Hlavn� strana    FORUM Obsah fóra Richard Burns Rally
  FAQ •  Hledat •  Seznam uživatelů •  Uživatelské skupiny •  Registrace •  Soukromé zprávy •  Přihlášení

Fyziky pro TR 2010
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3 ... 8, 9, 10 ... 20, 21, 22  Další
 
odeslat nové téma   Toto téma je zamknuto bez možnosti úpravy příspěvků a psaní odpovědí
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
KOZA Ludvik





Založen: 14. 01. 2008
Příspěvky: 249

Příspěvek Předmět: Co nějaký souhrn? Odpovědět s citátem

Ahoj,

co třeba u takto "zásadních změn" dát nějaké info na hlavní stranu? Nebo na poslední stránku fora dát seznam změn a zamknout?

Když člověk přijde po půl roce, "nestačí se divit" a číst celé toto vlákno je více než na hodinu .. Smile

díky
Příspěvek Zaslal: ne srpen 15, 2010 7:16
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
CERVENKA Filip





Založen: 09. 11. 2006
Příspěvky: 581
Bydliště: Zlínsko

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

A možná by stačilo na změnu fyzik jen upozornit pár dní předem...

_________________
-> ANVEL Racing Team <- (Jednou lama navždy lama - Los Lamos)
G25 rulezz (už je to rukama, ne volantem)
Příspěvek Zaslal: ne srpen 15, 2010 12:04
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
BICA Martin





Založen: 11. 12. 2006
Příspěvky: 1264
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Davide děkuji za vysvětlení.
K bodům
1. Já nevím, kam to vede?
2. nejsem přesvědčen o tom, že v tomto případě je potřeba vůbec něco měnit.
3. v tomto bodě souhlasím, přesto se to dá naplánovat tak, aby byla změna fyzika spuštěna minimálně mimo probíhající podnik některého oficiálního turnaje.
4. souhlas
5. souhlas, klukům patří díky. Zároveň si nemyslím, že tady někdo píše invektivy.

Podle mého názoru se fyziky vůbec měnit nemuseli. V každej třídě jezdí nějakej ufon, kterej pojíždí většinou aut z vyšší třídy. V loňským ročníku jsem si nevšimnul nějakých podivných výsledků. Připadalo mi to v pohodě. Navíc se nevyhlašuje absolutní pořadí, takže to nemá ani takové opodstatnění. To je můj názor a doufám, že nebude chápán jako invektiv. Pokud přece, tak mi dejte body do blacklistu, seberte mi licenci, dejte mi ban nebo já nevim co, ale netrestejte všechny ostatní zamknutím fora. Podle mého názoru to není to ku prospěchu pluginu.

_________________
ImageImageImage
Příspěvek Zaslal: ne srpen 15, 2010 20:07
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
VANEK Martin





Založen: 16. 03. 2009
Příspěvky: 51

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

BICA Martin napsal:
To je můj názor a doufám, že nebude chápán jako invektiv. Pokud přece, tak mi dejte body do blacklistu, seberte mi licenci, dejte mi ban nebo já nevim co, ale netrestejte všechny ostatní zamknutím fora. Podle mého názoru to není to ku prospěchu pluginu.


Naprostý souhlas Exclamation
Diskuzní forum bez diskuze Rolling Eyes

Sorry za OT Confused

_________________
Ford Focus WRC 2006
Příspěvek Zaslal: ne srpen 15, 2010 22:46
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PANCOCHA Jaroslav





Založen: 02. 09. 2005
Příspěvky: 1455
Bydliště: Luhačovice

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Martine, souhlas, diskuzní fórum je od toho aby se tu diskutovalo... naprosto v pořádku. Co se týče těch fyzik .... netuším, co v S2000, tam nejezdím, nemám přehled. Sám osobně nesouhlasím, aby se řešilo srovnání aut v jedné kategorii pomocí přilnavosti. To je věc, která má být pro jednu skupinu stejná. Navíc, třeba v MS používají (myslím) všichni stejné pneumatiky, tudíž, přilnavost by měla být uplně stejná. Jediná věc se kterou souhlasit musím je A8. Jestli je už jednou Evo 6.5 v A8čkách, tudíž zde jako by oldstar skupina, mělo by mít odpovídající přilnavost jako ostatní v této skupině.

Co se týče výměny fyzik... dříve Mira Fric čekával dycky do velmi pozdních nočních hodin, kdy náhodou nikdo nejede, a pak měnil fyziky. Teď je ovšem tolik pohárů, a myslím že pořád některý probíhá, že by se fyziky vyměnit nemohly nikdy. No a proč je to v přestávce TR a ne jiného poháru - kromě Eura je to vlastně pokračování nejstaršího poháru na pluginu - MČR a jeho předchůdců, logicky má určité výsadní postavení.

