Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
CERVENKA Filip
Založen: 09. 11. 2006 Příspěvky: 581 Bydliště: Zlínsko
|
Předmět: |
|
|
SCHWARZ Martin: Psal si, že nějak moc neřešíš setupy, takže je možná nějaká vteřinka i v horším defaultu...
A co se týká těch ruček, tak hlavní problém u závoďáků je ten, že jsou hydraulické. Tudíž pokud brzdíte pedálem a do toho budete chtít potáhnout ručku, tak se nic nestane. Tedy přesněji prostě ta ručka zatáhnout nepůjde. Před zatažením ručky musíte brzdy pustit. |
|
_________________ -> ANVEL Racing Team <- (Jednou lama navždy lama - Los Lamos)
G25 rulezz (už je to rukama, ne volantem) |
Zaslal: út srpen 10, 2010 21:14 |
|
Návrat nahoru |
|
|
FAZEKAS Petr
Založen: 02. 02. 2006 Příspěvky: 30 Bydliště: Vetrni
|
Předmět: |
|
|
To ale taky neni vseobecna pravda, zalezi jak je zapojeni "rucky" technicky provedeny... Pokud je ale na stejnym okruhu (a popr. deskach) jako zadni provozni brzda, tak je to tak jak pises. |
|
|
Zaslal: út srpen 10, 2010 22:24 |
|
Návrat nahoru |
|
|
BICA Martin
Založen: 11. 12. 2006 Příspěvky: 1264 Bydliště: České Budějovice
|
Předmět: |
|
|
Nevim proč by neměla jít zatáhnout. Když brzdim provozní, tak bych neměl zablokovat zadní kola. Když k tomu přitáhnu náležitou silou ručku, kola zablokuju. Škodovky to dokonce měli komplet zvlášť. I destičky na ručku zvlášť. |
|
_________________
|
Zaslal: út srpen 10, 2010 22:33 |
|
Návrat nahoru |
|
|
PANCOCHA Jaroslav
Založen: 02. 09. 2005 Příspěvky: 1455 Bydliště: Luhačovice
|
Předmět: |
|
|
Chlopi, ste už trochu OT. Šlo tu pouze o rozdíl účinnosti použití ručky při odlehčených zadních kolech a při běžně zatížených (brždění x normál jízda) a to že v prvním případě je auto na ručku daleko těžší utrhnout (a pokud to jde, tak je to jen o síle ruční brzdy). S tímto faktem nesouvisí žádné řešení ruční brzdy, to je prostě fyzika. |
|
|
Zaslal: út srpen 10, 2010 22:41 |
|
Návrat nahoru |
|
|
PANCOCHA Jaroslav
Založen: 02. 09. 2005 Příspěvky: 1455 Bydliště: Luhačovice
|
Předmět: |
|
|
Mám tu jednu důležitou žádost o test ....
Tady jsou dvě fyziky pro Corsu S1600 - stará a nová, ale obě mají změněný limit pro svornost až na 900 N.m, aby se více poznal rozdíl.
Fyziky na testování
A potřeboval bych, abyste vyzkoušeli obě fyziky. Vzít default setup, nastavit svornost NULA a pak 900 a totéž pak s novou fyzikou a zkusit zaznamenat rozdíly. Já to momentálně nemůžu vyzkoušet jinak než na klávesnici a bohužel jsem nepoznal žádný rozdíl. |
|
|
Zaslal: st srpen 11, 2010 11:31 |
|
Návrat nahoru |
|
|
BICA Martin
Založen: 11. 12. 2006 Příspěvky: 1264 Bydliště: České Budějovice
|
Předmět: |
|
|
To mě vždycky zajímalo. Jakej může bejt rozdíl ve svornosti 500Nm a třeba 900Nm, když motor vyvine jen 200Nm? Co udává přesně ta hodnota u diferenciálu? |
|
_________________
|
Zaslal: st srpen 11, 2010 12:04 |
|
Návrat nahoru |
|
|
PANCOCHA Jaroslav
Založen: 02. 09. 2005 Příspěvky: 1455 Bydliště: Luhačovice
|
Předmět: |
|
|
No, tak udává jaký moment je schopen ten dif přenést. Tzn. jedno kolo je na ledě, druhé je na suchém asfaltu... dif přenese x N.m a jak říkáš, je logicky zbytečné tam mít víc momentu, než vyvine motor.
Ale to já tady neřeším, snažím se zjistit, zda vůbec má smysl se zabývat svorností u předokolek. Zkoušel sem to teďka na mokru a jediný rozdíl je prostě mezi fyzikami, a to minimální, mnou nepopsatelný při průjezdu zatáčkami. Ale jestli tam dám 50 N.m nebo 900 N.m je fuk.
