direct X ani slovo. Neviem či existuje exportný plugin. Ale moc by som tomu výstupu neveril. To by si musel vyskúšať, ak tam ten výstup bude, aby si zbytočne nemodeloval.
Příspěvek Zaslal: čt listopad 05, 2009 22:44
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
KRATINA Tomas





Založen: 26. 08. 2009
Příspěvky: 52
Bydliště: Zlín

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

KUREK Miro napsal:
Tak čítal som export formátov, ale o výstupe do Direct X ani slovo. Neviem či existuje exportný plugin. Ale moc by som tomu výstupu neveril. To by si musel vyskúšať, ak tam ten výstup bude, aby si zbytočne nemodeloval.

no v menu to je, ale jeste jsem to nezkousel, spis mam potize s texturovanim, v menu je UV mapping, ale jak na to ?, prinejhorsim udelam vse v blenderu
Příspěvek Zaslal: čt listopad 05, 2009 23:08
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
KUREK Miro





Založen: 28. 01. 2008
Příspěvky: 464

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Presne tak, texturovanie je to čo spôsobuje z niektorých 3D editorov problém po výstupe do X súboru. Preto som musel ukončiť prácu v Cineme 3D a prejsť na 3ds max. Myslím,že práca v každom editore nie je v žiadnom prípade jednoduchšia alebo zložitejšia. Začína sa v každom rovnako - ťažko Very Happy
Příspěvek Zaslal: pá listopad 06, 2009 9:11
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
HEJNA Thomas





Založen: 26. 10. 2009
Příspěvky: 12

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Zdravím, rozhodl jsem se naučit tvorbu tratí podle vašich tutoriálů. Jenom mám problém s tím GPS, nemám nic čím bych to změřil, jde to třeba přes nějaký prográmek udělat s notebookem?? Nebo dá se to vynechat?
Příspěvek Zaslal: čt listopad 12, 2009 23:02
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
BRABLEC Jan





Založen: 23. 12. 2006
Příspěvky: 472
Bydliště: Otrokovice

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

no asi fakt nejjednodušší je si od někoho tu gps pujčit a projet tu trasu (navíc ti to zaznamená komplet ) druhá možnost je :mapy.cz a podle fotomapy to udělat,tz jednotlivé části trati přiblížit ořezat a spojit dát je do maxe a pak podle toho modelovat.

_________________
CARLSBAD Rally Team , driver
Příspěvek Zaslal: pá listopad 13, 2009 1:17
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
SOUREK Vaclav





Založen: 06. 11. 2005
Příspěvky: 249
Bydliště: Rožmitál pod Třemš.

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Tak já například GPS vůbec nepoužívám. Trať s okolím dělám podle vrstevnic (na stránkách KU http://nahlizenidokn.cuzk.cz/ jsou až po 2,5m) . A jemné nerovnosti pak podle vlastního onboardu.

_________________
www.hsfrt.ic.cz
ZÁDÍ VPŘED !!!
Příspěvek Zaslal: pá listopad 13, 2009 4:34
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
KUREK Miro





Založen: 28. 01. 2008
Příspěvky: 464

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Ja si GPS sťahujem z Google earthu. čím viac bodov tým presnejšie bude vykreslené nerovnosť cesty. Potom ešte cez 3D Route Builder automaticky prekonvertujem na 3D krivku, upravím do textového súboru v Notepade ++ a cez script GPS_degres_import.ms vložím do maxu ako 3D krivku. Takto importujem aj súradnice, len bez výškových bodov, ktorú potom podľa obrázku mapy umiestnim v maxu. Výšky vrstevníc sú uvedené na mape.
Krivku trate v maxe správne zoptimalizujem a upravím podľa videa onboardu. Cestu s krajnicami robím pomocou príkazu LOFT.
Terén si tiež sťahujem z Google earthu ces Google SketchUp a v maxe dorovnám podľa vrstevníc. Väčšiu časť použijem ako terén na Far Scenery - viditeľné pozadie ( hory,lesy ) v hre.
Toľko v skratke.
Podrobnejšie je to na niekoľko strán. Asi by to chcelo od každého tvorcu tratí nejaké vidoenávody a tiež podrobnejšiu diskuziu modelovania trate v maxe.
Příspěvek Zaslal: pá listopad 13, 2009 14:28
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
BARTA Roman





Založen: 03. 03. 2005
Příspěvky: 841
Bydliště: Vysočina

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Pravda je, že za poslední dva, tři roky jsou už jiné možnosti jak zjistit nadmořskou výšku jednotlivých bodů, než využívat GPS programy - například Visual GPS.

