Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Váš názor na změny fyziky pro větší realizmus? |
Nemohu se dockat |
|
52% |
[ 216 ] |
Jsem pro |
|
36% |
[ 148 ] |
Je mi to jedno |
|
3% |
[ 16 ] |
Jsem proti |
|
7% |
[ 29 ] |
|
Celkem hlasů : 409 |
|
Autor |
Zpráva |
BRADA Martin
Založen: 25. 07. 2009 Příspěvky: 71
|
Předmět: |
|
|
Jinak ten rejd je nejspíš opravdu v pořádku. Testoval jsem to na tom parkovišti a zdá se to jakž takž jako normální auto. Problém byl jen v tom, že nad 30 km/h se už přední kola pustila a poloměr se velmi zvětšoval. Jinak si bylo opravdu všimout, jak se auto krásně naklání a sedá napředek či nazadek při brzdění a zrychlování. Skutečně už i jen na pohled to vypadá jako reálnější auto. Takto "plavat" by to opravdu mělo. Pochybnosti mám jen kolem té maximálky.
Úplně reálné to nebude asi nikdy, RBR to nejspíš ani neumožňuje, ale za pomoci reálných jezdců by to mělo být OK. Rozhodně je to výrazný posun. |
|
|
Zaslal: čt leden 19, 2012 12:54 |
|
Návrat nahoru |
|
|
PANCOCHA Jaroslav
Založen: 02. 09. 2005 Příspěvky: 1455 Bydliště: Luhačovice
|
Předmět: |
|
|
No, abych předešel podobným dotazům - účelem těchto změn je využít možností nastavení RBR fyziky a v rámci toho ji dotáhnout k realitě tak jak je v našich možnostech. Jsou věci, které jsou v RBR prostě špatně (např. diferenciály atd.) a s těmi nic neuděláme. Dále jsou věci, které nejsou reálně nastavitelné (např. aspoň lineární průběh tlumení ... v RBR je konstatní, anebo při použití rychlé komprese se dvěmi úrovněmi). Dále je tu absence dorazů atd. atd. Všechno tedy reálně nastavit nejde, něco se musí obejít. Ale v kostce řečeno ... co je možné nastavit, nastaví se tak reálně, jak to jen jde.
Myslím že nejzásadnější změna spočívá v úpravě motorů, aby výkon opravdu odpovídal reálu (resp. údajům o motorech z reálu, které se podaří zjistit) a potom hlavně v úpravě setrvačnosti zejména kolem svislé osy, díky které můžeme konečně dělat reálné setupy co se týče sbíhavosti. |
|
|
Zaslal: čt leden 19, 2012 13:04 |
|
Návrat nahoru |
|
|
BRADA Martin
Založen: 25. 07. 2009 Příspěvky: 71
|
Předmět: |
|
|
Jsem si toho vědom. Kéž by přišel nástupce, co by to vyřešil... Nové okruhové simulátory už jsou zas mnohem dál a za chvíli bude z RBR ne vyloženě arkáda, ale holt velmi nerealistcká hra. Je to škoda, že se někdo nevěnuje i rally, už by bylo fakt na čase.
Přestože ale nelze vyřešit vše, je to podle mě velká a revoluční změna, která RBR posune o nemalý kus dál. |
|
|
Zaslal: čt leden 19, 2012 13:10 |
|
Návrat nahoru |
|
|
ZETAK Dennis
Založen: 18. 05. 2008 Příspěvky: 673 Bydliště: Rožňava
|
Předmět: |
|
|
walter, mohol by si nam ako ukazku vyrobit fyziku zadneho nahonu? bud to bude BMW alebo Escort, to je jedno, proste som len zvedavy ako by fungoval ten zadny nahon, dakujem |
|
|
Zaslal: čt leden 19, 2012 16:23 |
|
Návrat nahoru |
|
|
RESL Jan
Založen: 27. 09. 2007 Příspěvky: 533 Bydliště: Otrokovice
|
Předmět: |
|
|
Walter: Co se týká zrychlení Eva za 4,8s na 100,tak já mám poněkud jiné informace.Kolem 5s by se měla zhruba motat S2000,ale N4ky natom budou o cosi lépe.Na 100 kolem 4s na 200 cca 18s. |
|
_________________
|
Zaslal: čt leden 19, 2012 19:40 |
|
Návrat nahoru |
|
|
PETERA Jirka jun
Založen: 23. 04. 2008 Příspěvky: 251
|
Předmět: |
|
|
taky jsem názoru, že by to mělo líp zrychlovat a 200 km/h by mělo byt dosažitelné aspon na tom fraizeru |
|
_________________
TSKRT - never forgot
Tr 2009 - 4.misto N4
Tr 2010 - 1.misto N4
Tr 2011 - 3.misto N4 |
Zaslal: čt leden 19, 2012 20:04 |
|
Návrat nahoru |
|
|
PANCOCHA Jaroslav
Založen: 02. 09. 2005 Příspěvky: 1455 Bydliště: Luhačovice
|
Předmět: |
|
|
Honzo, 4 s jsou pro enko nesmyslně málo. Zkuste např. http://www.060calculator.com/ - 1350 kg, 280 HP. Vyjde vám něco kolem 4,8s. Na 4,1 by to auto muselo mít 347 koní. |
|
|
Zaslal: čt leden 19, 2012 21:40 |
|
Návrat nahoru |
|
|
BRADA Martin
Založen: 25. 07. 2009 Příspěvky: 71
|
Předmět: |
|
|
4 sekundy mi také přijde dost málo. Čistě svým odhadem nevěřím tomu, že to zrychlení je lepší než 4,5 s a hlavně věřím tomu, že kluci to mají dobře zjištěné.
