Právě je so listopad 09, 2024 21:25
|
|
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
KORCAK Michal
Založen: 04. 11. 2009 Příspěvky: 19 Bydliště: Slovakia, Prešov - Solivar
|
Předmět: |
|
|
CERVENKA Filip napsal: |
Mám další dotaz - co znamenají ve svornosti diferenciálů tyto dva poslední údaje:
Účinek ruční brzdy
Mez brždění levou nohou
Které hodnoty mi sedí už cca tuším, ale spíš by mě zajímalo, co to je za hodnoty? Procentuální odpojování diferenciálů při použití ručky (zadního) či brždění pod plynem (předního)? |
citujem origos manual: "Krome toho, ze soubezne aktivuje brzdy zadnich kol, aktivuje rucni brzda i vyssi nahon vykonu prevodovky do zadnich kol tim, ze uvolnuje zamek centralniho diferencialu.
Procentualni hodnota udava minimalni tlak, jenz je potreba vyvinout, aby doslo k uvolneni zamku centr. diferencialu. Doladeni teto vlastnosti auta ti usnadni manevry provadene s pomoci rucni brzdy.
Prah brzdiciho pedalu: minimalni tlak, jenz je potreba vyvinout, aby doslo k situaci vysvetlene o neco vyse v odstavci Uvolneni ruci brzdy - k tomu dojde v pripade, ze soucasne seslapnente plynovy pedal."
dufam ze je to jasne ... prah brzdiciho pedalu vlastne znamena nakolko musis stalcit brzdu., aby sa ti aktivovala mapa pre left-foot breaking. |
|
_________________ let's rally ! |
Zaslal: st prosinec 16, 2009 15:47 |
|
Návrat nahoru |
|
|
CERVENKA Filip
Založen: 09. 11. 2006 Příspěvky: 581 Bydliště: Zlínsko
|
Předmět: |
|
|
Dík Aspoň někdo... |
|
_________________ -> ANVEL Racing Team <- (Jednou lama navždy lama - Los Lamos)
G25 rulezz (už je to rukama, ne volantem) |
Zaslal: st prosinec 16, 2009 16:27 |
|
Návrat nahoru |
|
|
BICA Martin
Založen: 11. 12. 2006 Příspěvky: 1264 Bydliště: České Budějovice
|
Předmět: |
|
|
tim pádem to nastavení postrádá smysl u digitální ručky jestli to dobře chápu? Protože s digitální ručkou máš hned 100% |
|
_________________
|
Zaslal: st prosinec 16, 2009 16:56 |
|
Návrat nahoru |
|
|
PANCOCHA Jaroslav
Založen: 02. 09. 2005 Příspěvky: 1455 Bydliště: Luhačovice
|
Předmět: |
|
|
Ne, s ručkou je to jiná věc. Tam je to hodnota, jakou účinnost má použití ruční brzdy, tj. jaký tlak z možného (na zadní brzdě) se použije.
Tzn. když má někdo na zadku malý tlak, tak logicky musí použít 100% aby tak ručka byla poznat, a naopak. Aspoń tak tomu rozumím já. |
|
|
Zaslal: st prosinec 16, 2009 20:37 |
|
Návrat nahoru |
|
|
KORCAK Michal
Založen: 04. 11. 2009 Příspěvky: 19 Bydliště: Slovakia, Prešov - Solivar
|
Předmět: |
|
|
"Procentualni hodnota udava minimalni tlak, jenz je potreba vyvinout, aby doslo k uvolneni zamku centr. diferencialu."
...minimalny tlak, ktory zadne brzdy musia vyvinut, aby sa zamok centralneho diferencialu rozopol...myslim ze je to uplne jasne...toto nastavenie je u digitalneho vstupu irelevantne...takze je to jedno ako to nastavite, pokial nemate analogovu rucku...skuste to cislo menit a zistite ze to je jedno ako ho nastavite, rucka funguje stale rovnako.
...bolo by dobre vyskusat nastavit rucnu brzdu na analogovy vstup na nejaku os...trebars na brzdovy pedal...a tak skusit ako reaguje pri roznom nastaveni...mne RBR teraz nefunguje tak to niekto skuste a napiste. |
|
_________________ let's rally ! |
Zaslal: ne prosinec 20, 2009 17:06 |
|
Návrat nahoru |
|
|
VEVERKA Lukas
Založen: 24. 08. 2009 Příspěvky: 406 Bydliště: Nošovice u F-M
|
Předmět: |
|
|
hoj chci se jen zeptat proc setuy v replay od polaku jsou vždy mimo limiit ?? to ani nejezdí na mirově fyzice ?? |
|
_________________
|
Zaslal: so březen 13, 2010 15:29 |
|
Návrat nahoru |
|
|
LIBAL Zdenek
Založen: 31. 05. 2009 Příspěvky: 52
|
Předmět: |
|
|
Hochu,hochu,a co takhle replay starsi ,kdy se jezdilo na jine fyzice? |
|
|
Zaslal: so březen 13, 2010 17:03 |
|
Návrat nahoru |
|
|
PEDAL Pavel
Založen: 04. 02. 2010 Příspěvky: 15 Bydliště: techarovice 30
|
Předmět: |
|
|
TADY JE TAKY ZATÍM NEJAKÉ NASTAVENÍ AUT
pavelpedal.mypage. |
|
|
Zaslal: ne březen 14, 2010 16:03 |
|
Návrat nahoru |
|
|
Hermanidlo
Založen: 23. 03. 2010 Příspěvky: 6
|
Předmět: |
|
|
PAVEL Pedal napsal: |
TADY JE TAKY ZATÍM NEJAKÉ NASTAVENÍ AUT
pavelpedal.mypage. |
Chci se zeptat, kdyz tady davas nejaky ty nastaveni aut na jednu malickost...
