Právě je so listopad 09, 2024 9:48
|
|
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Váš názor na změny fyziky pro větší realizmus? |
Nemohu se dockat |
|
52% |
[ 216 ] |
Jsem pro |
|
36% |
[ 148 ] |
Je mi to jedno |
|
3% |
[ 16 ] |
Jsem proti |
|
7% |
[ 29 ] |
|
Celkem hlasů : 409 |
|
Autor |
Zpráva |
FAU Mira
Založen: 08. 03. 2008 Příspěvky: 326 Bydliště: Chýnov
|
Předmět: |
|
|
Chtěl bych se zeptat, zda bude k vyzkoušení nová fyzika i na auta z jiných skupin?
Konkrétně u WRC Focus 06? |
|
_________________ Faustýn, manager týmu Blue Devil
BLUE DEVIL rally 2015
FRESH Band
Blue Devil fórum |
Zaslal: po únor 13, 2012 20:04 |
|
Návrat nahoru |
|
|
PANCOCHA Jaroslav
Založen: 02. 09. 2005 Příspěvky: 1455 Bydliště: Luhačovice
|
Předmět: |
|
|
V zásadě další auta dělat nebudem, dokud toto jedno, ke kterému je nejvíce informací a srovnávacích videí, není odladěno zcela na hotovo. Sice budou ještě určitě nějaké drobné korekce, jakmile budou další auta ve skupině, aby se zajistilo správné odlišení těch aut, ale to už bude jen kosmetika.
Poslední vydaná fyzika Evo IX verze 6 je již defacto prvním real candidate. A jak jsem psal výše, bylo by dobré, aby toto auto důkladně otestovalo co nejvíce lidí, aby bylo jasné, zda to pak bude schváleno či ne.
K případným kompromisům bych chtěl říci jediné - pokud možno, všechny parametry zakládáme na pokud možno přesných a měřitelných údajích. Takže co se týče motoru ... ten měřitelný je, reálné údaje o motoru jsou též k dispozici, tudíž výsledný motor v RBR bude dle reálu PŘESNĚ. Tam není žádný prostor pro kompromis. Určitá kompromisní řešení jsou přípustná pouze u věcí, které nejsou dobře změřitelné, tudíž je třeba je odhadnout, anebo které RBR není schopno dobře simulovat, takže je třeba odhadnout tu správnou "emulaci" reality v rámci možností.
Rozhodně není možné dát prostor nějakým kompromisům z důvodu toho, že se někomu něco nezdá. Pokud se něco nezdá, je třeba ověřit, zda to zdání je zdání, nebo realita. Prostě pokud možno žádné zásadní věci nedělat jen dle pocitu. To je priorita celého vývoje fyzik. |
|
|
Zaslal: po únor 13, 2012 20:30 |
|
Návrat nahoru |
|
|
Walter
Založen: 15. 01. 2007 Příspěvky: 153
|
Předmět: |
|
|
ZETAK Dennis napsal: |
nejak tam ten common_wrc nevidim :P |
Holt, chyba se nekdy stane :)
Pro zjednoduseni je ted "WRC mysak" jako samostatny balicek:
http://files.nebulastation.net/evo9_physics_wrctest.zip
Ta varianta ma a motor a vahu jako WRC okolo roku 2005 - 340BHP a 1230kg. Abyste mohli vyzkouset jak se WRCcka budou asi chovat. Focus 06 bude hodne podobny. |
|
|
Zaslal: po únor 13, 2012 21:16 |
|
Návrat nahoru |
|
|
FAU Mira
Založen: 08. 03. 2008 Příspěvky: 326 Bydliště: Chýnov
|
Předmět: |
|
|
Takže když si nainstaluji Mišáka evo 9 pro skupinu N a vložím do něj ten nový balíček pro simulaci WRC, pojedu jakoby s Mišákem WRC 2005? |
|
_________________ Faustýn, manager týmu Blue Devil
BLUE DEVIL rally 2015
FRESH Band
Blue Devil fórum |
Zaslal: po únor 13, 2012 21:29 |
|
Návrat nahoru |
|
|
Walter
Založen: 15. 01. 2007 Příspěvky: 153
|
Předmět: |
|
|
Ano.
Je to trochu nouzove reseni, ale lepsi nez nemoct zkusit WRC vubec. |
|
|
Zaslal: po únor 13, 2012 21:31 |
|
Návrat nahoru |
|
|
NEMEC Jan
Založen: 03. 02. 2007 Příspěvky: 99 Bydliště: Brno
|
Předmět: |
|
|
Vyzkoušel jsem na asfaltu (Cote a Plane) a dovolím si sem napsat své poznatky.
