Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Váš názor na změny fyziky pro větší realizmus? |
Nemohu se dockat |
|
52% |
[ 216 ] |
Jsem pro |
|
36% |
[ 148 ] |
Je mi to jedno |
|
3% |
[ 16 ] |
Jsem proti |
|
7% |
[ 29 ] |
|
Celkem hlasů : 409 |
|
Autor |
Zpráva |
VANEK Martin
Založen: 16. 03. 2009 Příspěvky: 51
|
Předmět: |
|
|
Testoval jsem včera i dneska. Nechtěl jsem hned psát názor, abych to nechal "uležet"
No co bych k té "nové fyzice" řekl... Pro mě je to teda prakticky vzato jako kdybych jel se sočasnou fyzikou s tím, že mám v motoru restriktor a jedu na méně kvalitních pneumatikách či na vhlké trati se "suchýma" gumama. Prostě jen musím jízdu přispůsobit výkonu auta a přilnavosti Jestli je to víc reálné to samozřejmě netuším, ale když to říkáte...
Co však určitě není přiblížení k realitě, jsou ty rozjezdy (už o tom psalo více lidí). Zařadím jedničku, šlápnu na plyn a auto se nerozjede
Nejsem si teda jistý, jestli bych chtěl jezdit s takovým Lancerem online závody, jestli by mě to bavilo. Možná je fajn si říct, že to jede jako v reálu, ale nevím jestli bych si říkal, jak mě ta jízda baví, jak si užívám smyky apod.
Každopádně tým lidí co na tom dělá, by strávil obrovské množství času při přenastavování fyzik na všechna auta. A ani není možné aby získaly všechny možné technické informace o vozech jako u Lanceru IX. |
|
_________________ Ford Focus WRC 2006 |
Zaslal: čt únor 16, 2012 16:33 |
|
Návrat nahoru |
|
|
PANCOCHA Jaroslav
Založen: 02. 09. 2005 Příspěvky: 1455 Bydliště: Luhačovice
|
Předmět: |
|
|
No, s tím motorem ... nevím, jestli se někdo zkoušel rozjet s enkovým lancerem v reálu tak, že pustí spojku při nulových otáčkách a bude se snažit rozjet. Poptám se Martina Bujáčka, zda to jde. Ale každopádně se tak s žádným autem nikdo v reálu nerozjíždí a ani tady, pokud to není nutné (zaseklá jednička). Ale uznávám, že by to bylo asi dost nepříjemné omezení, pokud by se zasekla jednička a vy jste skončili kvůli tomu, že se to nerozjede.
Takže budeme uvažovat, zda tam nezařadit nějakou rozjížděcí korekci motoru. Ale i ta může být maximálně tak, abyste se rozjeli po rovině na jedničku, ale na dvojku a výš už to rozhodně nemusí jít. Ale uvidíme, jak velkou modifikaci by ta rozjedová jednička potřebovala. |
|
|
Zaslal: čt únor 16, 2012 16:43 |
|
Návrat nahoru |
|
|
PANZO Toni
Založen: 03. 03. 2010 Příspěvky: 10
|
Předmět: |
|
|
uz sem taky musim neco napsat z hlediska realnosti asi nepomuzu, jak uz jsem psal, nemam srovnani, kazdopadne teda vubec nechapu, co na tom nekterym vadi, z myho, laickyho hlediska, se to akorat (hezky ) vic houpe, a min to drzi, takze je s tim vetsi sranda, navic to chce trosku vic technickou jizdu, jak na sotoline, kde je treba jinak brzdit (ne jak doted, do vetsiny zatacek akorat treba trosku pribzdit, zatocit a dat "plnej kotel", ze se to nak vyhrabe), stejne tak na asfaltu, kde treba na Joux Verte, ve vracacich smerem nahoru, to neni jenom o tom trosku pribrzdit, rucka a zase "plnej kotel" proste je to narocnejsi na techniku jizdy, coz se mi libi, a doplneno vedomim, ze "to mam byt realnejsi", je pozitek z jizdy maximalni jen tak dal, doufam ze to co nejdriv dotahnete do zdarneho konce, je to bomba |
|
|
Zaslal: čt únor 16, 2012 21:44 |
|
Návrat nahoru |
|
|
PANCOCHA Jaroslav
Založen: 02. 09. 2005 Příspěvky: 1455 Bydliště: Luhačovice
|
Předmět: |
|
|
S tím houpáním vůbec problém není. V další verzi fyziky jsem to kontroloval s onboardy na Semetíně a jak Pechovi, tak Orsákovi, co jsem viděl se tam Evo houpalo uplně stejně + -. Myslím, že v tomto už problém nebude. Teď musíme ještě pořešit převracení, protože pneu v RBR nefungují vůbec jak reálné a to dělá asi tento problém. |
|
|
Zaslal: čt únor 16, 2012 22:54 |
|
Návrat nahoru |
|
|
PANCOCHA Jaroslav
Založen: 02. 09. 2005 Příspěvky: 1455 Bydliště: Luhačovice
|
Předmět: |
|
|
Ještě taková poznámka dopředu k snowmodu. Dneska jsem trošku testoval sněhové bariéry cestou do práce. A nevím jaké máte zkušenosti, ale i ty bariéry se současným snowmodem jsou podle mne špatně. I když se vezme čistě prašanová bariéra, což u běžně odhrnutých cest, tak jako je to i na té Finské rally, není, spíše jsou tam zmrzlé hroudy, zapadané případně prašanem, tak i ta brzdí daleko více, než bariéry se současným snowmodem.
