Hlavn� strana    FORUM Obsah fóra Richard Burns Rally
  FAQ •  Hledat •  Seznam uživatelů •  Uživatelské skupiny •  Registrace •  Soukromé zprávy •  Přihlášení

Zvyseni realismu chovani aut v RBR
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 82, 83, 84  Další
 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  

Váš názor na změny fyziky pro větší realizmus?
Nemohu se dockat
52%
 52%  [ 216 ]
Jsem pro
36%
 36%  [ 148 ]
Je mi to jedno
3%
 3%  [ 16 ]
Jsem proti
7%
 7%  [ 29 ]
Celkem hlasů : 409

Autor Zpráva
KUREK Miro





Založen: 28. 01. 2008
Příspěvky: 464

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Prevetral som novú fyziku a určite je to dosť poznať. Auto krásne akceleruje - ako Pechove Smile a tie poznaž váhu aj pri dobrzďovaní a v zákrutach. Mne táto fyzika pripadá dosť reálna.
Jediný probém som mal viac krát, že mi pri brzdení so zablokovanými kolesami zhasol motor Sad
Příspěvek Zaslal: pá leden 20, 2012 9:51
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
BRADA Martin





Založen: 25. 07. 2009
Příspěvky: 71

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Jo, teď už to jede velmi pěkně. By mě zajímalo, kolik koní to mělo předtím, tohle je fakt rozdíl. Jen doufám, že Pechovo Lancerem myslíme opravdu jen ten (z roku 2010) a ne specifikaci R4, to by zas byla trochu jiná liga. Very Happy Takový Semerád má na stránkách psáno 283 koní a 1350 kg, ovšem jen u asfaltové specifikace, šotolinová váží o pár desítek kilo víc. Hmotnost podle povrchu mi asi dělat nemůžeme, proto nevím, jestli to spíš nenechat na těch 1350 jako takovou střední hodnotu. Ale jestli má (měl) Pech fakt 1310 v normálním Lanceru, no problem. Smile
Hlavně že už ta dvoustovka není utopie, v reálu jí dosáhnout určitě lze.
Příspěvek Zaslal: pá leden 20, 2012 10:00
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PANCOCHA Jaroslav





Založen: 02. 09. 2005
Příspěvky: 1455
Bydliště: Luhačovice

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Image

Původní hodnoty na pluginu: 771 N.m / 3125 RPM, 357 HP / 3750 RPM
Nové hodnoty: 572 N.m / 3125 RPM, 280 HP / 4375 RPM
Příspěvek Zaslal: pá leden 20, 2012 10:29
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
MICHALEK Jakub





Založen: 21. 09. 2011
Příspěvky: 2
Bydliště: Bílovice

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Tak jsem otestoval toho Escorta a zatímco na asfaltu je to opravdu poznat to zlepšení, tak na šotolině to tancuje s protočenými zadními koly. Skoro jako bych jel Snow France, to jsem ale už sakra dlouho nepoužil. Dokonce jsem měl i problém s rozjížděním proti kopci, hrabalo to a nic (pochopitelně mám automatickou spojku).

Děkuju klukům, že se do toho pustili, na Lanceru je vidět, že to fungovat může a že pak je to jako živé.
Příspěvek Zaslal: pá leden 20, 2012 10:47
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PETERA Jirka jun





Založen: 23. 04. 2008
Příspěvky: 251

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

wau! tak teď je to ono Shocked nádhera a pocit z jízdy je skvělej...

_________________
Image
TSKRT - never forgot
Tr 2009 - 4.misto N4
Tr 2010 - 1.misto N4
Tr 2011 - 3.misto N4
Příspěvek Zaslal: pá leden 20, 2012 11:30
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
BUJACEK Martin





Založen: 17. 01. 2006
Příspěvky: 211
Bydliště: Uherský Brod

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Behem vikendu zkusim otestovat aktualni verzi Lanceru a dam vedet me dojmy Wink

_________________
Pripravujeme pro vas novy sampionat RBR-CUP 2024!
Příspěvek Zaslal: pá leden 20, 2012 13:18
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
ROJEK Jakub





Založen: 08. 12. 2007
Příspěvky: 239
Bydliště: Ostrava

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Jsem docela zvědavý co na to řekne Martin. Very Happy

_________________
ImageImage
Příspěvek Zaslal: pá leden 20, 2012 16:34
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
CVRČEK Zdeněk





Založen: 27. 06. 2008
Příspěvky: 5

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Je to bomba, uvidime co řeknou profici, ale mě to přijde opravdu blíž k realitě, i když takovým fofrem a v tomto typu auta jsem ještě nejel
Příspěvek Zaslal: pá leden 20, 2012 17:28
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
MATOUSEK Vlastimil





