Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
KRYSTYN Miroslav
Založen: 02. 06. 2006 Příspěvky: 701 Bydliště: Zlín
|
Předmět: |
|
|
Zdar, sorry, že si z toho tady dělám tak trochu otázky Václava Moravce, ale neporadil by někdo, proč mi v maxu v editovacím okně edit UVWs, nejde vybrat možnost Flaten, Normal nebo Unfold maping? Asi zase něco zamčené
Děkuji předem |
|
_________________ www.kcm-rbr.cz |
Zaslal: čt duben 01, 2010 18:54 |
|
Návrat nahoru |
|
|
KUREK Miro
Založen: 28. 01. 2008 Příspěvky: 464
|
Předmět: |
|
|
Pod editačným oknom - Selection Modes, označ - Face Sub_object mode - Max 8. |
|
|
Zaslal: čt duben 01, 2010 20:46 |
|
Návrat nahoru |
|
|
KRYSTYN Miroslav
Založen: 02. 06. 2006 Příspěvky: 701 Bydliště: Zlín
|
Předmět: |
|
|
Miro moc dík, opět taková kravina |
|
_________________ www.kcm-rbr.cz |
Zaslal: čt duben 01, 2010 23:36 |
|
Návrat nahoru |
|
|
SENKYR Erik
Založen: 28. 08. 2008 Příspěvky: 22
|
Předmět: |
|
|
Ahojte, prosím potřeboval bych radu, proč při mesh import ve Wallabym, mě to na Ground Mesh píše chybovou hlášku ohledně ladění JIT nebo tak nějak. Když dám General Mesh tak je to v poho, ALE: Při jedné modelované krátké verze mě to na General Mesh dobře importuje, ale při jiné verzi, mě Wallaby tu ,,trať,, postaví o 90stupňů jinak. Tzn., že když dám Export to RBR, tak při načtení trati auto začíná zaklíněné v trati (která je otočená o 90stup.)
P.S. Jo a ještě ve Wallabym, když se chci pohybovat okolo (stisknutím pravého tlačítka myši a pohybem), tak mi to u té otočené trati hýbe tou tratí nikoli ,,prostorem,,
No snad chápete. Díky předem |
|
|
Zaslal: čt duben 08, 2010 13:06 |
|
Návrat nahoru |
|
|
KRYSTYN Miroslav
Založen: 02. 06. 2006 Příspěvky: 701 Bydliště: Zlín
|
Předmět: |
|
|
Co se týče exportu z maxu do wallaby, je celkem slušný návod na první straně tohoto tématu a jsou tam popsány i problémy co popisuješ. |
|
_________________ www.kcm-rbr.cz |
Zaslal: čt duben 08, 2010 13:23 |
|
Návrat nahoru |
|
|
CERVENKA Filip
Založen: 09. 11. 2006 Příspěvky: 581 Bydliště: Zlínsko
|
Předmět: |
|
|
Erik: Nejsem si teď jistý, v poslední době na toto nemám vůbec čas, ale nezapomněl jsi tu Ground rozdělit v Maxu? |
|
_________________ -> ANVEL Racing Team <- (Jednou lama navždy lama - Los Lamos)
G25 rulezz (už je to rukama, ne volantem) |
Zaslal: čt duben 08, 2010 13:59 |
|
Návrat nahoru |
|
|
SENKYR Erik
Založen: 28. 08. 2008 Příspěvky: 22
|
Předmět: |
|
|
To Mira: to mě mohlo napadnout
Červ: No máš na mysli RBRSplits? |
|
|
Zaslal: čt duben 08, 2010 17:55 |
|
Návrat nahoru |
|
|
HONZALEK Vratislav
Založen: 10. 11. 2005 Příspěvky: 357 Bydliště: Borová u Poličky,casteji Praha
|
Předmět: |
|
|
Vypada tp ma nerozsekanou zemi (rbr split) a taky ze to exportujes v pande a mas zapnuty "pravotocivy system" (mas mit zaskrtnuty levotocivy). |
|
_________________ Sometimes steering wheel, sometimes keyboard,but almost equal speed ;)HSF (Subaru WRT in the past) , The Mask |
Zaslal: čt duben 08, 2010 21:10 |
|
Návrat nahoru |
|
|
SENKYR Erik
Založen: 28. 08. 2008 Příspěvky: 22
|
Předmět: |
|
|
Aha díky zkusím to. Já jsem si myslel, že když exportuji v Pandě poprvé a nastavím to, tak už pak to nastavovat nemusím, ale ne.
