Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Váš názor na změny fyziky pro větší realizmus? |
Nemohu se dockat |
|
52% |
[ 216 ] |
Jsem pro |
|
36% |
[ 148 ] |
Je mi to jedno |
|
3% |
[ 16 ] |
Jsem proti |
|
7% |
[ 29 ] |
|
Celkem hlasů : 409 |
|
Autor |
Zpráva |
KUREK Miro
Založen: 28. 01. 2008 Příspěvky: 464
|
Předmět: |
|
|
Prevetral som novú fyziku a určite je to dosť poznať. Auto krásne akceleruje - ako Pechove a tie poznaž váhu aj pri dobrzďovaní a v zákrutach. Mne táto fyzika pripadá dosť reálna.
Jediný probém som mal viac krát, že mi pri brzdení so zablokovanými kolesami zhasol motor |
|
|
Zaslal: pá leden 20, 2012 9:51 |
|
Návrat nahoru |
|
|
BRADA Martin
Založen: 25. 07. 2009 Příspěvky: 71
|
Předmět: |
|
|
Jo, teď už to jede velmi pěkně. By mě zajímalo, kolik koní to mělo předtím, tohle je fakt rozdíl. Jen doufám, že Pechovo Lancerem myslíme opravdu jen ten (z roku 2010) a ne specifikaci R4, to by zas byla trochu jiná liga. Takový Semerád má na stránkách psáno 283 koní a 1350 kg, ovšem jen u asfaltové specifikace, šotolinová váží o pár desítek kilo víc. Hmotnost podle povrchu mi asi dělat nemůžeme, proto nevím, jestli to spíš nenechat na těch 1350 jako takovou střední hodnotu. Ale jestli má (měl) Pech fakt 1310 v normálním Lanceru, no problem.
Hlavně že už ta dvoustovka není utopie, v reálu jí dosáhnout určitě lze. |
|
|
Zaslal: pá leden 20, 2012 10:00 |
|
Návrat nahoru |
|
|
PANCOCHA Jaroslav
Založen: 02. 09. 2005 Příspěvky: 1455 Bydliště: Luhačovice
|
Předmět: |
|
|
Původní hodnoty na pluginu: 771 N.m / 3125 RPM, 357 HP / 3750 RPM
Nové hodnoty: 572 N.m / 3125 RPM, 280 HP / 4375 RPM |
|
|
Zaslal: pá leden 20, 2012 10:29 |
|
Návrat nahoru |
|
|
MICHALEK Jakub
Založen: 21. 09. 2011 Příspěvky: 2 Bydliště: Bílovice
|
Předmět: |
|
|
Tak jsem otestoval toho Escorta a zatímco na asfaltu je to opravdu poznat to zlepšení, tak na šotolině to tancuje s protočenými zadními koly. Skoro jako bych jel Snow France, to jsem ale už sakra dlouho nepoužil. Dokonce jsem měl i problém s rozjížděním proti kopci, hrabalo to a nic (pochopitelně mám automatickou spojku).
Děkuju klukům, že se do toho pustili, na Lanceru je vidět, že to fungovat může a že pak je to jako živé. |
|
|
Zaslal: pá leden 20, 2012 10:47 |
|
Návrat nahoru |
|
|
PETERA Jirka jun
Založen: 23. 04. 2008 Příspěvky: 251
|
Předmět: |
|
|
wau! tak teď je to ono nádhera a pocit z jízdy je skvělej... |
|
_________________
TSKRT - never forgot
Tr 2009 - 4.misto N4
Tr 2010 - 1.misto N4
Tr 2011 - 3.misto N4 |
Zaslal: pá leden 20, 2012 11:30 |
|
Návrat nahoru |
|
|
BUJACEK Martin
Založen: 17. 01. 2006 Příspěvky: 211 Bydliště: Uherský Brod
|
Předmět: |
|
|
Behem vikendu zkusim otestovat aktualni verzi Lanceru a dam vedet me dojmy |
|
_________________ Pripravujeme pro vas novy sampionat RBR-CUP 2024! |
Zaslal: pá leden 20, 2012 13:18 |
|
Návrat nahoru |
|
|
ROJEK Jakub
Založen: 08. 12. 2007 Příspěvky: 240 Bydliště: Ostrava
|
Předmět: |
|
|
Jsem docela zvědavý co na to řekne Martin. |
|
_________________
|
Zaslal: pá leden 20, 2012 16:34 |
|
Návrat nahoru |
|
|
CVRČEK Zdeněk
Založen: 27. 06. 2008 Příspěvky: 5
|
Předmět: |
|
|
Je to bomba, uvidime co řeknou profici, ale mě to přijde opravdu blíž k realitě, i když takovým fofrem a v tomto typu auta jsem ještě nejel |
|
|
Zaslal: pá leden 20, 2012 17:28 |
|
Návrat nahoru |
|
|
MATOUSEK Vlastimil
Založen: 05. 07. 2008 Příspěvky: 216 Bydliště: Náměšť nad Oslavou
|
Předmět: |
|
|
