Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
KOZA Ludvik
Založen: 14. 01. 2008 Příspěvky: 249
|
Předmět: Co nějaký souhrn? |
|
|
Ahoj,
co třeba u takto "zásadních změn" dát nějaké info na hlavní stranu? Nebo na poslední stránku fora dát seznam změn a zamknout?
Když člověk přijde po půl roce, "nestačí se divit" a číst celé toto vlákno je více než na hodinu ..
díky |
|
|
Zaslal: ne srpen 15, 2010 7:16 |
|
Návrat nahoru |
|
|
CERVENKA Filip
Založen: 09. 11. 2006 Příspěvky: 581 Bydliště: Zlínsko
|
Předmět: |
|
|
A možná by stačilo na změnu fyzik jen upozornit pár dní předem... |
|
_________________ -> ANVEL Racing Team <- (Jednou lama navždy lama - Los Lamos)
G25 rulezz (už je to rukama, ne volantem) |
Zaslal: ne srpen 15, 2010 12:04 |
|
Návrat nahoru |
|
|
BICA Martin
Založen: 11. 12. 2006 Příspěvky: 1264 Bydliště: České Budějovice
|
Předmět: |
|
|
Davide děkuji za vysvětlení.
K bodům
1. Já nevím, kam to vede?
2. nejsem přesvědčen o tom, že v tomto případě je potřeba vůbec něco měnit.
3. v tomto bodě souhlasím, přesto se to dá naplánovat tak, aby byla změna fyzika spuštěna minimálně mimo probíhající podnik některého oficiálního turnaje.
4. souhlas
5. souhlas, klukům patří díky. Zároveň si nemyslím, že tady někdo píše invektivy.
Podle mého názoru se fyziky vůbec měnit nemuseli. V každej třídě jezdí nějakej ufon, kterej pojíždí většinou aut z vyšší třídy. V loňským ročníku jsem si nevšimnul nějakých podivných výsledků. Připadalo mi to v pohodě. Navíc se nevyhlašuje absolutní pořadí, takže to nemá ani takové opodstatnění. To je můj názor a doufám, že nebude chápán jako invektiv. Pokud přece, tak mi dejte body do blacklistu, seberte mi licenci, dejte mi ban nebo já nevim co, ale netrestejte všechny ostatní zamknutím fora. Podle mého názoru to není to ku prospěchu pluginu. |
|
_________________
|
Zaslal: ne srpen 15, 2010 20:07 |
|
Návrat nahoru |
|
|
VANEK Martin
Založen: 16. 03. 2009 Příspěvky: 51
|
Předmět: |
|
|
BICA Martin napsal: |
To je můj názor a doufám, že nebude chápán jako invektiv. Pokud přece, tak mi dejte body do blacklistu, seberte mi licenci, dejte mi ban nebo já nevim co, ale netrestejte všechny ostatní zamknutím fora. Podle mého názoru to není to ku prospěchu pluginu. |
Naprostý souhlas
Diskuzní forum bez diskuze
Sorry za OT |
|
_________________ Ford Focus WRC 2006 |
Zaslal: ne srpen 15, 2010 22:46 |
|
Návrat nahoru |
|
|
PANCOCHA Jaroslav
Založen: 02. 09. 2005 Příspěvky: 1455 Bydliště: Luhačovice
|
Předmět: |
|
|
Martine, souhlas, diskuzní fórum je od toho aby se tu diskutovalo... naprosto v pořádku. Co se týče těch fyzik .... netuším, co v S2000, tam nejezdím, nemám přehled. Sám osobně nesouhlasím, aby se řešilo srovnání aut v jedné kategorii pomocí přilnavosti. To je věc, která má být pro jednu skupinu stejná. Navíc, třeba v MS používají (myslím) všichni stejné pneumatiky, tudíž, přilnavost by měla být uplně stejná. Jediná věc se kterou souhlasit musím je A8. Jestli je už jednou Evo 6.5 v A8čkách, tudíž zde jako by oldstar skupina, mělo by mít odpovídající přilnavost jako ostatní v této skupině.
Co se týče výměny fyzik... dříve Mira Fric čekával dycky do velmi pozdních nočních hodin, kdy náhodou nikdo nejede, a pak měnil fyziky. Teď je ovšem tolik pohárů, a myslím že pořád některý probíhá, že by se fyziky vyměnit nemohly nikdy. No a proč je to v přestávce TR a ne jiného poháru - kromě Eura je to vlastně pokračování nejstaršího poháru na pluginu - MČR a jeho předchůdců, logicky má určité výsadní postavení.
Ale hlavně.... za prvé jsou to změny bych řekl kosmetické a za druhé .. opravdu (a to si klidně zvažte v hlavě), čekat na vhodný okamžik je dost problém. |
|
|
Zaslal: po srpen 16, 2010 8:08 |
|
Návrat nahoru |
|
|
SENK David
Založen: 01. 12. 2005 Příspěvky: 36
|
Předmět: |
|
|
Jsme v diskuzním fóru a to je k diskuzi určeno. V tom s vámi naprosto souhlasím. Jen je snaha, aby příspěvky a dotazy byly věcné, pokud možno konstruktivní a nevracely se zbytečně k již uzavřeným témtům.
