Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
SCHWARZ Martin
Založen: 09. 09. 2005 Příspěvky: 135 Bydliště: Větřní
|
Předmět: |
|
|
Díky za ten servis po 3rz. Gumy byly už KO.
RZ13-16 to je správně? Tj ty 4rz za sebou. To bude na bissane masakr.
Aspoň pro mě.
Opět pěkný textury.
EDIT: díky za rady na setup. Stahnul jsem brzdy a přifouk gumy. Na cote s novejma gumama 3-16 . Když to zajedu v turnaji za 3-22 tak to bude super. Fakt díky. |
Naposledy upravil SCHWARZ Martin dne ne leden 02, 2011 21:11, celkově upraveno 1 krát
|
|
Zaslal: ne leden 02, 2011 8:20 |
|
Návrat nahoru |
|
|
PAJER Petr
Založen: 10. 06. 2007 Příspěvky: 127 Bydliště: Praha
|
Předmět: |
|
|
Martine ono je to spíš o stylu jízdy.. a taky samozřejmě geometrii.. jak se ti sjíždí kola.. |
|
|
Zaslal: ne leden 02, 2011 8:34 |
|
Návrat nahoru |
|
|
RESL Jan
Založen: 27. 09. 2007 Příspěvky: 533 Bydliště: Otrokovice
|
Předmět: |
|
|
Říza: Jako asi největší prioritu v přenastavení asfalt setu na SF považuju poladění brzd.Takže zhruba jedu stejné hodnoty,jako jezdím na šoto a sněhu,pač 8,9,10 tísíc je řekl bych naprosto k ničemu.Potom ještě upravuju geometrii zhruba do hodnot,které jsou na sněhu.Tlumiče,pružiny bych řekl nejsou třeba,ty nechávám normálně asfaltové .Jo a co se tlaku v pneu týče,tak tam jdu zhruba na těch 250,i když teda jsem nikdy nepřišel nato,co to má v rbr vlastně za vliv. |
|
_________________
|
Zaslal: ne leden 02, 2011 8:52 |
|
Návrat nahoru |
|
|
PETERA Jirka jun
Založen: 23. 04. 2008 Příspěvky: 251
|
Předmět: |
|
|
ja jezdim normalně asfaltovej set |
|
_________________
TSKRT - never forgot
Tr 2009 - 4.misto N4
Tr 2010 - 1.misto N4
Tr 2011 - 3.misto N4 |
Zaslal: ne leden 02, 2011 9:50 |
|
Návrat nahoru |
|
|
REZNICEK Jakub
Založen: 28. 12. 2006 Příspěvky: 49 Bydliště: Příbram
|
Předmět: |
|
|
díky Honzo, ty brzdy je opravdu pravda. Hlavně to sníží výrazně opotřebení pneu, to samý, když netahám tolik za ručku a nesešlápnu brzdu do zastavení kol. Před tím jsem projel Verte s pneu zničenými na 70% teď už jen 40% a čas stejný. Asi už vím jak bych měl jezdit, abych ušetřil pneu... |
|
|
Zaslal: ne leden 02, 2011 12:10 |
|
Návrat nahoru |
|
|
MATUSU Jaromir
Založen: 11. 02. 2007 Příspěvky: 33 Bydliště: Všemina (ČÍNA)
|
Předmět: |
|
|
Ale řekl bych pánové, že ve druhé etapě kdo projede BISANE bude v cíli. mám obavu, že tam už nebudou gumy žádné |
|
|
Zaslal: ne leden 02, 2011 20:53 |
|
Návrat nahoru |
|
|
PAJER Petr
Založen: 10. 06. 2007 Příspěvky: 127 Bydliště: Praha
|
Předmět: |
|
|
tak zvolni a budeš mít grip i na bisanne |
|
|
Zaslal: ne leden 02, 2011 21:07 |
|
Návrat nahoru |
|
|
SPISAK Stefan
Založen: 22. 03. 2009 Příspěvky: 205 Bydliště: Moldava nad Bodvou
|
Předmět: |
|
|
v Rally sa nikdy nedá zvoľniť !!! .. parádne textúry |
|
|
Zaslal: ne leden 02, 2011 22:17 |
|
Návrat nahoru |
|
|
VALENTA Frantisek
Založen: 27. 06. 2005 Příspěvky: 173 Bydliště: Liberec
|
Předmět: |
|
|
děkujeme za projevené pochvaly. Hodně štěstí na trati pánové |
|
_________________ CARLSBAD Motorsport driver |
Zaslal: ne leden 02, 2011 22:27 |
|
Návrat nahoru |
|
|
CERVENKA Filip
Založen: 09. 11. 2006 Příspěvky: 581 Bydliště: Zlínsko
|
Předmět: |
|
|
Kurňa, kolikrát do roka vám vypadne elektrika? A mně zrovna na RZ. |
|
_________________ -> ANVEL Racing Team <- (Jednou lama navždy lama - Los Lamos)
G25 rulezz (už je to rukama, ne volantem) |
Zaslal: ne leden 02, 2011 22:35 |
|
Návrat nahoru |
|
|
PAJER Petr
Založen: 10. 06. 2007 Příspěvky: 127 Bydliště: Praha
|
Předmět: |
|
|
Štefane: timhle heslem se jistě řídí v reálu třeba Kuzaj nebo Duval.. ale rally je o taktice tzn. vědět kdy jak jet, aby si z toho vytěžil maximum..
