Hlavn� strana    FORUM Obsah fóra Richard Burns Rally
  FAQ •  Hledat •  Seznam uživatelů •  Uživatelské skupiny •  Registrace •  Soukromé zprávy •  Přihlášení

Fyziky pro TR 2010
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 20, 21, 22  Další
 
odeslat nové téma   Toto téma je zamknuto bez možnosti úpravy příspěvků a psaní odpovědí
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
CERVENKA Filip





Založen: 09. 11. 2006
Příspěvky: 581
Bydliště: Zlínsko

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

SCHWARZ Martin: Psal si, že nějak moc neřešíš setupy, takže je možná nějaká vteřinka i v horším defaultu...

A co se týká těch ruček, tak hlavní problém u závoďáků je ten, že jsou hydraulické. Tudíž pokud brzdíte pedálem a do toho budete chtít potáhnout ručku, tak se nic nestane. Tedy přesněji prostě ta ručka zatáhnout nepůjde. Před zatažením ručky musíte brzdy pustit.

_________________
-> ANVEL Racing Team <- (Jednou lama navždy lama - Los Lamos)
G25 rulezz (už je to rukama, ne volantem)
Příspěvek Zaslal: út srpen 10, 2010 21:14
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
FAZEKAS Petr





Založen: 02. 02. 2006
Příspěvky: 30
Bydliště: Vetrni

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

To ale taky neni vseobecna pravda, zalezi jak je zapojeni "rucky" technicky provedeny... Pokud je ale na stejnym okruhu (a popr. deskach) jako zadni provozni brzda, tak je to tak jak pises.
Příspěvek Zaslal: út srpen 10, 2010 22:24
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
BICA Martin





Založen: 11. 12. 2006
Příspěvky: 1264
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Nevim proč by neměla jít zatáhnout. Když brzdim provozní, tak bych neměl zablokovat zadní kola. Když k tomu přitáhnu náležitou silou ručku, kola zablokuju. Škodovky to dokonce měli komplet zvlášť. I destičky na ručku zvlášť.

_________________
ImageImageImage
Příspěvek Zaslal: út srpen 10, 2010 22:33
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PANCOCHA Jaroslav





Založen: 02. 09. 2005
Příspěvky: 1455
Bydliště: Luhačovice

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Chlopi, ste už trochu OT. Šlo tu pouze o rozdíl účinnosti použití ručky při odlehčených zadních kolech a při běžně zatížených (brždění x normál jízda) a to že v prvním případě je auto na ručku daleko těžší utrhnout (a pokud to jde, tak je to jen o síle ruční brzdy). S tímto faktem nesouvisí žádné řešení ruční brzdy, to je prostě fyzika.
Příspěvek Zaslal: út srpen 10, 2010 22:41
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
PANCOCHA Jaroslav





Založen: 02. 09. 2005
Příspěvky: 1455
Bydliště: Luhačovice

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Mám tu jednu důležitou žádost o test ....

Tady jsou dvě fyziky pro Corsu S1600 - stará a nová, ale obě mají změněný limit pro svornost až na 900 N.m, aby se více poznal rozdíl.

Fyziky na testování

A potřeboval bych, abyste vyzkoušeli obě fyziky. Vzít default setup, nastavit svornost NULA a pak 900 a totéž pak s novou fyzikou a zkusit zaznamenat rozdíly. Já to momentálně nemůžu vyzkoušet jinak než na klávesnici a bohužel jsem nepoznal žádný rozdíl.
Příspěvek Zaslal: st srpen 11, 2010 11:31
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
BICA Martin





Založen: 11. 12. 2006
Příspěvky: 1264
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

To mě vždycky zajímalo. Jakej může bejt rozdíl ve svornosti 500Nm a třeba 900Nm, když motor vyvine jen 200Nm? Co udává přesně ta hodnota u diferenciálu?

_________________
ImageImageImage
Příspěvek Zaslal: st srpen 11, 2010 12:04
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PANCOCHA Jaroslav





Založen: 02. 09. 2005
Příspěvky: 1455
Bydliště: Luhačovice

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

No, tak udává jaký moment je schopen ten dif přenést. Tzn. jedno kolo je na ledě, druhé je na suchém asfaltu... dif přenese x N.m a jak říkáš, je logicky zbytečné tam mít víc momentu, než vyvine motor.

Ale to já tady neřeším, snažím se zjistit, zda vůbec má smysl se zabývat svorností u předokolek. Zkoušel sem to teďka na mokru a jediný rozdíl je prostě mezi fyzikami, a to minimální, mnou nepopsatelný při průjezdu zatáčkami. Ale jestli tam dám 50 N.m nebo 900 N.m je fuk.