To budiž bráno obecně a platí pro všechna vlákna fóra TR.
Určitě je spokojenost s tím, že nám není vývoj RBR lhostejný a každá dobrá rada je brána v potaz. |
|
|
Zaslal: po srpen 16, 2010 20:37 |
|
Návrat nahoru |
|
|
HOFFMANN Jakub
Založen: 19. 04. 2008 Příspěvky: 288 Bydliště: Benešov nad Ploučnicí
|
Předmět: |
|
|
Něco bych si dovolil napsat o fyzikách pro S2000 . Já s tou změnou nesouhlasím , vím že asi mě všichni u kamenujou , ale je to můj názor a já si za tím stojím , to že se psalo že je to na rz pomalejší o 1-2 vteřiny na rz není pravda , když si vemu Harwood Forest tak na prvním splitu je ztráta už 1,5s , a když se chcete přiblížit te realitě tak tu něco porovnám , jak byly fyziky před tím tak si myslím že to bylo v pohodě , když někdo ze špičky jel s WRC a někdo ze špičky s S2000 tak S2000 dostala obklad , ale pokuď nějaký průměrný jezdec s WRC a někdo ze špičky v S2000 tak dostal od S2000 tak jako dostává Wilson ve WRC , tak že tak to bylo před tím bylo v pořádku , a teď poťte do mě
Jinak chci se zeptat jestli se aspoň ve fóru otevře aspoň WCN , kde je třeba diskutovat a něco i probrat , ale není možno , zdar |
|
_________________
|
Zaslal: út srpen 17, 2010 12:16 |
|
Návrat nahoru |
|
|
OSTROVSKY Milan
Založen: 08. 01. 2007 Příspěvky: 149 Bydliště: Havlíčkův Brod
|
Předmět: |
|
|
Dlouho sem váhal něco psát, protože si vážím práce co tu lidi dělaj pro zkvalitnění pluginu.
Z nedostatku času jsem nové fyziky do S2000 moc netestoval, ale taky mi to přišlo naprosto zbytečné. Když někdo nedokáže s WRC dostat maximu, což chápu já to třeba taky neumim... tak nebudu hledat hned problém u ostatních ale u sebe.... Nemluvím o nějakejch specifickejch površích..
Co jsme měli říkat my, když nás Kuba Hoffman na Francii pojížděl s S1600 a takovejhle případů je hafo, kdy špičkovej jezdec ze třídy pořáží silnější vozy. Je to i takový zpestření. Sem zvědavej jak se S2000 přiblíží N4..
Každopádně to ukáže čas, protože asi nikdo nebude mít zájem to vrátit. Jestli fyziky zůstanou takhle, tak bych požadoval vymazání rekordů u S2000, a chtěl bych se zeptat jaký parametry přilnavosti atd... mají Fabie a nová Fiesta...
Když už se tady ukázala tabulka výkonu u S1600 a hodnoty přilnavosti u nějakých S2000, proč to nemůže být u všech.
A s tím forem naprosto souhlasím.. Myslím že tato situace je neúnosná a hazí to celou vaší praci na pluginu pěkně do kytek... Aspon to WCN otevřete. Je jasný že nedostatečná komunikace bude mít za příčinu odliv jezdců. |
|
|
Zaslal: út srpen 17, 2010 13:08 |
|
Návrat nahoru |
|
|
PANCOCHA Jaroslav
Založen: 02. 09. 2005 Příspěvky: 1455 Bydliště: Luhačovice
|
Předmět: |
|
|
No, to že sem tady ukázal S1600, to byla jen zajímavost. Myslím, že není povinností tvůrce fyzik, aby ukazoval všechny parametry daného auta, navíc, každý má možnost nahlédnout do souborů fyzik a parametry si z toho dostat, a když neví, optá se zkušenějšího z týmu, nebo si to může dohledat někde na BH Motorsports, kde si třeba může stáhnout již stařičkých Ruedův physics creator a leccos z toho pochopit. |
|
|
Zaslal: út srpen 17, 2010 13:52 |
|
Návrat nahoru |
|
|
KEBERT Martin
Založen: 10. 07. 2009 Příspěvky: 224
|
Předmět: |
|
|
No, tak alespon tem mene zkusenym v rypani se ve fyzikach by bodlo rozumne vysvetleni proc ma clovek pocit ze mu v servise nazuli misto Pirelli ci Michelin nejaky "Protektory Praha" . (ano, ja vim ze par stranek tomu nazad tu urcité vysvetleni bylo. Ale nemuzu se zbavit dojmu ze to oduvodneni kulha na obe nohy)
To byl totiz vazne sok.
