Hlavn� strana    FORUM Obsah fóra Richard Burns Rally
  FAQ •  Hledat •  Seznam uživatelů •  Uživatelské skupiny •  Registrace •  Soukromé zprávy •  Přihlášení

Zvyseni realismu chovani aut v RBR
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3 ... 10, 11, 12 ... 82, 83, 84  Další
 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  

Váš názor na změny fyziky pro větší realizmus?
Nemohu se dockat
52%
 52%  [ 216 ]
Jsem pro
36%
 36%  [ 148 ]
Je mi to jedno
3%
 3%  [ 16 ]
Jsem proti
7%
 7%  [ 29 ]
Celkem hlasů : 409

Autor Zpráva
FAU Mira





Založen: 08. 03. 2008
Příspěvky: 326
Bydliště: Chýnov

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Chtěl bych se zeptat, zda bude k vyzkoušení nová fyzika i na auta z jiných skupin?
Konkrétně u WRC Focus 06?

_________________
Faustýn, manager týmu Blue Devil
BLUE DEVIL rally 2015
FRESH Band
Blue Devil fórum
Příspěvek Zaslal: po únor 13, 2012 20:04
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
PANCOCHA Jaroslav





Založen: 02. 09. 2005
Příspěvky: 1455
Bydliště: Luhačovice

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

V zásadě další auta dělat nebudem, dokud toto jedno, ke kterému je nejvíce informací a srovnávacích videí, není odladěno zcela na hotovo. Sice budou ještě určitě nějaké drobné korekce, jakmile budou další auta ve skupině, aby se zajistilo správné odlišení těch aut, ale to už bude jen kosmetika.

Poslední vydaná fyzika Evo IX verze 6 je již defacto prvním real candidate. A jak jsem psal výše, bylo by dobré, aby toto auto důkladně otestovalo co nejvíce lidí, aby bylo jasné, zda to pak bude schváleno či ne.

K případným kompromisům bych chtěl říci jediné - pokud možno, všechny parametry zakládáme na pokud možno přesných a měřitelných údajích. Takže co se týče motoru ... ten měřitelný je, reálné údaje o motoru jsou též k dispozici, tudíž výsledný motor v RBR bude dle reálu PŘESNĚ. Tam není žádný prostor pro kompromis. Určitá kompromisní řešení jsou přípustná pouze u věcí, které nejsou dobře změřitelné, tudíž je třeba je odhadnout, anebo které RBR není schopno dobře simulovat, takže je třeba odhadnout tu správnou "emulaci" reality v rámci možností.

Rozhodně není možné dát prostor nějakým kompromisům z důvodu toho, že se někomu něco nezdá. Pokud se něco nezdá, je třeba ověřit, zda to zdání je zdání, nebo realita. Prostě pokud možno žádné zásadní věci nedělat jen dle pocitu. To je priorita celého vývoje fyzik.
Příspěvek Zaslal: po únor 13, 2012 20:30
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
Walter





Založen: 15. 01. 2007
Příspěvky: 153

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

ZETAK Dennis napsal:
nejak tam ten common_wrc nevidim :P


Holt, chyba se nekdy stane :)

Pro zjednoduseni je ted "WRC mysak" jako samostatny balicek:

http://files.nebulastation.net/evo9_physics_wrctest.zip

Ta varianta ma a motor a vahu jako WRC okolo roku 2005 - 340BHP a 1230kg. Abyste mohli vyzkouset jak se WRCcka budou asi chovat. Focus 06 bude hodne podobny.
Příspěvek Zaslal: po únor 13, 2012 21:16
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
FAU Mira





Založen: 08. 03. 2008
Příspěvky: 326
Bydliště: Chýnov

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Takže když si nainstaluji Mišáka evo 9 pro skupinu N a vložím do něj ten nový balíček pro simulaci WRC, pojedu jakoby s Mišákem WRC 2005?

_________________
Faustýn, manager týmu Blue Devil
BLUE DEVIL rally 2015
FRESH Band
Blue Devil fórum
Příspěvek Zaslal: po únor 13, 2012 21:29
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
Walter





Založen: 15. 01. 2007
Příspěvky: 153

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Ano.
Je to trochu nouzove reseni, ale lepsi nez nemoct zkusit WRC vubec.
Příspěvek Zaslal: po únor 13, 2012 21:31
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
NEMEC Jan