Po minutě jízdy jsem se začal smát. Nikoliv proto, že by to bylo tak směšné, ale prostě mi to přišlo super. První dojem byl tedy dokonalý
Jízda vůbec není nudná (jak tu někdo psal), ale je jiná. Zatím nevím, jestli lepší, ale nejspíš ano
- Auto je na výjezdu ze zatáčky výrazně přetáčivé (zvlášť na dvojku). Musí se opatrně s plynem. Při nájezdu do zatáčky mi zase přišlo občas nedotáčivé, ale nebylo to "špatně". Nejsem na to zvyklý a mělo to něco do sebe. Cítil jsem, že je chyba v mém stylu jízdy a ne v autě.
- Skoro nic necítím ve volantu (Force feedback). Má na to fyzika vliv? U Swifta S1600 se s tím peru a tady mi to přišlo mrtvé. Podotýkám, že nemám srovnání s normálním Lancerem a možná je to tak normální.
- Auto má nezvykle silné brzdy. Přišlo mi to trochu jak v Dirtu (kdo hrál, ví co myslím). Jestli to máte změřené jako reálné, tak původní RBR je hodně mimo
Ještě teď, když to dopisuju, mě z toho šimrá v břiše Byl to příjemný zážitek a teď Vám budu fandit ještě dvakrát tolik Ať vám jde práce na fyzikách od ruky. |
|
|
Zaslal: po únor 13, 2012 22:00 |
|
Návrat nahoru |
|
|
PANCOCHA Jaroslav
Založen: 02. 09. 2005 Příspěvky: 1455 Bydliště: Luhačovice
|
Předmět: |
|
|
Ad1 - jo, je to jedna z věcí, která se ovlivnit dala, aby zde byl pocit, že máte sílu motoru a taktéž je správně, že když to v reálu někdo na výjezdu z vracáku osolí, tak to zpravidla přetočí.
Ad2 - nedotáčivost při vjezdu .. no je zde jiná setrvačnost, hraje zde roli zvyk z RBR doposud. Prostě je tam znát ta váha rozjetého vozu, která to tlačí ven.
Ad3 - no, je zde upravená geometrie náprav směrem k realitě. Takže pokud se nejede přes nějaké velké hrboly či tak něco, tak by to správně nemělo nějak výrazně táhnout feedbackem. Pokud jsi nerozbil posilovač, není spíše normální, aby ses s řízením pral.
Ad3 - BRZDY - skutečně jsi použil všechny soubory v té fyzice, tj. přepsal jsi tyres.lps v Michelin a Pirelli a též physics.lsp ??? To je totiž pro celou fyziku dost zásadní. Brzdná dráha na asfaltu je teď 33 m a na šotolině cca 45 m ze 100 kmh. Což je rozhodně víc, než to bylo doposud. Dosavadní auta vydrží daleko větší přetížení jak při brždění, tak při bočním zatížení při průjezdu zatáčkou. Více než je reálné. Takže by to nyní mělo brzdit rozhodně míň.
Budeme rádi za další konkrétní dotazy a poznatky. |
|
|
Zaslal: po únor 13, 2012 22:18 |
|
Návrat nahoru |
|
|
PANCOCHA Jaroslav
Založen: 02. 09. 2005 Příspěvky: 1455 Bydliště: Luhačovice
|
Předmět: |
|
|
Napíšu svoje poznatky z dnešního intenzivnějšího testování ....
- zkuste si s novou fyzikou projet třeba East West. Čas mám o minutu horší než s pluginovým enkem a přesto jsem se u toho opravdu dost zapotil. Nová fyzika neodpouští žádnou chybu v řízení, prostě pozdě začnete brzdit a pak se z toho hodně těžko vysekáváte, taktéž necitlivý plyn na výjezdu a jste v hodinách atd.
