Právě je út prosinec 24, 2024 19:32
|
|
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
BARTA Roman
Založen: 03. 03. 2005 Příspěvky: 841 Bydliště: Vysočina
|
Předmět: Bergheim pro slabé PC |
|
|
Miro KUREK psal:
Testoval som zmenu nastavenia MipLevels na Bergheime ( uvedené je to na poľskom fóre). Mne sa FPS zvýšlo dvojnásobne .
Úprava spočíva u všetkých textúr zmeniť MipLevels z 1 a 2 na MipLevels=3.
Hodnoty sú uvedené v obidvoch súboroch track-125_M a O.ini (...\MAPS).
Porovnával som grafické zobrazenie pri zmene tejto hodnoty a na mojom PC je zobrazovanie s hodnotou 3 korektnejšie ako s hodnotou 1, čo by malo byť práve naopak...
Zdroj: RBR+
Dovolím si dodatek:
U MipMap platí, čím větší počet, tím menší nároky na výkon, ale při přiblížení k objektu s vysokým MipMap je textura rozmazaná.
Pokud někdo upravuje textury způsobem, že překládá DDS na vyšší počet MipMap, je potřeba to udělat stejně tak i v ini tratě. U BERGHEIMU tedy u "track-125_M.ini, track-125_O.ini" a NAOPAK !.Když změním ini, je dobré přeložit i DDS se stejným počtem MipMap. Pokud se toto neudělá (nesedí počet MipMap v DDS souboru a v ini), RBR to pak přepočítává a krom jiného se velmi prodlužuje doba loadu RZ. A teď si nejsem jistý, jestli nepřepočítává i během jízdy. |
|
|
Zaslal: st říjen 12, 2011 9:57 |
|
Návrat nahoru |
|
|
|
|
|
Strana 1 z 1 |
|
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete hlasovat v tomto fóru
|
|
|
|
Based on CanverRed theme |
|
|