Založen: 03. 02. 2007
Příspěvky: 99
Bydliště: Brno

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Vyzkoušel jsem na asfaltu (Cote a Plane) a dovolím si sem napsat své poznatky.
Po minutě jízdy jsem se začal smát. Nikoliv proto, že by to bylo tak směšné, ale prostě mi to přišlo super. První dojem byl tedy dokonalý Smile
Jízda vůbec není nudná (jak tu někdo psal), ale je jiná. Zatím nevím, jestli lepší, ale nejspíš ano Smile

- Auto je na výjezdu ze zatáčky výrazně přetáčivé (zvlášť na dvojku). Musí se opatrně s plynem. Při nájezdu do zatáčky mi zase přišlo občas nedotáčivé, ale nebylo to "špatně". Nejsem na to zvyklý a mělo to něco do sebe. Cítil jsem, že je chyba v mém stylu jízdy a ne v autě.
- Skoro nic necítím ve volantu (Force feedback). Má na to fyzika vliv? U Swifta S1600 se s tím peru a tady mi to přišlo mrtvé. Podotýkám, že nemám srovnání s normálním Lancerem a možná je to tak normální.
- Auto má nezvykle silné brzdy. Přišlo mi to trochu jak v Dirtu (kdo hrál, ví co myslím). Jestli to máte změřené jako reálné, tak původní RBR je hodně mimo Smile

Ještě teď, když to dopisuju, mě z toho šimrá v břiše Smile Byl to příjemný zážitek a teď Vám budu fandit ještě dvakrát tolik Smile Ať vám jde práce na fyzikách od ruky.
Příspěvek Zaslal: po únor 13, 2012 22:00
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PANCOCHA Jaroslav





Založen: 02. 09. 2005
Příspěvky: 1455
Bydliště: Luhačovice

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Ad1 - jo, je to jedna z věcí, která se ovlivnit dala, aby zde byl pocit, že máte sílu motoru a taktéž je správně, že když to v reálu někdo na výjezdu z vracáku osolí, tak to zpravidla přetočí.

Ad2 - nedotáčivost při vjezdu .. no je zde jiná setrvačnost, hraje zde roli zvyk z RBR doposud. Prostě je tam znát ta váha rozjetého vozu, která to tlačí ven.

Ad3 - no, je zde upravená geometrie náprav směrem k realitě. Takže pokud se nejede přes nějaké velké hrboly či tak něco, tak by to správně nemělo nějak výrazně táhnout feedbackem. Pokud jsi nerozbil posilovač, není spíše normální, aby ses s řízením pral.

Ad3 - BRZDY - skutečně jsi použil všechny soubory v té fyzice, tj. přepsal jsi tyres.lps v Michelin a Pirelli a též physics.lsp ??? To je totiž pro celou fyziku dost zásadní. Brzdná dráha na asfaltu je teď 33 m a na šotolině cca 45 m ze 100 kmh. Což je rozhodně víc, než to bylo doposud. Dosavadní auta vydrží daleko větší přetížení jak při brždění, tak při bočním zatížení při průjezdu zatáčkou. Více než je reálné. Takže by to nyní mělo brzdit rozhodně míň.

Budeme rádi za další konkrétní dotazy a poznatky.
Příspěvek Zaslal: po únor 13, 2012 22:18
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
PANCOCHA Jaroslav





Založen: 02. 09. 2005
Příspěvky: 1455
Bydliště: Luhačovice

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Napíšu svoje poznatky z dnešního intenzivnějšího testování ....

- zkuste si s novou fyzikou projet třeba East West. Čas mám o minutu horší než s pluginovým enkem a přesto jsem se u toho opravdu dost zapotil. Nová fyzika neodpouští žádnou chybu v řízení, prostě pozdě začnete brzdit a pak se z toho hodně těžko vysekáváte, taktéž necitlivý plyn na výjezdu a jste v hodinách atd.

Z toho hlediska musím konstatovat jediné ... netuším, zda mám jiné mínění o slově nuda, ale dle mého názoru toto teda nuda není ani náhodou.
Příspěvek Zaslal: út únor 14, 2012 0:09
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
KANDLER Jan





Založen: 24. 06. 2008
Příspěvky: 196
Bydliště: Lipník nad Bečvou

Příspěvek Předmět: s 1600 Odpovědět s citátem

Ahoj chtel bych se zeptat jestli casem vyjde i neaka fyzika pro dvoukolky.Myslim si ze by nebylo spatne si vyzkouset co tyto strely zvladnou...A jestli mohu pozadat tvurce fyzik o jakekoli informace s cim se pocita u teto specifikace predem diky za info.No jinak chvalim vasi snahu o vetsi priblizeni se realite.Je to krok pred....Smile

_________________
Image
Příspěvek Zaslal: út únor 14, 2012 8:23
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PANCOCHA Jaroslav