Porad se tu mluvi o tom, ze kazdy auto ma jinej defaultni setup a tim padem se chova jinak. Ale kdyz otevru v RBR nastaveni auta, tak mam u vsech aut vsude (krome geometrie) uplne stejny hodnoty (rozmery, kN, atd) a presto kazdy auto jezdi jinak... tak jsem se chtel zeptat jestli to je v poradku... nebo mam neco s hrou...? a navic ne u kazdyho auta se daji nastavit vsechny stejny hodnoty jako napr u "hlavniho auta hry" u subaru... rozsah moznosti nastavit urcitej parametr auta neni stejnej pro vsechny auta... v nastavovani auta sem uplnej zacatecnik tak se chci zeptat, jak to teda je...? |
|
|
Zaslal: út březen 23, 2010 2:05 |
|
Návrat nahoru |
|
|
VEVERKA Lukas
Založen: 24. 08. 2009 Příspěvky: 406 Bydliště: Nošovice u F-M
|
Předmět: |
|
|
LIBAL Zdenek napsal: |
Hochu,hochu,a co takhle replay starsi ,kdy se jezdilo na jine fyzice? |
no maš pravdu pokud se 18.3.2010 (turnaj) použivala stara fyzika aut
nebo jsem ho asi vytahl špatne - zkusim to ješte raz |
|
_________________
|
Zaslal: út březen 23, 2010 21:00 |
|
Návrat nahoru |
|
|
PANCOCHA Jaroslav
Založen: 02. 09. 2005 Příspěvky: 1455 Bydliště: Luhačovice
|
Předmět: |
|
|
Již delší dobu se setkávám s jiným pohledem na nastavení tlumičů a to zejména v tom ohledu, že ráz mají nastavenu největší hodnotu, zpětný ráz je menší a rychlá komprese je buď stejná jako zp. ráz, nebo menší.
Tak bych byl rád, kdyby sem někdo z těch, kteří toto nastavení vymysleli a používají a PŘEDEVŠÍM ROZUMÍ tomu proč to tak dělají, aby sem napsali, proč to tak dělají.
Já v tom nenacházím totiž žádnou logiku. Toto nastavení používá několik předních jezdců, ať už David Kučera, Staňa Pecha, Lukáš Útrata a další. Dlouho dobu již o tom s některým z nich chci dát řeč, ale napadlo mně až teď prostě to napsat na fórum.
(prosím ty, kteří takové nastavení používají, ale neví proč to tak je, aby sem zbytečně nepsali OT, jde opravdu o někoho kdo ví, proč to tam tak dal) |
|
|
Zaslal: st duben 14, 2010 14:36 |
|
Návrat nahoru |
|
|
ANGELOVIC Jakub
Založen: 15. 08. 2009 Příspěvky: 38
|
Předmět: |
|
|
Nevím kam s tím, tak asi sem... Co jsem tak pochopil, můžu mít pro jedno auto uloženo až 127 setupů (tedy za předpokladu instalace FixUp 2.9). Takže teoreticky poslední setup by byl Xslot126_xxx.lsp. Když dám ale v pluginu shakedown a volím setup z té základní nabídky po zvolení RZ, zobrazí se mi jen prvních 10... když však zmáčknu S pro nastavení a tam teprve dám načíst setup, vyjede mi tabulka, kde jsou setupy všechny. Je tohle nějaká chyba? Nebo jde o vlastnost pluginu?
Díky |
|
_________________ "Když se ti zdá, že máš všechno pod kontrolou, jedeš prostě moc pomalu" |
Zaslal: čt únor 07, 2019 22:44 |
|
Návrat nahoru |
|
|
KORAL Vaclav
Založen: 17. 09. 2005 Příspěvky: 1351 Bydliště: Prague
|
Předmět: |
|
|
Tohle je vlastnost pluginu, originalni hra tusim mela jen tri setupy, nebo nejak tak. |
|
_________________ Vašek Korál
Montek MotorSport
|
Zaslal: pá únor 08, 2019 5:57 |
|
Návrat nahoru |
|
|
|
|
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete hlasovat v tomto fóru
|
|
|
|
Based on CanverRed theme |
|
|