a tím, že kluci z pluginu sprovoznili opravu gum, tak tím vytvořili místo pro taktiku..
tady skoro každej řve, že mu ty gumy nevydrží.. hodí cihlu na pedál a hrábě pryč.. a pak se diví, že má gumy "bez hrotu"..
možnou "morální" výhodu máme my v S1600.. tam to takhle hrabe furt a nějak víme (třeba aspoň já) co s tim máme dělat, aby ty gumy vydrželi..
tak řikam uberte.. nejezděte, tak razantně a bude to lepší.. |
|
|
Zaslal: ne leden 02, 2011 22:41 |
|
Návrat nahoru |
|
|
SCHIMMER Jakub
Založen: 18. 10. 2009 Příspěvky: 42 Bydliště: Plzeň
|
Předmět: |
|
|
Taky musím pochválit textury, ale stejně moje rýpací povaha má jeden nedostatek ... Na těch britských erzetách jsem si při mé výletní jízdě povšiml pár stromů, které mají barvu asi jako nezralé jablko, prostě tak brutální zelenou, jakou nemá strom ani v květnu, úplně mě to několikrát rozhodilo |
|
_________________ Mobil1 Racing Team isn´t died!! Never alone!! |
Zaslal: ne leden 02, 2011 22:57 |
|
Návrat nahoru |
|
|
KALIVODA Jindrich
Založen: 16. 07. 2005 Příspěvky: 242 Bydliště: Písek
|
Předmět: |
|
|
mezi náma, opotřebený pneu většinou ani neidentifikuju:D Navíc, doteď se jezdilo bez problémů na šlupkách celej závod... A teď jsou 4rz nepřekonatelnej problém |
|
_________________ www.kitcarsweb.com
LADA. Vorsprung durch Fahrer.
LADA, Sex and Rock&Roll.
Kizz me!!! (WRT)
Lada 112 TMS 1,6 (Žížala)
NIGHTCLUB MOSKVA |
Zaslal: po leden 03, 2011 0:36 |
|
Návrat nahoru |
|
|
SCHWARZ Martin
Založen: 09. 09. 2005 Příspěvky: 135 Bydliště: Větřní
|
|
Návrat nahoru |
|
|
HAZE Jiri
Založen: 18. 08. 2006 Příspěvky: 1610 Bydliště: Hradec Králové
|
Předmět: |
|
|
Jj,přesně jak píše Kali. X let jsme jezdili na slickách konec etap a jen si říkali, nějak to plave, ale stejně se to valilo na plný plyn do cíle....od doby možné výměny gum, najednou velké množství lidí brečí, jak je mají sjeté, že není častěji servis a jak jako mají dojet s 50 a více % opotřebení pneu do cíle Já Vám řeknu jak, úplně STEJNĚ jako před možností výměny Prostě to zas tak neřešte a užívejte si závod. A pokud to je nepřekonatelný problém, tak změňte svůj jízdní styl, nebo se stavte třeba na hlavu |
|
_________________ Jirka "Zajíc" HÁZE
CARLSBAD Rally Team , driver |
Zaslal: po leden 03, 2011 7:31 |
|
Návrat nahoru |
|
|
|