Ale hlavně.... za prvé jsou to změny bych řekl kosmetické a za druhé .. opravdu (a to si klidně zvažte v hlavě), čekat na vhodný okamžik je dost problém.
Příspěvek Zaslal: po srpen 16, 2010 8:08
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
SENK David





Založen: 01. 12. 2005
Příspěvky: 36

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Jsme v diskuzním fóru a to je k diskuzi určeno. V tom s vámi naprosto souhlasím. Jen je snaha, aby příspěvky a dotazy byly věcné, pokud možno konstruktivní a nevracely se zbytečně k již uzavřeným témtům.
To budiž bráno obecně a platí pro všechna vlákna fóra TR.
Určitě je spokojenost s tím, že nám není vývoj RBR lhostejný a každá dobrá rada je brána v potaz.
Příspěvek Zaslal: po srpen 16, 2010 20:37
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
HOFFMANN Jakub





Založen: 19. 04. 2008
Příspěvky: 288
Bydliště: Benešov nad Ploučnicí

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Něco bych si dovolil napsat o fyzikách pro S2000 . Já s tou změnou nesouhlasím , vím že asi mě všichni u kamenujou , ale je to můj názor a já si za tím stojím , to že se psalo že je to na rz pomalejší o 1-2 vteřiny na rz není pravda , když si vemu Harwood Forest tak na prvním splitu je ztráta už 1,5s , a když se chcete přiblížit te realitě tak tu něco porovnám , jak byly fyziky před tím tak si myslím že to bylo v pohodě , když někdo ze špičky jel s WRC a někdo ze špičky s S2000 tak S2000 dostala obklad , ale pokuď nějaký průměrný jezdec s WRC a někdo ze špičky v S2000 tak dostal od S2000 tak jako dostává Wilson ve WRC , tak že tak to bylo před tím bylo v pořádku , a teď poťte do mě Very Happy

Jinak chci se zeptat jestli se aspoň ve fóru otevře aspoň WCN , kde je třeba diskutovat a něco i probrat , ale není možno , zdar

_________________
Image
Příspěvek Zaslal: út srpen 17, 2010 12:16
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
OSTROVSKY Milan





Založen: 08. 01. 2007
Příspěvky: 149
Bydliště: Havlíčkův Brod

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Dlouho sem váhal něco psát, protože si vážím práce co tu lidi dělaj pro zkvalitnění pluginu.
Z nedostatku času jsem nové fyziky do S2000 moc netestoval, ale taky mi to přišlo naprosto zbytečné. Když někdo nedokáže s WRC dostat maximu, což chápu já to třeba taky neumim... tak nebudu hledat hned problém u ostatních ale u sebe.... Nemluvím o nějakejch specifickejch površích..
Co jsme měli říkat my, když nás Kuba Hoffman na Francii pojížděl s S1600 a takovejhle případů je hafo, kdy špičkovej jezdec ze třídy pořáží silnější vozy. Je to i takový zpestření. Sem zvědavej jak se S2000 přiblíží N4..
Každopádně to ukáže čas, protože asi nikdo nebude mít zájem to vrátit. Jestli fyziky zůstanou takhle, tak bych požadoval vymazání rekordů u S2000, a chtěl bych se zeptat jaký parametry přilnavosti atd... mají Fabie a nová Fiesta...
Když už se tady ukázala tabulka výkonu u S1600 a hodnoty přilnavosti u nějakých S2000, proč to nemůže být u všech.

A s tím forem naprosto souhlasím.. Myslím že tato situace je neúnosná a hazí to celou vaší praci na pluginu pěkně do kytek... Aspon to WCN otevřete. Je jasný že nedostatečná komunikace bude mít za příčinu odliv jezdců.
Příspěvek Zaslal: út srpen 17, 2010 13:08
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
PANCOCHA Jaroslav





Založen: 02. 09. 2005
Příspěvky: 1455
Bydliště: Luhačovice

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

No, to že sem tady ukázal S1600, to byla jen zajímavost. Myslím, že není povinností tvůrce fyzik, aby ukazoval všechny parametry daného auta, navíc, každý má možnost nahlédnout do souborů fyzik a parametry si z toho dostat, a když neví, optá se zkušenějšího z týmu, nebo si to může dohledat někde na BH Motorsports, kde si třeba může stáhnout již stařičkých Ruedův physics creator a leccos z toho pochopit.
Příspěvek Zaslal: út srpen 17, 2010 13:52
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
KEBERT Martin





Založen: 10. 07. 2009
Příspěvky: 224

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

No, tak alespon tem mene zkusenym v rypani se ve fyzikach by bodlo rozumne vysvetleni proc ma clovek pocit ze mu v servise nazuli misto Pirelli ci Michelin nejaky "Protektory Praha" Smile. (ano, ja vim ze par stranek tomu nazad tu urcité vysvetleni bylo. Ale nemuzu se zbavit dojmu ze to oduvodneni kulha na obe nohy)
To byl totiz vazne sok.