Tak jestli taky můžu k fyzice Lanceru. Nejsem enkař takže to tak v ruce nemám ale už při startu jsem měl při tom odpichu a proklouznutí gum opravdu pocit že jedu se závodním autem. Rozjíždění aut u současnejch fyzik mi přijde jako rozjíždění naloženýho vlaku a nějaký to proklouznutí gum mi tam chybělo, takže u tohohle rozhodně plus. Chování auta taky asi OK. I když je to celkově pomalejší tak přesto mám pocit že je to rychlejší nebo živější. Jediný co mi teda vadí, nevím jestli jsem měl jen tolik "štěstí" najednou ale to extrémní převracení na bok. Každá rychlejší táhlejší zatáčka a auto jde přes boudu, na pekle vracák a auto přes boudu, hned první pokus na Cote, neodhadl jsem hned tu první levou zatáčku, otřel se o svodidla ale auto šlo na boudu na jendom místě jakoby bylo napíchnutý na rožni a otáčelo se kolem svý osy Takže tohle mi přijde že asi nebude moc dobrý ale jinak palec nahoru. |
|
|
Zaslal: pá leden 20, 2012 19:12 |
|
Návrat nahoru |
|
|
PANCOCHA Jaroslav
Založen: 02. 09. 2005 Příspěvky: 1455 Bydliště: Luhačovice
|
Předmět: |
|
|
Doporučuji podívat se na crash Ogiera z Monte 2012 ohledně toho převracení |
|
|
Zaslal: pá leden 20, 2012 19:19 |
|
Návrat nahoru |
|
|
ZETAK Dennis
Založen: 18. 05. 2008 Příspěvky: 673 Bydliště: Rožňava
|
Předmět: |
|
|
fyzika escortu sa mi velmi paci ale este to potrebujem prerobit prevodovku, zda sa mi ako keby smykala spojka ale je to len zle sprevodovane. Je to poznat medzi rychlostami 1 a 2 |
|
|
Zaslal: pá leden 20, 2012 19:45 |
|
Návrat nahoru |
|
|
PANCOCHA Jaroslav
Založen: 02. 09. 2005 Příspěvky: 1455 Bydliště: Luhačovice
|
Předmět: |
|
|
No, chtěl bych upozornit, že tady teď uplně ani tak v prvé řadě nejde o konkrétní fyziku vozu. Spíš jde o test na daném autě, zda tento směr změny fyzik je správný a zda bude dobře přijat. Ještě je pořád dost věcí, které je třeba vyzkoumat. Zejména se pak jedná o omezení nastavení setupu, aby díky nastavování nebylo možné z toho auta udělat něco uplně nesmyslného, co sice chybou RBR jakžtakž projde, ale bude to špatně. Zejména se jedná o rozsahy nastavení tlumičů a pružin.
Dále bude potřeba ozkoušet, co udělat s pomocnými a hlavními pružinami. Hlavní pružiny nemají dorazy, tj. protáhnou se i do záporné délky, což pomocné neudělají. Nabízí se obrátit je a udělat z hlavních pomocné. To je ovšem další krok, který celkem zásadně ovlivňuje chování auta a je to třeba doladit.
Teprve pak, až bude na nějakém příkladu vše hotové, se udělají postupně fyziky pro všechny ostatní vozy na pluginu a ty pak půjdou už konkrétně do testování. Máme na tom ještě tedy hooodně práce. Je ale důležité již v této fázi vědět, zda bude mít tato změna obecnou podporu. |
|
|
Zaslal: pá leden 20, 2012 19:56 |
|
Návrat nahoru |
|
|
PETER Marek
Založen: 12. 01. 2010 Příspěvky: 485 Bydliště: Fajne-Město
|
Předmět: |
|
|
Kde se mění ty fyziky pneumatik?
wdit: No tak nic, mohl by mi někdo poslat origo pirelli ??? |
|
_________________ re:member |
Zaslal: pá leden 20, 2012 20:02 |
|
Návrat nahoru |
|
|
PETERA Jirka jun
Založen: 23. 04. 2008 Příspěvky: 251
|
Předmět: |
|
|
k tomu prevraceni: ja se s tim behem testovani neprevratil ani jednou =D to bude rukama! Spis mi prislo, ze to je daleko obtiznejsi prevratit, diky vyssi vaze |
|
_________________
TSKRT - never forgot
Tr 2009 - 4.misto N4
Tr 2010 - 1.misto N4
Tr 2011 - 3.misto N4 |
Zaslal: pá leden 20, 2012 20:42 |
|
Návrat nahoru |
|
|
PETER Marek
Založen: 12. 01. 2010 Příspěvky: 485 Bydliště: Fajne-Město
|
Předmět: |
|
|
Je to takové těžkopádné, na asfaltu na rovinkách to plave jak pohodlný americký sedan, ale asi se na to dá zvyknout |
|
_________________ re:member |
Zaslal: pá leden 20, 2012 21:47 |
|
Návrat nahoru |
|
|
|