Hlavn� strana    FORUM Obsah fóra Richard Burns Rally
  FAQ •  Hledat •  Seznam uživatelů •  Uživatelské skupiny •  Registrace •  Soukromé zprávy •  Přihlášení

Zvyseni realismu chovani aut v RBR
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 82, 83, 84  Další
 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  

Váš názor na změny fyziky pro větší realizmus?
Nemohu se dockat
52%
 52%  [ 216 ]
Jsem pro
36%
 36%  [ 148 ]
Je mi to jedno
3%
 3%  [ 16 ]
Jsem proti
7%
 7%  [ 29 ]
Celkem hlasů : 409

Autor Zpráva
RUMAN Tomas





Založen: 02. 03. 2010
Příspěvky: 7
Bydliště: Tichov

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Já jsem s tou Evo 9 jel a zdála se mi nedotáčivá ale to je myslím i v reálu. Jo a potom bys mohl prosím udělat nějakou lepší fyziku na Renault Clio R3 protože současná ja moc citlivá na poškození.
Příspěvek Zaslal: so leden 21, 2012 21:33
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
BRADA Martin





Založen: 25. 07. 2009
Příspěvky: 71

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Takový Loeb říkal, že si po seznamovacích jízdách pamatuje 80% trati a i PG, když mu na pražském rallysprintu vypadl intercom, říkal, že to nebyl problém, jelikož si to pamatoval z loňska. Takže rally jezdci to asi mají nějak v krvi, nehledě na to, že do jisté míry se to dá určitě i naučit.

Co je na EVU moc rychlé bych asi nechal nejlépe na Martinovi, nicméně mně přijde těch 1310 kg málo. Možná že to tak ve skutečnosti je, ale neviděl jsem nikde na netu specifikaci, která by uváděla tak nízkou hodnotu. Navíc velmi pochybuji o tom (kdyžtak mě někdo opravte), že ty hodnoty jsou včetně třeba té rezervy, plné nádrže a především jezdců, což dělá tak 150 kg navíc! Pokud si tam RBR nějak samo ty jezdce nedodává, stálo by za to tam tu hmotnost zakomponovat, navíc i přesně víme, kde je ta hmotnost soustředěna. Smile Auto určitě nikdy nejede prázdné, takže pro věrné chování by ta fyzika měla být dělána spíš na hmotnost cca 1500 kg.
Příspěvek Zaslal: so leden 21, 2012 22:26
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Walter





Založen: 15. 01. 2007
Příspěvky: 153

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Jezis lidi, samozrejme ze tu vahu v RBR nemam prazdneho auta a hmotnost posadky pricitam.
Na zaklade diskuze se zasvecenymi se prazdna vaha zvedne na 1350kg. Vykon se mozna zvedne na 280BHP aby se to kompenzovalo... to se jeste uvidi.
Příspěvek Zaslal: so leden 21, 2012 22:34
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
BRADA Martin





Založen: 25. 07. 2009
Příspěvky: 71

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Tak v pořádku. Pokud je celou dobu řeč jen o prázdé váze auta a ne o hmotnosti, na kterou je dělána fyzika, no problem. Beru to tak, že od toho to tu je, aby se tyhle připomínky vyjasnily. Smile
Příspěvek Zaslal: so leden 21, 2012 22:52
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
ANGELOVIC Jakub





Založen: 15. 08. 2009
Příspěvky: 38

Příspěvek Předmět: Gumy Odpovědět s citátem

Tak podle mě je fyzika auta docela slušná, ale co se pneumatik týče, tak je to takové divné. už ve 150kmh auto na asfaltu šíleně plave. Z nadsázkou bych řekl, že to je jako s hrotama na snowfrance.... Prostě to strašně plynule a brzo přechází do smyku. Nevím jestli to v rbr jde vůbec udělat tak, aby to drželo,drželo a v určitých situacích teprve přešlo do smyku (utrhlo se)

Co myslíte vy? Neříkejte mi, že při takových rychlostech na tak pěkném asflatu by šlo enko tak ochotně a tak moc do smyku.

_________________
"Když se ti zdá, že máš všechno pod kontrolou, jedeš prostě moc pomalu"
Příspěvek Zaslal: út leden 24, 2012 18:11
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
NEMEC Dave





Založen: 26. 01. 2011
Příspěvky: 13

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Kubo, já tedy nezpozoroval nějaké plavání ve vyšší rychlosti, tam mi naopak příjde stabilnější tím, že zůstává jakoby ve směru, podle Zákonu setrvačnosti... Na Handzlowce se to dá držet v zatáčce (mírné) i ve 170, na rovině 180 km/h.
Příspěvek Zaslal: út leden 24, 2012 19:07
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
irtdb_832





Založen: 15. 05. 2010
Příspěvky: 7

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Please try it Very Happy
Test physics Fabia S2000 Evo2
http://www.mediafire.com/?3uv8rsjvrz945im
update
Příspěvek Zaslal: st leden 25, 2012 14:22
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
VALENTA Lukas