Založen: 02. 09. 2005
Příspěvky: 1455
Bydliště: Luhačovice

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Viz. příspěvek navrchu této stránky. Časem bude. A s čím se počítá ... to je hodně nepřesný dotaz. Jednak jsme předokolky ještě nedělali a pokud bysme dělali, nevím na co se ptáš přesně.
Příspěvek Zaslal: út únor 14, 2012 9:21
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
PURINO Michal





Založen: 26. 12. 2011
Příspěvky: 8

Příspěvek Předmět: mysak Odpovědět s citátem

Neměl jsem nikdy možnost jet v wrckovym evu, ale měl jsem možnost jezdit s N4 Subaru Impreza a to v Milovicich a v Sosnové. Po stažení této fyziky na evo jsem velmi nadšený. Brzdy jsou podle mě uplně dokonalý. I za plynem jde auto tak jak si myslim by jít mělo. Opravdu těmto fyzikám fandím a doufám, že jednou budou pro všechny třídy jezdící se zde na RBR. Toto fórum sleduji každým dnem a již mě to nedalo abych nepřispěl. Je faktem, že zde na pluginu jezdím třídu S1600 a doufám, že budou fyziky i na tuto třídu. Držím palce v další tvorbě těchto fyzik.
Příspěvek Zaslal: út únor 14, 2012 9:23
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PETER Marek





Založen: 12. 01. 2010
Příspěvky: 485
Bydliště: Fajne-Město

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Upřimně, k té fyzice z mého pohledu pouhého jezdce asi takhle.

Realističnost: perfektní
Hratelnost: žádná

Na nějaké občasné svezení to bude super, ale jet s tím 24 RZ v TR si nedokážu představit

_________________
re:member
Příspěvek Zaslal: út únor 14, 2012 9:32
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
DUBOVAN Mario





Založen: 17. 12. 2006
Příspěvky: 25
Bydliště: Povazska Bystrica

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Jardo-mne viac vyhovuje ked tam ten Force feedback zapnuty je ,viac citim to auto co sa s nim deje ,to je len moj osobny nazor ak to tak ma byt prisposobim sa
Příspěvek Zaslal: út únor 14, 2012 9:40
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PANCOCHA Jaroslav





Založen: 02. 09. 2005
Příspěvky: 1455
Bydliště: Luhačovice

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Ad. PETER Marek - tvému názoru nerozumím. Hratelnost - žádná ? Jako že se s tím nedá jezdit, udržet to na cestě ? Anebo že 24 RZ v TR s tím bude neskutečná nuda ?? Já to včera testoval na East West a musím říci, že jsem se neskutečně bavil a zapotil. S dosavadním enkem bych se naopak celkem nudil a v klidu projel celou trať. Zde jsem se musel jó snažit, abych s tím někde nešvihnul. Tak teda prosím o upřesnění, jak jsi to myslel. PROSILI JSME O KONSTRUKTIVNÍ KRITIKU. HRATELNOST - ŽÁDNÁ, nevypovídá o ničem.

Ad. Dubovan Mario - no, my jsme ale žádný Feedback nevypínali. Pouze jsme spravili geometrii, čehož je důsledek slabší feedback, pokud se "nic neděje". Takže na to bude potřeba si pouze zvyknout. Ještě další dodatek - současné auta mají převod 1:8, tedy nereálně ostrý. N4 má převod 1:13, S1600 bude mít možná krapet ostřejší ale odhadem tak 1:11 maximálně. Ale je potřeba ještě zjistit. I toto má dost vliv na ten feedback.
Příspěvek Zaslal: út únor 14, 2012 9:53
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
NEMEC Jan





Založen: 03. 02. 2007
Příspěvky: 99
Bydliště: Brno

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

K tomu feedbacku. V reálném autě má člověk tři vjemy - zvuk, obraz a přetížení (při zatáčení, hrbolech apod.). U PC je to jen zvuk a obraz a "fyzické" vjemy nahrazuje feedback. A raději se tedy budu "prát" s řízením, abych ten vjem měl, než to měl realisticky vyhlazené téměř bez odezvy. V tomto případě bych bral raději nereálný stav.
Jestli je to daň za reálný podvozek, chápu to a jsem s tím smířený.
Příspěvek Zaslal: út únor 14, 2012 10:17
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
odeslat nové téma   Odpovědět na téma Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3 ... 10, 11, 12 ... 82, 83, 84  Další
Strana 11 z 84

 
Přejdi na:  



Czech translation by Azu
 
  Based on CanverRed theme