Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
SPICKA Marcel
Založen: 30. 05. 2007 Příspěvky: 33 Bydliště: Bílina
|
Předmět: DOTAZ |
|
|
po 3 mi to padlo při načítání RZ ( pravidelně po 4 RZ) , tudíž bez možnosti restartu.
Dostanu se ještě do druhé části ??? |
|
|
Zaslal: st leden 04, 2012 15:11 |
|
Návrat nahoru |
|
|
SENK Michal
Založen: 21. 11. 2005 Příspěvky: 1525 Bydliště: Ostopovice
|
|
Návrat nahoru |
|
|
KREMEN Martin
Založen: 01. 05. 2008 Příspěvky: 44 Bydliště: Klecany
|
Předmět: |
|
|
Nedá mi to napsat, že textury jsou luxusní. Jen v tom hustém sněžení mi to házelo občas světlé obdélníky, tak třeba pro další ročník .. Ale celkově opravdu pošušňáníčko. |
|
|
Zaslal: st leden 04, 2012 22:53 |
|
Návrat nahoru |
|
|
OSTROVSKY Milan
Založen: 08. 01. 2007 Příspěvky: 149 Bydliště: Havlíčkův Brod
|
Předmět: |
|
|
Díky za parádní a hoodně náročnej dlouhej závod, nebyla ani chvilka na odpočinek... Textury parádní, skladba taky... jen malá výtka ke krátkejm (20m) servisům |
|
|
Zaslal: pá leden 06, 2012 22:06 |
|
Návrat nahoru |
|
|
KEBERT Martin
Založen: 10. 07. 2009 Příspěvky: 224
|
Předmět: |
|
|
Nahodou, o to, a taky ze se auto chovalo jak ze skla, to bylo zajimavejsi - clovek musel volit co obetuje a ne ze s prstem v nose da do kupy cely auto. |
|
|
Zaslal: pá leden 06, 2012 22:37 |
|
Návrat nahoru |
|
|
OSTROVSKY Milan
Založen: 08. 01. 2007 Příspěvky: 149 Bydliště: Havlíčkův Brod
|
Předmět: |
|
|
Nikdo tady nemluvil o prstě v nose a dlouhých servisech... ani nechápu logiku říct, že je to zajímavější, když je auto jak ze skla, navíc nevím jestli je to vůbec pravda. Jen za 20min neopravíš téměř nic (2m gumy... tlumiče berou hodně a tísko 10m) to jsou věci který odcházej normálně, natož když se něco ohne, navíc 3RZ 30min a ty samý 3RZ 20min. Většinou servis dlouhej nepotřebuju, nyní by se delší hodil, pochybuju že většina sjela jen gumy. Podmínky jsou pro všechny stejný, proto jsem to napsal jako postřeh ze závodu a nic víc.
Jediný proč odpovídám je, že mi trochu vadí když někdo tvrdí, že je dobře, že je závod nastavenej tak, abych jezdil pomalu.. Závod je od toho aby se závodilo a ne taktizovalo a čekalo až kdo vypadne.. ikdyž samozřejmě taktizování k tomu taky patří, ale né aby na tom byly postavený principy závody. Tím se vlastně dostávám k věci nad kterou by se dalo zauvažovat do budoucna... a to o změně bodování.. rozdíly mezi jezdci 3. a dál jsou téměř nulové a vypadnutí krutě trestáno.. To vede k tomu, hlavně dojet a je ve finále jedno jestli např. 4 nebo 7... přitom v těch pozicí je sakra rozdíl a každej se na ní pěkně nadře... nějakej rozdíl je jen mezi prvním a druhým a to bere převážně malá skupinka stejných jezdců a ti další jsou tak trochu nedoceněni...
Snad pochopíte co jsem chtěl říct a nebudete mě hned kamenovat...
A jen abych v uvozovkách nerejpal, tak mám i nějaké návrhy. Martin Bujáček má do nového ročníku IRC pěkné bodování, tam ale boduje jen 20 jezdců. Nebo se můžou zvednout body za vítězství. Stejně už to s malým počtem rozdělovaných bodů (možné přiblížení MS) nemá nic společného a tak by nebyl problém rozdělovat víc bodu. Nebo ještě jedna varianta, proč neškrtat třeba dva nejhorší výsledky v sezoně (člověk by mohl jet naplno a né se furt bát že se jedním závodem podělá sezona, člověk nemusí mít vždy čas, nebo zazlobí PC, vše by se tím eliminovalo) Asi by to dělalo trochu paseku v bodování teamů, ale vymyslet se něco dá.
Ted zas mám vypsáno na dva roky dopředu |
|
|
Zaslal: pá leden 06, 2012 23:51 |
|
Návrat nahoru |
|
|
CERVENKA Filip
Založen: 09. 11. 2006 Příspěvky: 581 Bydliště: Zlínsko
|
Předmět: |
|
|
Textury a skladka super.
