Právě je so listopad 09, 2024 4:15
|
|
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Váš názor na změny fyziky pro větší realizmus? |
Nemohu se dockat |
|
52% |
[ 216 ] |
Jsem pro |
|
36% |
[ 148 ] |
Je mi to jedno |
|
3% |
[ 16 ] |
Jsem proti |
|
7% |
[ 29 ] |
|
Celkem hlasů : 409 |
|
Autor |
Zpráva |
PANCOCHA Jaroslav
Založen: 02. 09. 2005 Příspěvky: 1455 Bydliště: Luhačovice
|
Předmět: |
|
|
Paráda Ptíco. Přesně jsi popsal, to co tady už nějakou tu stránku píšu...
- brzdné body, stopa, nevleze se člověk do zatáčky
- když uděláš chybu, tak přesně víš kde a auto ti to dá sežrat
K těm hodnotám v setupu. Výška vepředu 430 je daň za anti-dive. RBR to pak špatně počítá, i když ta skutečná sv. výška je v pořádku. Co se týče těch brzd. Vzhledem k současnému RBR je to asi moc, ale snažili jsme to dělat dle reálu, nicméně budou tam ještě jisté úpravy v závislosti na jiných skupinách. Další omezení ... ano, bude třeba ještě doladit to správné omezení, aby z toho nebylo možné udělat něco totálně nereálného. Vysoké hodnoty svornosti budou jednou z takových věcí, které zřejmě určitě omezíme.
No a když si člověk nahraje původní fyziku ... jo, jo, bacha na to. Pak ho bude hrozně štvát a nic řádnou dobu nezajede. |
|
|
Zaslal: út únor 14, 2012 20:21 |
|
Návrat nahoru |
|
|
Pavouk 77
Založen: 13. 12. 2009 Příspěvky: 22
|
Předmět: |
|
|
No tak jsem ji zkusil.Není to špatné akorát mám pořád problém brzdy.Kola jdou po jen krátkém stisknutí na gamepadu hned do smyku nebo při delším brždění např. u retardéru nebo na šoto zhasíná motor ale to si vyřeším asi až pak.(doufám ).Jinak jsem pro sic je to dělané spíše pro ,,volanťáky" . |
|
|
Zaslal: út únor 14, 2012 20:37 |
|
Návrat nahoru |
|
|
BRADA Martin
Založen: 25. 07. 2009 Příspěvky: 71
|
Předmět: |
|
|
Už se těším na test nových verzí.
Myslím, že by tu mělo zaznít, že pokud je někdo proti posunu RBR k realitě (což je vzhledem k použití přesných dat, výpočtů a ohlasů jezdců neoddiskutovatelné), měl by se ohlížet někde jinde, na jezdění v raketách je tu věcí dost. Navíc je podle mě celkem irelevantní tu řešit FF, či pocity rychlosti - u pc nezažijete to co ve skutečném autě, ať už to je cit ve volantu či cokoliv jiného - s tím je potřeba se smířit. Nové fyziky jsou rozhodně to, kam by se mělo RBR ubírat. |
|
|
Zaslal: út únor 14, 2012 20:47 |
|
Návrat nahoru |
|
|
JILEK Marek
Založen: 09. 07. 2006 Příspěvky: 56
|
Předmět: |
|
|
Co dodat.
Je to vysoce návyková jízda Jen bych se chtěl zeptat. Když na Cote brzdím před zatáčkou a dám nohu z brzovýho pedálu a zatáčím tak tak je taková malá smyková pauza než se auto chytnen a trochu to škubne, to je správně?
Jinak můj názor, tohle je jediná správná cesta k simulátoru rally.Já bych byl teda větší potvora a perfekcionista a dal bych hlídat pluginem i pohled z kabiny,který by byl odzkoušenej,taky v reálu jezdci neseděj na nárazníku nebo kde všude možně.Nezulobte se ale já mám hned kopřivku když tyhle
arkádový věci jsou v simulátoru.Pak je možný,že když někdo jezdí třeba na tom nárazníku, že ty pocity z nový fyziky budou taky jiný.
