Právě je so listopad 09, 2024 3:58
|
|
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
MIKL Tomas
Založen: 11. 04. 2005 Příspěvky: 820 Bydliště: Malenovice
|
Předmět: |
|
|
Bude to trošku jinak po menším bombardování PM zprávami atd.
Je pravda že v anlickém foru o ježdění na dva profily nic není tak dočasně vyřešeno tak že jim jeden hlavní profil bude povolen ale ostatní dostanou BAN |
|
_________________ Team manager HSF rally team |
Zaslal: ne březen 28, 2010 20:30 |
|
Návrat nahoru |
|
|
MUKNSNABL Jan
Založen: 09. 11. 2008 Příspěvky: 22 Bydliště: Klatovy
|
Předmět: TUrnaj |
|
|
Hoši omlouvám se za OT, ale o víkendu jsem jel turnaj. Myslím že se jmenoval "Zkouška Příbram ...". Názav přesně nevím. Vyhrál jsem S1600 i celkově, ale teď turnaj neexistuje, poháry nikde a Error: Results not found in DB for tour_uid: ''. |
|
_________________
|
Zaslal: po březen 29, 2010 6:44 |
|
Návrat nahoru |
|
|
ZETAK Dennis
Založen: 18. 05. 2008 Příspěvky: 673 Bydliště: Rožňava
|
Předmět: |
|
|
asi ten co zakladal turnaj oznacil turnaj ako testovacii |
|
|
Zaslal: po březen 29, 2010 9:40 |
|
Návrat nahoru |
|
|
MUKNSNABL Jan
Založen: 09. 11. 2008 Příspěvky: 22 Bydliště: Klatovy
|
Předmět: |
|
|
díky moc |
|
_________________
|
Zaslal: po březen 29, 2010 13:54 |
|
Návrat nahoru |
|
|
BEN Milan
Založen: 18. 05. 2005 Příspěvky: 75 Bydliště: Vysočina
|
Předmět: |
|
|
MIKL Tomas napsal: |
...Je pravda že v anlickém foru o ježdění na dva profily nic není... |
no to je docela zasadni chyba, kdyz vemu v potaz, ze nejvice dualu tu maj z 99% prave jezdci z ostatnich zemi. Snad se to brzo odstrani. |
|
_________________
...jezdim coby amater, setrim auto, turnaje dokoncuju a trate si nezkracuju... jen me to obcas spadne 89%
|
Zaslal: út březen 30, 2010 16:53 |
|
Návrat nahoru |
|
|
|
|
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete hlasovat v tomto fóru
|
|
|
|
Based on CanverRed theme |
|
|