Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
STEJSKAL Petr
Založen: 19. 03. 2006 Příspěvky: 743 Bydliště: vedle bordelu
|
Předmět: Setup_mokro |
|
|
Zajimalo v cem se hlavne lisi nastaveni na mokrou sotolinu od toho sucheho. Ja mam jedno na oba povrchy a jenom prehazuju gumy, hlavne proto ze jsem linej si s tim hrat, ale rikal jsem si, ze by mozna stalo za to treba trosku vic zavrit predni a zadni diferaky, pridat trosku tuhosti a tak.
Jak jezdite vy?? |
|
|
Zaslal: út květen 02, 2006 13:05 |
|
Návrat nahoru |
|
|
VITA Tomas
Založen: 30. 04. 2005 Příspěvky: 456 Bydliště: Kozlovice
|
|
Návrat nahoru |
|
|
STEJSKAL Petr
Založen: 19. 03. 2006 Příspěvky: 743 Bydliště: vedle bordelu
|
Předmět: Zajimavy |
|
|
To by me nenapadlo, myslis ze to pomaha? |
|
|
Zaslal: út květen 02, 2006 13:48 |
|
Návrat nahoru |
|
|
BARTA Roman
Založen: 03. 03. 2005 Příspěvky: 841 Bydliště: Vysočina
|
Předmět: |
|
|
Nevím, jestli platí pro všechny auta, ale já mám jinak stabilizátory, pérování, diferáky + mapy. Takže u mě zásadní rozdíl mokro - sucho |
|
|
Zaslal: út květen 02, 2006 17:04 |
|
Návrat nahoru |
|
|
MRNUSTIK Radek
Založen: 22. 02. 2005 Příspěvky: 90 Bydliště: Vsetín
|
Předmět: |
|
|
BARTA Roman napsal: |
Nevím, jestli platí pro všechny auta, ale já mám jinak stabilizátory, pérování, diferáky + mapy. Takže u mě zásadní rozdíl mokro - sucho |
Hlavne nastavit ty stabilizatory na mokru je lepší dát menší hodnoty |
|
|
Zaslal: út květen 02, 2006 17:57 |
|
Návrat nahoru |
|
|
NEMEC Michal
Založen: 03. 03. 2005 Příspěvky: 912 Bydliště: Praha
|
Předmět: |
|
|
Takze, jestli muzu pridat muj nazor.
Mam jeden setup na vsechny sotoliny i na mokro sucho ten samej, ty stabilizatory hodne nizko zbytek normal. |
|
_________________ mikeee, Subaru WRT
Vitez - RBR MCR Rally 05/06; 12h,24h Daytona(09,11); 12h Sebring(09,11); 24h LeMans(09) ; Druhej - 24h Nürburgring(09) |
Zaslal: út květen 02, 2006 19:15 |
|
Návrat nahoru |
|
|
BARTA Roman
Založen: 03. 03. 2005 Příspěvky: 841 Bydliště: Vysočina
|
Předmět: |
|
|
MRNUSTIK Radek napsal: |
BARTA Roman napsal: |
Nevím, jestli platí pro všechny auta, ale já mám jinak stabilizátory, pérování, diferáky + mapy. Takže u mě zásadní rozdíl mokro - sucho |
Hlavne nastavit ty stabilizatory na mokru je lepší dát menší hodnoty |
Platí i pro asfalt ! |
|
|
Zaslal: út květen 02, 2006 19:31 |
|
Návrat nahoru |
|
|
STEJSKAL Petr
Založen: 19. 03. 2006 Příspěvky: 743 Bydliště: vedle bordelu
|
Předmět: Stabilizatory |
|
|
Stabilizatory mam dost nizky uz na sucho, tak asi zustanu u univerzalniho nastaveni sucho-mokro. Prijde me totiz, ze cim vic se pak hrabu v setupech tim min se soustredim na cistou a rychlou jizdu a chyby co udelam na RZ pak pricitam nastaveni a pritom to je v 90% chyba ruk a hlavy. |
|
|
Zaslal: st květen 03, 2006 13:08 |
|
Návrat nahoru |
|
|
VANEK Jakub
Založen: 21. 10. 2006 Příspěvky: 468 Bydliště: Bojkovice
|
Předmět: |
|
|
čau, mohl by mi někdo poradit jak nastavit Imprezu 2003 na mokro, konkrétně co bych měl změnit oproti suchému setupu . Vím že to tady už bylo řečeno ale potřeboval bych poradit konkrétně pro subo, popřípadě poslat setup, jestli to někomu nevadí |
|
_________________ S.A.D.A.C Motorsport - Citroen C4 WRC |
Zaslal: po červenec 02, 2007 16:01 |
|
Návrat nahoru |
|
|
JADAMEK Karel
Založen: 05. 11. 2007 Příspěvky: 121 Bydliště: Hodonín
|
Předmět: |
|
|
Já hlavně měním brzdy. Rozhodně je lepší na mokru ubrat brzdný účinek. Vozidlo je pak mnohem klidnější. Citroen C4 WRC... |
|
_________________ >>>born to be wild<<< |
Zaslal: út leden 13, 2009 10:38 |
|
Návrat nahoru |
|
|
|