Navíc, když jsem to ráno testoval, tak bariéry kolem běžné silnice jsou tvrdé a v podstatě auto jen celkem měkce odstrčí zpět na cestu. Rozhodně není šance do nich vjet. A pokud bych do nich chtěl vjet, tak jedině hodně napřímo. Tím bych ale okamžitě zastavil, maximálně bych na ni předkem auta "naskočil" a tím bych též skončil.
Takže mám za to, že je potřeba bariéry v RBR zásadně přitvrdit. Je otázka ale, zda to rozumně půjde, aby to také pak ještě bylo hratelné. Ale každopádně se o to pokusíme. |
|
|
Zaslal: pá únor 17, 2012 9:48 |
|
Návrat nahoru |
|
|
KUNCL Karel
Založen: 13. 05. 2006 Příspěvky: 552 Bydliště: České Budějovice
|
Předmět: |
|
|
Jasně, takže už nyní extrémní poškození aut na sněhu bude ještě větší.
Už se nemohu dočkat, až po vjetí do bariéry použiji SR. |
|
_________________
http://www.rbrgt.cz/ |
Zaslal: pá únor 17, 2012 9:55 |
|
Návrat nahoru |
|
|
Walter
Založen: 15. 01. 2007 Příspěvky: 153
|
Předmět: |
|
|
Ja mam za to, ze dobre fungujici mantinely jsou jedna z veci co v RBR udelat nejdou. |
|
|
Zaslal: pá únor 17, 2012 10:42 |
|
Návrat nahoru |
|
|
NEMEC Jan
Založen: 03. 02. 2007 Příspěvky: 99 Bydliště: Brno
|
Předmět: |
|
|
Prosím o vysvětlení, co myslíš tím "extrémním poškozením na sněhu". V minulé TR jsem neservisoval prakticky nic, takže s tímto nemám zkušenost. |
|
|
Zaslal: pá únor 17, 2012 10:43 |
|
Návrat nahoru |
|
|
UTRATA Lukas
Založen: 23. 09. 2005 Příspěvky: 994 Bydliště: Doksy
|
Předmět: |
|
|
Jardo, zase to nepřehánějte, na severu jsou úplně jiné pomínky než u nás. Navíc testovat to dnes, kdy začíná obleva a je těžkej sníh, případně jsou tam zmrzlé hroudy jak říkáš je blbost. Sám jsem jel amatérskou sněhovou soutěž a byla vyhrnutá cesta, kolem bariéry, nikoliv ale tvrdé, dalo se do nich lehce zapadnout, v případě lehkého kontaktu se zadkem trochu podržely.
A tady video z WRC, jak jsou bariéry "tvrdé":
http://www.youtube.com/watch?v=NY4MiKOIHu4
http://www.youtube.com/watch?v=_Wyan20I4II |
|
_________________ IRIDIUM RBR Team - - - LucOut
http://octaviarbrcup.ic.cz |
Zaslal: pá únor 17, 2012 10:47 |
|
Návrat nahoru |
|
|
PANCOCHA Jaroslav
Založen: 02. 09. 2005 Příspěvky: 1455 Bydliště: Luhačovice
|
Předmět: |
|
|
Ok, tady je teda pod nulou a sněží. Byl to jen tip. Je fakt, že tady ty prašanové bariéry z videa jsou pěkně měkké. Z toho hlediska jsou ty snowmodové asi +- ok. |
|
|
Zaslal: pá únor 17, 2012 11:11 |
|
Návrat nahoru |
|
|
BRADA Martin
Založen: 25. 07. 2009 Příspěvky: 71
|
Předmět: |
|
|
Jsou pochopitelně různé typy bariér, ale třeba originální bariéry jsou úplně mimo a přeci jen pokud ven z trati člověk nevyjede vysokou rychlostí, bariéra ho téměř jistě zastaví a následuje dvouhodinové kopání ze sněhu, což se u RBR určitě neděje.
K tomu rozjezdu už jsem se vyjadřoval, ale i tak bych to zopakoval a rozšířil. V RBR je asi nějak špatně nastavená ta automatická spojka (nebo to bude fakt chtít upravit motor), protože když zařadím stupeň, otáčky jsou nulové (měly by být volnoběžné) a přitom stále motor běží, i když by v takové situaci měl chcípnout. To je první nesrovnalost. Druhá je ta, že když se zařazeným stupněm šlápnu na plyn, měla by se rozepnout spojka, motor by se vytočil a spojka by se začala sepínat, a auto rozjíždět. Což se neděje a ta automatická spojka nedělá to, co by logicky dělat měla.