Tak bych ocenil test a názor nějakého zkušeného dvoukolkáře Idea
Příspěvek Zaslal: st srpen 11, 2010 12:21
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
ZETAK Dennis





Založen: 18. 05. 2008
Příspěvky: 673
Bydliště: Rožňava

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

no ja ked dam vacsiu svornost tak tie kolesa menej hrabu ale auto je menej ovladatelne... ale zase tolko nehrabe
Příspěvek Zaslal: st srpen 11, 2010 12:28
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
KRYSTYN Miroslav





Založen: 02. 06. 2006
Příspěvky: 701
Bydliště: Zlín

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Já myslím, že hodnota uváděná v tomto případě znamená sílu "špéry", t. j. jakou silou se sepne, ne tedy mezi kolem a pohonnou jednotkou, ale levým a pravým kolem, což musí být poznat třeba při brždění, zatáčení a tak. S výkonem motoru to přeci nemá nic společného.
Mimochodem když jsem ještě jezdil s předokolkama, svornost dělala v setupu hodně. Teda aspoň mě Smile

_________________
www.kcm-rbr.cz
Příspěvek Zaslal: st srpen 11, 2010 13:16
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
PANCOCHA Jaroslav





Založen: 02. 09. 2005
Příspěvky: 1455
Bydliště: Luhačovice

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

No, s výkonem to má rozhodně něco společného pokud šlapeš na plyn. Samozřejmě, při brždění to s výkonem nemá nic společného. Na druhou stranu teda nevím, jak velký rozdíl to udělá, pokud brzdíš jedním kolem na trávě a druhým na asfaltu.
Příspěvek Zaslal: st srpen 11, 2010 13:25
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
PANCOCHA Jaroslav





Založen: 02. 09. 2005
Příspěvky: 1455
Bydliště: Luhačovice

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

OMLUVA

Vážení, jsem vůl a korunovaný.....
...návrh na změnu fyzik S1600 - výmaz map diferenciálu je totální kravina. Můj návrh vycházel z už historické spolupráce s Mirkem Olšou, kdy mi tehdy (doufám že se nemýlím) ukazoval, jak předokola kolem na trávě začne hrabat a druhé kolo bude stát, pokud se vymažou mapy a dá svornost na nulu. Pak totéž ukazoval s normální svorností a auto se rozjelo. Nicméně to musela být asi nějaká shoda náhod.

Dnes jsem si našel testovací místo na Cote, pod barákem, dvě zatáčky před prvním splitem. Je tam taková díra, nad kterou je pravé kolo ve vzduchu. Pokud si vezmete změněnou fyziku a dáte si jakoukoli svornost, kolo se bude točit a levé stát. Pokud vezmete stávající fyziku a dáte svornost 0 - 200 N.m, kolo se bude také točit. Se zvyšující se svorností se postupně bude čím dál ochotněji rozjíždět až se svorností 500 N.m se rozjede okamžitě. 500 N.m byla tedy pro testované auto Lada TMS zřejmě plná uzávěrka. S tou se ale nejezdí, limit 400 N.m je tedy správně a taktéž stávající fyzika. RBR tedy samo v sobě kontrolu prokluzu nemá Exclamation

Vím, že jsem tím ze sebe zde asi udělal blbce, ale neměl jsem to prostě dostatečně prověřené a na běžné cestě na to nedojdete.
Příspěvek Zaslal: st srpen 11, 2010 14:45
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
BACENKO Radoslav





Založen: 31. 01. 2009
Příspěvky: 57
Bydliště: Slovakia

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

To:PANCOCHA Jaroslav


To nič bude aj horšie.

_________________
Lepšie je 2 dni nič nerobiť a potom si oddýchnúť.

TUNING.SK RALLYE TEAM
Příspěvek Zaslal: st srpen 11, 2010 15:49
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Yahoo Messenger
HAZE Jiri





Založen: 18. 08. 2006
Příspěvky: 1610
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

2 JaPan:
Teď jsi mi v tom udělal bordel... jaká úprava fyzik pro S1600 je hovadina Question Ta dnešní,co píšeš výše, nebo i ta původní, co již testujeme několik dní Question Rolling Eyes
Příspěvek Zaslal: st srpen 11, 2010 18:19
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
BICA Martin





Založen: 11. 12. 2006
Příspěvky: 1264
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Vyberu auto až den před závodem a udělám nejlíp, to už snad bude jistý, že se nic nezmění Very Happy

_________________
ImageImageImage
Příspěvek Zaslal: st srpen 11, 2010 22:33
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
KUNCL Karel





Založen: 13. 05. 2006
Příspěvky: 552
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Kdo nic nedělá, nic nezkazí. Díky za snahu a upřímnost Jardo Wink

_________________
Image

http://www.rbrgt.cz/
Příspěvek Zaslal: čt srpen 12, 2010 7:28
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
odeslat nové téma   Toto téma je zamknuto bez možnosti úpravy příspěvků a psaní odpovědí Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 20, 21, 22  Další
Strana 6 z 22

 
Přejdi na:  



Czech translation by Azu
 
  Based on CanverRed theme