Tak bych ocenil test a názor nějakého zkušeného dvoukolkáře |
|
|
Zaslal: st srpen 11, 2010 12:21 |
|
Návrat nahoru |
|
|
ZETAK Dennis
Založen: 18. 05. 2008 Příspěvky: 673 Bydliště: Rožňava
|
Předmět: |
|
|
no ja ked dam vacsiu svornost tak tie kolesa menej hrabu ale auto je menej ovladatelne... ale zase tolko nehrabe |
|
|
Zaslal: st srpen 11, 2010 12:28 |
|
Návrat nahoru |
|
|
KRYSTYN Miroslav
Založen: 02. 06. 2006 Příspěvky: 701 Bydliště: Zlín
|
Předmět: |
|
|
Já myslím, že hodnota uváděná v tomto případě znamená sílu "špéry", t. j. jakou silou se sepne, ne tedy mezi kolem a pohonnou jednotkou, ale levým a pravým kolem, což musí být poznat třeba při brždění, zatáčení a tak. S výkonem motoru to přeci nemá nic společného.
Mimochodem když jsem ještě jezdil s předokolkama, svornost dělala v setupu hodně. Teda aspoň mě |
|
_________________ www.kcm-rbr.cz |
Zaslal: st srpen 11, 2010 13:16 |
|
Návrat nahoru |
|
|
PANCOCHA Jaroslav
Založen: 02. 09. 2005 Příspěvky: 1455 Bydliště: Luhačovice
|
Předmět: |
|
|
No, s výkonem to má rozhodně něco společného pokud šlapeš na plyn. Samozřejmě, při brždění to s výkonem nemá nic společného. Na druhou stranu teda nevím, jak velký rozdíl to udělá, pokud brzdíš jedním kolem na trávě a druhým na asfaltu. |
|
|
Zaslal: st srpen 11, 2010 13:25 |
|
Návrat nahoru |
|
|
PANCOCHA Jaroslav
Založen: 02. 09. 2005 Příspěvky: 1455 Bydliště: Luhačovice
|
Předmět: |
|
|
OMLUVA
Vážení, jsem vůl a korunovaný.....
...návrh na změnu fyzik S1600 - výmaz map diferenciálu je totální kravina. Můj návrh vycházel z už historické spolupráce s Mirkem Olšou, kdy mi tehdy (doufám že se nemýlím) ukazoval, jak předokola kolem na trávě začne hrabat a druhé kolo bude stát, pokud se vymažou mapy a dá svornost na nulu. Pak totéž ukazoval s normální svorností a auto se rozjelo. Nicméně to musela být asi nějaká shoda náhod.
Dnes jsem si našel testovací místo na Cote, pod barákem, dvě zatáčky před prvním splitem. Je tam taková díra, nad kterou je pravé kolo ve vzduchu. Pokud si vezmete změněnou fyziku a dáte si jakoukoli svornost, kolo se bude točit a levé stát. Pokud vezmete stávající fyziku a dáte svornost 0 - 200 N.m, kolo se bude také točit. Se zvyšující se svorností se postupně bude čím dál ochotněji rozjíždět až se svorností 500 N.m se rozjede okamžitě. 500 N.m byla tedy pro testované auto Lada TMS zřejmě plná uzávěrka. S tou se ale nejezdí, limit 400 N.m je tedy správně a taktéž stávající fyzika. RBR tedy samo v sobě kontrolu prokluzu nemá
Vím, že jsem tím ze sebe zde asi udělal blbce, ale neměl jsem to prostě dostatečně prověřené a na běžné cestě na to nedojdete. |
|
|
Zaslal: st srpen 11, 2010 14:45 |
|
Návrat nahoru |
|
|
BACENKO Radoslav
Založen: 31. 01. 2009 Příspěvky: 57 Bydliště: Slovakia
|
Předmět: |
|
|
To:PANCOCHA Jaroslav
To nič bude aj horšie. |
|
_________________ Lepšie je 2 dni nič nerobiť a potom si oddýchnúť.
TUNING.SK RALLYE TEAM |
Zaslal: st srpen 11, 2010 15:49 |
|
Návrat nahoru |
|
|
HAZE Jiri
Založen: 18. 08. 2006 Příspěvky: 1610 Bydliště: Hradec Králové
|
Předmět: |
|
|
2 JaPan:
Teď jsi mi v tom udělal bordel... jaká úprava fyzik pro S1600 je hovadina Ta dnešní,co píšeš výše, nebo i ta původní, co již testujeme několik dní |
|
|
Zaslal: st srpen 11, 2010 18:19 |
|
Návrat nahoru |
|
|
BICA Martin
Založen: 11. 12. 2006 Příspěvky: 1264 Bydliště: České Budějovice
|
Předmět: |
|
|
Vyberu auto až den před závodem a udělám nejlíp, to už snad bude jistý, že se nic nezmění |
|
_________________
|
Zaslal: st srpen 11, 2010 22:33 |
|
Návrat nahoru |
|
|
KUNCL Karel
Založen: 13. 05. 2006 Příspěvky: 552 Bydliště: České Budějovice
|
Předmět: |
|
|
Kdo nic nedělá, nic nezkazí. Díky za snahu a upřímnost Jardo |
|
_________________
http://www.rbrgt.cz/ |
Zaslal: čt srpen 12, 2010 7:28 |
|
Návrat nahoru |
|
|
|