Založen: 05. 07. 2008
Příspěvky: 216
Bydliště: Náměšť nad Oslavou

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Tak jestli taky můžu k fyzice Lanceru. Nejsem enkař takže to tak v ruce nemám ale už při startu jsem měl při tom odpichu a proklouznutí gum opravdu pocit že jedu se závodním autem. Rozjíždění aut u současnejch fyzik mi přijde jako rozjíždění naloženýho vlaku a nějaký to proklouznutí gum mi tam chybělo, takže u tohohle rozhodně plus. Chování auta taky asi OK. I když je to celkově pomalejší tak přesto mám pocit že je to rychlejší nebo živější. Jediný co mi teda vadí, nevím jestli jsem měl jen tolik "štěstí" najednou ale to extrémní převracení na bok. Každá rychlejší táhlejší zatáčka a auto jde přes boudu, na pekle vracák a auto přes boudu, hned první pokus na Cote, neodhadl jsem hned tu první levou zatáčku, otřel se o svodidla ale auto šlo na boudu na jendom místě jakoby bylo napíchnutý na rožni a otáčelo se kolem svý osy Very Happy Takže tohle mi přijde že asi nebude moc dobrý ale jinak palec nahoru.
Příspěvek Zaslal: pá leden 20, 2012 19:12
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
PANCOCHA Jaroslav





Založen: 02. 09. 2005
Příspěvky: 1455
Bydliště: Luhačovice

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Doporučuji podívat se na crash Ogiera z Monte 2012 Smile ohledně toho převracení Smile
Příspěvek Zaslal: pá leden 20, 2012 19:19
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
ZETAK Dennis





Založen: 18. 05. 2008
Příspěvky: 673
Bydliště: Rožňava

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

fyzika escortu sa mi velmi paci ale este to potrebujem prerobit prevodovku, zda sa mi ako keby smykala spojka ale je to len zle sprevodovane. Je to poznat medzi rychlostami 1 a 2
Příspěvek Zaslal: pá leden 20, 2012 19:45
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PANCOCHA Jaroslav





Založen: 02. 09. 2005
Příspěvky: 1455
Bydliště: Luhačovice

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

No, chtěl bych upozornit, že tady teď uplně ani tak v prvé řadě nejde o konkrétní fyziku vozu. Spíš jde o test na daném autě, zda tento směr změny fyzik je správný a zda bude dobře přijat. Ještě je pořád dost věcí, které je třeba vyzkoumat. Zejména se pak jedná o omezení nastavení setupu, aby díky nastavování nebylo možné z toho auta udělat něco uplně nesmyslného, co sice chybou RBR jakžtakž projde, ale bude to špatně. Zejména se jedná o rozsahy nastavení tlumičů a pružin.

Dále bude potřeba ozkoušet, co udělat s pomocnými a hlavními pružinami. Hlavní pružiny nemají dorazy, tj. protáhnou se i do záporné délky, což pomocné neudělají. Nabízí se obrátit je a udělat z hlavních pomocné. To je ovšem další krok, který celkem zásadně ovlivňuje chování auta a je to třeba doladit.

Teprve pak, až bude na nějakém příkladu vše hotové, se udělají postupně fyziky pro všechny ostatní vozy na pluginu a ty pak půjdou už konkrétně do testování. Máme na tom ještě tedy hooodně práce. Je ale důležité již v této fázi vědět, zda bude mít tato změna obecnou podporu.
Příspěvek Zaslal: pá leden 20, 2012 19:56
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
PETER Marek





Založen: 12. 01. 2010
Příspěvky: 485
Bydliště: Fajne-Město

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Kde se mění ty fyziky pneumatik?

wdit: No tak nic, mohl by mi někdo poslat origo pirelli ??? Very Happy

_________________
re:member
Příspěvek Zaslal: pá leden 20, 2012 20:02
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
PETERA Jirka jun





Založen: 23. 04. 2008
Příspěvky: 251

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

k tomu prevraceni: ja se s tim behem testovani neprevratil ani jednou =D to bude rukama! Spis mi prislo, ze to je daleko obtiznejsi prevratit, diky vyssi vaze

_________________
Image
TSKRT - never forgot
Tr 2009 - 4.misto N4
Tr 2010 - 1.misto N4
Tr 2011 - 3.misto N4
Příspěvek Zaslal: pá leden 20, 2012 20:42
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PETER Marek





Založen: 12. 01. 2010
Příspěvky: 485
Bydliště: Fajne-Město

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Je to takové těžkopádné, na asfaltu na rovinkách to plave jak pohodlný americký sedan, ale asi se na to dá zvyknout

_________________
re:member
Příspěvek Zaslal: pá leden 20, 2012 21:47
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
odeslat nové téma   Odpovědět na téma Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 82, 83, 84  Další
Strana 5 z 84

 
Přejdi na:  



Czech translation by Azu
 
  Based on CanverRed theme