Jinak komu se to bude zdát pomalí tak si může přeci zvýšit hodnotu FOV.
Tak tot vše. Zdar v další práci |
|
|
Zaslal: út únor 14, 2012 21:03 |
|
Návrat nahoru |
|
|
KAMENEC Matej
Založen: 02. 07. 2008 Příspěvky: 19 Bydliště: Zubří
|
Předmět: . |
|
|
Myslel jsem že se tu jezdí s auty, ne s vodními skůtry |
|
|
Zaslal: út únor 14, 2012 21:20 |
|
Návrat nahoru |
|
|
KLIMECKY Jan
Založen: 24. 10. 2009 Příspěvky: 79
|
Předmět: |
|
|
JILEK Marek: já mám zase kopřivku když vidím lidi, kteří za každou cenu prosazují pohled z kokpitu Třeba já sedím u stolu, na kterém mám volant a můj 24 palcový monitor je víc než půl metru před volantem... Kdybych měl mít na monitoru pohled z kokpitu, tak by to bylo jakobych řídil auto z kufru kombiku. Pohled z kokpitu je realistický imho jen v případě, že hraješ na nějakém velkém plátně nebo máš 3 monitory, proto jezdím zásadně s pohledem z nárazníku, na monitoru mám vykreslené zhruba to, co vidím v reálu z auta, akorát teda nevidím kapotu... To je ale docela off-topic |
|
|
Zaslal: út únor 14, 2012 21:20 |
|
Návrat nahoru |
|
|
KANDLER Jan
Založen: 24. 06. 2008 Příspěvky: 196 Bydliště: Lipník nad Bečvou
|
Předmět: Pohled |
|
|
Jen se zastanu JILEK Marek jako je to mimo tema ale pohled z narazniku je off jako vem si ze pohled z kokpitu jde nastavit tak ze nevidis volant.A ten prostor mezi volantem a monitorem je plus minus autobus stejnej jako v real v aute prostor mezi volantem a celnim sklem tak mi prijde ze kdyz uz jsme u te reality tak je tedy vice realnejsi kdyz uz drzime v ruce volant mit pohled z kabiny a ne z narazniku nebo se pletu????? |
|
_________________
|
Zaslal: út únor 14, 2012 21:35 |
|
Návrat nahoru |
|
|
Walter
Založen: 15. 01. 2007 Příspěvky: 153
|
Předmět: |
|
|
Kdo ma problem s brzdama, tak:
Jdete ve hre do nastaveni -> ovladani -> filtry -> brzda -> osa
Pohrajte si s krivkou prubehu - tim dosahnete toho, ze to na zacatku nebude reagovat tak prudce, ale pri plnem seslapnuti budute stale moc zablokovat kola.
(Nemam ceske RBR, tak ty polozky v menu mozna nemaji presne nazvy) |
|
|
Zaslal: út únor 14, 2012 22:06 |
|
Návrat nahoru |
|
|
PANCOCHA Jaroslav
Založen: 02. 09. 2005 Příspěvky: 1455 Bydliště: Luhačovice
|
Předmět: |
|
|
No, prosím abysme debatu o realitě pohledu atd. ukončili. Je to opravdu OT. Tyto věci nelze nijak kontrolovat a proto to nemá význam řešit. Pohled z nárazníku je samozřejmě zcela mimo realitu, ať máte plátno, nebo malý monitor. Pokud nastavíte kameru do pozice řidiče, dáte jí takový FOV, aby to odpovídalo lidskému vidění (tj. cca 0,88, kompromisně 1,00), tak stejně část kabiny vidět budete. Daleko závažnější je úhel volantu. Ten by měl být povinně min. 270°, protože více starší volanty nedovolí. To je při správném citu rukou ta největší zbraň v rychlé jízdě.