Jo a to JIT, jsou ty RBRSplity? Jen abych věděl
Ještě jednou díky |
|
|
Zaslal: čt duben 08, 2010 22:10 |
|
Návrat nahoru |
|
|
HONZALEK Vratislav
Založen: 10. 11. 2005 Příspěvky: 357 Bydliště: Borová u Poličky,casteji Praha
|
Předmět: |
|
|
nevim proc,ale nekdy mi to blbnulo i kdyz jsem mel nastaveny levotocivy system, pomohlo odskrtnou a znovu zaskrtnout,pak uz to chodilo.
JIT je typ nejakeho chyboveho hlaseni, zpusbuje to zpravidla velke nerozsekane objekty nebo dosla pamet. |
|
_________________ Sometimes steering wheel, sometimes keyboard,but almost equal speed ;)HSF (Subaru WRT in the past) , The Mask |
Zaslal: čt duben 08, 2010 23:02 |
|
Návrat nahoru |
|
|
KOLECKAR Tomas
Založen: 26. 03. 2005 Příspěvky: 89 Bydliště: Slušovice
|
Předmět: |
|
|
Pokud ti nepomůže správné nastavení pandy zkus v maxu ještě před rozřezáním objekt označit,dát editable mesh a zapnout vertexy. Já to takle musím dělat jinak mám objekt v editoru vzhůru nohama |
|
_________________ #47 Schumi
www.hsfrt.ic.cz |
Zaslal: pá duben 09, 2010 13:03 |
|
Návrat nahoru |
|
|
SENKYR Erik
Založen: 28. 08. 2008 Příspěvky: 22
|
Předmět: |
|
|
ok díky kuci šikovní =D |
|
|
Zaslal: pá duben 09, 2010 16:33 |
|
Návrat nahoru |
|
|
KOPIC Jiri
Založen: 09. 09. 2005 Příspěvky: 135 Bydliště: Lučice
|
Předmět: |
|
|
po dlouhé době se vracím k RBR a trošku mě láká vyplodit nějakou trat´,
jenže bych chtěl použít nástroje ktré ovládám a tím padem bych potřeboval od někoho posoudit, zda moje schopnosti a možnosti budou vhodné pro vytvoření tratě - moje vize: model vytvořit v ArchiCAD 13 a texturování a sázení stromků v Artlantisu R3. Jestli to dobře chápu, tak nakrmit model do hry jde jen z maxe, takže zde vyvstává moje první otázka - otevře max formát .atl??
zde je pro názornost malá, nedokonalá ukázka: http://uloz.to/4761161/untitled.bmp |
|
_________________ HSF - N4 "Hopkins"
http://www.lucice-motorsport.czechian.net/ |
Zaslal: pá květen 07, 2010 21:19 |
|
Návrat nahoru |
|
|
HONZALEK Vratislav
Založen: 10. 11. 2005 Příspěvky: 357 Bydliště: Borová u Poličky,casteji Praha
|
Předmět: |
|
|
jak pisu v prvnim prizpevku, potrebujes exportovat do x souboru, to je hlavni, v nicem jinem to nemam ozkousene takze moznosti by sis musel zjistit sam. Co se tyka sazeni,tak to je hlavne zalezitos editoru. Format nevim jestli otevre,zkusit takhle nejaky konvertor (napr. Okino polytrans) |
|
_________________ Sometimes steering wheel, sometimes keyboard,but almost equal speed ;)HSF (Subaru WRT in the past) , The Mask |
Zaslal: út květen 11, 2010 20:55 |
|
Návrat nahoru |
|
|
HLAVAC Jiri
Založen: 15. 10. 2009 Příspěvky: 1
|
Předmět: |
|
|
Nemáte někdo zkušenosti s touto knihou: Andrew Gahan: 3ds Max Výukový průvodce tvorbou postav, vozidel, budov a prostředí ?
Nebo je pro začátečníka lepší: 3ds max 7 výukový průvodce ? |
|
|
Zaslal: po květen 31, 2010 21:11 |
|
Návrat nahoru |
|
|
|