No nic, ja jdu pokracovat v hledani auta, ktery se bude chovat tak nejak predvidatelne. Preci jen nejezdim o mista na bedne, na to nemam, ale spis abych si to uzil. |
|
|
Zaslal: út srpen 17, 2010 15:03 |
|
Návrat nahoru |
|
|
PANCOCHA Jaroslav
Založen: 02. 09. 2005 Příspěvky: 1455 Bydliště: Luhačovice
|
Předmět: |
|
|
Přilnavost řeší parametr ReferenceFriction v souborech surface.lsp |
|
|
Zaslal: út srpen 17, 2010 15:17 |
|
Návrat nahoru |
|
|
RESL Jan
Založen: 27. 09. 2007 Příspěvky: 533 Bydliště: Otrokovice
|
Předmět: |
|
|
Hoffmann Kuba: Kubo,porovnání reality jsem radši netahej,pač evidentně v tom nemáš zdaleka přehled.Nebo si snad viděl,že by Ketoma,Hanninen,Andersson poráželi Wilsona?Já teda ne,naopak ani průměrný Wilson nemá problém jim v závodě naložit kolem 3-5minut.Rozdíl mezi WRC a S2000 v RBR je i přes snížení gripu(uplně nepatrně) oproti reálu pořád nula nula nic.Nejsem sice nějaký kdovíjaký letec,ale myslím si,že dokážu využít tak nějak podobně auta obou skupin a ty rozdíly teda opravdu velké nejsou,kupodivu ani na letecké USA.Pokud si pozorně sledoval loňské výsledky ze závodů TR,tak Ti musí být jasné,že S2000 jely víc,než by asi měly.Nemyslím si,že by byl Pavol Spišák oproti Stefanovi až tak dřevěný,nakonec je to absloutní mistr TR 09,takže by neměl být,přesto měl v pár závodech problém ustát tlak svojeho brata na S2000,který byl hodně blízko .Mě,jakožto bývalého WRCaře toto docela prudilo,pač i když se tady třeba najdou nějací Loebové,tak já se alespoň za toho Wilsona snad taky můžu řadit,takže problém pojet auta S2000 bych mít neměl,což se nedělo.Nehledě nato,že WRC je prostě královská kategorie a nějaká třída,mě jako WRCaře vůbec nezajímá,narozdíl myslím od jiných skupin,tam naopak jde především o třídu. |
|
_________________
|
Zaslal: út srpen 17, 2010 18:58 |
|
Návrat nahoru |
|
|
HOFFMANN Jakub
Založen: 19. 04. 2008 Příspěvky: 288 Bydliště: Benešov nad Ploučnicí
|
Předmět: |
|
|
Proč bych nemohl ? Když se chcete té realitě tak přiblížit . Ano sice Wilson vždy dojel o nějaké ty minuty před S2000 , ale spíš jsem myslel v jednotlivých erzetách , a jak jsem někde tady četl tak se S2000 měla zpomalit zhruba 1-2 vteřiny na rz což nesouhlasí , ano v TR je to něco jiného , v TR né každý ze špičky ve WRC jede na hraně či na limitu a proto může S2000 v TR být vysoko pokuď stím jede na hraně a může se stát že prostě WRC porazí , na mokre šotolině nebo na snow modu ma S2000 asi trochu navrch a tam je k WRC hodně blízko , spíš místo zpomalení se mělo zrychlit WRC ale to by asi fyzika nezvládla , a nebo jak psal Milan Ostrovsky vymazat rekordy aby se mohlo porovnat nové fyziky u S2000 , protože s těmi časy co jsou teď se nedá už přiblížit nebo překonat , ale jinak Honzo máš pravdu , jen jsem chtěl něco k tomu říct |
|
_________________
|
Zaslal: út srpen 17, 2010 19:21 |
|
Návrat nahoru |
|
|
BICA Martin
Založen: 11. 12. 2006 Příspěvky: 1264 Bydliště: České Budějovice
|
Předmět: |
|
|
Tohle vlákno se jmenuje fyziky pro TR 2010. V TR se ovšem absolutní pořadí nevyhlašuje, tzn. že je úplně jedno, jak velké jsou rozdíly mezi skupinami, když podle Jardy jsou změny jen kosmetické.
Pointa je ovšem v tom, že tohle vlákno je špatně pojmenované. Jardo, půjdou mi staré setupy na novou fyziku S2000? |
|
_________________
|
Zaslal: út srpen 17, 2010 20:42 |
|
Návrat nahoru |
|
|
BARTA Roman
Založen: 03. 03. 2005 Příspěvky: 841 Bydliště: Vysočina
|
Předmět: |
|
|
Na to můžu odpovědět i já - po drobných úpravach ano. Resp. i bez nich, ale je to o zvyku. Auto se chová jinak. Tak hlavně je těžší. Z toho to asi vyplývá. Mě teda pomohl kolega s týmu, aby se mi auto chovalo stejně, pošteloval výšku a diferáky. Teď jsem spokojený i s tou fyzikou nakonec. Nejsem žádnej letec, takže u mě rozdíl moc není . |
|
|
Zaslal: út srpen 17, 2010 20:47 |
|
Návrat nahoru |
|
|
|
|
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete hlasovat v tomto fóru
|
|
|