Nicméně může se to vzít v duchu RBR-World, kde jsou zakázány automatické převodovky, protože se v reálných autech nevyskytují a stejně tak v zájmu zachování naprosté přesnosti průběhu motoru holt říct, že neexistuje auto, co se umí rozjíždět bez spojky a kdo jí nemá, tak holt má smůlu. Mně by to ani nevadilo, přestože tu spojku nemám, protože to, že by se mi zasekla zrovna jednička (na víc stupňů by se to ani, jak bylo řečeno, nedělalo), se mi možná někdy stane, ale určitě ne každý týden a ze ztraceného pohárku se taky nezblázním. Pokud by ta rozjezdová korekce znatelně (tím opravdu myslím jen to, že by se to dalo poznat) zasahovala do chování motoru při běžné jízdě i běžných rozjezdech, jsem ochoten se jí vzdát. |
|
|
Zaslal: pá únor 17, 2012 14:18 |
|
Návrat nahoru |
|
|
PANCOCHA Jaroslav
Založen: 02. 09. 2005 Příspěvky: 1455 Bydliště: Luhačovice
|
Předmět: |
|
|
S tou spojkou neuděláme nic. To bysme museli zasáhnout do RBR kódu. No a motor. Uvidíme, co by to obnášelo, aby se auto rozjelo na jedničku. Pokud by to měla být zásadní změna motoru, obávám se, že slabší auta prostě mají smůlu. Také si myslím, že aby se zasekla jednička, se stává hodně málokdy. |
|
|
Zaslal: pá únor 17, 2012 14:35 |
|
Návrat nahoru |
|
|
KUREK Miro
Založen: 28. 01. 2008 Příspěvky: 464
|
Předmět: |
|
|
Nedostatok je zhasínanie auta pri prudkom zabrzdení ( ovládanie na klávesnici - automat). Keby to išlo naštartovať okamžite, ale musíš zastaviť a niekedy to chytí aj na tretí krát. 10 až 15 sekúnd strata. Nedajbože aby sa to stalo v stúpaní. Problém je s rozbehom. Musím ísť na voľnobežné otáčky a potom sa rozbehnúť, ako na štarte - podržať zaroveň brzdu s plným plynom a odbrzdiť.
Robí to aj jazdcom s volantom ? |
|
|
Zaslal: pá únor 17, 2012 16:28 |
|
Návrat nahoru |
|
|
KRYSTYN Miroslav
Založen: 02. 06. 2006 Příspěvky: 701 Bydliště: Zlín
|
Předmět: |
|
|
ad Jaroslav a bariéry.
Ty poznatky asi nejsou se závodním autem a hřeby, že?
Sériové auto se podle mě chová trošku jinak, na to bych moc nedal.
U snow modu mi vadí hlavně to, že někdy bariéra neudělá skoro nic a jindy ti zmrší náboje. Bral bych ještě to, že někdy mě zpomalí víc, jindy míň, ale to asi není jednoduché změnit. |
|
_________________ www.kcm-rbr.cz |
Zaslal: pá únor 17, 2012 16:31 |
|
Návrat nahoru |
|
|
FRISTENSKY Jiri
Založen: 28. 11. 2009 Příspěvky: 351
|
Předmět: |
|
|
KRYSTYN Miroslav napsal: |
..U snow modu mi vadí hlavně to, že někdy bariéra neudělá skoro nic a jindy ti zmrší náboje. Bral bych ještě to, že někdy mě zpomalí víc, jindy míň, ale to asi není jednoduché změnit. |
Moc se mi nezdá, že by bariéra se SnowFyzikou ničila náboje, pokud si něco na autě poškodím, tak je to vždy o to, co pod tím sněhem je - jestli tam je šutr, výmol apod. a já do toho vletím, tak to prostě poškodí auto, to je dobře. Že by to dělal snowmód se mi fakt nezdá.
Osobně se snowmódem problém nemám, dokonce ho jezdím raději než normal fyziku, protože když jsem "široký" tak mě ta bariéra zachytí a podrží a ne že ji proletím jak hromadou bílého peří.
Základem je ale dobře upravený setup, pokud někdo jezdí setup na šoto i snow mód jeden a ten samý, tak je to chyba - buď mu dobře nefunuje na jednom, nebo druhém.
Takže zatím bych do snow módu moc nehrabal, dokud vlastně není ani shoda, za co vše může a jestli není spíš problém u jezdce - takovým mám zatím ze všech diskuzí, komentářů z rally pocit. |
|
|
Zaslal: pá únor 17, 2012 16:49 |
|
Návrat nahoru |
|
|
|
|
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete hlasovat v tomto fóru
|
|
|