Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Váš názor na změny fyziky pro větší realizmus? |
Nemohu se dockat |
|
52% |
[ 216 ] |
Jsem pro |
|
36% |
[ 148 ] |
Je mi to jedno |
|
3% |
[ 16 ] |
Jsem proti |
|
7% |
[ 29 ] |
|
Celkem hlasů : 409 |
|
Autor |
Zpráva |
RUMAN Tomas
Založen: 02. 03. 2010 Příspěvky: 7 Bydliště: Tichov
|
Předmět: |
|
|
Já jsem s tou Evo 9 jel a zdála se mi nedotáčivá ale to je myslím i v reálu. Jo a potom bys mohl prosím udělat nějakou lepší fyziku na Renault Clio R3 protože současná ja moc citlivá na poškození. |
|
|
Zaslal: so leden 21, 2012 21:33 |
|
Návrat nahoru |
|
|
BRADA Martin
Založen: 25. 07. 2009 Příspěvky: 71
|
Předmět: |
|
|
Takový Loeb říkal, že si po seznamovacích jízdách pamatuje 80% trati a i PG, když mu na pražském rallysprintu vypadl intercom, říkal, že to nebyl problém, jelikož si to pamatoval z loňska. Takže rally jezdci to asi mají nějak v krvi, nehledě na to, že do jisté míry se to dá určitě i naučit.
Co je na EVU moc rychlé bych asi nechal nejlépe na Martinovi, nicméně mně přijde těch 1310 kg málo. Možná že to tak ve skutečnosti je, ale neviděl jsem nikde na netu specifikaci, která by uváděla tak nízkou hodnotu. Navíc velmi pochybuji o tom (kdyžtak mě někdo opravte), že ty hodnoty jsou včetně třeba té rezervy, plné nádrže a především jezdců, což dělá tak 150 kg navíc! Pokud si tam RBR nějak samo ty jezdce nedodává, stálo by za to tam tu hmotnost zakomponovat, navíc i přesně víme, kde je ta hmotnost soustředěna. Auto určitě nikdy nejede prázdné, takže pro věrné chování by ta fyzika měla být dělána spíš na hmotnost cca 1500 kg. |
|
|
Zaslal: so leden 21, 2012 22:26 |
|
Návrat nahoru |
|
|
Walter
Založen: 15. 01. 2007 Příspěvky: 153
|
Předmět: |
|
|
Jezis lidi, samozrejme ze tu vahu v RBR nemam prazdneho auta a hmotnost posadky pricitam.
Na zaklade diskuze se zasvecenymi se prazdna vaha zvedne na 1350kg. Vykon se mozna zvedne na 280BHP aby se to kompenzovalo... to se jeste uvidi. |
|
|
Zaslal: so leden 21, 2012 22:34 |
|
Návrat nahoru |
|
|
BRADA Martin
Založen: 25. 07. 2009 Příspěvky: 71
|
Předmět: |
|
|
Tak v pořádku. Pokud je celou dobu řeč jen o prázdé váze auta a ne o hmotnosti, na kterou je dělána fyzika, no problem. Beru to tak, že od toho to tu je, aby se tyhle připomínky vyjasnily. |
|
|
Zaslal: so leden 21, 2012 22:52 |
|
Návrat nahoru |
|
|
ANGELOVIC Jakub
Založen: 15. 08. 2009 Příspěvky: 38
|
Předmět: Gumy |
|
|
Tak podle mě je fyzika auta docela slušná, ale co se pneumatik týče, tak je to takové divné. už ve 150kmh auto na asfaltu šíleně plave. Z nadsázkou bych řekl, že to je jako s hrotama na snowfrance.... Prostě to strašně plynule a brzo přechází do smyku. Nevím jestli to v rbr jde vůbec udělat tak, aby to drželo,drželo a v určitých situacích teprve přešlo do smyku (utrhlo se)
Co myslíte vy? Neříkejte mi, že při takových rychlostech na tak pěkném asflatu by šlo enko tak ochotně a tak moc do smyku. |
|
_________________ "Když se ti zdá, že máš všechno pod kontrolou, jedeš prostě moc pomalu" |
Zaslal: út leden 24, 2012 18:11 |
|
Návrat nahoru |
|
|
NEMEC Dave
Založen: 26. 01. 2011 Příspěvky: 13
|
Předmět: |
|
|
Kubo, já tedy nezpozoroval nějaké plavání ve vyšší rychlosti, tam mi naopak příjde stabilnější tím, že zůstává jakoby ve směru, podle Zákonu setrvačnosti... Na Handzlowce se to dá držet v zatáčce (mírné) i ve 170, na rovině 180 km/h. |
|
|
Zaslal: út leden 24, 2012 19:07 |
|
Návrat nahoru |
|
|
irtdb_832
Založen: 15. 05. 2010 Příspěvky: 7
|
|
Návrat nahoru |
|
|
VALENTA Lukas
Založen: 27. 03. 2005 Příspěvky: 60
|
Předmět: |
|
|
No to koukám co se to tu děje s těma fyzikama, nějak mi to uniklo ) Jenom bych měl dotaz k těm grafum výkonu co tu byly uváděný...jak je to měřený? Předpokládám, že asi dynamicky, což by potom ale asi chtělo do toho zavést nějakej otáčkovej posun, aby se získaly statický hodnoty, podle kterých to RBR asi počítá.