Založen: 27. 03. 2005
Příspěvky: 60

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

No to koukám co se to tu děje s těma fyzikama, nějak mi to uniklo Smile) Jenom bych měl dotaz k těm grafum výkonu co tu byly uváděný...jak je to měřený? Předpokládám, že asi dynamicky, což by potom ale asi chtělo do toho zavést nějakej otáčkovej posun, aby se získaly statický hodnoty, podle kterých to RBR asi počítá.
A ten moment pod 2500 otáček má nákej reálnej základ nebo to je udělaný, tak aby se s tim dalo rozjet? Smile
Příspěvek Zaslal: so leden 28, 2012 22:59
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PANCOCHA Jaroslav





Založen: 02. 09. 2005
Příspěvky: 1455
Bydliště: Luhačovice

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Výkon je měřený přímo v RBR tak, že jsou vždy nastaveny takové převody, aby auto bylo při daných otáčkách jet určitou rychlostí do kopce daného sklonu - tj. pohyb hmotného bodu po nakloněné rovině. Pod 2500 motor v RBR špatně funguje, tam je to pouze aproximace.
Příspěvek Zaslal: ne leden 29, 2012 9:46
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
NEMEC Dave





Založen: 26. 01. 2011
Příspěvky: 13

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Po dalším testování a hlavně procházení hlavou, jsem dospěl k názoru, jestli oněh pár vteřin, o kolik je tato fyzika rychlejší, něž reálná auta nedělá příliš vysoký točivý moment. 572 N.m. nemá ani Pech s velkým restriktorem (měl by mít 550 N.m.). Určitě jsem také pro zvýšení váhy, ale to již bylo prodiskutováno a odsouhlaseno.
Příspěvek Zaslal: čt únor 02, 2012 15:00
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PANCOCHA Jaroslav





Založen: 02. 09. 2005
Příspěvky: 1455
Bydliště: Luhačovice

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

No, berme v úvahu, že v této fázi jde především o ověření principu, na kterém se budou stavět nové fyziky na příkladu Evo IX. Určité úpravy motoru ještě zřejmě budou jakmile se dodělá "výzkum" a budou se dělat všechny auta. Pak bude třeba stanovit ten správný poměr mezi jednotlivými auty. Jakmile budeme mít všechny údaje pohromadě, předložíme to našim nejlepším jezdcům rally k ověření a dle toho se udělají finální úpravy. Pro teď stačí, že se to auto velmi blíží k reálu. Ještě je třeba doladit nějaké další věci, aby ten pocit z jízdy byl ideální. Momentálně pracuje Walter na pneumatikách, které též velmi ovlivňují, zda auto prohrábne, či pojede ve smyku atd. Pak už by mělo jen následovat projdení všech údajů, seskupit výpočty do jedné tabulky a rozjet konkrétní auta.
Příspěvek Zaslal: čt únor 02, 2012 15:10
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
Walter





Založen: 15. 01. 2007
Příspěvky: 153

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Je tu nekdo kdo rozumi konstrukci zaveseni kol?
Hlavne mi v tuhle chvili jde o anti-dive/anti squat charakteristiky u MacPhersonovych vzper.
Příspěvek Zaslal: so únor 04, 2012 6:57
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
VALENTA Lukas





Založen: 27. 03. 2005
Příspěvky: 60

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Co bys konkrétně potřeboval? Trošku jsem k tomu něco hledal, tak třeba to dáme nák dohromady Smile
Příspěvek Zaslal: út únor 07, 2012 13:31
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PANCOCHA Jaroslav





Založen: 02. 09. 2005
Příspěvky: 1455
Bydliště: Luhačovice

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Potřeboval bych pomoc od lidí, co mají Wallaby - projít ideálně všechny tratě a vypsat, které druhy povrchů šotoliny a asfaltu používají. Děláme revizi nastavení těchto povrchů a zjišťovat to jinak můžeme jen zkusmo, změnit parametry u jednoho povrchu a zkusit, zda je to zrovna ten, na kterém jedem ... docela dost zdlouhavé testování.
Příspěvek Zaslal: st únor 08, 2012 22:34
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
PANCOCHA Jaroslav





Založen: 02. 09. 2005
Příspěvky: 1455
Bydliště: Luhačovice

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Hmm, dal bych tu anketu .... je tady vůbec zájem o to, udělat z RBR něco, na co má, ale dosud to nikdo nevyužil ? Připadne mi, že o naši práci má zájem jen naprosto zanedbatelný zlomek uživatelů pluginu včetně administrátorů a moderátorů Evil or Very Mad
Příspěvek Zaslal: čt únor 09, 2012 16:30
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
odeslat nové téma   Odpovědět na téma Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 82, 83, 84  Další
Strana 7 z 84

 
Přejdi na:  



Czech translation by Azu
 
  Based on CanverRed theme