Ale taky to nelze kontrolovat. Takže této diskuze prosím nechme a věnujme se tématu. |
|
|
Zaslal: út únor 14, 2012 22:21 |
|
Návrat nahoru |
|
|
ZETAK Dennis
Založen: 18. 05. 2008 Příspěvky: 673 Bydliště: Rožňava
|
Předmět: |
|
|
Ahoj, skusil som tu novu fyziku rovno na pekle, viz. toto video
http://youtu.be/4baAqrXM0sY
zdalo sa, ze sa to smyka az moc, ako keby tie hroty vobec nefungovali, vynasa to velmi zo zakrut ale da sa na to zvyknut a mozno je to len zle nastavenimi differencialmi ktore by sa mohli v zaverecnej fyzike dat nastavit. Skusal som bergheim a peklo. Na pekle, ked som tlacil plyn, predok mi utekal a naopak na bergheime, isiel som do hodin, plyn na full a nedaj boze ma z toho vytiahnut. Asi to bude fakt tymi differencialmi ktore by sa mohli dat zvlast naladit.
dalej brzdy, hrozne citlive, to by som si ale v setupe upravil kebyze to bolo mozne
samotnu fyziku a pracu velmi chvalim, som rad za to co pre nas robite, skvela praca, dakujem |
|
|
Zaslal: út únor 14, 2012 23:06 |
|
Návrat nahoru |
|
|
Walter
Založen: 15. 01. 2007 Příspěvky: 153
|
Předmět: |
|
|
Na to, ze snih jsme zatim vubec neresili to jezdi docela dobre xD
Prosim testujte asfalt a sotolinu, snih ne. |
|
|
Zaslal: út únor 14, 2012 23:14 |
|
Návrat nahoru |
|
|
PANCOCHA Jaroslav
Založen: 02. 09. 2005 Příspěvky: 1455 Bydliště: Luhačovice
|
Předmět: |
|
|
POZOR - DALŠÍ VERZE FYZIKY - Lancer Evo IX verze 7
Změna spočívá v tom, že Walter odhalil, že úhel řízení v setupu je otáčka pouze od středu do kraje, je to tedy polovina skutečného řízení. Proto byla ta odezva feedbacku tak slabá. To je nyní opraveno a můžete otestovat s tím správným feedbackem.
Dále budeme řešit další druhy pneumatik a povrchů. |
|
|
Zaslal: út únor 14, 2012 23:39 |
|
Návrat nahoru |
|
|
KRYSTYN Miroslav
Založen: 02. 06. 2006 Příspěvky: 701 Bydliště: Zlín
|
Předmět: |
|
|
Podle mě slick na suchém asfaltu má malou přilnavost. Je to jen můj subjektivní názor, ale i při relativně pomalé jízdě je auto skoro permanentně ve smyku. |
|
_________________ www.kcm-rbr.cz |
Zaslal: st únor 15, 2012 9:00 |
|
Návrat nahoru |
|
|
UTRATA Lukas
Založen: 23. 09. 2005 Příspěvky: 994 Bydliště: Doksy
|
Předmět: |
|
|
Nebudu tu opakovat to, co tu už ostatní napsali, jsem za tyhle fyziky taky rád. Teď z posledního testování mě jen překvapilo chování při průjezdu brody na škole. Při výjezdu to auto celkem dost vyskočí, tak jsem si řekl, holt budu muset ubrat. Přesto za druhým splitem jak jsou ty dva brody hned po sobě, tak po průjezdu prvním cca v 80km/h mi předek vyskočil k nebi celkem dost. Je to ok? |
|
_________________ IRIDIUM RBR Team - - - LucOut
http://octaviarbrcup.ic.cz |
Zaslal: st únor 15, 2012 15:51 |
|
Návrat nahoru |
|
|
KRATKY Milos
Založen: 13. 01. 2011 Příspěvky: 3
|
Předmět: |
|
|
Tak jsem otestoval poslední fyziku a nemůžu si stěžovat.
Jel jsem na default asfalt a šotolina.
Udělat setup a bude to OK |
|
|
Zaslal: st únor 15, 2012 16:33 |
|
Návrat nahoru |
|
|
|
|
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete hlasovat v tomto fóru
|
|
|
|
Based on CanverRed theme |
|
|