Z toho hlediska musím konstatovat jediné ... netuším, zda mám jiné mínění o slově nuda, ale dle mého názoru toto teda nuda není ani náhodou. |
|
|
Zaslal: út únor 14, 2012 0:09 |
|
Návrat nahoru |
|
|
KANDLER Jan
Založen: 24. 06. 2008 Příspěvky: 196 Bydliště: Lipník nad Bečvou
|
Předmět: s 1600 |
|
|
Ahoj chtel bych se zeptat jestli casem vyjde i neaka fyzika pro dvoukolky.Myslim si ze by nebylo spatne si vyzkouset co tyto strely zvladnou...A jestli mohu pozadat tvurce fyzik o jakekoli informace s cim se pocita u teto specifikace predem diky za info.No jinak chvalim vasi snahu o vetsi priblizeni se realite.Je to krok pred.... |
|
_________________
|
Zaslal: út únor 14, 2012 8:23 |
|
Návrat nahoru |
|
|
PANCOCHA Jaroslav
Založen: 02. 09. 2005 Příspěvky: 1455 Bydliště: Luhačovice
|
Předmět: |
|
|
Viz. příspěvek navrchu této stránky. Časem bude. A s čím se počítá ... to je hodně nepřesný dotaz. Jednak jsme předokolky ještě nedělali a pokud bysme dělali, nevím na co se ptáš přesně. |
|
|
Zaslal: út únor 14, 2012 9:21 |
|
Návrat nahoru |
|
|
PURINO Michal
Založen: 26. 12. 2011 Příspěvky: 8
|
Předmět: mysak |
|
|
Neměl jsem nikdy možnost jet v wrckovym evu, ale měl jsem možnost jezdit s N4 Subaru Impreza a to v Milovicich a v Sosnové. Po stažení této fyziky na evo jsem velmi nadšený. Brzdy jsou podle mě uplně dokonalý. I za plynem jde auto tak jak si myslim by jít mělo. Opravdu těmto fyzikám fandím a doufám, že jednou budou pro všechny třídy jezdící se zde na RBR. Toto fórum sleduji každým dnem a již mě to nedalo abych nepřispěl. Je faktem, že zde na pluginu jezdím třídu S1600 a doufám, že budou fyziky i na tuto třídu. Držím palce v další tvorbě těchto fyzik. |
|
|
Zaslal: út únor 14, 2012 9:23 |
|
Návrat nahoru |
|
|
PETER Marek
Založen: 12. 01. 2010 Příspěvky: 485 Bydliště: Fajne-Město
|
Předmět: |
|
|
Upřimně, k té fyzice z mého pohledu pouhého jezdce asi takhle.
Realističnost: perfektní
Hratelnost: žádná
Na nějaké občasné svezení to bude super, ale jet s tím 24 RZ v TR si nedokážu představit |
|
_________________ re:member |
Zaslal: út únor 14, 2012 9:32 |
|
Návrat nahoru |
|
|
DUBOVAN Mario
Založen: 17. 12. 2006 Příspěvky: 25 Bydliště: Povazska Bystrica
|
Předmět: |
|
|
Jardo-mne viac vyhovuje ked tam ten Force feedback zapnuty je ,viac citim to auto co sa s nim deje ,to je len moj osobny nazor ak to tak ma byt prisposobim sa |
|
|
Zaslal: út únor 14, 2012 9:40 |
|
Návrat nahoru |
|
|
PANCOCHA Jaroslav
Založen: 02. 09. 2005 Příspěvky: 1455 Bydliště: Luhačovice
|
Předmět: |
|
|
Ad. PETER Marek - tvému názoru nerozumím. Hratelnost - žádná ? Jako že se s tím nedá jezdit, udržet to na cestě ? Anebo že 24 RZ v TR s tím bude neskutečná nuda ?? Já to včera testoval na East West a musím říci, že jsem se neskutečně bavil a zapotil. S dosavadním enkem bych se naopak celkem nudil a v klidu projel celou trať. Zde jsem se musel jó snažit, abych s tím někde nešvihnul. Tak teda prosím o upřesnění, jak jsi to myslel. PROSILI JSME O KONSTRUKTIVNÍ KRITIKU. HRATELNOST - ŽÁDNÁ, nevypovídá o ničem.
Ad. Dubovan Mario - no, my jsme ale žádný Feedback nevypínali. Pouze jsme spravili geometrii, čehož je důsledek slabší feedback, pokud se "nic neděje". Takže na to bude potřeba si pouze zvyknout. Ještě další dodatek - současné auta mají převod 1:8, tedy nereálně ostrý. N4 má převod 1:13, S1600 bude mít možná krapet ostřejší ale odhadem tak 1:11 maximálně. Ale je potřeba ještě zjistit. I toto má dost vliv na ten feedback. |
|
|
Zaslal: út únor 14, 2012 9:53 |
|
Návrat nahoru |
|
|
NEMEC Jan
Založen: 03. 02. 2007 Příspěvky: 99 Bydliště: Brno
|
Předmět: |
|
|
K tomu feedbacku. V reálném autě má člověk tři vjemy - zvuk, obraz a přetížení (při zatáčení, hrbolech apod.). U PC je to jen zvuk a obraz a "fyzické" vjemy nahrazuje feedback. A raději se tedy budu "prát" s řízením, abych ten vjem měl, než to měl realisticky vyhlazené téměř bez odezvy. V tomto případě bych bral raději nereálný stav.
Jestli je to daň za reálný podvozek, chápu to a jsem s tím smířený. |
|
|
Zaslal: út únor 14, 2012 10:17 |
|
Návrat nahoru |
|
|
|
|
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete hlasovat v tomto fóru
|
|
|
|
Based on CanverRed theme |
|
|