IMHO nevím jestli při použití LOFTu nebude problém s mapováním, Má určitá pravidla a je to důležité kvůli fyzice trati.
Příspěvek Zaslal: pá listopad 13, 2009 15:58
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
KRYSTYN Miroslav





Založen: 02. 06. 2006
Příspěvky: 701
Bydliště: Zlín

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Zdravím všechny tvůrce.
Může mi někdo prosím poradit, zda je možné provozovat na jednom kompu zároveň dvě instalace maxe? Mám max 2007 a chtěl bych mrknout na 2009 příp. 2010, kvůli nějakým exportům. Nezmrším si tu starou instalačku 2007?
Dík.

_________________
www.kcm-rbr.cz
Příspěvek Zaslal: pá listopad 13, 2009 17:38
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
KUREK Miro





Založen: 28. 01. 2008
Příspěvky: 464

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

BARTA Roman napsal:
Pravda je, že za poslední dva, tři roky jsou už jiné možnosti jak zjistit nadmořskou výšku jednotlivých bodů, než využívat GPS programy - například Visual GPS.

IMHO nevím jestli při použití LOFTu nebude problém s mapováním, Má určitá pravidla a je to důležité kvůli fyzice trati.


LOFT nie je problém. Vyskúšané na rozpracovanej trati Mlynky. Dosť dlho som s tým záopasil, kým som prišiel na systém mapovania textúr a hlavne optimalizovať LOFT na správné parametre a segmenty. Ako laik v maxe som dlho študoval návody ,ako čo robiť. Preto by sa tu mohli hodiť nejaké návody , našli by sa optimálne riešenia hlavne na urýchlenie práce.
Inak tie Mlynky čo mám rozpracovamé už pol roka sú príkladom toho, ako som sa sám musell boriť v maxe, až kým som prišiel na nejaký systém a viem, že machri maxacáci by to určite zvládli omnoho rýchlejšie. Len poznať tie správné nástroje, pluginy a scripty.
Příspěvek Zaslal: pá listopad 13, 2009 17:54
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
CECH Jan





Založen: 21. 12. 2007
Příspěvky: 134
Bydliště: otrokovice/waterford irsko

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

TAK JÁ ODPOVÍM NA DOTAZ OHLEDNĚ VÍC MAXŮ NA JEDNOM PC.....ANO JDE TO SÁM MÁM 2008 A 2009....OVŠEM MÁM PROBLÉM S TÍM ŽE SOUBORY .MAX Z 08 NEJDE OTEVŘÍT V 09CE.....

ALE VÍCEMÉNĚ MAX 7-9 JSOU STEJNÉ.....A VÍCEMÉNĚ PRO NÁS OBYČEJNÉ LIDI STAČÍ STARŠÍ VERZE.....OSOBNĚ DĚLÁM V MAX08ČCE A JE MI TO JEDNO, PONĚVADŽ TRAŤ SI MODELUJU JEN TAK PRO SRANDU (BYŤ SEM SI TO JEŠTĚ NEZKUSIL EXPORTNOUT) A AUTO MÁM BEZ PROBLÉMŮ TAKY, MODEL A MAPOVÁNÍ MI ZŮSTÁVÁ ZACHOVANÉ, JEDINÉ CO DĚLÁM JE ŽE SI TO ULOŽÍM JAKO 3DS A V ZMODELERU2 IMPORTUJU A PŘEEXPORTUJU DO FORMÁTU SGC.....

JO A JEŠTĚ MÁM DOTAZ NA VRÁŤU OHLEDNĚ TOHO DIRECT X EXPORTU...ZKOUŠEL SEM TU PANDU ALE PŘI NAČÍTÁNÍ MAXE MI TO HHÁZÍ CHYBU O NAČTENÍ/PŘEČTENÍ TOHO PLUGINU. TAKŽE V MAXU TO NENÍ...A TEN DIRECTX SEM PROZATÍM NENAŠEL...

_________________
Rally is the best!
------------------------------------------
ZDE hraju, povídám si anebo něco kutím - PODPORA VÍTÁNA! Very Happy
Příspěvek Zaslal: pá listopad 13, 2009 19:00
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
odeslat nové téma   Odpovědět na téma Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3 ... 10, 11, 12 ... 19, 20, 21  Další
Strana 11 z 21

 
Přejdi na:  



Czech translation by Azu
 
  Based on CanverRed theme