No nic, ja jdu pokracovat v hledani auta, ktery se bude chovat tak nejak predvidatelne. Preci jen nejezdim o mista na bedne, na to nemam, ale spis abych si to uzil.
Příspěvek Zaslal: út srpen 17, 2010 15:03
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PANCOCHA Jaroslav





Založen: 02. 09. 2005
Příspěvky: 1455
Bydliště: Luhačovice

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Přilnavost řeší parametr ReferenceFriction v souborech surface.lsp
Příspěvek Zaslal: út srpen 17, 2010 15:17
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
RESL Jan





Založen: 27. 09. 2007
Příspěvky: 533
Bydliště: Otrokovice

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Hoffmann Kuba: Kubo,porovnání reality jsem radši netahej,pač evidentně v tom nemáš zdaleka přehled.Nebo si snad viděl,že by Ketoma,Hanninen,Andersson poráželi Wilsona?Já teda ne,naopak ani průměrný Wilson nemá problém jim v závodě naložit kolem 3-5minut.Rozdíl mezi WRC a S2000 v RBR je i přes snížení gripu(uplně nepatrně) oproti reálu pořád nula nula nic.Nejsem sice nějaký kdovíjaký letec,ale myslím si,že dokážu využít tak nějak podobně auta obou skupin a ty rozdíly teda opravdu velké nejsou,kupodivu ani na letecké USA.Pokud si pozorně sledoval loňské výsledky ze závodů TR,tak Ti musí být jasné,že S2000 jely víc,než by asi měly.Nemyslím si,že by byl Pavol Spišák oproti Stefanovi až tak dřevěný,nakonec je to absloutní mistr TR 09,takže by neměl být,přesto měl v pár závodech problém ustát tlak svojeho brata na S2000,který byl hodně blízko Wink .Mě,jakožto bývalého WRCaře toto docela prudilo,pač i když se tady třeba najdou nějací Loebové,tak já se alespoň za toho Wilsona snad taky můžu řadit,takže problém pojet auta S2000 bych mít neměl,což se nedělo.Nehledě nato,že WRC je prostě královská kategorie a nějaká třída,mě jako WRCaře vůbec nezajímá,narozdíl myslím od jiných skupin,tam naopak jde především o třídu.

_________________
Image
Příspěvek Zaslal: út srpen 17, 2010 18:58
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
HOFFMANN Jakub





Založen: 19. 04. 2008
Příspěvky: 288
Bydliště: Benešov nad Ploučnicí

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Proč bych nemohl ? Když se chcete té realitě tak přiblížit . Ano sice Wilson vždy dojel o nějaké ty minuty před S2000 , ale spíš jsem myslel v jednotlivých erzetách Wink , a jak jsem někde tady četl tak se S2000 měla zpomalit zhruba 1-2 vteřiny na rz což nesouhlasí , ano v TR je to něco jiného , v TR né každý ze špičky ve WRC jede na hraně či na limitu a proto může S2000 v TR být vysoko pokuď stím jede na hraně a může se stát že prostě WRC porazí , na mokre šotolině nebo na snow modu ma S2000 asi trochu navrch a tam je k WRC hodně blízko , spíš místo zpomalení se mělo zrychlit WRC ale to by asi fyzika nezvládla , a nebo jak psal Milan Ostrovsky vymazat rekordy aby se mohlo porovnat nové fyziky u S2000 , protože s těmi časy co jsou teď se nedá už přiblížit nebo překonat , ale jinak Honzo máš pravdu , jen jsem chtěl něco k tomu říct

_________________
Image
Příspěvek Zaslal: út srpen 17, 2010 19:21
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
BICA Martin





Založen: 11. 12. 2006
Příspěvky: 1264
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Tohle vlákno se jmenuje fyziky pro TR 2010. V TR se ovšem absolutní pořadí nevyhlašuje, tzn. že je úplně jedno, jak velké jsou rozdíly mezi skupinami, když podle Jardy jsou změny jen kosmetické.
Pointa je ovšem v tom, že tohle vlákno je špatně pojmenované. Jardo, půjdou mi staré setupy na novou fyziku S2000?

_________________
ImageImageImage
Příspěvek Zaslal: út srpen 17, 2010 20:42
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
BARTA Roman





Založen: 03. 03. 2005
Příspěvky: 841
Bydliště: Vysočina

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Na to můžu odpovědět i já - po drobných úpravach ano. Resp. i bez nich, ale je to o zvyku. Auto se chová jinak. Tak hlavně je těžší. Z toho to asi vyplývá. Mě teda pomohl kolega s týmu, aby se mi auto chovalo stejně, pošteloval výšku a diferáky. Teď jsem spokojený i s tou fyzikou nakonec. Nejsem žádnej letec, takže u mě rozdíl moc není Smile.
Příspěvek Zaslal: út srpen 17, 2010 20:47
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
odeslat nové téma   Toto téma je zamknuto bez možnosti úpravy příspěvků a psaní odpovědí Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3 ... 8, 9, 10 ... 20, 21, 22  Další
Strana 9 z 22

 
Přejdi na:  



Czech translation by Azu
 
  Based on CanverRed theme