Mě spíš na těch servisech vadilo, že jeden byl takový a druhý makový. Kdybych si toho všiml, tak pojedu jinak. Ale bo máme zkouškové, tak mám hlavů úplně jindě než nad nějakým hraním her.
Co se, Milane, týče tvé poznámky o bodování, tak bych spíš řekl, že bodovat mělo nejspíš těch 20 jezdců. Tím by byl rozdíl v případě výpadku menší. Ta sestupnost bodů bych řekl není zas úplně špatná. I když bych ji asi taky pozvedl o nějaký ten bodík. |
|
_________________ -> ANVEL Racing Team <- (Jednou lama navždy lama - Los Lamos)
G25 rulezz (už je to rukama, ne volantem) |
Zaslal: so leden 07, 2012 0:24 |
|
Návrat nahoru |
|
|
KEBERT Martin
Založen: 10. 07. 2009 Příspěvky: 224
|
Předmět: |
|
|
OSTROVSKY Milan napsal: |
Podmínky jsou pro všechny stejný, proto jsem to napsal jako postřeh ze závodu a nic víc.
Jediný proč odpovídám je, že mi trochu vadí když někdo tvrdí, že je dobře... |
Ja nerekl ze se jsem z toho chrochtal blahem, ja rekl ze to bylo zajimavejsi
Zajimavejsi o to, ze to bylo poprve, co jsem v servisni zone musel fakt vahat nad tim co ozelim a budu doufat ze to nebude pricinou ze nedojedu.
S tim sklem jsem to myslel spis tak, ze jsem na tehle rally musel resit vic nez jen obvyklou vymenu pneu, kterou navic bezne menim spis abych ten seznam mel prazdny nez ze by to nutne potrebovaly.
S tim vsim byl proste servis u tehle rally opravdu zajimavejsi nez jindy. |
|
|
Zaslal: so leden 07, 2012 1:09 |
|
Návrat nahoru |
|
|
KRYSTYN Miroslav
Založen: 02. 06. 2006 Příspěvky: 701 Bydliště: Zlín
|
|
Návrat nahoru |
|
|
PANCOCHA Jaroslav
Založen: 02. 09. 2005 Příspěvky: 1455 Bydliště: Luhačovice
|
Předmět: |
|
|
Tak jsem v cíli. Ty servisy - no, byly sekce striktně po třech, ne více RZtách. To se tu tak často nevidí. Proto jsem to na oko nechtěl přehnat se servisy. A je fakt, že i když člověk jel bez chyby, tak tlumiče dostávaly zabrat, i občas nějaké to upevnění. Takže pokud s tím někdo praštil, měl obrovský problém to opravit.
Jenže to bysme to museli dělat tak, že bych dal třeba po dvou sekcích servis 45 min a to je proti pravidlům jestli se nepletu.
Ještě byla v komentářích poznámka o zařazení např. Sipirkakimu - no, soutěž se SF je trošku zvláštní a těch šotolin, které jsou na toto vhodné je málo. Loni jsme jeli Anglii, letos jsme chtěli zkusit něco jiného. A jezdit to v Austrálii nebo USA je vzhledem k okolí trošku mimo. Uvidíme příští ročník. Třeba budou další změny.
Každopádně děkuji všem, kteří chválili textury. Možná to nebylo ideální, ale za daných pracovních podmínek to dopadlo nad očekávání. Děkuji Mirkovi Krystýnovi za poskytnutí základu pro práci na texturách Hrádku a Liptákova a též (doufám že to už dříve Ferry vyřídil) týmu HSF za podklad pro práci na okolí tratě v Japonsku. Bez těchto pomocí bych to nebyl schopen dokončit.
Díky všem, kterým se soutěž líbila a za rok (snad) nashledanou. |
|
|
Zaslal: so leden 07, 2012 1:14 |
|
Návrat nahoru |
|
|
PLESNIK Martin
Založen: 30. 08. 2008 Příspěvky: 212 Bydliště: Branky 2
|
Předmět: |
|
|
Moc dobrý a pro mě asi nejnáročnější a nejvydařenější závod, díky pořadateli za bezproblémový závod.
PS : Kdy bude založena galerie? |
|
|
Zaslal: so leden 07, 2012 2:09 |
|
Návrat nahoru |
|
|
OSTROVSKY Milan
Založen: 08. 01. 2007 Příspěvky: 149 Bydliště: Havlíčkův Brod
|
Předmět: |
|
|
Miras, nedali jste tomu nahoře flašku slivovice za trochu štěstí pro KCM?
Já mu nic nedal, ale trochu toho štěstíčka zbylo i pro mě... Jinak v tomhle místě, ta samá situace jsem odstupoval minulej rok.
Jardo, ukočírovali jste to parádně, myslím že jste posunuli SF zas o kus dál.
pro Filipa:myslím že není problém v bodování 20 či 30 jezdců... jen že mezi pozicemi nejsou odstupňovány bodové rozestupy |
|
|
Zaslal: so leden 07, 2012 8:31 |
|
Návrat nahoru |
|
|
PTACEK Martin
Založen: 24. 08. 2005 Příspěvky: 363 Bydliště: Zlin
|
Předmět: |
|
|
To OSTROVSKY Milan: naprosto s tebou souhlasím, bodování je strašně málo odstupňované a letos vzhledem k malému počtu účastníků to je jen o taktice, tzn. když dojedeš, jsi vítěz.