A ten moment pod 2500 otáček má nákej reálnej základ nebo to je udělaný, tak aby se s tim dalo rozjet? |
|
|
Zaslal: so leden 28, 2012 22:59 |
|
Návrat nahoru |
|
|
PANCOCHA Jaroslav
Založen: 02. 09. 2005 Příspěvky: 1455 Bydliště: Luhačovice
|
Předmět: |
|
|
Výkon je měřený přímo v RBR tak, že jsou vždy nastaveny takové převody, aby auto bylo při daných otáčkách jet určitou rychlostí do kopce daného sklonu - tj. pohyb hmotného bodu po nakloněné rovině. Pod 2500 motor v RBR špatně funguje, tam je to pouze aproximace. |
|
|
Zaslal: ne leden 29, 2012 9:46 |
|
Návrat nahoru |
|
|
NEMEC Dave
Založen: 26. 01. 2011 Příspěvky: 13
|
Předmět: |
|
|
Po dalším testování a hlavně procházení hlavou, jsem dospěl k názoru, jestli oněh pár vteřin, o kolik je tato fyzika rychlejší, něž reálná auta nedělá příliš vysoký točivý moment. 572 N.m. nemá ani Pech s velkým restriktorem (měl by mít 550 N.m.). Určitě jsem také pro zvýšení váhy, ale to již bylo prodiskutováno a odsouhlaseno. |
|
|
Zaslal: čt únor 02, 2012 15:00 |
|
Návrat nahoru |
|
|
PANCOCHA Jaroslav
Založen: 02. 09. 2005 Příspěvky: 1455 Bydliště: Luhačovice
|
Předmět: |
|
|
No, berme v úvahu, že v této fázi jde především o ověření principu, na kterém se budou stavět nové fyziky na příkladu Evo IX. Určité úpravy motoru ještě zřejmě budou jakmile se dodělá "výzkum" a budou se dělat všechny auta. Pak bude třeba stanovit ten správný poměr mezi jednotlivými auty. Jakmile budeme mít všechny údaje pohromadě, předložíme to našim nejlepším jezdcům rally k ověření a dle toho se udělají finální úpravy. Pro teď stačí, že se to auto velmi blíží k reálu. Ještě je třeba doladit nějaké další věci, aby ten pocit z jízdy byl ideální. Momentálně pracuje Walter na pneumatikách, které též velmi ovlivňují, zda auto prohrábne, či pojede ve smyku atd. Pak už by mělo jen následovat projdení všech údajů, seskupit výpočty do jedné tabulky a rozjet konkrétní auta. |
|
|
Zaslal: čt únor 02, 2012 15:10 |
|
Návrat nahoru |
|
|
Walter
Založen: 15. 01. 2007 Příspěvky: 153
|
Předmět: |
|
|
Je tu nekdo kdo rozumi konstrukci zaveseni kol?
Hlavne mi v tuhle chvili jde o anti-dive/anti squat charakteristiky u MacPhersonovych vzper. |
|
|
Zaslal: so únor 04, 2012 6:57 |
|
Návrat nahoru |
|
|
VALENTA Lukas
Založen: 27. 03. 2005 Příspěvky: 60
|
Předmět: |
|
|
Co bys konkrétně potřeboval? Trošku jsem k tomu něco hledal, tak třeba to dáme nák dohromady |
|
|
Zaslal: út únor 07, 2012 13:31 |
|
Návrat nahoru |
|
|
PANCOCHA Jaroslav
Založen: 02. 09. 2005 Příspěvky: 1455 Bydliště: Luhačovice
|
Předmět: |
|
|
Potřeboval bych pomoc od lidí, co mají Wallaby - projít ideálně všechny tratě a vypsat, které druhy povrchů šotoliny a asfaltu používají. Děláme revizi nastavení těchto povrchů a zjišťovat to jinak můžeme jen zkusmo, změnit parametry u jednoho povrchu a zkusit, zda je to zrovna ten, na kterém jedem ... docela dost zdlouhavé testování. |
|
|
Zaslal: st únor 08, 2012 22:34 |
|
Návrat nahoru |
|
|
PANCOCHA Jaroslav
Založen: 02. 09. 2005 Příspěvky: 1455 Bydliště: Luhačovice
|
Předmět: |
|
|
Hmm, dal bych tu anketu .... je tady vůbec zájem o to, udělat z RBR něco, na co má, ale dosud to nikdo nevyužil ? Připadne mi, že o naši práci má zájem jen naprosto zanedbatelný zlomek uživatelů pluginu včetně administrátorů a moderátorů |
|
|
Zaslal: čt únor 09, 2012 16:30 |
|
Návrat nahoru |
|
|
|
|
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete hlasovat v tomto fóru
|
|
|