Souhlasím však s maximálkou, k té dvoustovce by se to alespoň na tom fraizeru pohybovat mělo. |
|
|
Zaslal: čt leden 19, 2012 22:27 |
|
Návrat nahoru |
|
|
ANGELOVIC Jakub
Založen: 15. 08. 2009 Příspěvky: 38
|
Předmět: |
|
|
PANCOCHA Jaroslav: Co to je za blbost ta stránka? kde to zahrnuje velikost kol, převody, typy a průběhy motorů?... není rozdíl 200koní v atmosféře či přeplňovaném motoru? nehledě na to, že dvoulitrová 100koňová předkolka bude na zrychlení určitě lepší než 4x4... |
|
_________________ "Když se ti zdá, že máš všechno pod kontrolou, jedeš prostě moc pomalu" |
Zaslal: čt leden 19, 2012 22:59 |
|
Návrat nahoru |
|
|
PANCOCHA Jaroslav
Založen: 02. 09. 2005 Příspěvky: 1455 Bydliště: Luhačovice
|
Předmět: |
|
|
Nauč se fyziku a číst. OK ? |
|
|
Zaslal: čt leden 19, 2012 23:01 |
|
Návrat nahoru |
|
|
BRADA Martin
Založen: 25. 07. 2009 Příspěvky: 71
|
Předmět: |
|
|
Je to pochopitelně jen empiricky založené počítadlo, které dává rámcovou představu o zrychlení, nikdo to tu neprezentoval jako přesnou výpočtou metodu. |
|
|
Zaslal: čt leden 19, 2012 23:11 |
|
Návrat nahoru |
|
|
ANGELOVIC Jakub
Založen: 15. 08. 2009 Příspěvky: 38
|
Předmět: |
|
|
To je mi jasné, že to jen počítadlo. Proto mě udivuje že zrovna tady, kde se řeší realismus, někdo vytáhne a dává příklad na něčem takovém... nesnažil sem se tady někoho dotknout, jen je to počítadlo víceméně blbost a je nesmysl se podle toho řídit ať už orientačně nebo vážně. |
|
_________________ "Když se ti zdá, že máš všechno pod kontrolou, jedeš prostě moc pomalu" |
Zaslal: čt leden 19, 2012 23:59 |
|
Návrat nahoru |
|
|
Walter
Založen: 15. 01. 2007 Příspěvky: 153
|
Předmět: |
|
|
Tak jsem se tomu podival na zub:
Snizil jsem vahu z 1350kg na 1310kg.
Mirne zvysil krivku vykonu na 270BHP.
Zrychleni 0-100km/h ted zabere 4.5s. Uz to jezdi jako Pechovo? :)
A kdyz jsem vysadil spolujezdce, zahodil rezervu a vypustil vetsinu benzinu, tak jsem to fakt dal za 4.1s - 200 kilo je znat.
Stahujte a testujte : http://files.nebulastation.net/evo9_physics_01.zip
Kdo chce muze zkusit narychlo udelanou fyziku pro Escort Mk.II:
http://files.nebulastation.net/escortmk2_test_physics.zip
Ale je to jen takove spichle bez podkladu, takze se to muze chovat vselijak...
PS: Hlavne zachovejte klid, ja nikoho o vykon motoru osidit nechci! |
Naposledy upravil Walter dne pá leden 20, 2012 8:37, celkově upraveno 2 krát
|
|
Zaslal: pá leden 20, 2012 5:17 |
|
Návrat nahoru |
|
|
PETER Marek
Založen: 12. 01. 2010 Příspěvky: 485 Bydliště: Fajne-Město
|
Předmět: |
|
|
ANGELOVIC Jakub napsal: |
To je mi jasné, že to jen počítadlo. Proto mě udivuje že zrovna tady, kde se řeší realismus, někdo vytáhne a dává příklad na něčem takovém... nesnažil sem se tady někoho dotknout, jen je to počítadlo víceméně blbost a je nesmysl se podle toho řídit ať už orientačně nebo vážně. |
1+ |
|
_________________ re:member |
Zaslal: pá leden 20, 2012 7:18 |
|
Návrat nahoru |
|
|
PETERA Jirka jun
Založen: 23. 04. 2008 Příspěvky: 251
|
Předmět: |
|
|
dneska vyzkouším jen teho lancera, podivam se na nějaká videa, jak ta jízda vypadá v realu a ze zaznamu, ale myslim, že už jsme blízko... se zadohrabem jsem v RBR už dlouho nejel tak teho escorta nechám na jindy Jen bych chtěl podotknout, že si práce Waltera a všech ostatních cením ! |
|
_________________
TSKRT - never forgot
Tr 2009 - 4.misto N4
Tr 2010 - 1.misto N4
Tr 2011 - 3.misto N4 |
Zaslal: pá leden 20, 2012 9:09 |
|
Návrat nahoru |
|
|
|