Škoda, že mě to nebaví a chci si pouze jen zazávodit a porovnat se s klukama.
Jinak opotřebení pneu na SF je nereálné, je to blbost a kravina, nemůže mít člověk po Sosnové 2010 pneu 50% a více, za 3.min. jízdy.
Jestli se to dá změnit nějakým parametrem v souboru např. physics.rbz, velice Vás zodpovědné žádám, změňte to!
Samozřejmě dá se to jezdecky ovlivnit, ale to potom člověk nezávodí, ale jen se soustředí na to, aby mu auto nehráblo, to samé platí na snowmodu, ten je taky na tom založen, auto nesmí hrábnout, bohužel v televizi vidím auta na sněhu, že jezdí bokem a ne na přední kola.
Prostě, oba ty mody byly dobré před lety, kdy byly rozdíly v desítkách sekund, ale ne teď, kdy v TR Fusion na 2.RZtě Liptákov, 12 lidí jede v rozmezí 5s ve sk. WRC!
Pak vyhraje, ne ten, kdo má ruce a dokáže to tam, na kluzkém házet, ale ten (většinou si to ani neuvědomuje) pošetřit pneu. |
|
_________________
Legenda |
Zaslal: so leden 07, 2012 12:57 |
|
Návrat nahoru |
|
|
RESL Jan
Založen: 27. 09. 2007 Příspěvky: 533 Bydliště: Otrokovice
|
Předmět: |
|
|
Ptíco,ale to je přece normální,že jsou jezdci se šetrnějším stylem,kteří natom někdy vydělají.Já třeba pneu moc neničím a nemám pocit,že bych jel nějak zvlášť bez smyků,prostě nebrzdím jako blázen a na výjezdu z vracáku nedám plyn na podlahu a nedržím ho až 50m za vracečkou,ale několikrát vrknu.F1 skoro nesleduju,ale mám takový pocit,že např. Button má taky šetrnější styl a parkrát už se mu to vyplatilo.Co se sjíždění pneu týče,v reálu by se pneu nesjely asi takl rychle,ale zase tam auta nemají pomalu 500koní a asi i vyvojáři,vzhledem ke kratším RZtám,i závodům v originální hře tomu chtěli dát větší váhu.
Co se týká škrtání závodu,to by přineslo podle mě tak akorát zmatky.To že někomu občas spadne hra,tak halt má technickou závadu,která zase bohužel nemůže nikoho na trati potkat a bral bych to tak.Rozestupy jsou podobné,jako např. dlouhé roky v MS silničních motorek.Nejužší špička tak nějak rozdělená,do top 10 v TR tuším po 2bodech a pak už je to jedno.Nevidím natom nic špatného a nespravedlivého.Ono jak velký je rozdíl mezi 5 a 6 místem,když ten 6tý může být v cíli po 200km třeba jen o 1s pomalej? |
|
_________________
|
Zaslal: so leden 07, 2012 13:42 |
|
Návrat nahoru |
|
|
OSTROVSKY Milan
Založen: 08. 01. 2007 Příspěvky: 149 Bydliště: Havlíčkův Brod
|
Předmět: |
|
|
Prosím nesrovnávat jabka s hruška, nebo rovnou můžem bodovat jak ve skocích na lyžích... okruh není rally.. jak píšeš rozdíl může být 1 sekunda, to je ale jedno. Jde o to jestli stojí ta míra rizika se hnát a posunout se o jednu pozici vpřed za ty dva mizerný body... tohle bodování je nastavený na dojíždění a né závodění o pozice.
Vše je jen o úhlu pohledu a jak to každý vidí a hodí se mu to. Vše bude mít své klady a zápory.
Např, ty jsi byl minulej rok o třídu jinde než já, 8x na bedně z toho skoro smamý stříbra, já v uvozovkách je 6x kdyby si neměl o jedno odstoupení víc, tak si byl předemnou... to platí i já vs. Honza Morávek, kdyby minulej rok ke konci sezony nechyboval a nevyrovnal tak 2 moje odstoupení, tak bych Honzu asi neporazil a to sem ho prakticky vždy porazil... tím chci říct, kdo má o jedno odstoupení víc je téměř jistě v háji a to ikdyž je třeba rychlejší, o to víc se to projevuje když je konkurence vyrovnaná
Obou si Vás velmi vážím, tak to prosím berte jen jako názorný příklad |
Naposledy upravil OSTROVSKY Milan dne so leden 07, 2012 14:22, celkově upraveno 1 krát
|
|
Zaslal: so leden 07, 2012 14:07 |
|
Návrat nahoru |
|
|
|
|
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete hlasovat v tomto fóru
|
|
|